Hej Forum,
Ville lige høre om der var nogle der kunne hjælpe mig her.
Har en gammel xbox, der er med mediacenter installeret og 500gb harddisk fyldt med musikfiler og film etc. Jeg har den koblet via coaxial lydudgang til min receiver og det fungerer upåklageligt. Vil dog gerne på Blu ray bølgen og er i den forbindelse begyndt at interessere mig for en ps3 til at erstatte min xbox, men kan ikke rigtigt finde ud af om behovet er der, og om jeg må gå på komprimis med nogle af de funktioner jeg sætter pris på i min xbox, ved at vælge ps3.
Det skal siges at jeg ikke har plads til begge afspillere i min reol, så det er enten eller
Jeg har med xboxen idag følgende positive & negative ting,
1. Ok lyd via coax på både film og musik
2. Nem betjening og overføsler af filer via FTP.
3. Fremragende billedviser samt musik jukebox
4. Æder alle filer, iso etc etc
5. Man kan bruge min harmony one til at styre den
6. Den støjer kraftig ved film afspilning
7. Man skal starte den manuelt
Med en ps3 vil jeg ydermere få blu ray og muligheden for at spille HD spil samt gå på nettet..
Jeg skal bare være sikker på at de positive ting jeg har nævnt ovenfor bliver opfyldt ved køb af ps3 og ikke forværres?? Kommentarer hertil vil jeg gerne høre, hvis der er nogen der både har haft en gammel xbox med mediacenter og en ps3..!
Lige et tillægspørgsmål : Er kvaliteten af streamet lyd fra en evt NAS via Ps3 god..? og hvordan er den evt i forhold til en gammel xbox med mediacenter kablet til en forstærker..!
Håber i kan hjælpe mig med at finde ud af om det er investeringen værd at købe en ps3, og om jeg har glemt nogle features som ps3 kan i forhold til XBMC.
mvh,
|