Reklamer
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=50116
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 10:03
Emne: Reklamer
Skrevet af: Infinity
Emne: Reklamer
Skrevet den: 10-November-2008 kl. 23:44
Hold kæft nu kan der da dårligt proppes flere reklamer ind i sitet !
Det er fandme blevet prop fyldt - jeg forstår godt at serveren ikke kan trække det!
------------- mvh Infinity
|
Svar:
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 11-November-2008 kl. 06:34
Infinity skrev:
Det er fandme blevet prop fyldt - jeg forstår godt at serveren ikke kan trække det! |
Sålænge det er gratis at bruge sitet, så skal indtægterne komme ind andre steder fra. Og det sker primært via reklamer.
/Lars
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 11-November-2008 kl. 14:23
Så længe I ikke anvender Pop-up reklamer, så er det til at leve med.
|
Skrevet af: jonaskp
Skrevet den: 11-November-2008 kl. 15:25
Hvor er det lige der er kommet så voldsomt mange flere
reklamer på? Det eneste jeg er stødt ind i er Google-ads
i bunden af et forum emne. Og det er da ikke fordi det
fylder så meget.
Som Kampus siger, så længe det ikke er irriterende pop-
ups og blinkende lysshow så er det helt klart til at
leve med, set i forhold til den kvalitet sitet har som
gratis-site. Ville sgu være trist hvis man skulle til at
betale for at få adgang til forummet
[edit]Kom lige i tanke om, hvis du virkeligt vil se et
skræk-eksempel så tag da et kig på
http://www.Edbpriser.dk - Edbpriser.dk . Se det
er næsten uhyggeligt...
|
Skrevet af: lahan
Skrevet den: 11-November-2008 kl. 15:44
Lars skrev:
Infinity skrev:
Det er fandme blevet prop fyldt - jeg forstår godt at serveren ikke kan trække det! |
Sålænge det er gratis at bruge sitet, så skal indtægterne komme ind andre steder fra. Og det sker primært via reklamer.
/Lars | Det nuværende niveau med reklamer er helt ok, så længe siden loader forholdsvis hurtigt.
Det ville dog være rart hvis forummet understøttede flere browsere f.x. Safari fremfor kun IE / Firefox.
|
Skrevet den: 11-November-2008 kl. 15:51
Jeg synes bare det er irriterende med alle de reklamer og nogle af dem er ganske lang tid om at loade. Og ja de senest er kommet mellem teksten og skriveboksen her i forumet, men også på forsiden er der snart reklamer over det hele.
Bare min mening.
Laban: Gider du holde dig til emnet, TAK!
|
Skrevet den: 11-November-2008 kl. 15:52
jonaskp skrev:
[edit]Kom lige i tanke om, hvis du virkeligt vil se et skræk-eksempel så tag da et kig på http://www.Edbpriser.dk - Edbpriser.dk . Se det er næsten uhyggeligt... |
Ja netop og derfor siger jeg fra nu.
Iøvrigt er programmøren, ifølge hvad jeg har fået fortalt, den samme; Jens Hummelmose!
|
Skrevet af: lahan
Skrevet den: 11-November-2008 kl. 16:06
Infinity skrev:
Jeg synes bare det er irriterende med alle de reklamer og nogle af dem er ganske lang tid om at loade. Og ja de senest er kommet mellem teksten og skriveboksen her i forumet, men også på forsiden er der snart reklamer over det hele.
Bare min mening.
Laban: Gider du holde dig til emnet, TAK!
|
Infind: Selvfølgeligt vil jeg gerne holde mig til emnet. Men nogle browsere er væsentligt hurtigere end andre. Så ved de hurtigere browsere bemærker man ikke så meget at serveren er sløv som du påstår den er. Derfor kunne det være rart at man understøttede andet end IE som jo ikke er speciel hurtig.
|
Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 11-November-2008 kl. 16:24
Det kræver en opdatering af forum softwaren - seneste version skulle understøtte det fint, men jeg ved ikke hvor mange customrettelser der er foretaget her på recordere.dk, der evt. kan besværliggøre en opdatering.
HiFi4all.dk kører også med en gammel version af samme software.
|
Skrevet af: quarkir
Skrevet den: 11-November-2008 kl. 16:44
Infinity skrev:
Bare min mening. |
Har du overvejet om der er problemer med din forbindelse eller computer? Jeg synes ikke at siden (inkl. reklamer) er specielt længe om at dukke op...
|
Skrevet den: 11-November-2008 kl. 17:18
Infinity skrev:
jonaskp skrev:
[edit]Kom lige i
tanke om, hvis du virkeligt vil se et skræk-eksempel så
tag da et kig på
http://www.Edbpriser.dk - Edbpriser.dk . Se det
er næsten uhyggeligt... |
Ja netop og derfor siger jeg fra nu.
Iøvrigt er programmøren, ifølge hvad jeg har fået
fortalt, den samme; Jens Hummelmose! |
Programmøren af siden er jo irrelevant. Mængden,
størrelsen og "Aggresiviteten" af reklamer er jo
udelukkende et spørgsmål om finansieringen af
hjemmesiden. Programmøren får jo bare besked af ejeren
om hvilke reklamer han skal gøre plads til, og hvor de
skal være...
|
Skrevet af: Smurf
Skrevet den: 11-November-2008 kl. 17:20
Om så siden var sovset ind i reklamer kan man som bruger af et gratis site altså ikke stille krav til andet.
Det er helt naturligt at omkostningerne skal dækkes og ja det er sikkert et helt naturligt niveau man kan ramme med max antal reklamer - men det her er jo VAND i forhold til meget andet.
Dansker der vil have det på deres måde og så gratis, vi har en sjov kultur bl.a. på det område.
Jeg vil hellere fryde mig over at have et sted man kan få nyheder, anmeldelser og et godt brugbart forum med en masse super hjælpsomme brugere for 0 danske banankr.
------------- PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer
BDP-LX71
Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61
Baghøjtalere 2 x DM685
TDCTV - bredbånd
http://www.itrends.dk - Itrends.dk
|
Skrevet den: 11-November-2008 kl. 18:33
jonaskp skrev:
Programmøren af siden er jo irrelevant. Mængden, størrelsen og "Aggresiviteten" af reklamer er jo udelukkende et spørgsmål om finansieringen af hjemmesiden. Programmøren får jo bare besked af ejeren om hvilke reklamer han skal gøre plads til, og hvor de skal være... |
I tilfældet Recordere.dk er ejer kredsen og programmør kredsen næppe særlig store og ret sammenfaldende.
Og så er det nok ikke så meget et spørgsmål om finansiering som overskud, men tro mig jeg har intet mod at ejerne tjener på sitet, jeg synes bare det var ved at være på tide at stoppe med flere reklame steder, men hvis I andre vil have flere reklamer, Google-Adds og Pop-ups så læser redaktionen jo med her og så kan I da sikkert få det
|
Skrevet af: Smurf
Skrevet den: 11-November-2008 kl. 18:36
Infinity skrev:
jonaskp skrev:
Programmøren af siden er jo irrelevant. Mængden, størrelsen og "Aggresiviteten" af reklamer er jo udelukkende et spørgsmål om finansieringen af hjemmesiden. Programmøren får jo bare besked af ejeren om hvilke reklamer han skal gøre plads til, og hvor de skal være... |
I tilfældet Recordere.dk er ejer kredsen og programmør kredsen næppe særlig store og ret sammenfaldende.
Og så er det nok ikke så meget et spørgsmål om finansiering som overskud, men tro mig jeg har intet mod at ejerne tjener på sitet, jeg synes bare det var ved at være på tide at stoppe med flere reklame steder, men hvis I andre vil have flere reklamer, Google-Adds og Pop-ups så læser redaktionen jo med her og så kan I da sikkert få det
|
Tjener? Tror du har fået noget galt i halsen der tvivler stærkt på der bliver spundet nogle former for noget som helst her. Du har vist ikke den store ide om hvad det koster at drive et site som dette udover fritid koster det rent faktisk også en god portion penge hver måned.
------------- PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer
BDP-LX71
Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61
Baghøjtalere 2 x DM685
TDCTV - bredbånd
http://www.itrends.dk - Itrends.dk
|
Skrevet den: 12-November-2008 kl. 00:28
Infinity skrev:
jonaskp skrev:
Programmøren af
siden er jo irrelevant. Mængden, størrelsen og
"Aggresiviteten" af reklamer er jo udelukkende et
spørgsmål om finansieringen af hjemmesiden. Programmøren
får jo bare besked af ejeren om hvilke reklamer han skal
gøre plads til, og hvor de skal være... |
<SPAN style="FONT-SIZE: 9pt; COLOR: black; FONT-
FAMILY: Verdana">I tilfældet Recordere.dk er ejer
kredsen og programmør kredsen næppe særlig store og ret
sammenfaldende.<?:namespace prefix = o ns =
"urn:schemas-microsoft-com:office:office"
/><o:p></o:p></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 9pt; COLOR: black; FONT-
FAMILY: Verdana; mso-fareast-font-family: 'Times New
Roman'; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-
ansi-: DA; mso-fareast-: DA; mso-bidi-: AR-SA">Og så er
det nok ikke så meget et spørgsmål om finansiering som
overskud, men tro mig jeg har intet mod at ejerne tjener
på sitet, jeg synes bare det var ved at være på tide at
stoppe med flere reklame steder, men hvis I andre vil
have flere reklamer, Google-Adds og Pop-ups så læser
redaktionen jo med her og så kan I da sikkert få
det</SPAN> onclick="AddSmileyIcon'smileys/smiley11.gif'" alt=Dead
http://www.recordere.dk/forum/smileys/smiley11.gif">
|
Jeg tvivler altså også stærkt på at de kan leve af at
lave det her. Jeg kan slet ikke få ondt i røven over at
de får dækket omkostningerne der er ved at drive siden
samt lidt ekstra til at gøre op for alt den fritid der
bliver lagt i at vedligeholde siden.
Og læser du ikke vores indlæg? Vi skriver jo netop at vi
ikke gider at det nuværende niveau er fint og at vi
absolut ikke vil have pop-ups...
Men igen, hvor meget har man lige ret til at forlange af
et site som drives i nogle folks fritid og desuden er
ganske gratis at benytte sig af.
|
Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 12-November-2008 kl. 00:48
lahan skrev:
Derfor kunne det være rart at man understøttede andet end IE som jo ikke er speciel hurtig. |
Hvad er det præcist i eksempelvis Firefox der ikke virker her? Jeg synes endda at Firefox virker bedre end Internet Exploder på recordere.dk, men det gælder selvfølgelig 99% af alle sites efterhånden.
------------- Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
Skrevet den: 12-November-2008 kl. 14:28
jonaskp skrev:
Jeg tvivler altså også stærkt på at de kan leve af at lave det her. Jeg kan slet ikke få ondt i røven over at de får dækket omkostningerne der er ved at drive siden samt lidt ekstra til at gøre op for alt den fritid der bliver lagt i at vedligeholde siden.
|
Som allerede nævnt har jeg på ingen måde ondt af at et site som Recordere.dk tjener penge og de bør kunne trække i størrelsesorden 250.000 kr hjem om året. Rigeligt til serverne, men ikke nok til at nogen kan leve af det. Tro mig jeg ved det - jeg skriver selv for et andet site og vi tjener penge på det, men som Recordere.dk ønsker vi heller ikke vores regnskab frem.
jonaskp skrev:
Og læser du ikke vores indlæg? Vi skriver jo netop at vi ikke gider at det nuværende niveau er fint og at vi absolut ikke vil have pop-ups...
|
Jo jeg har læst dit/jeres indlæg og er glad for at du udtaler dig om hvor mange reklamer du synes der bør være. Ligesom jeg gjorde.
jonaskp skrev:
Men igen, hvor meget har man lige ret til at forlange af et site som drives i nogle folks fritid og desuden er ganske gratis at benytte sig af. |
Men har du læst mine indlæg? Jeg har ingen steder forlangt noget som helst! Jeg har udtalt mig om hvad jeg synes, men ikke mere end det. Og jeg synes jeg har gjort det i et sobert sprog. Redaktionen bør være glad for den slags tilbagemeldinger!
|
Skrevet af: mufcdk1974
Skrevet den: 12-November-2008 kl. 14:49
Infinity skrev:
Men har du læst mine indlæg? Jeg har ingen steder forlangt noget som helst! Jeg har udtalt mig om hvad jeg synes, men ikke mere end det. Og jeg synes jeg har gjort det i et sobert sprog. Redaktionen bør være glad for den slags tilbagemeldinger!
|
Citat:
"
Det er fandme blevet prop fyldt - jeg forstår godt at serveren ikke kan trække det!" Hvis du syntes det er et sobert sprog, så kan jeg anbefale dig at læse Emma Gad
|
Skrevet den: 12-November-2008 kl. 14:52
OK der fik du mig, men er det over grænsen i dag ?
Jeg gav også Laban et hak i hatten. Indsrømmet.
Men hvor har jeg forlangt noget ?
|
Skrevet af: Breddam
Skrevet den: 12-November-2008 kl. 19:42
Alt andet lige har reklamerne i bunden dog somme tider ligefrem underholdningsværdi Hvad der udløste denne reklame her på recordere.dk, ved jeg ikke:
Reklamerne fra Google burde jo være intelligente, men hvad der på http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=24977&KW=BreddamJeg&PN=1&TPN=2 - denne side udløste den slags tilbud skal være usagt.
I øvrigt mener jeg, at reklamerne endnu ikke dominerer. De nye er lidt irriterende, men det går nok, for jeg kan stadig finde rundt. Det er dog spændende, om de genererer en indtægt eller måske ligefrem det modsatte: At kunderne forsvinder...
Venligst Søren
|
Skrevet af: zirio
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 13:52
De Herrer
Jeg tænkte om vi ikke kunne få et repræsentabel omgangstone igen. Synes det tangerer lidt til personlig hetz, så skulle vi ikke holde os til emnet?
Angående reklamer på sitet, så synes jeg på ingen måde, da er irreterende eller forstående, set i lyset af det samlede image.
Men som Breddam "citerer", så synes jeg den annonce og lign (fra google) er ret grimme at se på. Men igen, hvis det er med til at finansere siden, så kan jeg ikke se det store problem i det. Alle anmeldelser af diverse udstyr og film, er produceret af privatpersoner, der ikke får nogen gevinst af det. SÅ det er da herligt, at der er nogle som tager intiativ til at lave lignende anmeldelser. Så synes jeg det er iorden, er det eksiterer lidt reklamer på sitet.
|
Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 13:55
Synes det er ganske ok med reklamerne, men jeg synes godt nok den reklame som er under det sidste indlæg i alle tråde, er pisse irriterende.
------------- 7.2.4 atmosbio Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs
|
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 14:21
furious jt skrev:
Synes det er ganske ok med reklamerne, men jeg synes godt nok den reklame som er under det sidste indlæg i alle tråde, er pisse irriterende. |
Det var sådan set også den, der bragte mit tis i boble tilstand.
|
Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 14:50
Godt nok utroligt en reklame kan være skyld i så meget tis i boble tilstand.
------------- Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 18:33
Nu er reklamen så flyttet ned i bunden, TAK!
Der er den mindre i vejen. Så hjalp det jo at klage. Dejligt.
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 19:38
Det har jeg ikke engang bemærket før nu. Ser ikke den slags, da jeg har en evne til overse det jeg vil.
|
Skrevet af: Breddam
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 22:55
Jeps, et godt sted er fundet
Jeg har faktisk klikket på nogle stykker for at håbe på at genere en indtægt for recordere.dk Jeg ved ikke, hvordan det virker, men jeg har klikket på nogle links, som umiddelbart fangede min interesse. Der er nu ikke meget at komme efter...
Venligst Søren
Edit= Det er dog lidt mystisk (jf. tidligere indlæg), at man fx. kan finde links til 'Bryllupsfotografering' og 'Guld' i denne tråd
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 31
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 23:54
Hvis reklamerne er et stort problem, så brug Firefox og AdBlock plugin, så forsvinder de fleste af dem.
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 22-November-2008 kl. 08:30
Skrevet den: 22-November-2008 kl. 11:25
Hyleriet - den var sjov, ha, ha!
Næ det er nok mere udtryk for at reklamerne ikke har nogen som helst relevans, jvf Breddams tidligere eksempel.
|
|