Mangler igen et par testere til mowee.dk
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Efterlysninger
Forumbeskrivelse: Efterlysninger, lidt af hvert
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=50559
Udskrevet den: 03-Februar-2025 kl. 06:57
Emne: Mangler igen et par testere til mowee.dk
Skrevet af: moweesteffen
Emne: Mangler igen et par testere til mowee.dk
Skrevet den: 18-November-2008 kl. 20:06
Hej,
Mangler lige nogle sidste folk til at hjælpe med deres meninger mht. vores system før vi åbner indenfor de nærmeste dage.
Folk vil få mulighed for at påvirke hvorledes systemet fungerer samt få mulighed for at se vores udbud før åbning.
Vi skal bruge folk til at teste vores kundeside samt teste e-mails og hastighederne af disse ved bestillinger samt ved kundeforespørgsler.
Bestillinger kan foretages, dog først efter kontakt via kundeservice.
Håber nogle få vil hjælpe til med at teste! Alle er velkommen, garanterer dog ikke alle får lige stor test mulighed som andre da jeg ikke kan arbejde med 20 på samme tid :)
EDIT: Det er ikke indviklet arbejde :D handler om at oprette en bruger, at se hvorledes kundedelen ser ud! Derfeter at lave en testordre for at følge processen
|
Svar:
Skrevet af: Ponduus
Skrevet den: 18-November-2008 kl. 20:13
Jeg kan godt give en hånd. Hvis det altså ikke er for indviklet :D
Smid en pb
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 18-November-2008 kl. 20:51
jeg er altid frisk på at hjælpe.
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet af: maf007
Skrevet den: 18-November-2008 kl. 21:04
Skrevet af: M.Larsen
Skrevet den: 18-November-2008 kl. 21:21
Hvis der er behov hjælper jeg gerne.
------------- Pioneer LX5080D Oppo Audiovector
|
Skrevet af: BusinessBo
Skrevet den: 18-November-2008 kl. 21:23
Jeg da os klar på at hjælpe
------------- Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
Skrevet af: hajenraj
Skrevet den: 18-November-2008 kl. 21:33
Skrevet den: 18-November-2008 kl. 21:34
Har sendt private beskeder ud til alle nu :)
Flere er altid velkommen! Jo flere meninger desto bedre!
|
Skrevet af: cnpdk
Skrevet den: 18-November-2008 kl. 22:55
Skal med glæde hjælpe
------------- http://c.mymovies.dk/cnpdk - Filmsamling
|
Skrevet af: Peter90
Skrevet den: 18-November-2008 kl. 23:00
Jeg er klar:)
------------- Hilsen Peter
|
Skrevet af: zirio
Skrevet den: 19-November-2008 kl. 00:49
Steffen jeg kan da også godt give en ekstra hånd, hvis der er brug for det!
/Zirio forum_posts.asp?TID=40992&PN=1 - CineZirio Onkyo, Elac, Velodyne, Panasonic, Playstation 3, CSN-Custom Cables, Nordost, Supra
|
Skrevet af: rapsacdk
Skrevet den: 19-November-2008 kl. 08:44
det kunne jeg da også godt tænke mig at hjælpe med :)
|
Skrevet af: cbn73
Skrevet den: 19-November-2008 kl. 08:50
Send mig en PM så tester jeg også gerne
|
Skrevet af: Smurf
Skrevet den: 19-November-2008 kl. 09:11
Der er jo mange allerede men mangler du så er jeg da også klar
------------- PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer
BDP-LX71
Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61
Baghøjtalere 2 x DM685
TDCTV - bredbånd
http://www.itrends.dk - Itrends.dk
|
Skrevet den: 19-November-2008 kl. 09:53
Tak for alle som ville hjælpe!
Vi har nu afsluttet den sidste test og vil åbne senere idag.
Tak for hjælpen :)
|
Skrevet af: isteen
Skrevet den: 20-November-2008 kl. 18:33
Øh, er det fordi siden ikke understøtter Mac - eller er der ikke åbent endnu?
Hvis I mangler en Mac-tester, så sig til
------------- Steen
|
Skrevet den: 20-November-2008 kl. 18:35
der er ikke åbent før 23.59 i nat.
os der var testere fik en anden indgang, til at gå ind på hjemmesiden.
|
Skrevet af: isteen
Skrevet den: 20-November-2008 kl. 18:50
Okay, så er jeg med
------------- Steen
|
Skrevet af: Hans j
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 01:08
Hvad er det lige I har testet ?
|
Skrevet af: karkov
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 01:14
er siden nede allerede eller er det bare mig ??
|
Skrevet af: ALCFOTO
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 06:05
Kan heller ikke åbne siden
------------- Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub
Pioneer PDP LX5090 KALIB.
Pioneer BDP-LX71
LOGITECH HARMONY 1000
http://www.ALEXSoeGAARD.DK - Mine Blu-ray film
|
Skrevet af: nightbird
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 06:48
Skulle siden ikke åbne i aftes? Her til morgen står der bare "kommer snart".
|
Skrevet af: johnjkj
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 07:02
Jeg kan slet ikke komme ind. Mon siden er overbelastet?
|
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 07:38
johnjkj skrev:
Jeg kan slet ikke komme ind. Mon siden er overbelastet? | Husk "www" ellers virker den ikke.
|
Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 07:38
Kan da næsten ikke tro de er overbelastede allerede på dette tidspunkt af døgnet.
Når jeg trykker på linket i nyheden her på recordere, eller skriver navnet i url'en så får jeg bare "siden kan ikke findes" efter nogle sekunder.
Men det kan jo være de er ved at rode med noget, så der er helt lukket for alle i noget tid.
------------- 7.2.4 atmosbio Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs
|
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 07:57
nightbird skrev:
johnjkj skrev:
Jeg kan slet ikke komme ind. Mon siden er overbelastet? | Husk "www" ellers virker den ikke. |
Tak for forslaget, men stadig samme resultat.
|
Skrevet af: KillBoxOne
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 08:43
der er nok bare startproblemer, giv tid, giv tid
------------- Panasonic TH-50PZ800 Epson TW3200, Hivilux TX 120" Panasonic DMP-BDT 110 Onkyo NX-NR609 DALI Concept 8 DALI Concept CT DALI Concept 2 DALI IKON SUB Harmony One
|
Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 09:10
I har da vist glemt at teste preformance
|
Skrevet af: Bjerrehuus
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 09:26
Skrevet af: birddog
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 09:46
Virkede siden ved midnat? var det nogen gode tilbud de havde, ellers kig siden død med det samme?, for så må tilbudne jo næsten gælde engang når sidne kommer i luften igen.... :)
|
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 09:47
Der var vist ikke mange der nåede at komme ind i nat. Tilbuddene gælder vist i et par dage af hvad jeg har kunnet forstå på moweesteffen(ejer).
------------- 7.2.4 atmosbio Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs
|
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 10:02
Det var noget hardware som er crashet! Det hele er ved at blive skiftet. Den var lidt svær at forudse ;)
Men ja folk skal ikke tænke på at være først. Alle varerne er til de priser i en god del dage!
|
Skrevet af: birddog
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 10:03
Jamen så venter vi da bare lidt længere :)
|
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 10:20
Tak for forståelsen :) var ikke planlagt at det hele skulle gå ned hehe
|
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 23:36
Her er en lille http://www.computerworld.dk/art/49053/serverskifte-lammer-julens-indledende-e-handel?a=fp_2&i=513 - trøst Du er ikke alene.
|
Skrevet af: Henrik Nygaard
Skrevet den: 22-November-2008 kl. 03:08
Hvornår forventes problemerne at være løst?
|
Skrevet af: kallek
Skrevet den: 22-November-2008 kl. 08:55
Vi lever i tider hvor man kan sende folk til månen, men at flytte er server
------------- Lg 42 LA 667V RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD
|
Skrevet af: Hans j
Skrevet den: 23-November-2008 kl. 21:51
Hvad er I ved at håndkode siden forfra ?
Burde da ikke tage så lang tid at få smidt en ny server ind og rulle backup´en på ?
Håber vi snart får Danmarks p.t. mest ventede filmshop i luften .
|
Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 10:01
Må nu også indrømme at det ikke virker så gennemtænkt mere. Begynder lidt at tvivle på hvor seriøst det er? Vil der være den slags ventetid hver gang der sker en fejl med shoppen?
Undre mig lidt over hvorfor de ikke har fået sat en anden server til rådighed af firmaet så de kunne komme op igen. Det er jo helt hen i vejret det der. Altså servicen fra Unihost må jo være ikke-eksisterende?
Hvis det var mit tilfælde, og jeg skulle bruge denne shop som levevej - ja så var den host slet ikke en overvejlse efter denne omgang. Havde været på jagt hele weekenden efter en ny - måske i udlandet som Tyskland.
Syntes det virker mindre troværdigt efterhånden desværre. Begynder at blive lidt "nervøs" for at smide mine penge i den shop. Det hele virker lidt til at de skal have andre til at køre deres side, og de skal tjene pengene. Det virker ikke til mowee drengene selv har så meget forstand på programmering, server opsætning, fejlsøgning osv? eller tager jeg helt fejl? Fandt et forum hvor der blev spurgt ind til hvordan man lavede scroolbar og forskellige ting.
Det ikke for at hænge Mowee ud, men syntes det vigtigt at kunne stole på en shop når det er ens penge man snakker om.
- Anyhow! .. håber stadig den kommer op, og der der vises en stor professionel shop, og måde at håndter ordre på. Jo jo, lidt positivt syn har jeg da tilbage
Håber på alt det bedste for denne shop.
------------- Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 10:58
RuneH skrev:
Undre mig lidt over hvorfor de ikke har fået sat en anden server til rådighed af firmaet så de kunne komme op igen. Det er jo helt hen i vejret det der. Altså servicen fra Unihost må jo være ikke-eksisterende? |
Du tænker nok på en lejet server.
Men denne fejl tyder mere på at der er lejet en hosting til egen server. Så har de fået hardware problemer med den, og ikke kunnet nå at skaffe reservedele inden weekenden.
/Lars
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 11:07
Ja, det kan selvfølgelig være. Ville dog personligt selv ha fundet en ude i byen, så jeg ikke stod med det problem - nu eller en anden gang. Men sådan er vi vel så forskellige.
Så håber jeg de bygger en stor pålidelig server :-)
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 11:33
Der er sket store opgraderinger med serveren.
Vi har fået elendig support fra unihost og har skiftet udbyder. Vi blev lovet en oppetid tidligt weekenden fra unihost, men dette er stadig ikke sket.
Vi beklager mange gange fejlen, denne fejl irriterer jo lige så meget os som jer!
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 11:34
RuneH skrev:
Må nu også indrømme at det ikke virker så gennemtænkt mere. Begynder lidt at tvivle på hvor seriøst det er? Vil der være den slags ventetid hver gang der sker en fejl med shoppen?
Undre mig lidt over hvorfor de ikke har fået sat en anden server til rådighed af firmaet så de kunne komme op igen. Det er jo helt hen i vejret det der. Altså servicen fra Unihost må jo være ikke-eksisterende?
Hvis det var mit tilfælde, og jeg skulle bruge denne shop som levevej - ja så var den host slet ikke en overvejlse efter denne omgang. Havde været på jagt hele weekenden efter en ny - måske i udlandet som Tyskland.
Syntes det virker mindre troværdigt efterhånden desværre. Begynder at blive lidt "nervøs" for at smide mine penge i den shop. Det hele virker lidt til at de skal have andre til at køre deres side, og de skal tjene pengene. Det virker ikke til mowee drengene selv har så meget forstand på programmering, server opsætning, fejlsøgning osv? eller tager jeg helt fejl? Fandt et forum hvor der blev spurgt ind til hvordan man lavede scroolbar og forskellige ting.
Det ikke for at hænge Mowee ud, men syntes det vigtigt at kunne stole på en shop når det er ens penge man snakker om.
- Anyhow! .. håber stadig den kommer op, og der der vises en stor professionel shop, og måde at håndter ordre på. Jo jo, lidt positivt syn har jeg da tilbage
Håber på alt det bedste for denne shop.
|
Mht. den hjælp så var det en som hjalpe mig med at få lavet et popup vindue til at fremstå på siden i det tidlige stadie :)
Mht. betalinger kan du altid være rolig på det punkt at der aldrig må foretages hævninger af beløber før varen har forladt bygningen. Endvidere sker hosting af betalingsgateways slet ikke hos os.
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 11:48
Læste lige omkring jeres samarbejde med Unihost (under kommentars via linket på forsiden) - og føj da for en mangel af support I har fået. Det er da helt hen i vejret!
I trænger sgu til lidt medvind efterhånden :)
Det var nu ikke så meget betalingen - mere leveringen. Om hvordan og hvorledes det kan håndteres hurtigt og smertefrit. Man er vel skeptisk når intet går som planlagt. Selvfølgelig er I også helt oppe at ringe over dette (det formoder jeg da ihvertfald), for det kan umuligt være sjovt at sidde og se på, mens en masse der ellers havde regnet med dette - nu begynder at tvivle.
Alt held med det nye sted I har fundet og serveren - ikke mindre.
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 11:50
Vi har fået 2 servere det nye sted, således det bliver spejlet som en foreslog i kommentarer. Så burde ikke kunne ske igen. Endvidere har begge servere fået en god opgradering mht. specs således de kan håndtere noget mere
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 12:42
sådan! Det lyder sgu rigtig godt.
Så mangler Unihost bare at få røven med sig, og give jer jeres data.
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 13:01
Vi har dataen, forskellen ligger bare om det hele skal gøres manuelt eller automatisk via data fra dem :)
Vi er påbegyndt manuelt siden weekenden, men det er et arbejde som tager mange mange dage! Unihost har sagt at de vil give os data idag, men ja de har ikke været så pålidelige de sidste mange dage!
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 14:31
Vil gerne sige tak til den bruger som ringede og gav os lidt input mht. status opdateringer.
Vi har arbejdet over hele weekenden for at løse problemerne og beklager at der ikke har været opdateret nok i den forbindelse.
Vi beklager dette og kan informere folk om at indtastningerne er ved at være færdiggjort.
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 18:45
Jeg kan se at I har fået den op at køre Det ser godt ud - tillykke.
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 19:03
Men hvor er de gode tilbud???
|
Skrevet af: mufcdk1974
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 19:05
johnjkj skrev:
Jeg kan se at I har fået den op at køre Det ser godt ud - tillykke. |
Øhh hvad er adressen?
mowee.dk virker ikke her
------------- http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/martin1974 - Film samling (Opdateret den 26/11-09)
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 19:09
Prøv: http://www.mowee.dk/ - http://www.mowee.dk/
|
Skrevet af: Emilos88
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 19:48
Flot side, meget uoverskuligt dog, og ja tilbudende?
------------- Get HIFI or die trying c",
|
Skrevet af: Sylvest
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 19:57
Tillykke med siden. Jeg troede I var flyttet væk fra Unihost?
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 20:31
Priser på 170/180 kr er efter danske forhold en god pris og ingen porto ved køb af tre stk.
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 20:53
er det kun mig der ikke kan åbne linket til åbningstilbudende?
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 20:57
furious jt skrev:
er det kun mig der ikke kan åbne linket til åbningstilbudende? |
Nej, det kan jeg heller ikke.
|
Skrevet af: A_Nielsen
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 21:01
johnjkj skrev:
furious jt skrev:
Nej, det kan jeg heller ikke. |
Mystisk - jeg kan godt åbne linket
-------------
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 21:02
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 21:03
furious jt skrev:
Åbner fint her, både i Internet Explorer og Firefox.
Men der går en 4-5 sekunder inden siden vises.
/Lars
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Skrevet af: slettet.18124
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 21:04
Billig er forkert ord at bruge, samme pris som andre steder, og endda noget dyrer.
Men er billigere end Fona og andre steder hvor de tager 230-270 kr. for en film.
Hos Blockbuster kan jeg købe 3 film for 400,- det er 133,- pr. stk.
Så Eks. Transformers er ca. 70 kr billigere der. næsten 200,- dyrer for 3 film.
-------------
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 21:04
underligt.. Jeg får fejl 404 både med IE og Firefox [edit] fik det til at virke nu. Jeg skulle bare have tålmodighed
Filmene under "danske udgivelser" og "tilbud" er da de samme, eller er det bare mig?
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 21:11
furious jt skrev:
underligt.. Jeg får fejl 404 både med IE og Firefox [edit] fik det til at virke nu. Jeg skulle bare have tålmodighed
Filmene under "danske udgivelser" og "tilbud" er da de samme, eller er det bare mig?
|
det er de samme. så det er ikke kun dig.
|
Skrevet af: sirholme
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 21:12
Jeg kan slet ikke komme ind på siden, den viser bare et skilt hvor der står "mowee - kommer snart"... Andre der har samme problem?
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 21:13
flemming larsen skrev:
furious jt skrev:
|
|
godt, for jeg var da ved at blive helt skeløjet af at prøve at se forskel på de 2 faner
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 21:14
sirholme skrev:
Jeg kan slet ikke komme ind på siden, den viser bare et skilt hvor der står "mowee - kommer snart"... Andre der har samme problem?
|
prøv denne.
http://www.mowee.dk/ - http://www.mowee.dk/
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 21:15
furious jt skrev:
flemming larsen skrev:
furious jt skrev:
|
|
godt, for jeg var da ved at blive helt skeløjet af at prøve at se forskel på de 2 faner
|
ved at blive.
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 21:17
flemming larsen skrev:
furious jt skrev:
flemming larsen skrev:
furious jt skrev:
|
|
|
ved at blive.
|
hov hov, ka I 2 så tie stille
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 21:31
Hehe, Det skyldes at vores forudbestillings system ikke er helt klart til integration. Derfor er det kun lagervarer som er fremvist, hvoraf alle er nedsat pt.
Mht. unihost så er dette kun indtil at den nye server er klar til at tage over engang om natten :) Vi skal bare lige have de sidste data over! Vi brugte udelukkende for at åbne hurtigere
|
Skrevet af: JohnH
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 22:09
En detalje: jeg synes det er meget belastende at der konstant starter trailere uden jeg har bedt om det, men det kan godt være det bare er mig?
|
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 22:18
Dette skal vi nok få ændret.
|
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 08:36
Hvis man går direkte ind på http://www.mowee.dk - www.mowee.dk og trykker på åbningstilbuds-billedet. Er det dette link man kommer videre til: http://www.mowee.dk/tilbud - http://www.mowee.dk/tilbud - det virker ikke. (The requested URL /tilbud was not found on this server.) Rette link er: http://www.mowee.dk/index.php/dansk/tilbud - http://www.mowee.dk/index.php/dansk/tilbud - En skam filmene står i en lang køre. Kunne være rart hvis der var flere forskellige opdelings muligheder. F.eks. Genre. Det jo set de fleste steder efterhånden?
|
Skrevet af: Smurf
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 09:14
en anbefaling er at man kan lægge varer i sin kurv uden at skulle over og se kurven pr default hver gang, da man så skal "lave" søgningen igen, fx hvis man nu ville bestille alle harry potter filmene så 1 i kurven så skal man ind i kurven og så lave søgningen igen osv. osv.
Et eksempel er man står i tilbuds oversigten og scroller ned og finder et par film der lige mangler i samlingen, så et ikon der bare smide den ned i kurven og man så kan se kurven somewhere så man enten kan gå ind i kurven eller få et direkte overblik over hvad der er i den ude i højre side fx.
Det bliver lidt trivielt hvis man bestiller mange, jeg bestilte 5 stk og tjaa sad da og blive gammel mands træt af det :D
------------- PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer
BDP-LX71
Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61
Baghøjtalere 2 x DM685
TDCTV - bredbånd
http://www.itrends.dk - Itrends.dk
|
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 09:28
Dette er noget vi arbejder på at ordne. En hurtig fix er at trykke "Tilbage" i ens browser.
|
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 09:29
RuneH skrev:
Hvis man går direkte ind på http://www.mowee.dk - www.mowee.dk og trykker på åbningstilbuds-billedet. Er det dette link man kommer videre til: http://www.mowee.dk/tilbud - http://www.mowee.dk/tilbud - det virker ikke. (The requested URL /tilbud was not found on this server.) Rette link er: http://www.mowee.dk/index.php/dansk/tilbud - http://www.mowee.dk/index.php/dansk/tilbud - En skam filmene står i en lang køre. Kunne være rart hvis der var flere forskellige opdelings muligheder. F.eks. Genre. Det jo set de fleste steder efterhånden?
|
Dette er lige blevet rettet. Var en fejl i DNS angivelsen. Vi har afventet ny update fra dk-hostmaster, disse udføres desværre kun 4 gange i døgnet.
Mht. Genre så kommer dette snart på samme måde som pris angivelse. Vi har bare ikke indsat det før dette fungerer 100%
|
Skrevet af: slettet.18124
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 13:36
I skal da have nogle banner reklamer ind på siden, så i kan tjene penge på dem, og som nævnt, gør det valgfri om man vil starte en trailer.
-------------
|
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 15:08
Mht. trailer er vi ved at rette dette nu.
Mht. reklamer på siden er dette slet ikke af interesse. I ser da heller ikke at andre butikker har dette :)
|
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 18:40
Nu har vores poll kun været oppe i lidt over et døgns tid. Men allerede nu kan vi se det er ekstrem interesse i mængdetilbud(over 200 stemmer).
Vi har bare interesse i at vide om dette betyder i mængden 10 stk. spar yderligere 150 DKK eller køb 6 stk. spar yderligere 60 DKK? - 10 stk. lyder til at være en meget stor mængde, men derved kan vi selvfølgelig sænke prisen bedre.
Folk må gerne ligge deres meninger på mailto:mening@mowee.dk - mening@mowee.dk
Vi forsøger så vidt muligt at lytte til folks ønsker. Såfremt der ønskes generelt lavere priser er dette den eneste mulighed pt.
Såfremt i ellers har andre gode ideer til kampagner modtager vi selvfølgelig glædeligt også disse :)
|
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 19:41
Jeg så nu hellere noget som fri/billigere fragt. Kan ikke helt se hvad det der mængdetilbud gør godt for. Hvad hvis der sker det samme som herinde? Eller der ikke kommer nok på.. Så det jo dumt for en kunde at sidde og vente på - og så nej i sidste ende. IMO ligner det noget der kun er sjovt i starten.
|
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 19:46
Vi har jo fri fragt ved køb af 3 eller flere. Så det med billigere fragt føler jeg ikke er voldsomt vigtigt pt.
|
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 19:52
Ser det bare som noget der vil gavne mere i længden end engang-imellem mængderabat. Men det jo hvordan man ser på det :)
|
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 19:56
Det ville nu kunne være en permanent mængderabat.
Mht. fri fragt så vil du gerne have dette pr. titel ? Dette er desværre ikke muligt med de avancer som pt. foreligger. Dette ville gøre det nødvendigt for os at hæve priserne en smule.
|
|