Onkyo DV-BD606, lidt detaljer
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Blu-ray afspillere
Forumbeskrivelse: Afspillere med blu-ray
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=47093
Udskrevet den: 30-November-2024 kl. 12:13
Emne: Onkyo DV-BD606, lidt detaljer
Skrevet af: Hother
Emne: Onkyo DV-BD606, lidt detaljer
Skrevet den: 15-September-2008 kl. 13:37
Lidt detaljer om den kommende Onkyo Blu Ray afspiller. Og hvis ryget, som det går i visse engelse av-fora er korrekte, så indeholder afspilleren en Realta HQV Processor, og så er den sørme spændende Sidstnævnte har jeg dog ikke kunne få bekræftet.
DV-BD606 Blu-ray Disc Player
• Plays Blu-ray Disc, DVD Video,Audio CD, CDR/
RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD-R DL,
DVD+R DL* 1
• Plays DivX, MP3, JPEG Formats
• HDMI ™ Digital Output
• Full High-Definition 1080p Video Resolution
(at 24 fps)
• Delivers a Pure Bit Data Stream From Dolby ®
TrueHD and DTS-HD Master Audio ™ Codecs
• Supports Deep Color ™
• 1080p Upscaling of All Standard-Definition DVD
Sources
• SD Card Slot for Media Content
• Bonus View for Picture-in-Picture Video and
Audio* 2
• User-Friendly Onscreen Display (OSD)
• Disc Playback Modes:A-B Repeat,Angle, Disc
Menu, Pause, Repeat, Resume Playback from Stop,
Skip, Search Forward/Reverse, Slow Forward,
Standard Play
• Full-Function Remote Control
* 1 Discs that have not been properly finalized may only be
partially playable or not playable at all
* 2 An SD card with at least 256 MB capacity is required
As the perfect complement for Onkyo’s high definitioncompatible
A/V receiver range, the DV-BD606 Blu-ray Disc player
is a welcome addition to the Onkyo line-up.This player gives you
the full splendor of high-def 1080p video from any Blu-ray Disc
title. It will also send Dolby ® True HD or DTS-HD Master
Audio ™ surround sound—with the same quality as that mixed in
the studio—to your compatible Onkyo A/V receiver.With 1080p
scaling, the DV-BD606 will take your DVD videos and DivX
video files into the high-def realm, and you can also use this
player for music from CDs and MP3s.
Home Theatre Components 13
------------- B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Svar:
Skrevet af: zirio
Skrevet den: 15-September-2008 kl. 13:41
Det lyder søreme interessant, hvis det er rigtigt.
Har du hørt noget om prisen?
Jeg mindes, jeg læste at den skulle ligge på ca. 8k, men kan på ingen måde huske hvor det var.
|
Skrevet den: 15-September-2008 kl. 13:42
zirio skrev:
Det lyder søreme interessant, hvis det er rigtigt.
Har du hørt noget om prisen?
Jeg mindes, jeg læste at den skulle ligge på ca. 8k, men kan på ingen måde huske hvor det var.
|
Ork ja - det bliver 5495.-
------------- B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Skrevet den: 15-September-2008 kl. 13:42
http://www.engadgethd.com/2008/05/27/onkyo-readies-500-DV-BD 606-blu-ray-player-for-october-release/
Ca. 4500 kr. Så kommer den nok til at ligge på de 7-8k i DK, måske mindre hvis vi er heldige
|
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 15-September-2008 kl. 13:54
Hother skrev:
Lidt detaljer om den kommende Onkyo Blu Ray afspiller. Og hvis ryget, som det går i visse engelse av-fora er korrekte, så indeholder afspilleren en Realta HQV Processor, og så er den sørme spændende Sidstnævnte har jeg dog ikke kunne få bekræftet. |
Regn ikke med det. Vi kunne godt nok ikke få Onkyo til at bekræfte hvilken chip BD606 kommer med, nede på IFA, men det er næppe Realta.
Men denne forholdsvis lille model bliver ikke Onkyos eneste blu-ray afspiller, og det er meget sandsynligt at mindst en af de næste bliver en highend afspiller med Realta chip. De holder dog - som sædvaneligt - kortene meget tæt ind til kroppen
/Lars
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Skrevet den: 15-September-2008 kl. 14:00
Lars skrev:
Hother skrev:
Lidt detaljer om den kommende Onkyo Blu Ray afspiller. Og hvis ryget, som det går i visse engelse av-fora er korrekte, så indeholder afspilleren en Realta HQV Processor, og så er den sørme spændende Sidstnævnte har jeg dog ikke kunne få bekræftet. |
Regn ikke med det. Vi kunne godt nok ikke få Onkyo til at bekræfte hvilken chip BD606 kommer med, nede på IFA, men det er næppe Realta.
Men denne forholdsvis lille model bliver ikke Onkyos eneste blu-ray afspiller, og det er meget sandsynligt at mindst en af de næste bliver en highend afspiller med Realta chip. De holder dog - som sædvaneligt - kortene meget tæt ind til kroppen
/Lars
|
Takker Lars - og kortene tæt til kroppen, det kan jeg bestemt bekræfte
|
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 15-September-2008 kl. 14:19
Hother skrev:
og kortene tæt til kroppen, det kan jeg bestemt bekræfte |
Men vi kan da fordrive ventetiden, at gætte på et navn til den største af Onkyos kommende blu-ray afspillere.
Jeg gætter på Onkyo DV-BD 906
/Lars
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Skrevet den: 15-September-2008 kl. 14:53
Lars skrev:
Hother skrev:
og kortene tæt til kroppen, det kan jeg bestemt bekræfte |
Men vi kan da fordrive ventetiden, at gætte på et navn til den største af Onkyos kommende blu-ray afspillere.
Jeg gætter på Onkyo DV-BD 906
/Lars
|
Lyder som et fornuftigt skud
|
Skrevet af: CSN Teknik
Skrevet den: 24-September-2008 kl. 11:51
Jeg glæder mig til de kommer på lager, det burde ske inden for en måneds tid. Selvfølgelig bliver den testet på Recordere.dk som det første sted i DK.
------------- Mvh.Christian
http://www.csn-teknik.dk -
Integra.Elac.Velodyne.MKSound.KEF.CSN CustomCables.
|
Skrevet af: Startrek
Skrevet den: 24-September-2008 kl. 11:57
Ja Onkyo DV-BD 906 ville jeg skyde på komme til at ligge på omkring de
14.000,- kr.
Og der ville også komme en imellem 906 og 606, ville skyde på at den
komme til at hedde BD706 eller BD806.
|
Skrevet af: oecon
Skrevet den: 24-September-2008 kl. 18:59
Nogen der har hørt hvordan denne Onkyo klarer sig i forhold til oppo'en på dvd og cd fronten?
Synes faktisk Onkyo'en har et væsentligt pænere design på denne model en man ser hos de andre fabrikanter :-)
------------- Panasonic TH-42PX80E
Onkyo TX-SR606
Oppo DV-983H
DALI Piano Noble 5.1 (Ambient, Vocal & Forte)
DALI Silver Wave II-kabler
|
Skrevet den: 24-September-2008 kl. 19:16
oecon skrev:
Nogen der har hørt hvordan denne Onkyo klarer sig i forhold til oppo'en på dvd og cd fronten?
Synes faktisk Onkyo'en har et væsentligt pænere design på denne model en man ser hos de andre fabrikanter :-) |
Nej desværre. Onkyo holder kortene utroligt tæt til kroppen omkring specifikationer, og der findes pt ingen tests af afspilleren
|
Skrevet af: Kongerejen
Skrevet den: 25-September-2008 kl. 21:42
Arg.... Jeg tror ikke jeg kan vente til den kommer i dk.. Ville det være helt hen i hegnet at købe den i tyskland?
http://www.chip.de/preisvergleich/106066/Onkyo-DV-BD-606.h tml
Er sku på den da jeg skal teste nyt anlæg, og mangler en afspiller, så kan slet ik vente 1 måned....... :(
Christian, please do some magic!!
Hilsen Christian ;o)
|
Skrevet den: 25-September-2008 kl. 21:54
Kongerejen skrev:
Arg.... Jeg tror ikke jeg kan vente til den kommer i dk.. Ville det være helt hen i hegnet at købe den i tyskland?
http://www.chip.de/preisvergleich/106066/Onkyo-DV-BD-606.h tml
Er sku på den da jeg skal teste nyt anlæg, og mangler en afspiller, så kan slet ik vente 1 måned....... :(
Christian, please do some magic!!
Hilsen Christian ;o)
|
Tyskland - der er INGEN forhandlere der har den afspiller. De får den samtidig med danske Onkyo forhandlere
|
Skrevet den: 19-Oktober-2008 kl. 12:20
Disse billeder skal efter sigende vise Onkyo DV-BD606 menuer:
It looks like Onkyo is using their own Menu system:
|
Skrevet af: Lukket bruger 2
Skrevet den: 20-Oktober-2008 kl. 07:57
Kongerejen skrev:
|
Tag den der kommer først; Onkyo 606, Marantz 7003 eller Denon's 1800BD. Medmindre det selvfølgelig spiller en rolle, om den passer til resten hvad angår udseendet.
Det er samme afspiller, hvor Marantz og Denon blot har modificeret den analoge udgang til et lidt højere niveau (egentlig lidt dumt når nu alle benytter HDMI, da de fleste har en bedre DAC i receiveren). Alle OEM maskiner på samme chassis.
Og nej ingen Realta, men som nævnt...mon ikke det kommer i storebroderen.
|
Skrevet af: Asklepios
Skrevet den: 20-Oktober-2008 kl. 11:47
Rysz skrev:
Kongerejen skrev:
|
Tag den der kommer først; Onkyo 606, Marantz 7003 eller Denon's 1800BD. Medmindre det selvfølgelig spiller en rolle, om den passer til resten hvad angår udseendet.
Det er samme afspiller, hvor Marantz og Denon blot har modificeret den analoge udgang til et lidt højere niveau (egentlig lidt dumt når nu alle benytter HDMI, da de fleste har en bedre DAC i receiveren). Alle OEM maskiner på samme chassis.
Og nej ingen Realta, men som nævnt...mon ikke det kommer i storebroderen. |
Interessant...!!
Men er Marantz'en ikke meget dyrere end de to tilsvarende? Så skal der sgu sidde nogle MEGET gode DAC i, før det kan betale sig! Men hvornår kommer Denons 1800BD og ved i noget om prisn endnu?
------------- De bedste hilsner Simon
B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash)
Atlas Cables
|
Skrevet den: 20-Oktober-2008 kl. 14:31
Asklepios skrev:
Rysz skrev:
Kongerejen skrev:
|
|
Interessant...!!
Men er Marantz'en ikke meget dyrere end de to tilsvarende? Så skal der sgu sidde nogle MEGET gode DAC i, før det kan betale sig! Men hvornår kommer Denons 1800BD og ved i noget om prisn endnu? |
Jeg tror ikke bare at man kan sige, at de 3 afspillere er ens. Joh det grundlæggende er ens, men der kan meget vel være s/w forskelle og et par andre småting måske. Men selv venter jeg tålmodigt på en Onkyo BD til anmeldelse
|
Skrevet den: 20-Oktober-2008 kl. 14:38
Hother skrev:
Asklepios skrev:
Rysz skrev:
Kongerejen skrev:
|
|
Interessant...!!
Men er Marantz'en ikke meget dyrere end de to tilsvarende? Så skal der sgu sidde nogle MEGET gode DAC i, før det kan betale sig! Men hvornår kommer Denons 1800BD og ved i noget om prisn endnu? |
Jeg tror ikke bare at man kan sige, at de 3 afspillere er ens. Joh det grundlæggende er ens, men der kan meget vel være s/w forskelle og et par andre småting måske. Men selv venter jeg tålmodigt på en Onkyo BD til anmeldelse |
Og jeg venter i spænding til du har fået den til test, og er blevet færdig med anmeldelsen! Du må jo sige til, hvis du vil låne et par ekstra øre/øjne, eller noget ordenligt udstyr at teste den på!
B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash)
Atlas Cables
|
Skrevet den: 20-Oktober-2008 kl. 15:43
Du er velkommen Simon, jeg giver dig et praj, når jeg har fået Onkyo`en.
Men ordentlig udstyr, den forstår jeg ikke helt. Noget galt med det jeg har?
|
Skrevet den: 20-Oktober-2008 kl. 15:44
Hother skrev:
|
Uha, det vil jeg glæde mig til...!!
Hother skrev:
|
Nej, slet ikke, vi har jo næsten det samme udstyr, det var nu kun ment i spøg...
Atlas Cables
|
Skrevet den: 20-Oktober-2008 kl. 15:46
Asklepios skrev:
Hother skrev:
|
Uha, det vil jeg glæde mig til...!!
Hother skrev:
|
Nej, slet ikke, vi har jo næsten det samme udstyr, det var nu kun ment i spøg... |
Pyha, så er jeg da mere rolig. Synes nemlig at jeg har brugt rigtigt mange penge på at forny mit udstyr hele tiden, så det lever op til det lokale og det behov jeg har
|
Skrevet den: 20-Oktober-2008 kl. 15:49
Hehe, Det er jo kun en Onkyo 905 han kan teste på, og det høre jo ikke til
ordentlig udstyr, nej man skal op på noglet i stil med noget Denon eller
LEXICON, før vi for alvor kan tale om ordentlig udstyr
|
Skrevet den: 20-Oktober-2008 kl. 15:51
Startrek skrev:
Hehe, Det er jo kun en Onkyo 905 han kan teste på, og det høre jo ikke til ordentlig udstyr, nej man skal op på noglet i stil med noget Denon eller LEXICON, før vi for alvor kan tale om ordentlig udstyr |
Jeg tror sgu det er din jeg har stående Startek... Lexicon og Onkyo forforstærker tsk tsk som om det var noget at prale af!
Atlas Cables
|
Skrevet den: 20-Oktober-2008 kl. 15:55
Skrevet den: 20-Oktober-2008 kl. 16:15
Hehe, så er det kun LEXICON, der kan komme på tale, når det
Kongelig Teater kan bruge LEXICON, så er LEXICON nok god nok til os
Hvis det Kongelig Teater ikke har kendskabet til hvordan
musikinstrumenter m.v. skal lyde, så er der ingen der har.
Hvordan tro du Asklepios, at det er min forhåndværende Onkyo 905 du
har stånde, det er jo ikke kliste ind i Star Trek mærkater
|
Skrevet den: 20-Oktober-2008 kl. 19:48
Startrek skrev:
Hvordan tro du Asklepios, at det er min forhåndværende Onkyo 905 du har stånde, det er jo ikke kliste ind i Star Trek mærkater |
Nej, der var ingen klistermærker på... Men han kom med den inden han kørte hjem til dig med forforstærkeren. Så jeg fik den opfattelse, at den havde været din!?
Atlas Cables
|
Skrevet den: 20-Oktober-2008 kl. 20:02
Det kan ikke værre min, da min 905 bliv ombytte med forforstærkeren, for
så skulle han jo værre taget ud til dig efter at han har værre hos mig, ikke
|
Skrevet den: 20-Oktober-2008 kl. 20:04
Startrek skrev:
Det kan ikke værre min, da min 905 bliv ombytte med forforstærkeren, for så skulle han jo værre taget ud til dig efter at han har værre hos mig, ikke
|
Ja, så er det ikke din... Det troede jeg så bare, mente Christian sagde det var din. Men da ahn var på vej hjem til dig, og ombytningen først skete der, så kan det jo ikke være din!
Hvordan spiller det hjemme hos dig Startrek? Var det en stor forbedring?
Atlas Cables
|
Skrevet den: 20-Oktober-2008 kl. 20:12
Jo da der er sku sket noget, men det skal jo også føde en Rotel RB-1090 og
en Rotel RMB-1095, og den komme til at køre med CSN-tekniks Bal. sølv
kablere mellem forforsærker og effekt forærker, og i fremtide skal alle
kabler skiften ud med CSN-tekniks sølv kabler, det ville sige alle RCA kable
og højtale kabler plus EL kabler blive alle CSN-tekniks sølv kabler.
Da jeg med Onkyo 886 har fået mulighed for at køre 6.1, skal dette selfølige
prøves, da jeg desværre ikke har plads til en 7.1 opsætning, men kun en 6.1.
|
Skrevet af: Lukket bruger 2
Skrevet den: 20-Oktober-2008 kl. 20:59
Asklepios skrev:
[Men hvornår kommer Denons 1800BD og ved i noget om prisn endnu? |
Hmmm...må man udtale sig her om det. På H4A bliver man smidt af for sådan noget
|
Skrevet den: 20-Oktober-2008 kl. 21:02
Fy fy da, man må slet ikke næven navnet Denon i et sådan forum, håber at
Denon er lidt mere stue ren, på dette forum
|
Skrevet den: 20-Oktober-2008 kl. 21:29
Hother skrev:
Men ordentlig udstyr, den forstår jeg ikke helt. Noget galt med det jeg har? |
Jeg skal gerne køre Simon, så kan jeg jo komme med ud og kigge på afspilleren? Simon vil nok ikke have noget imod, at blive kørt.
Og jeg ville meget gerne se på afspillerne
/Zirio forum_posts.asp?TID=40992&PN=1 - CineZirio Elac, Veldyne, Onkyo, Playstation 3, Panasonic, Custom Cables, Supra
|
Skrevet den: 20-Oktober-2008 kl. 21:32
Jamen det kan da være vi skal lave en lille udflugt, hvis vi må for John... Og nej, jeg vil meget gerne køres, men jeg har jo lige lært " Get moving pattebarn " ... Så det er slut med at blive fragtet af ens forældre...
Atlas Cables
|
Skrevet af: Benny From
Skrevet den: 24-Oktober-2008 kl. 13:13
Set på E-bay USA
BRAND NEW, lige ankommet i dag!! NEW IN BOX, UNOPENED Nye i feltet, uåbnede
FROM AN EBAY POWERSELLER Fra en ebay POWERSELLER
Onkyo's First Blu-ray Disc Player Focuses on Unimpeded High-Def Video and Bitstream Audio Onkyo's første Blu-ray Disc Player Hovedvægten lægges på uhindret High-Def Video og Bitstream Audio
As the perfect compliment to Onkyo's high definition-compatible A/V receivers, the DV-BD606 Blu-ray Disc player is a welcome addition to the Onkyo line-up. Som det perfekte kompliment til Onkyo's High Definition-kompatibel A / V-modtagere, DV-BD606 Blu-ray Disc-afspiller er et velkomment supplement til de Onkyo line-up. This player takes any Blu-ray Disc title and delivers the full splendor of high-def 1080p video at 24 frames per second. Denne afspiller tager alle Blu-ray Disc titel og leverer det fulde pragt af high-def 1080p video med 24 billeder i sekundet. It will also send Dolby TrueHD or DTS-HD Master Audio surround sound - which boast the same quality as the original studio mix - to your compatible A/V receiver. Det vil også sende Dolby TrueHD eller DTS-HD Master Audio surround sound - som prale af samme kvalitet som de originale studie-mix - til din kompatible A / V receiver. Thanks to its 1080p scaling, the DV-BD606 can also bring your DVD videos into the high-def realm. Takket være sin 1080p skalering, DV-BD606 kan også medbringe dit dvd-videoer i high-def realm. And when it comes to music, it can play all your CDs and MP3s. Og når det kommer til musik, den kan spille alle dine cd'er og MP3-filer. Built with an eye to quality and reliability, the DV-BD606 is a recommended source for any Onkyo home theater system. Bygget med øje for kvalitet og pålidelighed, DV-BD606 er en anbefalet kilde for enhver Onkyo hjemmebiograf system.
Special Features Special Features
- Playback of Blu-ray Discs with Full High-Definition 1080p Video Resolution Afspilning af Blu-ray discs med Full High-Definition 1080p Video resolution
- Delivers a Pure Data Bitstream from Dolby TrueHD and DTS-HD Master Audio Codecs Leverer en ren data bitstream fra Dolby TrueHD og DTS-HD Master Audio codecs
- Supports Deep Color for Over One Billion Colors Støtter Deep Color for over en milliard farver
- 1080p Upscaling of All Standard-Definition DVD Sources 1080p Upscaling af alle standard-Definition DVD Kilder
- Bonus View for Picture-in-Picture Video and Audio Bonus View for Picture-in-Picture Video og Audio
- User-Friendly Onscreen Display (OSD) for Settings and Playback Brugervenligt på skærmen Display (OSD) til Indstillinger og Playback
Product Features Produkt Features
General Almindelige |
|
Progressive Scan Progressive Scan |
|
HD Upconversion HD Upconversion |
720p/1080i/1080p |
Disc Capacity Disc-kapacitet |
1 |
Isolated Digital/Analog Circuit Isolerede digitale / analoge kredsløb |
- -- |
Processing Forarbejdning |
|
Supported Formats Understøttede formater |
- -- |
BD Video BD Video |
|
BD Java BD Java |
|
BD RE (ver 2.1) BD-RE (ver 2.1) |
|
BD R (BDMV Format) BD-R (BDMV Format) |
|
DVD-Video |
|
DVD-Audio |
- -- |
SACD |
- -- |
DivX |
- -- |
MP3 |
|
WMA |
|
JPG |
|
HD JPG HD JPG |
- -- |
Video CD Video CD |
- -- |
CD-R/RW |
|
DVD+R/RW, DVD-R/RW DVD + R / RW, DVD-R/RW |
|
Multi-Disc Random Multi-disc Random |
- -- |
192K/24 Bit Audio DACs 192K/24 Bit Audio DAC |
|
Video DAC (MHz / Bit) Video DAC (MHz / Bit) |
54/12 |
1080p / 24 fps Support 1080p / 24 fps Support |
|
480i via HDMI Support 480i via HDMI Support |
- -- |
Parallel Video Outputs Parallel Video output |
Yes Ja |
2:3 Pulldown 2:3 rullemenuen |
|
Passes PLUGE Passerer PLUGE |
- -- |
PIP Support PIP Support |
|
Bass Management Bass Management |
|
DD Plus, TrueHD, DTS-MA Digital Output DD Plus, TrueHD, DTS-MA digital udgang |
(Bitstream) |
SACD (DSD) / DVD-Audio (PCM) via HDMI SACD (DSD) / DVD-Audio (PCM) via HDMI |
- -- |
VLSC |
- -- |
Connections Tilslutninger |
|
HDMI |
ver 1.3a ver 1.3a |
HDMI Deep Color Capable (36bit) HDMI Deep Color stand (36bit) |
|
Analog Audio out Pairs Analog lydudgang par |
1 |
Optical Optisk |
1 |
Coaxial Koaksial |
1 |
Component Video - RCA Component video - RCA |
1 |
Component Video - BNC Component Video - BNC |
- -- |
S-Video |
- -- |
Composite |
1 |
Multi-channel Output Multi-kanal Output |
- -- |
SD Memory Card Slot SD Memory Card Slot |
(Profile 1.1) (Profile 1.1) |
Video Section Video Sektion |
|
Signal System Signal System |
NTSC |
Composite Video Output/Impedance Composite Video output / Impedans |
1 Vp-p/75 ohms negative sync. 1 Vp-p/75 ohm negative sync. |
Component Video Output/Impedance Component video output / Impedans |
Y: 1 VP-p/75 Ohms; Pb/Pr: 0.7 Vp-p/75 Ohms Y: 1 VP-p/75 Ohm; Pb / Pr: 0,7 Vp-p/75 Ohm |
HDMI Output HDMI-udgang |
Video: 480p, 720p, 1080i, 1080p, 1080p/24, and Audio Video: 480p, 720p, 1080i, 1080p, 1080p/24, og Audio |
Audio Section Audio afdeling |
|
Frequency Response Frekvensområde |
- -- |
DVD Linear Sound DVD lineær lyd |
4 Hz - 44 kHz (96 kHz); 4 Hz - 22 kHz (48 kHz) 4 Hz - 44 kHz (96 kHz) 4 Hz - 22 kHz (48 kHz) |
Audio CD Audio CD |
4 Hz - 20 kHz (44.1 kHz) 4 Hz - 20 kHz (44,1 kHz) |
Wow and Flutter Wow og vibration |
Below threshold of measurabilitiy Under grænsen af measurabilitiy |
Audio Output/Impedance Audio Output / Impedans |
- -- |
Optical Optisk |
-22.5 dBm -22,5 DBm |
Coaxial Koaksial |
0.5 Vp-p/75 ohms 0,5 Vp-p/75 ohm |
Analog |
2 V (rms)/1 k-ohms 2 V (RMS) / 1 k-ohm |
General Almindelige |
|
Power Supply Power Supply |
AC 120 V~, 60 Hz AC 120 V ~, 60 Hz |
Power Consumption Effektforbrug |
30 W 30 W |
Standby Power Consumption Standby effektforbrug |
0.8 W 0,8 W |
Dimensions (W x H x D) Dimensioner (B x H x D) |
17 1/8" x 3 1/4" x 14 1/8" (435 x 82.3 x 359 mm) 17 1 / 8 "x 3 1 / 4" x 14 1 / 8 "(435 x 82,3 x 359 mm) |
Weight Vægt |
9.0 lbs. 9.0 lbs. (4.1 kg) (4.1 kg) |
Carton Karton |
|
Dimensions (W x H x D) Dimensioner (B x H x D) |
21 1/8" x 17 13/16" 6 7/16" (537 x 452 x 164 mm) 21 1 / 8 "x 17 13/16" 6 7 / 16 "(537 x 452 x 164 mm) |
Weight Vægt |
14.3 lbs. 14.3 lbs. (6.5 kg) (6.5 kg) |
|
Skrevet den: 24-Oktober-2008 kl. 13:28
zirio skrev:
Hother skrev:
|
Jeg skal gerne køre Simon, så kan jeg jo komme med ud og kigge på afspilleren? Simon vil nok ikke have noget imod, at blive kørt.
Og jeg ville meget gerne se på afspillerne
/Zirio forum_posts.asp?TID=40992&PN=1 - CineZirio Elac, Veldyne, Onkyo, Playstation 3, Panasonic, Custom Cables, Supra
|
No sweat - du kommer også bare
|
Skrevet den: 30-Oktober-2008 kl. 12:48
Så er der et par netshops, i Tyskland som påstår de kan levere Onkyo bd 606
http://www.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=834792 - http://www.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=834792
|
Skrevet den: 30-Oktober-2008 kl. 13:37
Benny From skrev:
http://www.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=834792 - http://www.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=834792
|
Det skal man vist ikke tro på. Så vidt jeg er informeret, så er der 2 stk i hele Europa, og de er kun til udstillinger o.lign.
|
Skrevet af: Schjelde
Skrevet den: 31-Oktober-2008 kl. 19:33
er det ikke cso.dk der har dem på lager til godt kr. 5.000 synes jeg at have set her på recordere
------------- Sony AF8 65 Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset
|
Skrevet den: 31-Oktober-2008 kl. 19:40
Schjelde skrev:
er det ikke cso.dk der har dem på lager til godt kr. 5.000 synes jeg at have set her på recordere
|
Jeg kan forstå, at CSN Teknik har et par stykker på lager. Jeg er som jeg forstod det, den første i DK som har en stående hjemme
|
Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 31-Oktober-2008 kl. 19:48
Tillykke med den nye afspiller Hother , vi glæder os til at læse mere om den...
MVH
------------- PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
Skrevet den: 31-Oktober-2008 kl. 19:56
hopgreve skrev:
MVH
|
Nu er det jo altså ikke min afspiller, jeg har den til anmeldelse. Og den følger - når jeg har været på ferie hjemme på Malta
|
Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 31-Oktober-2008 kl. 19:59
Hother skrev:
hopgreve skrev:
MVH
|
Nu er det jo altså ikke min afspiller, jeg har den til anmeldelse. Og den følger - når jeg har været på ferie hjemme på Malta
|
Okay , jeg troede at det var tid til at skifte BD30èren ud , men så rigtig god ferie...
MVH
------------- PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
Skrevet den: 31-Oktober-2008 kl. 20:16
hopgreve skrev:
Hother skrev:
hopgreve skrev:
MVH
|
|
Okay , jeg troede at det var tid til at skifte BD30èren ud , men så rigtig god ferie...
MVH
|
Takker takker, en ferie jeg virkelig trænger til...... Men ellers har du ret,
Pana´en skal udskiftes, for det er slet ikke min
|
Skrevet den: 31-Oktober-2008 kl. 20:18
Hother skrev:
Benny From skrev:
|
Det skal man vist ikke tro på. Så vidt jeg er informeret, så er der 2 stk i hele Europa, og de er kun til udstillinger o.lign.
|
Så må man da sige at du er en meget heldig mand, når du får en af de to der findes i europa
|
Skrevet den: 31-Oktober-2008 kl. 20:32
Benny From skrev:
Hother skrev:
Benny From skrev:
|
|
Så må man da sige at du er en meget heldig mand, når du får en af de to der findes i europa
|
Ja det var jo hvad jeg troede Men det viser sig, at Onkyo BD er kommet til DK i dag - ganske uventet for importøren
|
|