Print side | Luk vindue

vedr.afstemning , hvorfor købte du LCD

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=47053
Udskrevet den: 09-April-2025 kl. 15:03

Emne: vedr.afstemning , hvorfor købte du LCD
Skrevet af: hopgreve
Emne: vedr.afstemning , hvorfor købte du LCD
Skrevet den: 14-September-2008 kl. 18:15

Hej , hvad er grunden til at denne afstemning er låst , og at man ikke har mulighed for at kommentere den , nu har den trods alt været der i 5 uger?...

MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K

Svar:
Skrevet den: 20-September-2008 kl. 09:17

Hej , nu er der også nogen der har ødelagt den afstemning , utroligt som nogen har det med at ville ødelægge diverse afstemninger...

MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K

Skrevet af: Ole
Skrevet den: 22-September-2008 kl. 20:09
Hej.

Det var ikke mig, der lukkede afstemningen, men jeg kan godt fortælle dig, hvorfor den blev lukket..

Afstemningen løb af sporet, da der var en del, der valgte at stemme dobbelt (mange-dobbelt) og så mente moderator ikke, at der var grund til at lade tråden fortsætte.

Det er desværre muligt at stemme flere gange i afstemninger. Det er ærgerligt, at der er brugere der ødelægger en afstemning på den måde, men afstemningsfunktionen er ikke så vigtig, at vi vil bruge programmeringskræfter på at lave den mere "sikker".
Vi vil heller ikke begynde at kigge i log-filer for at finde synderen.

Til gengæld vil jeg godt opfordre alle fra at bruge snyde-muligheden. Det er ærgerligt at man ikke kan få en sandfærdig måling af brugernes "holdning" til et emne. - Men det kommer vi nok ikke ud over med så følelsesmæssige emner som plasma vs. LCD.

...Ole

-------------
Moderator, recordere.dk

Skrevet den: 22-September-2008 kl. 21:39

Hej ole og tak for dit svar , men tråden er der da stadigvæk...

MVH

-------------

Print side | Luk vindue