HJÆLP TIL UNDERSØGELSE
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Efterlysninger
Forumbeskrivelse: Efterlysninger, lidt af hvert
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=50466
Udskrevet den: 03-Februar-2025 kl. 06:47
Emne: HJÆLP TIL UNDERSØGELSE
Skrevet af: journalisten
Emne: HJÆLP TIL UNDERSØGELSE
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 14:45
Hej
Jeg og to studerende fra Journalisthøjskolen er ved at lave en undersøgelse om kopiering af medier (cd'er, dvd'er o. lign.) lånt fra biblioteket. Vi vil gerne vide, hvor stort omfanget af denne kopiering er. Har du lyst til at hjælpe os så klik på linket og besvar spørgeskemaet. Det er 100 % anonymt.
http://www.askpeople.dk?i3=b2e1adee6e0606a" target="top - http://survey.djh.dk/opinio/s?s=1720 - http://survey.djh.dk/opinio/s?s=1720
Tak for din hjælp!
Venlig hilsen Henrik Hindby
|
Svar:
Skrevet af: Breddam
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 15:01
Den giver følgende svar, når man indsender:
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/askpeople.dk/www/ask/objects/ListBox.php on line 27
Warning: Cannot modify header information - headers already sent
by (output started at
/home/askpeople.dk/www/ask/objects/ListBox.php:27) in /home/askpeople.dk/www/ask/tools/glob.php on line 358
Venligst Søren
|
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 15:29
Breddam skrev:
Den giver følgende svar, når man indsender:
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/askpeople.dk/www/ask/objects/ListBox.php on line 27
Warning: Cannot modify header information - headers already sent
by (output started at
/home/askpeople.dk/www/ask/objects/ListBox.php:27) in /home/askpeople.dk/www/ask/tools/glob.php on line 358
Venligst Søren
|
Hej Søren
Det skulle gerne virke nu - skriv endelig hvis det ikke er tilfældet.
Vh Henrik
|
Skrevet af: Darknezs
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 16:27
Virker ikke !! Jeg bruger FireFox.
|
Skrevet af: Langemor84
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 16:30
Hej Henrik.
Helt generelt til Jeres undersøgelse vil jeg lige bemærke, at jeg bestemt ikke tror ret mange "pirater" bruger Biblioteket som stedet at finde software, film, spil osv. Er det Jeres indtryk inden undersøgelsen??
|
Skrevet af: Breddam
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 18:26
Darknezs skrev:
Virker ikke !! Jeg bruger FireFox.
|
Virker hverken med Firefox eller IE. Samme fejl
Venligst Søren
|
Skrevet af: JørgenR
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 19:00
Amatøragtig undersøgelse.
Prøv at teste for fejl før I bruger andres tid.
------------- / Jørgen
|
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 19:34
Linket virker ganske udemærket.
EDIT: Dog virker spørgeskemaet ikke.
------------- Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
Skrevet af: musicus
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 19:36
Det virker også ganske udmærket hér ...... Æh ..... Nope.
Det virker kun, lige indtil jeg prøver at indsende besvarelsen.
------------- LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930
2x Toshiba HD-XE1,
Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500
Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800
2x DVDO Edge
|
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 20:09
Hej allesammen
Jeg er ked af, at spørgeskemaet reagerer så mærkeligt, som det gør. Jeg arbejder hårdt på sagen, men jeg kan sige så meget: I har ikke spildt jeres tid - svarene ER registreret! Det er en uforklarelig fejlmelding, og jeg håber naturligvis at få bugt med den ingen længe.
Dertil vil jeg lige sige tusind tak til dem der allerede har medvirket. Det hidtidige indtryk er, at kopieringen er mere omfattende, end vi havde troet.
Vh Henrik
|
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 20:20
journalisten skrev:
Hej allesammen
Jeg er ked af, at spørgeskemaet reagerer så mærkeligt, som det gør. Jeg arbejder hårdt på sagen, men jeg kan sige så meget: I har ikke spildt jeres tid - svarene ER registreret! Det er en uforklarlig fejlmelding, og jeg håber naturligvis at få bugt med den ingen længe.
Dertil vil jeg lige sige tusind tak til dem der allerede har medvirket. Det hidtidige indtryk er, at kopieringen er mere omfattende, end vi havde troet.
Vh Henrik
|
Hej Henrik.
Læg nu ikke for meget i vurderingen af antallet af besvarelser. Den dårlige/forkerte funktionalitet i jeres undersøgelse gør at de fleste brugere nok forsøger at afsende svar flere gange.
I har vist stadig meget at lære, men al begyndelse er svær. Lykkes det alligevel ikke, så er alt håb ikke ude. Bare søg job ved YouSee. Der er tilgivelse til medarbejdere som ikke søger det perfekte
------------- / Jørgen
|
Skrevet af: Zappy
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 20:33
Der er sandelig ikke meget respekt for folk her. Journalisten spørger pænt om vi vil deltage, men bliver anklaget som amatør. Er det helt utilgiveligt at lave en lille fejl? Linket og skemaet virker fint iøvrigt.
------------- Samsung 7505 55"
|
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 20:45
JørgenR skrev:
journalisten skrev:
Hej allesammen
Jeg er ked af, at spørgeskemaet reagerer så mærkeligt, som det gør. Jeg arbejder hårdt på sagen, men jeg kan sige så meget: I har ikke spildt jeres tid - svarene ER registreret! Det er en uforklarlig fejlmelding, og jeg håber naturligvis at få bugt med den ingen længe.
Vh Henrik
|
Hej Henrik.
Læg nu ikke for meget i vurderingen af antallet af besvarelser. Den dårlige/forkerte funktionalitet i jeres undersøgelse gør at de fleste brugere nok forsøger at afsende svar flere gange.
I har vist stadig meget at lære, men al begyndelse er svær. Lykkes det alligevel ikke, så er alt håb ikke ude. Bare søg job ved YouSee. Der er tilgivelse til medarbejdere som ikke søger det perfekte
|
Hej JørgenR
Tak for at du gør mig opmærksom på en eventuel fejlmargin på spørgeskemaet. Heldigvis kan jeg se det eksakte tidspunkt, en besvarelse er indsendt på. Samtidig kan jeg se, hvad der er svaret i hvert enkelt spørgeskema. Hvis der er to identiske spørgeskemaer sendt ind inden for en kort tidsgrænse, vil de blive betragtet som dobbeltsvar og slettet. Det har heldigvis ikke været tilfældet, kan jeg afsløre.
Hej Zappy
Det er godt at høre, at skemaet endelig virker uden problemer. Det var en simpel fejlkode i ét af spørgsmålene, der lavede al balladen.
Og HVIS der skulle opstå problemer igen, så må I endelig skrive i dette forum, så jeg kan få rettet op på det.
|
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 20:47
Zappy skrev:
Der er sandelig ikke meget respekt for folk her. Journalisten spørger pænt om vi vil deltage, men bliver anklaget som amatør. Er det helt utilgiveligt at lave en lille fejl? Linket og skemaet virker fint iøvrigt. |
Jeg mener bare at lidt omhu og tjek ville være på sin plads. Ved afsendelse af skemaet kom fejlmelding, og det er da irriterende, når man har brugt tid på det.
------------- / Jørgen
|
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 20:51
journalisten skrev:
Hvis der er to identiske spørgeskemaer sendt ind inden for en kort tidsgrænse, vil de blive betragtet som dobbeltsvar og slettet. Det har heldigvis ikke været tilfældet, kan jeg afsløre. |
Jeg prøvede 3 gange inden for mindre end et minut, men fik før omtalte fejlmeddelese alle gange, så der må da være mindst et dobbelt svar.
------------- Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 20:53
journalisten skrev:
Hvis der er to identiske spørgeskemaer sendt ind inden for en kort tidsgrænse, vil de blive betragtet som dobbeltsvar og slettet. Det har heldigvis ikke været tilfældet, kan jeg afsløre.
|
Jeg sendte besvarelsen mindst 2 gange, vist nok 3.
------------- / Jørgen
|
Skrevet af: Zappy
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 20:57
Det kunne iøvrigt - jeg taler naturligvis kun for mig selv - være interessant at høre hvad undersøgelsen mere præcist skal bruges til. Er det til en artikel og i så fald hvilken? Eller...?
Hvorfor er undersøgelsen begrænset til bibliotekerne som kilder?
Til JørgenR: Du må undskylde jeg sådan farede op. Det har været en laaang dag
------------- Samsung 7505 55"
|
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 21:07
Zappy skrev:
Til JørgenR: Du må undskylde jeg sådan farede op. Det har været en laaang dag
|
Kender jeg godt. Du må hellere komme i seng, i stedet for at bruge hele aftenen her
------------- / Jørgen
|
Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 21:13
Det var sq en kort omgang. Jeg låner ikke software på biblioteket og BANG så var det spørgeskema slut Men bare fordi man ikke låner software på biblioteket kan man jo godt gå med en lille pirat inde i sig. Dermed ikke sagt jeg selv gør det
------------- 7.2.4 atmosbio Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs
|
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 21:20
Undersøgelsen skal bruges til et tv-indslag, som vi i min gruppe skal lave i løbet af de kommende uger. Vi fokuserer på bibliotekerne, fordi det er en stor kilde til musik støttet af skatteborgernes penge. Og så er det en lidt anderledes indgangsvinkel end fænomenet at hente musik fra nettet.
Men som jeg kan læse i forummet, har flere af jer svaret på spørgeskemaet igen. Det betyder, at jeg sletter de foreløbige besvarelser, vi har fået og må starte forfra. Der må simpelthen ikke være sådanne fejl i vores resultat.
Jeg ved godt, det har været lidt "amatøragtigt", men faktisk har jeg tidligere brugt spørgeskemaet upåklageligt, så jeg vil hellere give teknikken end mig selv skylden
I er meget velkomne til at besvare spørgeskemaet på ny - jeg forstår dog godt, hvis I ikke gider bruge flere kræfter på det.
Vh Henrik
|
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 21:25
Det er måske en stor kilde til musik på et bibliotek, men det er jo ikke den nyeste man finder der, det er jo blevet stoppet. Et hit i dag finder man jo først der et par måneder efter udgivelse.
|
Skrevet den: 17-November-2008 kl. 21:39
journalisten skrev:
Men som jeg kan læse i forummet, har flere af jer svaret på spørgeskemaet igen. Det betyder, at jeg sletter de foreløbige besvarelser, vi har fået og må starte forfra. Der må simpelthen ikke være sådanne fejl i vores resultat.
Vh Henrik
|
Beklager Henrik, jeg syntes altså ikke at afstemningen kan tages alvorligt. Hvilken seriøs TV-station skulle kunne det ?
Valget/formuleringerne af spørgsmål kan diskuteres, men det er i hvert fald problematisk, at alle kan afgive svar et ubegrænset antal gange.
På nogle hjemmesider med afstemninger er det kun muligt at stemme en gang fra samme computer, og det gør snyd lidt sværere.
------------- / Jørgen
|
|