Print side | Luk vindue

repration af mobil

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Jura
Forumbeskrivelse: Forbruger køb. Love og regler. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=47133
Udskrevet den: 06-Februar-2025 kl. 02:59

Emne: repration af mobil
Skrevet af: sickchild
Emne: repration af mobil
Skrevet den: 16-September-2008 kl. 09:05
Hey jeg har for ca. 1 år siden købt en nokia 6300, nu er vibratorern gået i stykker så den slet ikke kan vibrere. Jeg har købt den i elgiganten, men vil jeg kunne sende den ind og de laver det eller vil det bare blive set på som almindelig slidtage af en telefon?

Har før hørt historier med at vis man havde deni lommen galt div. ting ikke og sådan.. men ville høre om nogle var kendt på dette marked.

Svar:
Skrevet af: thor-thor
Skrevet den: 16-September-2008 kl. 11:04

Nej det skal laves på reklamationsretten!

Medmindre selvfølgelig at der er tale om at du selv har ødelagt den

Skrevet af: sickchild
Skrevet den: 16-September-2008 kl. 11:08
okay jeg vil da prøve det så.. nej jeg var til prøve igår og slukkede den og da jeg tændte den igen har den bare ikke virket, lige meget hvad jeg gør, har prøvet og slukke og tænde den en milion gange.. 

Skrevet af: ThomasP
Skrevet den: 16-September-2008 kl. 20:58
Min erfaring er, at det er meget almindeligt, at forbrugerelektronik går i stykker af sig selv. Jeg ved ikke, om det er kvalitetskontrollen, der er for dårligt, eller hvad det er.

Umiddelbart kan det undre mig, at forretningerne og producenterne stadig kan tjene penge, når de samtidig skal håndtere alle de reklamationer.

Men det må de jo have regnet på, så det er bare med at aflevere det og få det repareret.

Skrevet af: meta
Skrevet den: 16-September-2008 kl. 22:12
har du prøvet at opdatere softwaren? det giver ofte et godt result at. men husk at gemme dine kontakter inden du går i gang!

-------------
+ 70 positive handler!

Print side | Luk vindue