Print side | Luk vindue

Leje af projektor

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Projektorer
Forumbeskrivelse: Projektor og lærred
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=49358
Udskrevet den: 02-Maj-2025 kl. 20:58

Emne: Leje af projektor
Skrevet af: Lystrup
Emne: Leje af projektor
Skrevet den: 28-Oktober-2008 kl. 22:27

Hej...

Jeg står og skal bruge en projektor til en større fødselsdag, men har ikke lyst til at købe en, når jeg kun skal bruge den denne ene gang. Så derfor vil jeg høre om der er nogen steder man kan leje en projektor?

Jeg har kontaktet de fleste elektronik butikker her hvor jeg bor, men der har ikke været nogen som kunne låne ud. Har også søgt på nettet, men har ikke lige kunne finde noget.

Bor i Sønderjylland, så kunne være super hvis man fx kunne sende den med posten.

Nogen forslag?

Svar:
Skrevet af: Ole N.
Skrevet den: 29-Oktober-2008 kl. 14:41
Hvor i s. jylland bor du ??

-------------
Ole Nielsen

System Audio SA2000, Sony KD65XE70, B&W MM-1, WD live og PS4, Infocos X10, 135" lærred, Denon AVR1603, humax bxr-hd+2, CV sub.

Skrevet af: henrik-t
Skrevet den: 29-Oktober-2008 kl. 16:18
inveter en på mad i køkknet, så skal der vel nok være en sjæl der kommer og sætter en op og bliver der og tager hjem når den er brugt færdig

for nogle skillinger kan alt lade sig gøre , men kræver osse du er flexibel omkring at invtere en med , om ikke andet så bare til arbejdet er gjort færdigt....

-------------
+100HD Film

Skrevet af: Lystrup
Skrevet den: 29-Oktober-2008 kl. 19:49

Jeg bor i Sønderborg..

Haha, okay nu er det ikke lige hvem som helst jeg gider have med til min mors 50 års fødselsdag  Men tak for forslaget..

Skrevet af: Bornholmeren
Skrevet den: 31-Oktober-2008 kl. 07:28
Har elgiganten ikke en billig projektor du kan købe. Jeg mener man har 30 dages fuld returret (eller eksisterer det ikke længere). Det kræver jo selvfølgelig man ikke har så meget i mod at "lyve" lidt *GG* God weekend

-------------
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,

Skrevet af: jan.h
Skrevet den: 31-Oktober-2008 kl. 08:43

Hej

Du kan "låne" min, bor også i sønderjylland.

Jan

-------------
jan.h

Print side | Luk vindue