Print side | Luk vindue

Samsung Prestigeservice

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Jura
Forumbeskrivelse: Forbruger køb. Love og regler. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=47756
Udskrevet den: 06-Februar-2025 kl. 02:47


Emne: Samsung Prestigeservice
Skrevet af: skovkatte
Emne: Samsung Prestigeservice
Skrevet den: 28-September-2008 kl. 19:47

I december 2007 købte vi et samsung 46" lcd (F serie- til ca. 23 kilo)hos It-Lageret i Glostrup
Et TV vi var glade for, men desværre gik det i udu 13.08.08.

Jeg kontaktede Samsung Prestigeservice f.g d. 14/8. og havde jævnligt kontakt med Samsung og deres servicefirme, ud fra min beskrivelse af problemet, kunne de bestille reservedele??
Jeg rykkede jævnligt og endelig den 19/9 kom der en reperatør, han fortalte at han havde 3 ud af 4 dele som et fladskærm består af ?? med
 det var mainbordet og ikke de 3 dele han havde med!!
Han tog tv'et med og siden har jeg intet hørt!! Jeg har ringet til Sansung (som så mange gange før) beklaget min nød, og fik lovning på en opringning dagen efter fra Samsungs danske agent ??
Jeg har stadig intet hørt!!

Da jeg købte tv'et blev Prestige Service rost til skyerne hos forhandleren og i de bruchurer der fulgte med.... "Der ville stå en reperatør dagen efter man havde meldt fejl, og rep i hjemmet"

Nå men det er min fustration. Jeg vil ikke finde mig i det! er der nogen der kan råde mig i et klageforløb??? Det er umuligt at finde ansvarlige personer der ansat i Samsung, på deres hjs.
Er det bedre at klage til forbrugerklagenævnet ???

Slutteligt, kan sælger altså IT-Lageret, bare henvise til Prestigeservice og ellers være lige glad????

Håber I kan hjælpe mig videre

Hilsen Kjeld




Svar:
Skrevet af: edtwodth
Skrevet den: 28-September-2008 kl. 19:59
Hej Kjeld

Kedelig sag - men har selv bøvlet med en rep. sag der tog alt for lang tid efter min smag (vandt sagen i forbrugerklagenævnet).

For det første: IT-lageret kan ikke bare henvise til Prestigeservice. Det er IT-lageret der har solgt dig tv-et og det er derfor også dem du skal snakke med i forbindelse med en rep. sag. Og så må det være IT-lagerets problem at bøvle med samsung, særligt når det går skævt!

Nu lyder det som om du selv har taget direkte kontakt til prestigeservice og slet ikke har haft it-lageret blandet ind i sagen?

Men ring til it-lageret og snak med dem. Det kan jo være i kan finde en løsning i fællesskab (Hvis du ikke allerede har gjort det).

Ellers må forbrugerklagenævnet jo ind i sagen, tag. evt og ring til forbrugerstyrelsen og få en snak med dem først (www.forbrug.dk)

Held og lykke med det !


-------------
http://www.twitter.com/edtwodth" rel="nofollow - Twitter: @edtwodth



Print side | Luk vindue