Print side | Luk vindue

HiFi & Surround messen?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Nyheder, anmeldelser & omtaler
Forumbeskrivelse: Til nyheder, anmeldelser, omtaler (links også velkomne)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=50448
Udskrevet den: 07-Februar-2025 kl. 12:00

Emne: HiFi & Surround messen?
Skrevet af: lorx
Emne: HiFi & Surround messen?
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 10:28

Hvem var med? og hvad havde i af indtryk derfra? ;) 

Sim2eren hos Otto, holy shit! ;)

Svar:
Skrevet af: hansie
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 10:35

Otto var der det fedeste var  hvis man er til billeder.

Ellers syntes jeg der manglede noget mere med billede    men OK det var jo en hifi messe

Hans

Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 11:40

Har lidt blandet følelser med den messe. Stue etagen var helt fin. Der var plads til at bevæge sig, kigge, føle, lytte og røre..

1,2 og 3 sal var intet at juble over. Små gange, og næsten endnu mindre værelser der var stoppet til med mennesker, og næsten intet hifi-udstyr.

Største minus ved det hele, var at det kun var high-end udstyr der var lytteprøver på. Mange til flere hundered tusinde kr. Det lidt en skam når man kommer som alm. dødelig og ikke multimillionær.

Det var dog en rigtig god lydprøve Thomas Sillesen havde fra Hifi-Freaks med Densen og Focal. Det var sjovt at opleve den forskel de kunne præstere i lyd. Ud over det var det fedt at se flere Focal produkter i den virkelig verden. En anden skam, var bare at man ikke kunne høre dem.

Alt i alt - ja, jeg ved ikke. Snakkede med flere forhandlere på de øvre sale, som ikke var så tilfreds med deres muligheder for at præsentere deres udstyr. F.eks. var der mast 100.000 kr højtalere ind på det meget lille værelse. De kommer sig jo næsten ikke til deres ret? Slet ikke med så meget masen af mennesker at ejerne blev nød til at stå udenfor.

* Måske det lige skulle siges, at jeg gerne vil have Densen engang !

-------------
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!

Skrevet af: lorx
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 12:01
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Har lidt blandet følelser med den messe. Stue etagen var helt fin. Der var plads til at bevæge sig, kigge, føle, lytte og røre..

1,2 og 3 sal var intet at juble over. Små gange, og næsten endnu mindre værelser der var stoppet til med mennesker, og næsten intet hifi-udstyr.

Største minus ved det hele, var at det kun var high-end udstyr der var lytteprøver på. Mange til flere hundered tusinde kr. Det lidt en skam når man kommer som alm. dødelig og ikke multimillionær.

Det var dog en rigtig god lydprøve Thomas Sillesen havde fra Hifi-Freaks med Densen og Focal. Det var sjovt at opleve den forskel de kunne præstere i lyd. Ud over det var det fedt at se flere Focal produkter i den virkelig verden. En anden skam, var bare at man ikke kunne høre dem.

Var desværre ikke inde hos Sillesen og høre det på Densen anlægget, da der var demo igang da jeg var forbi, men var inde og lytte til den nye S model på Audiolabberne magen til min.

Ellers synes jeg ret godt om Peaks, men gal en pris ;)

Print side | Luk vindue