Print side | Luk vindue

onkyo i england

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Surround
Forumbeskrivelse: Lyd til hjemmebiografen mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=52458
Udskrevet den: 03-Maj-2024 kl. 20:45


Emne: onkyo i england
Skrevet af: forzajuve
Emne: onkyo i england
Skrevet den: 25-December-2008 kl. 13:57

Hejsa

eftersom pundet er vildt lavt i øjeblikket og det normalt plejer at være billigt at købe hifi derovre, er der så nogen herinde der kender et par gode steder til at købe onkyo receivere.

Hilsen Jon




Svar:
Skrevet af: Asklepios
Skrevet den: 25-December-2008 kl. 14:01
Krish-av
http://www.krishav.co.uk/store/cat.asp - http://www.krishav.co.uk/store/cat.asp

Der er mange der har hentet fladskærme derfra, samt BD-afspillere, så dem vil jeg anbefale!

Hvis det er pga. prisen, kan du sikkert finde den billigere i DE

-------------
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables








Skrevet af: Prospect
Skrevet den: 25-December-2008 kl. 20:34

Oprindeligt skrevet af Asklepios Asklepios skrev:

Krish-av
http://www.krishav.co.uk/store/cat.asp - http://www.krishav.co.uk/store/cat.asp

Der er mange der har hentet fladskærme derfra, samt BD-afspillere, så dem vil jeg anbefale!

Hvis det er pga. prisen, kan du sikkert finde den billigere i DE

Ikke nødvendigvis. Jeg sidder selv og kigger lidt på svenske tyske og engelske sider. Jeg er ved at anskaffe mig et KEF 3005 og Onkyo 706 og det er klart billigst i UK.

Prøv www.AudioAffair.co.uk



Skrevet af: Henrik_s
Skrevet den: 25-December-2008 kl. 21:04
Oprindeligt skrevet af Prospect Prospect skrev:

Oprindeligt skrevet af Asklepios Asklepios skrev:

Krish-av
http://www.krishav.co.uk/store/cat.asp - http://www.krishav.co.uk/store/cat.asp

Der er mange der har hentet fladskærme derfra, samt BD-afspillere, så dem vil jeg anbefale!

Hvis det er pga. prisen, kan du sikkert finde den billigere i DE

Ikke nødvendigvis. Jeg sidder selv og kigger lidt på svenske tyske og engelske sider. Jeg er ved at anskaffe mig et KEF 3005 og Onkyo 706 og det er klart billigst i UK.

Prøv www.AudioAffair.co.uk



Hvad tager de i fragt, syntes ikke rigtig jeg kan se det nogen steder?


-------------
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........


Skrevet af: Prospect
Skrevet den: 25-December-2008 kl. 21:11

Det jeg kigger på som skrevet overstående inkl. 20m kabel resultere i gratis fragt. Jeg ved ikke om det er en fejl da alle kabler har gratisfragt i UK men altså SUPER hvis det passer hehe.. Uden kabler skal jeg slippe £59.99 i fragt.



Skrevet af: Tjalfisken
Skrevet den: 25-December-2008 kl. 21:12
Jeg bestilte en Onkyo 706 fra www.audioaffair.co.uk tidligere i dag, og jeg endte med at betale 518,74 £ i alt. 


Skrevet af: Prospect
Skrevet den: 25-December-2008 kl. 21:42

Oprindeligt skrevet af Tjalfisken Tjalfisken skrev:

Jeg bestilte en Onkyo 706 fra www.audioaffair.co.uk tidligere i dag, og jeg endte med at betale 518,74 £ i alt. 

Altså £29.99 :) Du må meget gerne melde tilbage med leverings tidspunkt



Skrevet af: Asklepios
Skrevet den: 26-December-2008 kl. 08:24

Jeg har nu set priser i DE på en Onkyo der er lavere end ovenstående...
Nu er det for mig uvæsentligt, da jeg ikke ser på den samlede pris - men ydelse. Så derfor handler jeg næsten altid i DK...



-------------
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables








Skrevet af: Prospect
Skrevet den: 26-December-2008 kl. 13:24

Det vil jeg nu også sige at jeg gør så vidt som muligt da det selvfølgelig er det mest optimale, men med alt samlet for mit vedkomende kan jeg ca. spare 6000 i forhold til DK pris

Dertil er audioaffair auth. forhandlere af alt hvad de sælger



Skrevet af: Asklepios
Skrevet den: 26-December-2008 kl. 13:32

Ja, der er godt nok mange penge at spare i udlandet, og 6.000 kr. er jo også værd at tage med. Man kan få mange film, og meget god musik for 6K...



-------------
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables








Skrevet af: Fromme
Skrevet den: 03-Januar-2009 kl. 01:04

Oprindeligt skrevet af Tjalfisken Tjalfisken skrev:

Jeg bestilte en Onkyo 706 fra www.audioaffair.co.uk tidligere i dag, og jeg endte med at betale 518,74 £ i alt. 

Vil meget gerne høre om din handel og levering, er selv tæt på at bestille fra audioaffair men jo altid rart at høre andres erfarringer først

En 706 til 4000,- incl. levering kan vist ikke gøres billigere.



Skrevet af: birddog
Skrevet den: 03-Januar-2009 kl. 09:49
Nu lige et dumt spørgsmål. MEn er det ikke noget med at i england, har de et andet strømstik?, og giver det så ikke problemer her i dk, med mindre det er et man kan skifte, for jeg er lun på en Onkyo 806 og har egenlig troede at den ville være billigst i DE, men kan da godt være jeg skal kigge mod UK først :)


Skrevet af: Nikodk
Skrevet den: 03-Januar-2009 kl. 23:06

jeg købte min 875 fra disse her i efteråret. Ingen problemer, endte med datidens høje kurs (ca. 9,20) at give små 6200 incl fragt til dk.



Skrevet af: Fromme
Skrevet den: 05-Januar-2009 kl. 23:03

 

           

Nu havde jeg endelig besluttet mig for at bestille en 706'er og f***** om ikke den lige er steget 100£.

Øv Øv Øv



Skrevet af: Henrik_s
Skrevet den: 05-Januar-2009 kl. 23:11
876 er steget 300£ 

-------------
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........


Skrevet af: Prospect
Skrevet den: 06-Januar-2009 kl. 17:00
Ja det var da som bare eeeeen i helvede.. øv


Skrevet af: birddog
Skrevet den: 06-Januar-2009 kl. 17:52

er det sket det samme i med det tyske marked?
for så skal jeg da nok have min 806 snart

 



Skrevet af: Prospect
Skrevet den: 06-Januar-2009 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af birddog birddog skrev:

er det sket det samme i med det tyske marked?
for så skal jeg da nok have min 806 snart

Det er fordi et den britiske pund er steget pænt. Det er euroen også men ikke specielt meget den ligger ret jævnt på de 745 (ca)

Følg selv valutakurser.dk. Så kan du lege valutahaj og købe når du mener euroen har den rette kurs til at købe :) Dog kan du ikke altid regne med at den kurs du beregner dit køb til på valutakurser.dk eller xe.com er det du kommer til at betale. Det kommer an på din bank



Skrevet af: Prospect
Skrevet den: 06-Januar-2009 kl. 19:21

Fejl



Skrevet af: mick-j
Skrevet den: 06-Januar-2009 kl. 19:34
Nu har vi jo en fastkursaftale ift. EUR, så den skal man nok ikke spekulere i flytter sig alverden. Mener den max. må svinge med omkring 2%. GBP og SEK har derimod masser af potentiale til den slags.

-------------
Med venlig hilsen

Mick Johansen


Skrevet af: Fromme
Skrevet den: 06-Januar-2009 kl. 19:43

Prisstigningen skyldes ikke kursudsving, men stigningen bliver selvfølgelig større når den regnes med.

Prisen der var gældende til og med søndag var simpelthen en tilbudspris.

Opdagede det desværre bare for sent...



Skrevet af: Prospect
Skrevet den: 06-Januar-2009 kl. 20:05
Vi må jo være obs på et godt tilbud næste gang og være gode til at informere hinanden :)


Skrevet af: onkeldunkel
Skrevet den: 06-Januar-2009 kl. 20:46

Hej,

De har 876'eren i Tyskland til 855 Euro, så ikke helt så billigt, men stadig en fornuftig pris:

http://www.hifiversand24.de/xanario_pinfo.php?shop_ID=2&products_id=3444&ref=idealo - http://www.hifiversand24.de/xanario_pinfo.php?shop_ID=2& products_id=3444&ref=idealo

Mvh.,

Jacob



Skrevet af: Tjalfisken
Skrevet den: 13-Januar-2009 kl. 13:04
Oprindeligt skrevet af Fromme Fromme skrev:

Oprindeligt skrevet af Tjalfisken Tjalfisken skrev:

Jeg bestilte en Onkyo 706 fra www.audioaffair.co.uk tidligere i dag, og jeg endte med at betale 518,74 £ i alt. 

Vil meget gerne høre om din handel og levering, er selv tæt på at bestille fra audioaffair men jo altid rart at høre andres erfarringer først

En 706 til 4000,- incl. levering kan vist ikke gøres billigere.



Da de har haft problemer med at få den på lager, er den først blevet sendt afsted i dag. Jeg har dog været i kontakt med dem løbende, så var godt klar over, at der ville gå lidt tid. Nu glæder jeg mig bare til at modtage den.


Skrevet af: pekner
Skrevet den: 21-Januar-2009 kl. 13:24

 

Oprindeligt skrevet af Fromme Fromme skrev:


Da de har haft problemer med at få den på lager, er den først blevet sendt afsted i dag. Jeg har dog været i kontakt med dem løbende, så var godt klar over, at der ville gå lidt tid. Nu glæder jeg mig bare til at modtage den.

Jeg har også en 706 i order hos http://www.audioaffair.co.uk, men - www.audioaffair.co.uk, men de har endnu ikke kunne levere. I følge deres support mand Alex venter de på en leverance fra Onkyo. Er der nogen som har modtaget deres bestilling eller venter i også spændt?



Skrevet af: Tjalfisken
Skrevet den: 21-Januar-2009 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af pekner pekner skrev:

 

Oprindeligt skrevet af Tjalfisken Tjalfisken skrev:


Da de har haft problemer med at få den på lager, er den først blevet sendt afsted i dag. Jeg har dog været i kontakt med dem løbende, så var godt klar over, at der ville gå lidt tid. Nu glæder jeg mig bare til at modtage den.

Jeg har også en 706 i order hos http://www.audioaffair.co.uk,%20men - www.audioaffair.co.uk, men de har endnu ikke kunne levere. I følge deres support mand Alex venter de på en leverance fra Onkyo. Er der nogen som har modtaget deres bestilling eller venter i også spændt?



Min er ikke sendt afsted alligevel, de var for hurtigt ude, da de sagde det. De regner med at kunne sende den, i denne uge. Den har jeg bare hørt en del gange efterhånden. Når, men der er vel ikke så meget andet at gøre, end at vente lidt mere.


Skrevet af: Fromme
Skrevet den: 21-Januar-2009 kl. 15:51
Oprindeligt skrevet af pekner pekner skrev:

 

Oprindeligt skrevet af Fromme Fromme skrev:


Da de har haft problemer med at få den på lager, er den først blevet sendt afsted i dag. Jeg har dog været i kontakt med dem løbende, så var godt klar over, at der ville gå lidt tid. Nu glæder jeg mig bare til at modtage den.

Jeg har også en 706 i order hos http://www.audioaffair.co.uk, men - www.audioaffair.co.uk, men de har endnu ikke kunne levere. I følge deres support mand Alex venter de på en leverance fra Onkyo. Er der nogen som har modtaget deres bestilling eller venter i også spændt?

Det var nu ikke mig men Tjalfisken der skrev :-)

Har en 876 i ordrer fra audioaffair, pengene blev trukket med det samme, skrev til ham tirsdag i sidste uge og han svarede at de lige var kommet og han havde sendt den samme dag. Men der er nu gået 8 dage og den er ikke kommet, har heller ikke kunnet få et pakke nr. fra ham.

Er sgu ved at få kolde fødder, snakker vist snart med banken om det her.

Tjalfisken: Har du fået din levering..?



Skrevet af: Fromme
Skrevet den: 21-Januar-2009 kl. 15:59

Hov nåede ikke at se Tjalfisken's indlæg før jeg skrev.

Læser lige i en anden tråd om gode erfarringer med Audioaffair.....



Skrevet af: Tjalfisken
Skrevet den: 22-Januar-2009 kl. 00:53
Har lige fået en ny mail fra dem. Nu siger de, at der vil gå 1-2 uger, før de får den på lager igen, så hvis jeg ville, kunne jeg få en 606 i stedet, og så selvfølgelig få penge tilbage, eller bare vente på den kom på lager. Jeg valgte det sidste, da det ikke rigtig haster med at modtage den. Han beklagede forresten meget!


Skrevet af: pekner
Skrevet den: 22-Januar-2009 kl. 15:52

Har idag via e-mail endnu engang spurgt til et forventet leveringstidspunkt og fået følgende svar:

"Sorry again for the delay - we have had confirmation they are due mid next week and your order will then ship ASAP on the fastest possible service"

 

Jeg giver dem endnu en chance for at levere, før jeg opgiver dem helt:)



Skrevet af: Fromme
Skrevet den: 27-Januar-2009 kl. 21:09

Hej med jer

Er der overhovedet nogen der har fået pakker fra audioaffair for nylig?



Skrevet af: per falck
Skrevet den: 28-Januar-2009 kl. 21:59

hyperfi.uk

kan anbefales, super service, købte via amazon.uk men ordnede de sidste over tlf. da der kom 30 £ ekstra på i fragt.

onkyo 876  og dvd 405 

880 £ total incl levering. fik den i løbet af 5 dage

ialt 6952 kr leveret

det er okay for mig



Skrevet af: Pittens
Skrevet den: 29-Januar-2009 kl. 08:40

Jeg afventer også en 706 fra Audioaffair. Bestilte den 1 januar, så det er sku ved at være lidt lamt. Min kammerat bestilte en 606, den havde han efter 5 dage, så jeg gider sku snart ikke at vente mere.

Har en mistanke om at de har "fortrudt" den lave pris der lå der et par dage, og nu trækker tiden så folk afbestiller, men håber ikke det er sådan det forholder sig.

Jeg står dog ikke og skal bruge den lige nu, men det er også den eneste grund til at købet ikke er ophævet.



Skrevet af: vang
Skrevet den: 29-Januar-2009 kl. 09:23

Jeg afventer også levering af en 706'er fra audioaffair - bestilte den i starten af januar..

Ikke nok med, at de ikke kan levere - de har også trukket 2 gange for varen..... Jeg har gentagne gange skrevet og ringet til dem.. samme sang hver gang: "Sorry sir.. bla bla bla"

Jeg er frustreret - jeg vil ha' mit hardwarefix!



Skrevet af: pekner
Skrevet den: 29-Januar-2009 kl. 20:22

Jeg har i dag endnu engang spurgt til hvornår Audioaffair kan levere min 706'er. Nu er leveringstidspunktet udskudt til slutningen af næste uge. Det er 4. gang de udskyder det og derfor har jeg kontaktet Onkyo UK for at høre, om de kan bekræfte den lange ventetid. Her er svaret fra dem:

"Yes, I'm afraid we are struggling to keep up with the demand for our 706 AV receiver. Unfortunately I have no incoming date at the moment."

Det virker som om Audioaffair taler sandt m.h.t. den udskudte levering og vi må bare væbne os med tålmodighed:)



Skrevet af: Pittens
Skrevet den: 30-Januar-2009 kl. 08:56
Oprindeligt skrevet af vang vang skrev:

Jeg afventer også levering af en 706'er fra audioaffair - bestilte den i starten af januar..

Ikke nok med, at de ikke kan levere - de har også trukket 2 gange for varen..... Jeg har gentagne gange skrevet og ringet til dem.. samme sang hver gang: "Sorry sir.. bla bla bla"

Jeg er frustreret - jeg vil ha' mit hardwarefix!

Øv, hvordan fandt du ud af de havde trukket 2 gange? Fik du en mail 2 gange eller ved at tjekke netbank? Jeg skal da lige have tjekket ihvertfald.



Skrevet af: MeLViS
Skrevet den: 30-Januar-2009 kl. 16:20
Så fik jeg lige en ven til at tage en 806'r med hjem fra Richersound i England i den nærmeste fremtid. £499 = 4142.25dkr .. Wuhuu


Skrevet af: Hans j
Skrevet den: 30-Januar-2009 kl. 16:34
Oprindeligt skrevet af MeLViS MeLViS skrev:

Så fik jeg lige en ven til at tage en 806'r med hjem fra Richersound i England i den nærmeste fremtid. £499 = 4142.25dkr .. Wuhuu


SVVVIIIIIINNNNNNNNN EHELDIG


Skrevet af: vang
Skrevet den: 31-Januar-2009 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af Pittens Pittens skrev:

Oprindeligt skrevet af vang vang skrev:

Jeg afventer også levering af en 706'er fra audioaffair - bestilte den i starten af januar..

Ikke nok med, at de ikke kan levere - de har også trukket 2 gange for varen..... Jeg har gentagne gange skrevet og ringet til dem.. samme sang hver gang: "Sorry sir.. bla bla bla"

Jeg er frustreret - jeg vil ha' mit hardwarefix!

Øv, hvordan fandt du ud af de havde trukket 2 gange? Fik du en mail 2 gange eller ved at tjekke netbank? Jeg skal da lige have tjekket ihvertfald.

Jeg havde betalt med onkel Dan, og da jeg var inde og kigge på min netbank stod der, at beløbet var trukket 2 gange.

Var iøvrigt inde på audioaffair.co.uk, og der er kommet ny status på min ordre.. SHIPPED!

Så nu venter jeg bare med spænding på, at der kommer et track and trace nummer pr. mail.

/Vang



Skrevet af: Tjalfisken
Skrevet den: 31-Januar-2009 kl. 18:09
Oprindeligt skrevet af vang vang skrev:

Oprindeligt skrevet af Pittens Pittens skrev:

Oprindeligt skrevet af vang vang skrev:

Jeg afventer også levering af en 706'er fra audioaffair - bestilte den i starten af januar..

Ikke nok med, at de ikke kan levere - de har også trukket 2 gange for varen..... Jeg har gentagne gange skrevet og ringet til dem.. samme sang hver gang: "Sorry sir.. bla bla bla"

Jeg er frustreret - jeg vil ha' mit hardwarefix!

Øv, hvordan fandt du ud af de havde trukket 2 gange? Fik du en mail 2 gange eller ved at tjekke netbank? Jeg skal da lige have tjekket ihvertfald.

Jeg havde betalt med onkel Dan, og da jeg var inde og kigge på min netbank stod der, at beløbet var trukket 2 gange.

Var iøvrigt inde på audioaffair.co.uk, og der er kommet ny status på min ordre.. SHIPPED!

Så nu venter jeg bare med spænding på, at der kommer et track and trace nummer pr. mail.

/Vang



Min har stået som shipped i 3 uger, og min er ikke sendt afsted. Så det kan du ikke regne med!


Skrevet af: Henrik_s
Skrevet den: 31-Januar-2009 kl. 19:48
Onkyo fra Tyskland i sort betal ved levering : 6576 dkr

http://www.tsnversand.de/index.htm - http://www.tsnversand.de/index.htm


-------------
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........


Skrevet af: pekner
Skrevet den: 01-Februar-2009 kl. 13:38

Jeg opdagede fredag aften, at Audioaffiar igen har et super godt tilbud på flere af Onkyos A/V Receivers.
Da jeg endnu ikke har modtaget min 706'er, som blev bestilt 2. Jannuar, blev jeg lidt harm og skrev en længere e-mail til dem. I svaret fra dem skriver de, at de igen har fået produkterne på lager og min order var blevet afsendt i fredags. Jeg har siden spurgt efter et tracking nummer uden held.

Nu venter jeg spændt på at modtaget et styk receiver i den kommende uge:)



Skrevet af: Prospect
Skrevet den: 01-Februar-2009 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af pekner pekner skrev:

Jeg opdagede fredag aften, at Audioaffiar igen har et super godt tilbud på flere af Onkyos A/V Receivers.
Da jeg endnu ikke har modtaget min 706'er, som blev bestilt 2. Jannuar, blev jeg lidt harm og skrev en længere e-mail til dem. I svaret fra dem skriver de, at de igen har fået produkterne på lager og min order var blevet afsendt i fredags. Jeg har siden spurgt efter et tracking nummer uden held.

Nu venter jeg spændt på at modtaget et styk receiver i den kommende uge:)

Onkyo 876 til ca. 5500 og 706 til ca 4100



Skrevet af: Henrik_s
Skrevet den: 02-Februar-2009 kl. 01:12

Oprindeligt skrevet af Prospect Prospect skrev:

Onkyo 876 til ca. 5500 og 706 til ca 4100



Prøvede lige næsten at gennemføre en handel, der ryger lige 90 £
i first clas mail.. så er den næsten op omkring tysklands prisen, hvor man evt kan betale ved levering..

Regner også med at bestille 4 års ekstra garanti til 800 kr.. for evt at slippe for at sende den til UK/DE ved reparation.


-------------
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........


Skrevet af: vang
Skrevet den: 02-Februar-2009 kl. 11:25

Jeg har nu fået bekræftet leveringen af min 706'er og har fået et track and trace nummer på mail.

Jeg skrev dog til i lørdags, at jeg gerne ville opgradere min ordre til en 876'er istedet, idet prisen for 706'eren, da jeg bestilte den i starten af januar var £ 586,- (£ 489,95,- nu!), hvor prisen på 876'eren er £ 649.95,-; dvs. en merpris på £ 64,- (DKK 532,-!!!!) for at gå 2 modeller op!

Dette kunne desværre ikke lade sig gøre, og jeg magter ærlig talt ikke at diskutere mere med dem derovre

Nu vil jeg bare glæde mig over, at receiveren endelig er på vej..

EDIT: Henrik_s - jeg har betalt £ 29,99,- for forsendelsen..



Skrevet af: MeLViS
Skrevet den: 02-Februar-2009 kl. 11:44

Jeg har netop reserveret min 806'r hos Richersounds som min ven afhenter Lørdag eller Søndag. Rigtig flink fyr i telefonen.

Igen:  DKK 4142,- ;)



Skrevet af: Fromme
Skrevet den: 02-Februar-2009 kl. 11:46

Fremskridt

Har nu også fået Tracking nr. på min 876, er afsendt i fredags.

Gav 40£ i forsendelse, den er jo lidt tungere end 706.

 



Skrevet af: Larxox
Skrevet den: 02-Februar-2009 kl. 15:50

Hej!

Har fulgt lidt med på det seneste og har nu bestilt en Onkyo 876 inkl. levering til 700£ = 5775kr. (Valutakurser.dk) ved audioaffair.

Det er vist en OK pris!

Er der nogen der ved hvem der leverer dem i DK - Er det post DK?



-------------
Mvh. Lars
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25730&KW=Larxox&PN=0&TPN=1 - Larxox’s Hjemmebio


Skrevet af: Fromme
Skrevet den: 02-Februar-2009 kl. 16:12
Oprindeligt skrevet af Larxox Larxox skrev:

Hej!

Har fulgt lidt med på det seneste og har nu bestilt en Onkyo 876 inkl. levering til 700£ = 5775kr. (Valutakurser.dk) ved audioaffair.

Det er vist en OK pris!

Er der nogen der ved hvem der leverer dem i DK - Er det post DK?

AudioAffair bruger DPD



Skrevet af: Fromme
Skrevet den: 04-Februar-2009 kl. 15:10

Endelig d. 3 feb fik jeg leveret den 876'er jeg bestilte d. 8 jan

Bedre sent end aldrig.

 



Skrevet af: Think-T-wice
Skrevet den: 04-Februar-2009 kl. 17:13
Damn Fromme.... det er fandme tålmodighed når det er bedst 

Afventer selv vildt spændt min levering af samme 876, denne bestilt Mandag og ordre er ændret til Shipped.. jep jep...

Fik du trace nr osv... og i hvor kunne du følge med henne.. tænker hvilken leverendør?


-------------
Mvh

Think-T-wice


Skrevet af: Fromme
Skrevet den: 04-Februar-2009 kl. 19:25

Oprindeligt skrevet af Think-T-wice Think-T-wice skrev:

Damn Fromme.... det er fandme tålmodighed når det er bedst 

Afventer selv vildt spændt min levering af samme 876, denne bestilt Mandag og ordre er ændret til Shipped.. jep jep...

Fik du trace nr osv... og i hvor kunne du følge med henne.. tænker hvilken leverendør?

Min blev sat i shipped d. 13 jan. men blev først sendt d. 30 jan.

Fik tilsendt trace nr. i mandags som kunne følges på http://www.dpd.co.uk/ - http://www.dpd.co.uk/  og senere på http://www.dpd.com/dk - http://www.dpd.com/dk

Håber det går hurtigere for dig.



Skrevet af: Pittens
Skrevet den: 04-Februar-2009 kl. 22:09
Modtog min 706 i dag, den stod på trappen da jeg kom hjem :-S Men anyways, den er nu i sikkerhed bag lås og slå.

Venter nu bare på at stuen bliver sat i stand, så jeg kan få den sat op :-p


Skrevet af: Tjalfisken
Skrevet den: 04-Februar-2009 kl. 23:44
Min 706 kom med DPD i går. Den blev sendt fredag og jeg havde den tirsdag, så leveringen var hurtig nok. Meen, hvis jeg skal bestille derfra igen, så skal jeg lige høre om de har varene hjemme, for jeg har ventet på min siden 25/12.


Skrevet af: Think-T-wice
Skrevet den: 05-Februar-2009 kl. 00:17
uhadada... lyder som om der er lange udsigter til at jeg skal nyde min så... men det luner lidt at vide at man har sparet knap 7500,- i forhold til DK priser  

-------------
Mvh

Think-T-wice


Skrevet af: Henrik_s
Skrevet den: 05-Februar-2009 kl. 01:21
Er der nogen der har overvejet en ekstra garanti/forsikring her i danmark på recieveren? 

-------------
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........


Skrevet af: Tjalfisken
Skrevet den: 05-Februar-2009 kl. 03:02
Oprindeligt skrevet af Think-T-wice Think-T-wice skrev:

uhadada... lyder som om der er lange udsigter til at jeg skal nyde min så... men det luner lidt at vide at man har sparet knap 7500,- i forhold til DK priser  


Tror ikke du skal være bange! De har haft problemer med at få dem på lager, det er derfor vi har ventet så længe. Men de har dem hjemme nu, så du kan roligt regne med, at den kommer hurtigt. Du kan spørge efter track & trace nummer på mail.


Skrevet af: Larxox
Skrevet den: 05-Februar-2009 kl. 13:12

Hvor hurtig er Audioaffair normalt til at svare på deres E-mails?

Nu har jeg skrevet to gange uden held!

Jeg vil have min 876'er!!



-------------
Mvh. Lars
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25730&KW=Larxox&PN=0&TPN=1 - Larxox’s Hjemmebio


Skrevet af: Think-T-wice
Skrevet den: 05-Februar-2009 kl. 16:19
lige landet hjemme, der ligger såmen  et kort fra DPD hvor de forgæves har forsøgt at aflevere pakke i formiddags?? Pakke er fra Oldbury GB

Hvis det er min 876 (har ikke bestilt andet - mig bekendt) så er det fandme hurtigt.. og det vildeste er, at der ikke engang er trukket på konto endnu... for vildt.. 

KAn se jeg skal vente til kl 18.30 men at logge ind på dpdonline.dk for aftale om ny levering.. uhaaaa.... kan ikke vente...

Vil lige nævne jeg har bestilt Mandag nat kl 1:30, fik mail d. 3/2 kl 13:30 med at den var ændret til shipped...


-------------
Mvh

Think-T-wice


Skrevet af: per falck
Skrevet den: 05-Februar-2009 kl. 16:39
jeg havde også min , inden de trak penge på konto. købte dog ved hyperfi.uk. men det er sku dejligt , når det bare kører fra udlandet.


Skrevet af: Larxox
Skrevet den: 05-Februar-2009 kl. 17:41

Oprindeligt skrevet af Think-T-wice Think-T-wice skrev:

lige landet hjemme, der ligger såmen  et kort fra DPD hvor de forgæves har forsøgt at aflevere pakke i formiddags?? Pakke er fra Oldbury GB

Hvis det er min 876 (har ikke bestilt andet - mig bekendt) så er det fandme hurtigt.. og det vildeste er, at der ikke engang er trukket på konto endnu... for vildt.. 

KAn se jeg skal vente til kl 18.30 men at logge ind på dpdonline.dk for aftale om ny levering.. uhaaaa.... kan ikke vente...

Vil lige nævne jeg har bestilt Mandag nat kl 1:30, fik mail d. 3/2 kl 13:30 med at den var ændret til shipped...

Hmmmmm.

Jeg bestilte min mandag kl. 14:45 og fik ændret status til shipped tirsdag d. 3/2 kl. 13:30, men har ikke set en DPD mand i dag. 

Måske kommer han i morgen!

Fik du noget Track and Trace nummer?



-------------
Mvh. Lars
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25730&KW=Larxox&PN=0&TPN=1 - Larxox’s Hjemmebio


Skrevet af: Larxox
Skrevet den: 05-Februar-2009 kl. 18:17
Jeg kan se at der er blevet trukket 5835,43kr på min konto. - Det må siges at være en Ok pris - nu mangler vi bare at få leveret varen!

-------------
Mvh. Lars
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25730&KW=Larxox&PN=0&TPN=1 - Larxox’s Hjemmebio


Skrevet af: Think-T-wice
Skrevet den: 05-Februar-2009 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af Larxox Larxox skrev:

Oprindeligt skrevet af Think-T-wice Think-T-wice skrev:

lige landet hjemme, der ligger såmen  et kort fra DPD hvor de forgæves har forsøgt at aflevere pakke i formiddags?? Pakke er fra Oldbury GB

Hvis det er min 876 (har ikke bestilt andet - mig bekendt) så er det fandme hurtigt.. og det vildeste er, at der ikke engang er trukket på konto endnu... for vildt.. 

KAn se jeg skal vente til kl 18.30 men at logge ind på dpdonline.dk for aftale om ny levering.. uhaaaa.... kan ikke vente...

Vil lige nævne jeg har bestilt Mandag nat kl 1:30, fik mail d. 3/2 kl 13:30 med at den var ændret til shipped...

Hmmmmm.

Jeg bestilte min mandag kl. 14:45 og fik ændret status til shipped tirsdag d. 3/2 kl. 13:30, men har ikke set en DPD mand i dag. 

Måske kommer han i morgen!

Fik du noget Track and Trace nummer?



Ja jeg fik track nr. står på brevet han efterlod.

Lidt stupid side man henvises dpdonline.dk hvor man skal logge ind efter kl 18:30 dvs nu!

Har forsøgt uden held.. så står der så flot, at man kan ringe til nr hvis ikke det virker,, jojo.. men de lukker kl 18...

Men men,, det kan ikke slå mit humør ud...


-------------
Mvh

Think-T-wice


Skrevet af: MeLViS
Skrevet den: 06-Februar-2009 kl. 12:45

Så er det ved at være nu gutter..

Kan se at Richersounds skriver at de meget snart hæver priserne fordi distributørene har været nødt til  dette pga den lave kurs.

http://www.richersounds.com/images/layout/2ndStrap.gif">



Skrevet af: Think-T-wice
Skrevet den: 06-Februar-2009 kl. 16:10


Så er kalorius hentet i DPD Tåstrup, står nu her og fryder mit bord...

tænke tænke.... skal man sætte den til, eller skal man støvsuge.. hmm... den er svær...

Edit:
Forløb vedr. ordre:
Bestilt ved Audioaffair.co.uk natten til Tirsdag d 4/2 (kl.01.30), forsøgt afleveret Torsdag 5/2 kl 10. Afhentet i dag kl 15 og pris 5.918,07 

-------------
Mvh

Think-T-wice


Skrevet af: Larxox
Skrevet den: 06-Februar-2009 kl. 16:56

Hej!

Det er weekend og jeg har lige fået leveret min 876 på under en uge.

Det tegner til at blive en god weekend!



-------------
Mvh. Lars
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25730&KW=Larxox&PN=0&TPN=1 - Larxox’s Hjemmebio


Skrevet af: @lex
Skrevet den: 06-Februar-2009 kl. 17:38

Hejsa

Her blev det også en god weekend/vinterferie

Bestilte søndag omkring midnat. Kassen blev afleveret i går torsdag, mens jeg ikke var hjemme, men heldigvis har jeg en god nabo, der tog imod og stillede den i garagen

Det er vist blevet sværere at være forhandler i DK, når man både skal konkurrere med bedre forhandlerpriser i f.eks. UK og lave valutakurser.

Det er godt nok en ordentlig moppedreng den Onkyo 876.

Skal nu have den tilsluttet mine Martin Logan Vista med biwiring, 2 kanaler til bassen og 2 kanaler til panelerne. Glæder mig.

MVH @lex



Skrevet af: HDMads
Skrevet den: 06-Februar-2009 kl. 23:32

Hej og tillykke med Jeres nye Onkyo AV receivers.

Jeg er selv blevet interesseret i samme gode deal fra Audio Affair på specielt 876'eren, men blev opmærksom på at Deres billeder, omtale og specifikation af samme model (876) stammer fra Onkyo's tidligere model 875 (der som bekendt mangler den ekstra HDMI udgang samt IFS Calibration funktion). Det er kun i overskriften og den indledende tekst præsentation De beskriver 876 som den nye version af 875'eren.

Det kan godt være jeg er lidt vel mistænksom nu, men det _ER_ en super-tilbudspris de har på 876'eren og søger man på Amazon.co.uk får man kun 876 til den pris, hvis den enten er brugt eller "Refurbished"???

Til alle Jer nye 876 ejere spørger jeg, har I alle modtaget en ny 876'er med 2 stk. HDMI udgange og IFS logo på fronten (til venstre for volume knappen)?

Jeg håber I vil søde og bekræfte dette.

På forhånd tak

Hilsen HDMads 

 

 



Skrevet af: @lex
Skrevet den: 07-Februar-2009 kl. 07:51

Hej HDMads

Der er 2 stk HDMI udgange (OUT MAIN og OUT SUB) og IFS logo på fronten (til venstre for volume knappen).

Og den spiller forrygende !

MVH @lex



Skrevet af: Larxox
Skrevet den: 07-Februar-2009 kl. 08:37

Hej!

Min er også med 2 x HDMi Out og ISF mm. !

Nice Device!

Husk hvis du går i disse tanker er det ved at være sidste chance, da impotørerne sætter produkterne op pga. valutaen = dyrere produkter.



-------------
Mvh. Lars
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25730&KW=Larxox&PN=0&TPN=1 - Larxox’s Hjemmebio


Skrevet af: Think-T-wice
Skrevet den: 07-Februar-2009 kl. 10:31
Jeg har brug for hjælp - min er helt død!

Fik først tid lidt sent i går aftes til at sætte den til, men..... intet sker, intet lys, ingen lyd med andre ord den er helt død?

Har tjekket kabler, strøm osv.... uden held. Recieveren tænder overhovedet ikke. 
Når jeg lyser ned i kabinet kan jeg se sikring lige hvor man sætter kabel til, der ses en lille klump på selve tråden i den, men eller ser alt ok ud. Har selvfølgelig ikke skilt noget ad aht returret.. plejer også at kunne lugte "brændt elektronik" men heller ikke.

Der skete absolut intet 1. gang jeg satte strøm til, intet "puf", lyde eller lignende..

Der var ingen spor på kassen ala skade eller lignende..

Er der et eller andet åbenlyst jeg har overset?? 

Powerknap inde bagved låg er tændt, så skulle der komme lys i Standb knap, men intet - super mega meget øv!!

Vil tage kontakt til Audioaffair... idag

Nogen forslag?


-------------
Mvh

Think-T-wice


Skrevet af: Larxox
Skrevet den: 07-Februar-2009 kl. 10:59

Oprindeligt skrevet af Think-T-wice Think-T-wice skrev:

Jeg har brug for hjælp - min er helt død!

Fik først tid lidt sent i går aftes til at sætte den til, men..... intet sker, intet lys, ingen lyd med andre ord den er helt død?

Har tjekket kabler, strøm osv.... uden held. Recieveren tænder overhovedet ikke. 
Når jeg lyser ned i kabinet kan jeg se sikring lige hvor man sætter kabel til, der ses en lille klump på selve tråden i den, men eller ser alt ok ud. Har selvfølgelig ikke skilt noget ad aht returret.. plejer også at kunne lugte "brændt elektronik" men heller ikke.

Der skete absolut intet 1. gang jeg satte strøm til, intet "puf", lyde eller lignende..

Der var ingen spor på kassen ala skade eller lignende..

Er der et eller andet åbenlyst jeg har overset?? 

Powerknap inde bagved låg er tændt, så skulle der komme lys i Standb knap, men intet - super mega meget øv!!

Vil tage kontakt til Audioaffair... idag

Nogen forslag?

Øv - det var dårligt nyt!

Power knappen under lågen er til Zone 2.

Har du prøvet den anden powerknap? (ved godt det lyder lidt mærkeligt!)



-------------
Mvh. Lars
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25730&KW=Larxox&PN=0&TPN=1 - Larxox’s Hjemmebio


Skrevet af: HDMads
Skrevet den: 07-Februar-2009 kl. 11:27

Til @lex of Larxox, tak for Jeres positive svar. Jeg bestiller en 876'er. Men I ved nok, når noget er for godt til at være sandt, så er det som regel ikke helt så sandt. Ja, pundet er steget "voldsomt" siden primo '09 fra £7.65 til i går £8.56 (dog med en svag tendens til et lettere fald i dag) så set i det lys er disse superduper-tilbud ikke blevet billigere i anskaffelse for os danskere.  Onkyo TX-SR 876 holder sig endnu under de magiske 6K inkl. forsendelse og det er næsten ufatteligt.

Think-T-wice, det er surt at det lige var dig uheldet skulle ske for. For desværre oplever vi som forbrugere ind imellem at det nyerhvervede ikke fungerer som det skal. Men du har en vindersag (forlang en ombytning, prompte) og bør ikke tilfredsstille dig med at afvente en eventuel længerevarende reparation. Men øv for en skuffelse.

Hilsen HDMads



Skrevet af: Parker18
Skrevet den: 07-Februar-2009 kl. 12:42
hejsa, ville lige høre dem der har bestilt på http://www.AudioAffair.co.uk - www.AudioAffair.co.uk om man ikke får et trace nummer inden man modtager pakken?? har bestilt den 4/2 og kan se den blev shipped den 5/2 men har endnu ikke fået et sådanne nummer?


Skrevet af: Larxox
Skrevet den: 07-Februar-2009 kl. 22:34

Hej!

Nej - jeg fik ikke et track and trace nummer fra Audioaffair selvom jeg spurgte efter det 2 gange.

Jeg bestilte det den 2. feb. - fik orderen ændret til shipped dagen efter og leveret d. 6. feb. 

DPD valgte så at sætte den i carporten selvom jeg var hjemme. Han gad åbenbart ikke at ringe på døren - sådan en tegning!



-------------
Mvh. Lars
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25730&KW=Larxox&PN=0&TPN=1 - Larxox’s Hjemmebio


Skrevet af: Donny
Skrevet den: 08-Februar-2009 kl. 02:19

Hvad gør de, hvis man bor i lejlighed .. Stiller de så bare kassen ude foran døren, hvis man ikke er hjemme ?



Skrevet af: A_Nielsen
Skrevet den: 08-Februar-2009 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af Donny Donny skrev:

Hvad gør de, hvis man bor i lejlighed .. Stiller de så bare kassen ude foran døren, hvis man ikke er hjemme ?



Det kan nok godt tænkes. Da jeg i sin tid købte et sæt KEF 3005 fra Tyskland m stillede DHL pallen uden for min garage. Heldigvis var der tilfældigt en presesening udenfor garagen, som de trak over pallen. Men hvis der ikke var, havde de jo bare stillet pallen udenfor, hvor alle forbigående kunne se den.
Og her i fredags blev min Elac center højtaler leveret, og den valge GLS bare at stille uden for min dør. Det virker som at det kun er Pest DK, som tilbyder at ligge en seddel til afhentning. 


-------------


Skrevet af: vang
Skrevet den: 08-Februar-2009 kl. 11:23

@Parker18: Jeg fik mit TnT nummer umiddelbart efter ordren havde ændret status til shipped.

@Donny: Med dit TnT nummer kan du inden levering ændre leveringsadresse til en erhvervsadresse inde på dpd.dk, således at den kan blive leveret på arbejdet istedet.



Skrevet af: Donny
Skrevet den: 08-Februar-2009 kl. 17:30

@Vang: Ja, man kunne selvfølgelig skrive firmaadressen på.

Overvejer at bestille, lyder som om at de fleste har fået ok service derfra.



Skrevet af: vang
Skrevet den: 08-Februar-2009 kl. 18:19

@Donny: Som du kan se tidligere i tråden har jeg, og andre, pevet lidt over leveringstiden på varer bestilt i slutningen af december/starten af januar. Der har dog været problemer med levering fra Onkyo.

Dem, der har bestilt i slutningen af januar/starten af februar har alle, som jeg kan se ihvertfald, fået leveret deres varer hurtigt og smertefrit :)

Jeg ville ikke vente med at bestille derovre fra :D



Skrevet af: Think-T-wice
Skrevet den: 08-Februar-2009 kl. 21:09
Min er som beskrevet tidligere død....
Blot lige en info til jer som overvejer, så husk I selv står for fragt ved evt skade, reklamation osv..

-jeg savner hjælp til valg af fragtmand for retur forsendelse til Audioaffair!!

se evt http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=55293&PN=1&TPN=1 - http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=55293& PN=1&TPN=1


-------------
Mvh

Think-T-wice


Skrevet af: Henrik_s
Skrevet den: 08-Februar-2009 kl. 21:20
Når jeg engang får bestilt, tegner jeg en ekstra garanti, den koster 800 og gælder i 4 år.. livrem og seler er sagen..  

-------------
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........


Skrevet af: hpdahl
Skrevet den: 08-Februar-2009 kl. 22:52

Oprindeligt skrevet af Henrik_s Henrik_s skrev:

Når jeg engang får bestilt, tegner jeg en ekstra garanti, den koster 800 og gælder i 4 år.. livrem og seler er sagen..  

Hvor tegner du den?



-------------
MVH
HPDahl


Skrevet af: Henrik_s
Skrevet den: 08-Februar-2009 kl. 23:57
Forsikring selskab, jeg har snakket med dem med hensyn til import og de sagde jeg skulle emaile dem orderbekræftigelsen til dem med det samme.. så der ikke kunne snydes..

-------------
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........


Skrevet af: Buggy
Skrevet den: 09-Februar-2009 kl. 10:11

Træls med din receiver Think T-wice . Jeg har desværre oplevet det samme med min 906'er (kunne tænde, men intet liv i frontdisplayet), som jeg købte hos wirefree-homes.co.uk - de var heldigvis så venlige, at de sørgede for (og betalte) fragten tilbage til england. Nu går jeg bare og venter på at få den retur og krydser fingre for at den overlever rejsen denne gang!

Kristian

 



Skrevet af: Henrik_s
Skrevet den: 09-Februar-2009 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af hpdahl hpdahl skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik_s Henrik_s skrev:

Når jeg engang får bestilt, tegner jeg en ekstra garanti, den koster 800 og gælder i 4 år.. livrem og seler er sagen..  

Hvor tegner du den?



Så blev forstærkeren bestilt og 4 års ekstra garanti, sendte orderen mailen videre til securator, og har  lige bekræftet det med et telefon opkald..


-------------
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........


Skrevet af: MeLViS
Skrevet den: 09-Februar-2009 kl. 12:55

Det er desværre ikke gået så pisse nemt alligevel for mig.. min ven blev forhindret denne gang. Men jeg har en UK adresse som den kan sendes til.

Er der nogen af jer som har fundet nogle der har billig 806'r som bare sender til UK???

Audioaffair har ikke 806
Richersound har ikke lager på deres webshop

Richersounds afd. i London City vil godt sende den til min UK adresse.. men de tager ikke imod banktransfer i deres lokale afd. Han siger så han kan tage imod mine kortoplysninger i telefonen. Jeg har kontaktet min bank og hørt dem hvad de siger. De siger så at jeg står præcis stillet som ved internethandel, så det skulle der ikke være noget i.

Hvad ville i gøre??



Skrevet af: hpdahl
Skrevet den: 09-Februar-2009 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af Henrik_s Henrik_s skrev:

[
Så blev forstærkeren bestilt og 4 års ekstra garanti, sendte orderen mailen videre til securator, og har  lige bekræftet det med et telefon opkald..

Min forsikring tegner ikke elektronikforsikringer. Jeg har ikke kunnet finde nogen selskaber, der tegner den uden, at man også har sin indboforsikring hos dem.
Er der nogen der kender et sådant selskab?



-------------
MVH
HPDahl


Skrevet af: Hannibalder
Skrevet den: 09-Februar-2009 kl. 13:19

Hej, kan se der er andre i dette forum der har set de gode Onkyo tilbud fra Audio affair. Kan desværre også se at man måske skal have mere tålmodighed mht levering end jeg er i besiddelse af!

Jeg bestilte en Onkyo 876 tirs 3 feb, tors 5 feb trak de pengene fra min konto. Ordren er stadig under "processing". Ingen svar på mail når man rykker efter track and trace number. Lyder som en kendt sang i forummet!

Kan de allerede have udsolgt igen



Skrevet af: Pittens
Skrevet den: 09-Februar-2009 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af Hannibalder Hannibalder skrev:

Hej, kan se der er andre i dette forum der har set de gode Onkyo tilbud fra Audio affair. Kan desværre også se at man måske skal have mere tålmodighed mht levering end jeg er i besiddelse af!

Jeg bestilte en Onkyo 876 tirs 3 feb, tors 5 feb trak de pengene fra min konto. Ordren er stadig under "processing". Ingen svar på mail når man rykker efter track and trace number. Lyder som en kendt sang i forummet!

Kan de allerede have udsolgt igen

 

Njoe, de eksemplarer de har bestilt var nok allerede solgt før de nåede deres lager og det lader også til at Onkyo ikke kan levere hurtigt nok, så det er nok problemet.

Jeg bestilte 1 januar og modtog den i sidste uge, så man skal have tålmodighed :-)



Skrevet af: Donny
Skrevet den: 09-Februar-2009 kl. 15:44
Så steg priserne hos audio affair.


Skrevet af: Parker18
Skrevet den: 09-Februar-2009 kl. 16:11

Oprindeligt skrevet af Donny Donny skrev:

Så steg priserne hos audio affair.

Ovv bestilte en 706 den 4/2 den er lige steget 150£ det er jo til at føle på. Men har endnu ikke modtaget den, har bedt om et trace number og de sendte mig 2, der var på en hel anden ordre, som blev leveret den 15 jan.. hmm Har nu skrevet til dem igen og venter svar.



Skrevet af: Henrik_s
Skrevet den: 09-Februar-2009 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af hpdahl hpdahl skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik_s Henrik_s skrev:

[
Så blev forstærkeren bestilt og 4 års ekstra garanti, sendte orderen mailen videre til securator, og har  lige bekræftet det med et telefon opkald..

Min forsikring tegner ikke elektronikforsikringer. Jeg har ikke kunnet finde nogen selskaber, der tegner den uden, at man også har sin indboforsikring hos dem.
Er der nogen der kender et sådant selskab?

 

http://www.securator.dk - WWW.securator.dk

795 dkr 4 år



-------------
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........


Skrevet af: Think-T-wice
Skrevet den: 09-Februar-2009 kl. 19:51
Oprindeligt skrevet af Buggy Buggy skrev:

Træls med din receiver Think T-wice . Jeg har desværre oplevet det samme med min 906'er (kunne tænde, men intet liv i frontdisplayet), som jeg købte hos wirefree-homes.co.uk - de var heldigvis så venlige, at de sørgede for (og betalte) fragten tilbage til england. Nu går jeg bare og venter på at få den retur og krydser fingre for at den overlever rejsen denne gang!

Kristian

 



Tak for tanken og trist med din.. men fedt din forhandler opfylder reglerne.... afventer svar fra Audioaffair pt..


-------------
Mvh

Think-T-wice


Skrevet af: Larxox
Skrevet den: 11-Februar-2009 kl. 19:09

Hej!

Jeg har et lille spørgsmål som jeg godt kunne tænke mig at få vendt vedr. Onkyo 876 og da jeg ved at der er flere som følger denne tråd her smider jeg lige et link.

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=55445& KW=Larxox - http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=55445& KW=Larxox

Hvad siger I Onkyo 876 ejere til dette?



-------------
Mvh. Lars
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25730&KW=Larxox&PN=0&TPN=1 - Larxox’s Hjemmebio


Skrevet af: 'DLG'
Skrevet den: 19-Februar-2009 kl. 16:42

Så er jeg oss hoppet på vognen med en 876'er. :D

Jeg købte hos Hyper-fi gennem Amazon og prisen blev:

Subtotal of Items:   £699.99
Postage & Packing:   £62.05
  ------
Total:   £762.04
 

Med valutakuser.dk ved hånden får jeg prisen til ca. 6450. :D

Er der andre der har købt på den side og hva er jeres erfaringer ang. service, T&T og levering?



-------------
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.


Skrevet af: Henrik_s
Skrevet den: 19-Februar-2009 kl. 21:42
Oprindeligt skrevet af 'DLG' 'DLG' skrev:

Er der andre der har købt på den side og hva er jeres erfaringer ang. service, T&T og levering?



Hvad man læser rundt omkring er det vist kun et par dage, jeg har indtil videre ventet i 10 dage fra Audio Affair. Men det vidste jeg da jeg bestilte den at der kun gå lidt tid.

Med oppo på vej med en blu-ray afspiller, vil det så mon ikke være nok at købe en af de afspiller der er til at få fat i nu, når der nu er en Reon chip i 876?


-------------
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........


Skrevet af: MaxPower
Skrevet den: 20-Februar-2009 kl. 22:36
Jeg er også en af dem i den lidt pudsige situation, at jeg fik en 876 til en super pris (6000,- inkl forsendelse) fra AudioAffair, men mangler nu bare at modtage klodsen...

- Bestilte lørdag d. 7. feb, hvor der stod "usually shipped in 2-3 days".
- Fredag d. 13. skrev jeg til dem for at høre status.
- Lørdag d. 14. fik jeg et i øvrigt pænt svar om at de forventede levering fra deres varehus mandag/tirsdag og ville så naturligvis sende den ASAP. Og så tilføjede de lige at nu jeg havde fået den til den gode pris, så håbede de det ville kompensere for forsinkelsen.
- Nu er det så d. 20. og ordren står stadig som "processing" og ikke et pip fra dem i øvrigt.

Jeg føler mig nu stadig overbevist om at jeg nok skal få den - problemet er bare lidt at lige nu aner jeg ikke hvornår det bliver.


Skrevet af: Henrik_s
Skrevet den: 20-Februar-2009 kl. 23:09
Oprindeligt skrevet af MaxPower MaxPower skrev:

Jeg er også en af dem i den lidt pudsige situation, at jeg fik en 876 til en super pris (6000,- inkl forsendelse) fra AudioAffair, men mangler nu bare at modtage klodsen...

- Bestilte lørdag d. 7. feb, hvor der stod "usually shipped in 2-3 days".
- Fredag d. 13. skrev jeg til dem for at høre status.
- Lørdag d. 14. fik jeg et i øvrigt pænt svar om at de forventede levering fra deres varehus mandag/tirsdag og ville så naturligvis sende den ASAP. Og så tilføjede de lige at nu jeg havde fået den til den gode pris, så håbede de det ville kompensere for forsinkelsen.
- Nu er det så d. 20. og ordren står stadig som "processing" og ikke et pip fra dem i øvrigt.

Jeg føler mig nu stadig overbevist om at jeg nok skal få den - problemet er bare lidt at lige nu aner jeg ikke hvornår det bliver.

Jeg bestilte tidligt mandag morgen til samme pris, d. 9/2 jeg havde på forhånd ventet lang leveringstid da det stod rundt omkring. Men jeg vil have den i sort til en rimelig penge så den blev bestilt hos audioaffair.
Jeg håbede faktisk den var på vej da de trak pengene her forleden dag.. Jeg har osse tegnet en forsikring på den, når den en gang kommer



-------------
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........


Skrevet af: HDMads
Skrevet den: 20-Februar-2009 kl. 23:33

Jeg bestilte ligeledes en 876'er, som dig MaxPower, lør. d. 7/2. Pengene blev trukket tirs. d. 10/2 og da jeg tirs. d. 17/2 forhørte mig omkring leveringen, fik jeg (igen som dig MaxPower) næsten samme besked. De forventede varen på deres lager senest tors. d. 19/2 og håbede så ellers, at deres gode pris på 876'en kompenserede for deres uventede lille forsinkelse. Jeg har kontaktet dem igen i dag og endnu ikke hørt fra dem. 




Print side | Luk vindue