Print side | Luk vindue

Denon avr 2803 med Logitech Harmony 525

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Efterlysninger
Forumbeskrivelse: Efterlysninger, lidt af hvert
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=50704
Udskrevet den: 03-Februar-2025 kl. 07:07

Emne: Denon avr 2803 med Logitech Harmony 525
Skrevet af: goof78
Emne: Denon avr 2803 med Logitech Harmony 525
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 22:58
Hejsa, og sorry for muligvis malplaceret emne, kunne bare ikke lige greje hvor den ellers passede hen.

Nå men...

En bekendt har tilbudt mig hans aflagte Denon avr 2803 surround reciever for en billig pris, da jeg godt vil opgradere min nuværende avr 1707 med en som jeg kan slutte forstærkere til i fronten.

Problemet er bare at hunden har ædt fjernbetjeningen(i bogstaveligste forstand, har selv set resterne), jeg tjekkede så om min nuværende betjening passede, og det gjorde den på de fleste punkter, men ikke de vitale som system-setup, etc.

Derfor overvejede jeg om jeg kunne kombinere købet med et køb af hifiklubbens billige Logitech Harmony 525 universielle fj.betjening, hvor man kan downloade forskellige programmeringskoder til enhederne?

Har prøvet at installere programmet, for at se om denonen var på listen, men desværre kræver det at jeg har serie-nummer på fj.betjeing, at kunne oprette en bruger korrekt.

Så selve spørgsmålet/oplægget er:
Kan jeg hente en virkende "kode" til Denon avr 2803 til en logitech 525 fj. betjening?

Svar:
Skrevet af: kokkeole
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 23:06
Du skal tilføje din Denon under "tilføj komponent". Jeg har lige prøvet og den har avr 2803 i databasen.

Hilsen Ole

-------------
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1
Samsung UE-46D8005/SMT-H3126

Skrevet den: 21-November-2008 kl. 23:08
Det kan jeg ikke uden at have en profil/slutte fj. betjeningen til, og den har jeg jo ikke(endnu).

Men den findes altså, så er det bare med at få handlen i hus, så kan jeg også få lidt mere plads på stuebordet:)

Tusind tak for svar, og så endda rasende hurtigt.

Skrevet af: kokkeole
Skrevet den: 21-November-2008 kl. 23:15
Ahh, jeg forstår.

Men den er god nok.
Jeg har godt nok Harmony 885, men det er jo den samme software og database  med koderne der bruges, blot at fjernbetjeningerne har forskellige funktioner.

God fornøjelse.

Hilsen Ole

-------------
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1
Samsung UE-46D8005/SMT-H3126

Skrevet den: 21-November-2008 kl. 23:34
Oprindeligt skrevet af kokkeole kokkeole skrev:

Ahh, jeg forstår.

Men den er god nok.
Jeg har godt nok Harmony 885, men det er jo den samme software og database  med koderne der bruges, blot at fjernbetjeningerne har forskellige funktioner.

God fornøjelse.

Hilsen Ole

Tror jeg nu køber fj. betjeningen uanset hvad, vidste ikke der var oprettet sådan en database, jeg levede stadig i kode indtastning som så aldrig virker alligevel, som med "normale" universielle fj. betjeninger.

Så vidt jeg har forstået er de 390,- i hifiklubben, for en 525 en ok pris?

Og tak for hjælpen igen.

Print side | Luk vindue