Print side | Luk vindue

Hvilke spil og hvor langt?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=48532
Udskrevet den: 26-April-2025 kl. 22:46

Emne: Hvilke spil og hvor langt?
Skrevet af: SteffenD89
Emne: Hvilke spil og hvor langt?
Skrevet den: 14-Oktober-2008 kl. 10:46

Et simpelt spørgsmål af ren nysgerrighed.

Hvilke(t) spil spiller i lige for tiden? Og hvor langt er i?

Jeg har lige spillet min 4 kamp i NHL09 Be a pro, og har fået 1 mål, yay!

I Brothers in arm Hells Highway er jeg nået til 3 kapitel mener jeg, er ellers et meget godt spil selvom styringen driller lidt

Ellers spiller jeg Battlefield Bad Company online, plejer og spille som medic eller sniper. :)

Svar:
Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 14-Oktober-2008 kl. 10:53

Min tid går på PS3'en mest med Fifa 09, Battlefield Bad Company, Wipeout HD og Warhawk....

I Fifa 09 kan man vel ikke rigtig sige noget om hvor langt man er, men jeg har fået spillet omkring 10 online kampe, og får mega stryg! :)

Battlefield Bad Company har jeg faktisk slet ikke spillet offline endnu, kun online - med svingende resultater. Kan ikke rigtig huske min score, men det er ikke imponerende :)

I Wipeout HD er har jeg fået låst op for 3. niveau - og så synes jeg ellers springet i sværhedsgrad kunne mærkes...

I WarHawk er jeg rimelig godt med - det er det eneste spil hvor jeg går lidt op i trophies :)

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414

Skrevet den: 14-Oktober-2008 kl. 10:58

Historien, eller hvad man nu skal kalde den, i Bad company er nu underholdende nok. Lidt tam end boss (også den eneste) men det er nu underholdende nok at kører rundt på en golf bane med nogle tanks efter sig :D Også de lidt gøglede jokes der kommer fra en's buddies. :)

Jeg er heller ikke nogen røver i online delen, men har da en enkelt gang fået 650 exp i en kamp. :)

Skrevet af: Klondike
Skrevet den: 14-Oktober-2008 kl. 11:03

Jeg spiller Fifa 09 manager mode med Liverpool, og 1v1 mod kammerat. Har ikke rigtigt spillet det online endnu, skal lige blive lidt bedre.

Spiller også Ferrari Challenge ind imellem. Er startet forfra efter trophie patchen har genneført 10 % trophies nu.

Også har jeg lige fået fat i Final fantasy 7 til PS1 så det gik jeg lige igang med igår aftes. Grafikken er lidt skod i forhold til nutildags, men selve gamplayet er super

Skrevet den: 14-Oktober-2008 kl. 11:26

Er ferrari godt? har set det, men det har ikke fået de helt gode anmeldelser :)

Ja FFVII er super grafikken er nu også det eneste som holder mig tilbage, kunne nu være rart og få historien genfortalt igen, kunne være nice hvis det kom på PSN shoppen , så skulle jeg sku nok købe det. :)

Skrevet den: 14-Oktober-2008 kl. 11:42

Ferrari challenge er rigtigt godt, det er efter min mening det beste bil spil til PS3 til dags dato.

Du skal gøre dig klart at det er en sim racer, hvis du kan lide Grand turismo med alle hjælpe midler slået fra, eller spil som GTR 2, grand prix legends osv på PC, så vil du elske Ferrari challenge.

Hvis du bedre kan lide spil som Grid, need for speed, og den slags, så skal du holde dig langt væk.

Selve spillet har kun Ferrari biler ca 25 forskelige, og 15 forskelige baner. Grafikken på bilerne er ikke  på højde med GT5 P. Til gengæld er banerne lavet meget bedre, de er ikke så sterile som i GT 5 P.

Spillet har heller ikke helt så meget indhold som et fuldt Grand turismo spil, men det er det eneste spil på nuværende tidspunkt der giver mulighed for private løb i online. Man kan tune og opsætte bilerne, der er forskelige modes Challenge, trophie races, time trials, og arcade events. Man kan godt slå en masse hjælpe midler til så bliver spillet en del nemmere, men spillet værdi ligger klart i at det er meget realistisk at køre det med alle hjælpe midler slået fra.

Hvis du er typen der går og venter med længsel på det fulde Grand turismo 5. Så er Ferrari Challenge et godt bud på et spil man kan fordrive vente tiden med.

Skrevet af: jonaskp
Skrevet den: 14-Oktober-2008 kl. 11:59

Spiller kun Fifa 09 på Xbox360 i øjeblikket. Har spillet en del "Be a Pro" (halvvejs igennem anden sæson), men fandt ud af at det fucker mit almindelige game up, hvilket er skidt da jeg rimeligt tit spiller sammen med vennerne. Det er tilgengæld også der der er mest underholdning - Når vi sidder 6 gutter og spiller 2v2, komplet med udbrud og tilråb der når laves fantastiske mål eller sindsygt grove slagtninger.

Udover det har jeg spillet lidt online kampe (ikke så mange i 09 endnu, men masser i 08) og ligger vist ca 50/50 på tab/vind. Fik lige "A.Ball Fever"-achievement igår :D - hvor jeg spillede med det franske st-Etienne (tror jeg det staves) mod Man U. (damn hvor er folk dog uopfindsomme). Var også lige ved at tage Milan med Brøndby i kampen inden, men det mislykkedes i sidste øjeblik...

Skrevet den: 14-Oktober-2008 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af Klondike Klondike skrev:

Ferrari challenge er rigtigt godt, det er efter min mening det beste bil spil til PS3 til dags dato.

Du skal gøre dig klart at det er en sim racer, hvis du kan lide Grand turismo med alle hjælpe midler slået fra, eller spil som GTR 2, grand prix legends osv på PC, så vil du elske Ferrari challenge.

Hvis du bedre kan lide spil som Grid, need for speed, og den slags, så skal du holde dig langt væk.

Selve spillet har kun Ferrari biler ca 25 forskelige, og 15 forskelige baner. Grafikken på bilerne er ikke  på højde med GT5 P. Til gengæld er banerne lavet meget bedre, de er ikke så sterile som i GT 5 P.

Spillet har heller ikke helt så meget indhold som et fuldt Grand turismo spil, men det er det eneste spil på nuværende tidspunkt der giver mulighed for private løb i online. Man kan tune og opsætte bilerne, der er forskelige modes Challenge, trophie races, time trials, og arcade events. Man kan godt slå en masse hjælpe midler til så bliver spillet en del nemmere, men spillet værdi ligger klart i at det er meget realistisk at køre det med alle hjælpe midler slået fra.

Hvis du er typen der går og venter med længsel på det fulde Grand turismo 5. Så er Ferrari Challenge et godt bud på et spil man kan fordrive vente tiden med.

Okay, jeg fortrækker mest sim bil spil, har haft GT3/4 samt Forza 2 da jeg havde en xbox 360'er. :)

spillet virker da interessant, så hvis man en dag faldt over et tilbud så kunne det være at det kom med i samlingen.

Skrevet af: deepmagic
Skrevet den: 14-Oktober-2008 kl. 12:22
p.t spiller jeg Battlefield Bad Company har gennemført det så spiller multiplayer delen

-------------
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106
Pioneer VSX-LX51
Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem
PS3 40gb
Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB)
Logitech Harmony 895

Skrevet af: Ponduus
Skrevet den: 14-Oktober-2008 kl. 12:43
Har lige fået fat i Ratchet and Clank: Tools of Destruction så det er p.t det tiden går med. Er kommet et godt stykke ind i det :)

Skrevet af: Miths
Skrevet den: 14-Oktober-2008 kl. 14:36
Jeg kan sgu ikke rigtigt tage mig sammen til at spille noget lige nu, selvom jeg har flere spil stående jeg hverken er helt eller halvt igennem - jeg går i stedet og venter spændt på alle de spil der dukker op senere på måneden (jeg skal i hvert fald ha' Fallout 3, LittleBigPlanet, Far Cry 2 og Dead Space, og jeg ender sikkert også med Fable 2 og et par stykker mere - og så naturligvis Mirror's Edge når vi når ind i november).

Jeg får dog spillet lidt WipEout HD, omend jeg har taget en pause fra kampagnedelen (på grid 7). Og så i øvrigt Puzzle Quest som dukkede op på den amerikanske PSN store i torsdags.

Jeg købte i øvrigt også Brothers in Arms i sidste uge, men det har jeg indtil videre droppet igen. Selv i chapter 1 (og jeg er sikkert ikke mere end halvt igennem det) endte jeg sgu med to døde squads i et par kampe, så jeg måtte forsøge at klare en 10-15 tyskere Rambo style .
Strategisk overblik i realtime spil er ikke just min styrke - for at sige det mildt, og det er der vist behov for i det spil.

Skrevet af: jonasOODK
Skrevet den: 14-Oktober-2008 kl. 20:06
spiller kun Wipeout hd for tiden, har gennemført det, så
nu skal jeg prøve at få guld i alle baner, tog
også lige et sølv trofæ ved at køre samme bane igennem
99 gange i racebox...
men ellers så står den på online, det er for fedt!

Skrevet den: 14-Oktober-2008 kl. 23:17

Hvordan er wipeout HD? kan se at der er mange som spiller det (:

Er der meget og lave i det? eller får man lidt hvad man betaler for

Skrevet af: detlef
Skrevet den: 15-Oktober-2008 kl. 05:14
Har lige gennemført Storyline og side missioner ( -duer ) i GTA4 for 3 gang... jeg må hellere snart finde mig noget nyt at spille....

Skrevet af: Ebolaebola
Skrevet den: 15-Oktober-2008 kl. 11:27
Jeg spiller BIA: HELL'S HIGHWAY på PS3 og er kun nået et lille stykke ind. Jeg afsluttede en mission i går, hvor man skulle redde en lille dreng, men jeg kan ikke sige med sikkerhed hvilket kapitel den hører under. Det tredje måske. Fordi jeg ikke har gennemført spillet endnu, har jeg ikke adgang til den sværeste setting, men jeg spiller ellers med alt HUD, fjende-indikator osv. slået fra på Veteran, hvilket gør det hele meget sjovere, synes jeg. Det er et fedt spile! Derudover spiller jeg også en del PIXEL JUNK MONSTERS, hvor jeg lige er begyndt at prøve at tackle de svære baner. Det er sgu også et godt spil!

-------------
William Faulkner, mit nemesis.

Skrevet den: 15-Oktober-2008 kl. 11:33
Den bane nåede jeg også til igår i BIA hells highway. Det virker som om at der for engangs skyld er blevet lavet et spil som ikke er gennemført i løbet af 8 timer.

Skrevet af: amorbavian
Skrevet den: 15-Oktober-2008 kl. 11:46

Har lige gennemført Storyline og side missioner ( -duer ) i GTA4 for 3 gang... jeg må hellere snart finde mig noget nyt at spille....

hehe og jeg er naaet til 50%, men blev noedt til at spille forfra da HDD'en broed sammen, saa interessen for banerne har ikke vaeret den samme som i starten, dog er det nu blevet interessant og sjovt igen med nye udfordringer. GTA styrer stadig for vildt.

Ellers spiller jeg en gang i mellem PixelJunk Eden - genialt spil. Og Siren: Blodd Curse, selvom det ikke er saerlig fedt. Jeg er gaaet i staa i Chapter 4, saa tvinger mig ikke saa meget til at komme videre - men det skal gennemfoeres, selvom det var et fejlkoeb.

Saa er FIFA ogsaa kommet og der er jeg naesten faerdig med den foerste saeson. Synes dog ikke at der er meget udfordring i Professional, saa naeste saeson proever jeg paa World Class.

Som mange andre, glaeder jeg mig til LBP og Fallout 3 (jeg skal have Collector's Edition). Far Cry 2 interessen er koelnet lidt efter jeg laeste en kedelig anmeldelse (der beskrev AI'en som rigtig dum og det aabne landskab som intet andet end et sted man farer vildt), saa den koeber jeg ikke med det samme.

-------------

BORING!

Skrevet den: 15-Oktober-2008 kl. 13:10

Jeg har heller ikke gennemført GTA 4 endnu.

Jeg må indrømme jeg syntes slet ikke det er nær så godt som San andreas, jeg er dog kun ca 20 % inde i spillet, så det kan være det bliver bedre.

Lige nu gider jeg ikke spille det videre fordi der er rygter om en snarlig Trohie patch til det. så skal man jo alligevel starte forfra hvis man vil have trofæerne.

Skrevet den: 15-Oktober-2008 kl. 14:02

Fuck trofaer - vil jeg mene I hvert fald ikke derfor jeg spiller - og slet ikke forfra. Men naar du ikke er noget laengere kan jeg godt forstaa det.

Jeg synes ikke man kan sammeligne GTA4 med SA. Det er en del anderledes, og disse forskelligheder er blevet diskuteret. Det er begge rigtig fede paa hver deres maade. Denne nye er, kort sagt, mere dyster og "serioes".

Naar du naar lidt laengere end du er nu, ca. 35%, saa begynder banerne ogsaa at blive sjovere og mere udfordrende, man kommer rigtig rundt i byen og nyder dens herligheder og rigtig bang-bang og jeg skal komme efter dig!

Dem, der har proevet det, husker nok bankroeveriet omkring 40% i spillet. Fuck det er en fed bane. Og det gjorde ikke noget at jeg skulle spille den 5 gange.

Jeg hyggede mig ogsaa forleden dag paa en "skrald-skib", midt ude i vandet hvor jeg blev ved med at nakke panserne i utroligt lang tid paa 6 stjerner. Helikopterne fik bazookaen hele tiden (der var brugt koder, men det var osse sjovt) og dem paa landet sniperen. SWAT teamet kom dog svoemmende (firede sig ned fra helikopterne) og sammen med baadene skabte lidt problemer.

-------------

BORING!

Skrevet den: 15-Oktober-2008 kl. 15:42

Jeg synes at bankrøveriet var enormt urealistisk. Jeg ved godt at spillet ikke er særligt realistisk men det her toppede nu lige det hele da. :)

Ellers et godt hygge spil man lige kunne tage en mission eller 2 engang imellem. Har dog bare aldrig fået det gennemført og nu har jeg det ikke mere.

Skrevet af: broeman
Skrevet den: 15-Oktober-2008 kl. 16:43
Jeg har tænkt mig for en gang skyld at gennemføre de spil jeg har liggende, så lige nu kæmper jeg igennem The Last Guy (Level 4) og Pixeljunk Monsters (midt i medium) og noget WipEout HD (level 2).

Skal også snart have ordnet dem her :
GTA IV: 70%
Ja, bankrøveriet var syret og lidt utroligt at man kan overleve sådan et setup.

Simpsons Game: 60%
Bionic Commando Rearmed: 30%
Pixeljunk Eden: 20%?

Oblivion GOTY: 5%
Jeg har ikke kunnet tage mig sammen til RPG på det sidste (lige det forkerte tidspunkt at købe spillet, hehe)

-------------
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109
Sony Playstation 3/40, 250GB
Triax HD409VA (m/Boxer)
XMBCUbuntu HTPC

Skrevet den: 15-Oktober-2008 kl. 16:58

"Oblivion GOTY: 5%
Jeg har ikke kunnet tage mig sammen til RPG på det sidste (lige det forkerte tidspunkt at købe spillet, hehe)"

Kan huske at jeg fik lavet en mage som ikke kunne regenere mana andet end når man blev ramt af noget magi fra en fjende, eller sådan noget i den retning, så det spil stoppede jeg også helt automatisk at spille haha.

Noget helt andet er - er der nogen som har spillet NHL 09, eller bare sådan kender til ishockey, fordi de feedbacks jeg får fra min træner er at jeg laver for ofte turnovers, bare sådan om der er nogen som kan forklare hvad det betyder?  har selv en idé om at der er når man kommer til at levere pucken til sin modstander, men vil gerne lige have det bekræftet.

Skrevet af: detlef
Skrevet den: 15-Oktober-2008 kl. 17:07
Oprindeligt skrevet af broeman broeman skrev:

J
Ja, bankrøveriet var syret og lidt utroligt at man kan overleve sådan et setup.

Tja for mig var det nu Snowstorm, hvor man først skulle rydde alle de kriminelle af banen før N.O.O.S.E. og det halve LCPD kom efter en! Men underholdende var det nu!

Skrevet den: 15-Oktober-2008 kl. 17:53

Hva snakker i om at det ikke er realistisk? Jeg har da set det mange gange på TV!

Ham fra Transporter havde gjort det uden våben!

@Steffen

Ja en turnover er sådan set når du kvajer dig, som du pænt beskriver.

I øvrigt ser NHL 09 fedt ud ud fra demoen.

-------------

BORING!

Skrevet den: 15-Oktober-2008 kl. 19:16

haha ham fra transporter havde gjort det med en brandslange ..

NHL09 er også super nice, jeg interessere mig ALDRIG for sådan nogle spil, men det her er sku alligevel godt ;) Det fik i øvrigt også 9/10 ved http://www.gamespot.com - www.gamespot.com og er vidst det hidtil bedste NHL spil (?)

Jeg hygger mig i hvert fald med det, på trods af at man lige skal ind i det.

Skrevet den: 16-Oktober-2008 kl. 06:55

Oblivion er også godt.

Grafikken er dog ikke så fed. Man kan godt blive lidt træt af at se der der grønne øgle mænd ind imellem, men selve gameplayer er nu fedt.

Skrevet af: BusinessBo
Skrevet den: 16-Oktober-2008 kl. 08:33

Har lige fået købt PURE.. Rigtig fedt ATV spil. Hvis man er til fart og trickes, så er det klart noget der skal prøves. Hentede demoen ned fra PS Store og købte det dagen efter. Grafikken og lyden er i særklasse. Det eneste det måske kan sige noget om. Kunne måske være ens "driver" stort set altid kommer med de samme kommentar.

Men ja det handler om at bygge en ATV op fra bunden og blive nummer et i wolrd tour. Der er os noget singel player og onlline gaming, men det har jeg ikke haft tid til at prøve i nu.

-------------
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4

Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 16-Oktober-2008 kl. 08:36
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Jeg har ikke kunnet tage mig sammen til RPG på det sidste (lige det forkerte tidspunkt at købe spillet, hehe)"

Kan huske at jeg fik lavet en mage som ikke kunne regenere mana andet end når man blev ramt af noget magi fra en fjende, eller sådan noget i den retning, så det spil stoppede jeg også helt automatisk at spille haha.

Noget helt andet er - er der nogen som har spillet NHL 09, eller bare sådan kender til ishockey, fordi de feedbacks jeg får fra min træner er at jeg laver for ofte turnovers, bare sådan om der er nogen som kan forklare hvad det betyder?  har selv en idé om at der er når man kommer til at levere pucken til sin modstander, men vil gerne lige have det bekræftet.

Turnovers er rigtig nok når du afleverer pucken til en modstander, eller laver en anden "fejl" der giver modstanderen pucken...

Ikke at jeg ved det fra ishockey, det interesserer mig ikke synderligt, men jeg ved det fra Football

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414

Skrevet den: 16-Oktober-2008 kl. 09:43
BTW, hvornaar er man faerdig med hovedmissionerne i GTA4? Er det ved 60%? Mener at have laest det et sted...

-------------

BORING!

Skrevet af: Mikkel.C
Skrevet den: 16-Oktober-2008 kl. 10:41

Hvordan er wipeout HD? kan se at der er mange som spiller det (:

Er der meget og lave i det? eller får man lidt hvad man betaler for

Altså, der er jo ikke ret meget andet at lave en end flyve racerløb

Bevares, der er en masse trofæer man kan få alt (u)muligt, men det vinder i mine øjne ved at man kan spille en halv eller hel time og så lægge det fra sig igen. Der er ingen kompliceret historie at holde styr på, eller halvanden times missioner der skal gennemføres før næste save osv.

Jeg er i gang med 3. "afsnit" kampaign og når der er medalje i dem alle går jeg videre til 4. Har ikke kørt så mange on-line løb endnu, men det er nemt at finde et løb eller 3, køre dem, tabe stort, og så ellers slukke igen.

Hvis der er nogen der er med på en lille on-line turnering stiller jeg gerne op for Team Assegai!  

Skrevet af: Ebolaebola
Skrevet den: 16-Oktober-2008 kl. 12:07

Noget helt andet er - er der nogen som har spillet NHL 09, eller bare

Jeg har gennemført OBLIVION med en karakter, der ikke kunne regenere mana undtagen når han blev ramt med magi som du beskriver ovenfor. "Stunted Magicka" tror jeg det hedder. Han blev pænt sej til sidst, jeg fik ham gjort 100% immun overfor magi, men det var nu stadig pænt træls, at manaen ikke bare selv ladede op når man havde brugt den.

-------------
William Faulkner, mit nemesis.

Skrevet den: 16-Oktober-2008 kl. 12:48

Ja det er super nederen i starten, indtil man kan få potions.

Problemet var faktisk mest at jeg havde haft spillet til computer og havde sådan set spillet rimeligt meget mener jeg, så trangen til spillet stoppede rimeligt hurtigt til xbox 360.

Jeg kunne faktisk også godt tænke mig pure, man kan faktisk få det rimeligt billigt fra england af, men nu har jeg lige købt NHL 09 og BIA hells highway så tror nok at der er nok af underholdning til LBP og resistance 2.

Skrevet af: Losty
Skrevet den: 16-Oktober-2008 kl. 13:25

Spiller en del Wipeout HD, har dog gennemført det så prøver at få guld i alle løb (ikke ret svært jo) Men det spil er eddermame det fedeste spil jeg længe har gamet, og så kun til sølle 130kr (!) Både GFX og lyd er i topklasse... os første gang jeg har hørt et soundtrack der er recordered i 5.1 DD, lyder super nice.

Spiller også stadigvæk en del GT5:P, og det er et virkelig cool game, især med rat og alle hjælpemidler disabled.

Købte også Ferrari Challenge i håb om at det kunne forkorte ventetiden til det rigtige GT5, dog syntes jeg slet ikke om spillet. Det er somom der mangler et eller andet, for at det bliver virkelig sjovt. Er klokkeklart fejlkøb fra min side af, så hvis der er nogen der vil købe det kan de jo sende en PM.

Spiller også lidt StarWars: The force unleashed, er ikke nået ret langt, men det virker ret cool, og elsker spillets storyline.

Skrevet den: 16-Oktober-2008 kl. 14:38

GT5 udkommer først om et år hvis vi er heldige :(

Gad faktisk godt og spille starwars the force unleashed. Jeg kan godt lide starwars universet, men synes sku snart ikke at det er pengene værd at bruge 400kr på 8-10 timers underholdning også er det det, men jeg er nu stadigvæk interesseret i selve historien i spillet så håber der kommer et nice tilbud på det på et tidspunkt. :)

Jeg kunne også godt tænke mig Wipeout men ved ikk hvor meget jeg vil få det spillet hvis jeg endelig købte det. d:

Skrevet af: Shaft
Skrevet den: 16-Oktober-2008 kl. 20:41
Jeg er lige blevet færdig med Metal Gear Solid 4 som jeg altid har været fan af. Et af det bedste ps3-spil efter mening...men lidt skuffende at det tog mig  et pr dage om at gennemføre det

Kan det virkelig passe at hoved-missionerne i GTA udgøre 63 % af spillet?

Skrevet af: fumper
Skrevet den: 16-Oktober-2008 kl. 21:21
Lige nu, spiller jeg ikke så meget, har spillet en masse GTA, men blev lidt træt af at det hele var lidt ens (samme reaktion jeg havde på de første spil, det er sjov i starten, men så bliver det lidt trivielt)

Til gengæld, skal jeg spille VILDT meget Fallout 3, her i slutningen af oktober, og forhåbentlig også i november :)

-------------
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
http://kortlink.dk/4yzm - Lintronic 238 med Beo5! |Qnap209Pro 500gb|PS3
http://kortlink.dk/4yzg - Hjemmebio

Skrevet den: 16-Oktober-2008 kl. 23:32
MGS4 var et super spil, men helt ærligt, noget af det var altså også lidt .. gak gak..

Skrevet af: Landbooster
Skrevet den: 17-Oktober-2008 kl. 13:37

Jeg spiller "Warhammer- Battle March". Det er lidt spøjst at vende sig til at spille RTS spil på konsol, men når man først har vendt sig til det går det nu alligevel. Jeg har gennemført den første af 3 kampagner.

Så spiller jeg Forza Motorsport 2, 1 gang om ugen med nogle venner. Er færdig med selve spillet for længst. Men da det stadig er det suverænt bedste bilspil på konsol, har vi nu meget sjov med det online endnu. Vi har skabt en Cup der mest af alt minder om DTC.

Så hvis der er nogle der spiller X-box og kan lide Forza, så skal de være velkommen til at se om selskabet passer dem. Vi som regel et par ledige pladser.

Jeg er næsten færdig med GTA IV. Mangler lige et par side missions. Men kan ikke rigtig tage mig sammen. Jeg lurer lidt på Saints Row 2.

Den kommende tid kommer nok til at stå på PES2009 og Fallout 3.

-------------
Pioneer PDP 427XA
Pioneer 545 H-S
XBOX 360

Skrevet den: 17-Oktober-2008 kl. 14:11

Jeg glæder mig nu til at se hvordan Fallout 3 bliver, lige nu er det ikke noget som jeg kunne tænke mig, men vi for at se hvordan Bethesda for kringlet den her.

anyways - hvordan er warhammer battle march? kan huske jeg havde det første af dem til pc, det var da godt nok til lige at slå en time ihjel engang imellem men ellers ikke det store og råbe hurra for.

Kunne nu godt tænke mig et ordenligt warhammer offline RPG og ikke sådan noget MMORPG som de har gang i nu.

Skrevet af: Landbooster
Skrevet den: 17-Oktober-2008 kl. 14:52
Warhammer Battle March er nu ganske fint. Men jeg tror man skal have lidt kendskab/interesse for universet for at man har tolmodigheden til at lære den lidt komplicerede styrring.

-------------
Pioneer PDP 427XA
Pioneer 545 H-S
XBOX 360

Skrevet den: 17-Oktober-2008 kl. 15:29
Okay d: har sådan set en del kenskab til det, har bare ingen xbox eller nogen ordenlig computer

Skrevet af: Shaft
Skrevet den: 17-Oktober-2008 kl. 16:50

MGS4 var et super spil, men helt ærligt, noget af det var altså også lidt .. gak gak..

Hvis du ikke har spillet MGS før, så kan jeg godt forstå at det er lidt underligt.
Har spillet MGS siden den første udkom til PS1....og jeg synes at historien giver mening, men naturligvis er der lidt kortslutning hos skaberen en gang i mellem .

Skrevet af: Rekvium
Skrevet den: 17-Oktober-2008 kl. 17:30

De sidste mange uger har kun bestået af Madden 09. Har spillet 6 kampe i 2 sæson i franchise delen, og en lille smule online. Min Madden IQ er 800.  Jeg bliver nok aldrig træt af Football.

Før Madden var det GTA IV. ca. 60% gennemført mener jeg.

Det næste bliver NCAA 09.

Skrevet den: 18-Oktober-2008 kl. 00:59

Oprindeligt skrevet af Shaft Shaft skrev:

Hvis du ikke har spillet MGS før, så kan jeg godt forstå at det er lidt underligt.
Har spillet MGS siden den første udkom til PS1....og jeg synes at historien giver mening, men naturligvis er der lidt kortslutning hos skaberen en gang i mellem .

Jeg har gennemført MGS1+2 den gang de udkom, også kom jeg til sniper bossen i 3'eren.

Jeg kunne rigtig godt lide MGS4, men jeg kunne f.eks. ikke lide lyden på de der 2 bennede roboter, de lyder jo som køer. 

Nu er det lidt tid siden jeg har gennemført det så kan ikke lige huske alle tingene, men der er da et par ting som jeg ville ha' udeladt.

Ellers kunne jeg godt lide spillet og synes det var fedt nok med de lange filmsekvenser.

Det eneste nederen er at jeg mangler 3'eren og at hvis der kommer et nyt MGS er det nok først til den næste playstation

Skrevet den: 18-Oktober-2008 kl. 01:02
Oprindeligt skrevet af Rekvium Rekvium skrev:

De sidste mange uger har kun bestået af Madden 09. Har spillet 6 kampe i 2 sæson i franchise delen, og en lille smule online. Min Madden IQ er 800.  Jeg bliver nok aldrig træt af Football.

Før Madden var det GTA IV. ca. 60% gennemført mener jeg.

Det næste bliver NCAA 09.

Kunne egentlig et eller andet sted godt tænke mig og prøve et Madden spil. Hvor godt er det ? og er der masser af muligheder i spillet? altså mht hvilke spil modes der er og en udvidet karriere mulighed.?

Skrevet den: 19-Oktober-2008 kl. 15:44

Jeg har lige bestilt Disgaea 3 fra Canada ( Det er ikke releaset i EU )

Glæder mig til et RPG til PS3. Det har ikke fået de bedste reviews fra de store game sites, men til gengæld har det fået vildt god feedback fra folk der har købt det. Så nu skal det prøves

Se bare her for et eksempel.

http://www.gamespot.com/ps3/strategy/disgaea3/players.html?tag=player-reviews;header;more - http://www.gamespot.com/ps3/strategy/disgaea3/players.html?t ag=player-reviews;header;more

Typisk et spil der ser ud til at være hamrende godt for en midelmådig karakter fra gamespot.

Skrevet af: Zola25
Skrevet den: 19-Oktober-2008 kl. 21:11

Jeg spiller lidt WipeOut HD indtil Rock Band 2 lander i min postkasse. Axelmusic sendte det fra USA i onsdags så forhåbentligt ligger det i postkassen i morgen efter arbejde. Jeg spiller selvsagt en del Rock Band 1 i mellemtiden I guder hvor er det et fedt spil.

Overvejer, at købe BIA: Hells Highway. Synes Demoen var sjov.

-------------
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000
Denon AVR 1911
Oppo BDP-103
B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1)
Playstation 4
Zaptor

Skrevet den: 19-Oktober-2008 kl. 21:18

BIA hells highway er i hvert fald pengene værd selvom der er folk som er skuffede over spillet.

Hov, jeg er sørme ikke den eneste som sidder og lurer karakter på gamespot. jeg synes egentlig de ofte giver dårlige karakter  så nogen gange bliver man lige nød til at se den karakter der er blevet givet af brugerne :D

anyways - Disgea ser .. underligt ud IMO, måske fordi at jeg aldrig har prøvet nogen af de andre, bare en skam at der ikke er flere gode RPG's til playstation 3.

Print side | Luk vindue