Print side | Luk vindue

Sony center og 14 dage returret?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Jura
Forumbeskrivelse: Forbruger køb. Love og regler. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=47990
Udskrevet den: 06-Februar-2025 kl. 02:51

Emne: Sony center og 14 dage returret?
Skrevet af: Morthey
Emne: Sony center og 14 dage returret?
Skrevet den: 02-Oktober-2008 kl. 22:47
Godaften

er kommet stærkt i tvivl omkring returret på fysiske og internet butikker...

Er der 14 dages fuld returret på begge slags butikker eller er det kun en af dem?

har købt et sony tv hos et af deres sony centere og jeg har fortrudt købet da jeg gerne vil have et større et, plus jeg har opdaget at der er background Bleeding.. nogle der ved om der er 14 dages returet på hos dem? syns nemlig ik jeg kan finde noget om det på deres hjemmeside

på forhånd tak :)

Svar:
Skrevet af: Langemor84
Skrevet den: 02-Oktober-2008 kl. 22:49

Det er der nok ikke hvis du har pakket det op. Men prøv at snakke med dem. De er sikkert også interresseret i at sælge dig et større... Ellers er det normalt kun internethandel, hvor man har krav på 14 dages returret.

...og velkommen til!

Skrevet af: Morthey
Skrevet den: 02-Oktober-2008 kl. 22:54
takker :)... os hvis det har en fejl ? syntes at have forstået at Background Bleeding er en fejl eller?

Skrevet af: Langemor84
Skrevet den: 02-Oktober-2008 kl. 22:55
Jeg ville nok satse på, at de godt vil bytte til et større.

Skrevet af: cnn3
Skrevet den: 03-Oktober-2008 kl. 10:35

Medmindre butikken skilter med det, eller du har aftalt det med dem at du kan få 14 dages returret, evt. skrevet på din faktura, har du ingen returret i en alm. butik. Man kan ikke "fortryde" et køb så at sige.

Men prøv at tale med dem om det, de har jo ingen interesse i utilfredse kunder....

-------------
mvh Christian

Print side | Luk vindue