Print side | Luk vindue

Nyt Aldi tilbud

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: DVD afspillere
Forumbeskrivelse: DVD afspillere (men ikke optagere)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=5431
Udskrevet den: 14-Maj-2024 kl. 19:06


Emne: Nyt Aldi tilbud
Skrevet af: Henrik_B
Emne: Nyt Aldi tilbud
Skrevet den: 15-Juni-2005 kl. 07:27

Så har Aldi endnu engang en dvd afspiller på bud.

Denne gang med DivX 3.11-5.01,Xvid og MPEG4, Xvid og MPEG4. Understøtter undertekst ved DivX/MPEG4 afspilning. USB-tilslutning af f.eks. ekstern harddisk, memory sticks m.m. samt kortlæser til visning af indhold på hukommelseskort. Indbygget DTS/AC-3 dekoder, kodefri, dansk OSD. VGA-output til direkte tilslutning af fladskærme.

http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_25/OFF04.HTM -

 



-------------
/Henrik



Svar:
Skrevet af: Helmø
Skrevet den: 15-Juni-2005 kl. 09:00
Den ser da udemærket ud - taget i betragtning at den kun koster 399,- Gad vide hvor godt billede den viser?!?


Skrevet af: fltk
Skrevet den: 15-Juni-2005 kl. 09:20

Det lyder kanon med USB tilslutningen. Jeg formoder det muliggør direkte afspilning af audio-/videofiler fra en tilsluttet harddisk.

Flemming



Skrevet af: birkholm
Skrevet den: 17-Juni-2005 kl. 09:00

Er der nogen som kender mærket? Hvad mon opløsningen er på VGA-output?!

 

/Birkholm



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 17-Juni-2005 kl. 09:09

Hej Birkholm

Mærket er sikkert Medion - da det er ALDIs eget mærke.

Har i set SCART omskifteren ?

05 Multi A/V selector 

Mangler tv´et tilslutninger? Her er løsningen med tilslutningsmuligheder såsom optisk input, S-vhs input, scart input og A/V input via cinch og fjernbetjening som giver nem adgang til alle tilsluttede enheder. Flot design med spejlfront og blå LED belysning. 3 års garanti og adgang til Hotline-Service.

Kr. 299,-

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Henrik_B
Skrevet den: 22-Juni-2005 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af birkholm birkholm skrev:

Er der nogen som kender mærket? Hvad mon opløsningen er på VGA-output?!

 

/Birkholm

Mærket er "BlueTinum"

De har en dansk hjemmeside og andresse i Danmark.

Her er afspilleren:

http://www.bluetinum.net/BlueTinum%20DK/downloads/downloads/DVD_USB.htm - http://www.bluetinum.net/BlueTinum%20DK/downloads/downloads/ DVD_USB.htm



-------------
/Henrik


Skrevet af: Henrik_B
Skrevet den: 22-Juni-2005 kl. 20:20
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Birkholm

Mærket er sikkert Medion - da det er ALDIs eget mærke.

Har i set SCART omskifteren ?

05 Multi A/V selector 

Mangler tv´et tilslutninger? Her er løsningen med tilslutningsmuligheder såsom optisk input, S-vhs input, scart input og A/V input via cinch og fjernbetjening som giver nem adgang til alle tilsluttede enheder. Flot design med spejlfront og blå LED belysning. 3 års garanti og adgang til Hotline-Service.

Kr. 299,-

  /Lars

Den fungerer helt fint denne selector omskifter. Den finder selv ud af, hvilken kilde man tænder for, og skifter om til den.



-------------
/Henrik


Skrevet af: supermand3236
Skrevet den: 22-Juni-2005 kl. 21:30

Ja og DVD afspilleren er også fin,den æder alt.  + afspiller alt fra ekstern disk, divx (med undertekster), mp3,xvid og jpeg.

Selve billede gengivelsen er også OK syntes jeg, - jeg er dog ikke ekspert på det område, men kvaliteten er fin nok til mig !!!

Og man må sige at det er en afspiller der holder hvad den lover, det er ikke som med KISS dp 558  



Skrevet af: calu
Skrevet den: 22-Juni-2005 kl. 21:48
Oprindeligt skrevet af supermand3236 supermand3236 skrev:

Ja og DVD afspilleren er også fin,den
æder alt.  + afspiller alt fra ekstern disk, divx (med undertekster),
mp3,xvid og jpeg.  



Har du prøvet, at afspille en Mpeg2 videofil (6-8 Mbit/s svarende til
omkring DVD kvalitet) fra harddisken?
Hvis ikke, kunne det være interessant at vide, hvordan den klarer
dette?
Det er vist ikke en USB2 indgang den er forsynet med.

calu




Skrevet af: Maggerholm
Skrevet den: 22-Juni-2005 kl. 22:08
Oprindeligt skrevet af Henrik_B Henrik_B skrev:

Den fungerer helt fint denne selector omskifter. Den finder selv ud af, hvilken kilde man tænder for, og skifter om til den.



Ja den tiltalte også mig, hvis den da bare havde været sort.

Men sådan skal det jo ikke være.

Mvh Michael


Skrevet af: THX2K
Skrevet den: 22-Juni-2005 kl. 23:45

Oprindeligt skrevet af calu calu skrev:


Det er vist ikke en USB2 indgang den er forsynet med.

Nej, den er forsynet med en USB1.1 men denne kan teoretisk klare 10-11 mbit så den burde kunne klare MPEG2 i DVD kvalitet.
Har desværre ikke kunne teste det endnu fordi jeg ikke har fået min USB harddisk til at virke. Den er ellers FAT32 formateret men alligvel får jeg fingeren.

Kan dog fortælle at den kan klare -R og +R, MP3 fra CD eller DVD (desværre uden visning af ID3 på skærmen). SVCD og DivX



Skrevet af: Henrik_B
Skrevet den: 23-Juni-2005 kl. 06:56
Oprindeligt skrevet af supermand3236 supermand3236 skrev:

Ja og DVD afspilleren er også fin,den æder alt.  + afspiller alt fra ekstern disk, divx (med undertekster), mp3,xvid og jpeg.

Selve billede gengivelsen er også OK syntes jeg, - jeg er dog ikke ekspert på det område, men kvaliteten er fin nok til mig !!!

Og man må sige at det er en afspiller der holder hvad den lover, det er ikke som med KISS dp 558  

Hvilken type ektern harddisk bruger du, jeg har prøvet med 2 forskellige, en 10 gb og en 250 gb, men kan ikke få det til at virke.

Der kommer menuen op med usb og den starter indlæsningen, men så stopper den.

Har prøvet med FAT32 og NTFS.



-------------
/Henrik


Skrevet af: supermand3236
Skrevet den: 23-Juni-2005 kl. 08:03

Jeg må indrømme at jeg heller ikke kun få det til at virke først, med min 120 gb disk. Lavede derfor nogle test med en 8 gb.

Hvis maskinen skal læse fra disken er der 2 muligheder tror jeg :

1.- alle filer ligger i roden dvs. ingen brug af mapper

2.- ved mapper skal de ligge i undermapper i 2 lag  dvs.

1.Nymappe –

2.Mappe med kunstner navn/film navn  

3.filer

 

Dette virker hos mig.

Jeg kan læse ud af  vejledningen som er med til maskinen at der kun kan være 300 filer eller mapper, har ikke nået at undersøge dette endnu !

 

Håber dette virker !

 

PS. min diske er fat32



Skrevet af: fltk
Skrevet den: 23-Juni-2005 kl. 08:33

Et par ting ved betjeningen af afspilleren der har irriteret mig:

1. Jeg har ikke kunnet få go-to funktionen med indtastning af tid til at virke.

2. Hvordan aktiverer man enkeltbilledfremføring?

3. Der mangler udstandsninger i DVD skuffen så DVDen er vanskelig at tage ud.

Desuden kan mit eksemplar ikke afspille Nero Digital og afspilleren udsender en højfrekvent hyletone når den når til den sidste 1/4 af DVD-skiven. HAR ANDRE HAFT DETTE PROBLEM?

Bortset fra det god billedkvalitet og afspilning af mange video- og lydformater.

Flemming



Skrevet af: LGR01
Skrevet den: 23-Juni-2005 kl. 09:21

Har et par problemer med SCART skifteren.

Plads til alle SCART stik, findes det stik der går rakt ud ikke til siden?

Hvis jeg optager fra video til 910 og tænder min PC skifter den automatisk

til PC'n og jeg får optaget fra PC. Kan skiftes tilbage manuelt.

Leif



Skrevet af: fltk
Skrevet den: 23-Juni-2005 kl. 09:41

Ja, der findes lige Scartstik. De sidder som regel på et fladt kabel(lakridsbånd), og kan købes bl.a. hos Harald Nyborg.

Flemming



Skrevet af: Henrik_B
Skrevet den: 23-Juni-2005 kl. 12:07

Jeg læste på deres hjemmeside, at det skal være fat32. Jeg tog min lille ekterne harddisk på 10gb og formaterede til fta32 og lagde kun 1 avi fil i roden, men den fandt den ikke. Der kom usb menuen op, men den lukkede igen efter 1 minut og så stod der på skærmen, at der ikke er noget medie i.



-------------
/Henrik


Skrevet af: håkon
Skrevet den: 23-Juni-2005 kl. 12:09

De kan også købes hos T. Hansen.dk ( ClickTronic m. guldstik) til ca. halv pris kr. 149, for 1,5 m. De er kåret som nogle af de bedste i test.

     / Arne



Skrevet af: Tank
Skrevet den: 23-Juni-2005 kl. 23:53
Jeg har ikke haft problemer med min harddisk. Det er en 2½" harddisk, som er lagt i en lille ekstern HD boks med USB udgang fra Ziteck. Boksen trækker strømmen fra USB porten på DVD afspilleren. Alt fungerer fint, uanset om det er MP3, WMA eller JGEG. Det eneste problem er, at JPEG filerne tager tager en evighed om at komme på skærmen. Endvidere kan du ikke vise både MP3 og JPEG samtidig. Farver og lyd er rimelig


Skrevet af: THX2K
Skrevet den: 24-Juni-2005 kl. 10:42
Jeg fik endelig USB HDD delen til at virke. En 2,5" 12gb IBM travelstar HDD og en harddisk boks fra Zitech.
http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=46433 - http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=46433

Resultatet er dog ikke imponerende. Ved MPEG2 gjorde den et forsøg men både lyd og billede hakkede voldsomt. At se backup af DVD film o.lign. herfra er dermed udelukket (Formatet var standard 4:3 PAL).
DivX kan den klare men igen ikke imponerende. Billedet virker som om der mangler en frame eller to pr. sek.


Oprindeligt skrevet af Henrik_B Henrik_B skrev:

Jeg læste på deres hjemmeside, at det skal være fat32. Jeg tog min lille ekterne harddisk på 10gb og formaterede til fta32 og lagde kun 1 avi fil i roden, men den fandt den ikke. Der kom usb menuen op, men den lukkede igen efter 1 minut og så stod der på skærmen, at der ikke er noget medie i.



Hvis din HDD kun får strøm via USB kan dette måske være problemet?
Er din FAT32 partition den primære og eneste partition på disken?
Huskede du at skifte til VIDEO MODE (dette gøres ved at vælge PLAY knappen nederst på skærmen)?



Skrevet af: Henrik_B
Skrevet den: 25-Juni-2005 kl. 10:10

Ja den jeg har prøvet med får strøm fra via USB, men vil prøve senere idag med en anden disk med seperat strømforsyning.

Jeg bruger den samme harddisk boks fra Zitech, som du bruger. Har du sat ekstern strømforsyning til den ?

Der ligger kun en FAT32 partion på disken.

Det med at skifte til VIDEO MODE, det er vel når man får USB menuen op, den står kun få sekunder på skærmen.

Brugte en USB nøglering igår med MP3, det fungeret fint.



-------------
/Henrik


Skrevet af: supermand3236
Skrevet den: 27-Juni-2005 kl. 13:09

Se så HER : http://www.bluetinum.net - http://www.bluetinum.net

Firmware Opdatering til BT-DVDTT2051 - 240605

For at opdatere din firmware skal du hente denne fil (BIN-fil) og brænde den som almindelig datafil på en ganske almindelig CD-R eller CD-RW skive. Du må ikke ændre i filnavnet eller give disc'en et specielt navn da dette vil gøre at opdateringen ikke vil virke. Du kan også vælge at lægge filen i roden på en USB memory enhed eller på et memory kort som afspilleren også kan læse.

 

1. Tænd for afspilleren
2. Indsæt cd'en/USB enheden/Memory kortet med firmware opdateringen
3. Tryk på "Close" knappen for at lukke skuffen ved brug af CD
4. Dernæst starter opdateringsmenuen op
5. Når menuen er kommet frem trykkes på "Enter" på fjernbetjeningen
6. Afvent nu ca. 1 minut hvorefter afspilleren genstarter og åbner skuffen
7. Afspilleren er nu opdateret og klar til brug
NB!: SLUK IKKE STRØMMEN under opdatering
Denne opdatering retter:
1. Setup menuen kan nu vælges uden cd i afspilleren.

2. Undertekster i .srt format er nu hvide istedet for gule.

3. Ved tryk på next på fjernbetjening vil filmen nu spole frem med 2x hastighed. Ved tryk igen 4x hastighed, så 8x og tilsidst 20x hastighed. Derefter vil normal afspilning genoptages. Holdes knappen inde vil afspilleren springe til næste track.
Ved tryk på previous vil filmen spole tilbage på samme måde som ovennævnte.

4. Bedre USB support ved brug af eksterne harddiske/enheder.
Ved brug af eksterne harddiske til afspilning af film er en smule pixelering/frysning næsten uundgåeligt men vi arbejder hele tiden på nye firmwareopdateringer der gerne skulle kunne løse problemet. Der er mange ting der er afgørende for at en fuldstændig problemfri afspilning af film via USB og ekstern harddisk er mulig, men vi mener selv at vi er meget tæt på at løse alle de små problemer der nu engang måtte være.
Indtilvidere kan du benytte disse tips til at undgå at din film fryser eller går ud af sync under afspilning:
Hvis du kan se at filmen er ligeved at fryse så benyt spol frem (next) da dette ofte forhindrer filmen i at fryse.
Ved sync problemer (Audio, Undertekst) benyt pause og vent 5-10 sekunder inden du genoptager afspilning.

 



Skrevet af: Henrik_B
Skrevet den: 27-Juni-2005 kl. 15:54

Kiss kunne virkelig lære noget af dette danske firma .

Jeg skrev til dem i torsdags, at jeg havde nogle problemer med USB harddisk. De skrev tilbage dagen efter med mulige løsninger på mit problem, samtidig har de sat arbejde igang med firmware opdateringer, og nu ruller min disk bare deruda.

Det er bare fedt at lægge en masse DivX på en harddisk og så bare se masser af film, og ikke alle de problemer jeg havde med Kiss og DivX.

Og så koster den kun 399 kr



-------------
/Henrik


Skrevet af: supermand3236
Skrevet den: 28-Juni-2005 kl. 18:52
Jeg har haft skrevet til Blutinum vedr. dårlig visning af MP3 dvs. Album, sang osv. her er deres svar

Hej Simon


Lige nu har vi ikke nogen opdatering af menuen på vej, så det er muligt at se hele filens indhold (album titel osv.)
men det er noget vi kigger på i øjeblikket.


Med venlig hilsen / Best regards,

Preben Hansen
HCL EUROPE / BlueTinum

Hvis der er fler som ønsker denne funktionalitet, kan det måske være en god ide at sende dem en mail på : mailto:info@bluetinum.net - info@bluetinum.net
Eller hvis derer andre ønsker, det virker som de behandler de ønsker som bliver fremsendt !


Skrevet af: Henrik_B
Skrevet den: 29-Juni-2005 kl. 07:07
Har også skrevet til dem, at jeg godt kunne tænke mig "last memory" funktionen som jeg har i min billig dvd afspiller fra Kvickly. Hvis man stopper en dvd og slukker maskinen, så vil den starten automatisk der hvor man stoppede.

-------------
/Henrik


Skrevet af: johnny57
Skrevet den: 29-Juni-2005 kl. 14:38
Jeg har lige været nede og hente den pågældende DVD-afspiller, førte indtryk er at den viser et udemærket billede, er ved at teste den på nogle af mine skiver som tidligere har givet problemer i mine andre maskiner.

-------------
Med venlig Hilsen

Johnny


Skrevet af: johnny57
Skrevet den: 29-Juni-2005 kl. 20:02
Testning afsluttet.  Ingen problemer afspillede alle skiver fint uden at hakke i det. Den lave skuffe gør helt rigtigt at det er svært at fiske skiverne op igen, medmindre man har meget lange negle, men der et stort hul på undersiden, så en lille finger der og skiven er oppe.

-------------
Med venlig Hilsen

Johnny


Skrevet af: Henrik_B
Skrevet den: 30-Juni-2005 kl. 07:09

Oprindeligt skrevet af johnny57 johnny57 skrev:

Den lave skuffe gør helt rigtigt at det er svært at fiske skiverne op igen, medmindre man har meget lange negle, men der et stort hul på undersiden, så en lille finger der og skiven er oppe.

Du kan vel få en finger igennem hullet i skiven og dermed få skiven op.

Knapperne sidder lidt dumt på afspilleren, lige under skuffen når den er åben.

Er hammer glad for USB muligheden. Masser af film på en ektern harddisk og så er det bare deruda. Bruger også min usb nøglering med mp3, det er bare hammerfedt.



-------------
/Henrik


Skrevet af: zink_brian
Skrevet den: 01-Juli-2005 kl. 21:58

Det er ikke kun kiss der har problemet....

Oprindeligt skrevet af http://www.bluetinum.net/BlueTinum%20DK/downloads/downloads/DVD_USB.htm http://www.bluetinum.net/BlueTinum%20DK/downloads/downloads/DVD_USB.htm skrev:

Indtilvidere kan du benytte disse tips til at undgå at din film fryser eller går ud af sync under afspilning:
Hvis du kan se at filmen er ligeved at fryse så benyt spol frem (next) da dette ofte forhindrer filmen i at fryse.
Ved sync problemer (Audio, Undertekst) benyt pause og vent 5-10 sekunder inden du genoptager afspilning.



-------------
DP-558 REV.06 80GB FW 1.1.4
Skype Me: Beyene


Skrevet af: Henrik_B
Skrevet den: 04-Juli-2005 kl. 07:27
Forskellen er bare, at Kiss koster kassen, denne maskine koster 399 kr, og har endnu ikke haft problemer med at den fryser eller ryger ud af sync, modsat da jeg havde Kiss, var jeg bare glad for, hvis den overhovedet ville afspille en DivX film.

-------------
/Henrik


Skrevet af: mikey1980
Skrevet den: 18-Juli-2005 kl. 13:12
har aldi flere for dette kun være en god julgave til min søster :D


Skrevet af: lunge
Skrevet den: 23-August-2005 kl. 14:53
Jeg har lavet dem omtalte firmware-opgradering og det fungerede fint, men jeg har nu stadig gule undertekster.

Er der andre der har maskinen og som har lavet opgraderingen?


Skrevet af: fltk
Skrevet den: 23-August-2005 kl. 15:00

Jeg har også loadet den ny firmware. Jeg mener dog ikke der var lovet an anden farve på undertekster i den forbindelse.

Flemming



Skrevet af: lunge
Skrevet den: 23-August-2005 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Jeg har også loadet den ny firmware. Jeg mener dog ikke der var lovet an anden farve på undertekster i den forbindelse.

Flemming



Jo det er der nu. Se punkt 2:

http://www.bluetinum.net/BlueTinum%20DK/downloads/downloads/DVD_USB.htm - 2. Undertekster i .srt format er nu hvide istedet for gule.

Har du stadig gule undertekster også?


Skrevet af: tcdk
Skrevet den: 09-September-2005 kl. 22:02
Lidt gammel tråd det her - men er jeg har lige købt en Medion universal fjernbetjening (også i Aldi) og prøver at få den til at virke med Bluetinum DVD afspilleren.

Er det lykkes for nogen at finde den rigtige kode? Jeg har prøver at programmere den manuelt med oplæringsfunktionen, men det går sg' ikke så godt. Nogle råd?

-------------
TC


Skrevet af: fltk
Skrevet den: 12-September-2005 kl. 08:19

Har prøvet det samme uden held. Koden findes åbenbart ikke i fjernbetjeningens memory.

Flemming



Skrevet af: ChrisCopen
Skrevet den: 01-Oktober-2005 kl. 10:59
Jeg har pb. med min LaCie 250 Gb Hard-disk.

Der kommer menuen op med usb og den starter indlæsningen, men så stopper den. Mærkelig, jeg kan godt få det til at funger med min USB nøgle...

Jeg har ikke lavet den omtalt opdatering endnu. Vil den hjælpe i min situation ???

Jeg ved hvor der er flere DVD afspiller til salg...

Chris



Skrevet af: clausewitz
Skrevet den: 01-Oktober-2005 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af ChrisCopen ChrisCopen skrev:

Jeg har pb. med min LaCie 250 Gb Hard-disk.

Der kommer menuen op med usb og den starter indlæsningen, men så stopper den. Mærkelig, jeg kan godt få det til at funger med min USB nøgle...

Jeg har ikke lavet den omtalt opdatering endnu. Vil den hjælpe i min situation ???

Jeg ved hvor der er flere DVD afspiller til salg...

Chris

Jeg har læst det et par gange men det er altså sort snak for mig hvad du mener. LaCie 250 Gb Hard-disk (USB) fungerer i.h.f. uden driver ved brug af Windows 2000 og XP. En ældre Windows version kræver driver men virker vist ikke ved Windows der er ældre end 98 SE.

"Jeg ved hvor der er flere DVD afspiller til salg..." Hmm - godt for dig!!

Claus



Skrevet af: Jever
Skrevet den: 01-Oktober-2005 kl. 22:05
Oprindeligt skrevet af ChrisCopen ChrisCopen skrev:

Jeg har pb. med min LaCie 250 Gb Hard-disk.

Der kommer menuen op med usb og den starter indlæsningen, men så stopper den. Mærkelig, jeg kan godt få det til at funger med min USB nøgle...

Hvad har du på din HDD?? Hvis det er MP3 så kan den kun indexere 3000 stk.

Har selv en 80 Gb HDD på og den er en krig om at indlæse, måske skal du give den lidt mere tid.

Men mener at der en noget at hente i updaten for dig, hvis ikke den var opdateret da du fik den, det var min nemlig.



Skrevet af: Bissen
Skrevet den: 04-Oktober-2005 kl. 13:09

Har lige vaeret nede I Aldi ved Nordhavn station paa Oesterbro og anskaffet mig et eksemplar

Der er stadigvaek to tilbage dernede hvis der er nogle som skulle vaere interesseret - skal dog lige naevne at den ene staar der defekt uden paa (Gad vide om det er et godt tegn) Ellers er der en anden

Just in case anyone is interested

Er der nogle der ved hvordan det fungere med den digitale udgang ? Skal til at anskaffe mig en surround dekoder - hvordan skal jeg tilslutte det - og hvad med forbindelsen til TV'et ? Er totalt newbie i dette her

Mvh

Nikolaj



Skrevet af: ChrisCopen
Skrevet den: 04-Oktober-2005 kl. 23:54

Clauswitz, tak for ingenting...

Jever, tak for hjælpen.

Du havede ret, der var for mange filer på den. Over 4000 ! Og det står i manualen at den "Læser MAX 300 filer"... Shame on me...

Jeg har nu lavet opdateringen og den køre stadig perfect. Jeg forstår bare ikke når du siger at din var opdater da du fik den ! Why, and hvordan kan du vide det ?

Jeg har lavet en lille test: jeg har rippet en DVD med Smart Riper og kopier alle filer på min extern hard disk. Det kan ikke anbefaler. Blue tinum kan godt læser filmen men det hakker rigtig meget både i audio og video... En USB 2 indgang vil have hjælpet meget...

Mvh, Chris



Skrevet af: Jever
Skrevet den: 07-Oktober-2005 kl. 21:34

Hov ja 300 stk. og ikke 3000 det var sådan.

Har læst hvad updaten skulle rette, og min maskine kunne allerede dette, med at setup menu kunne vælges uden cd, og kan også spole på den måde som updaten skulle rette.

Hvad angår farven på undertekster har jeg ikke undersøgt endnu, men ud fra de 2 første ting gik jeg ud fra at maskinen er updateret, og du ved "If it ain´t broken, DON´T fix it".

Og maskinen fungere fint, men som du også fortæller skal man ikke streame film over usb, det giver lidt for meget hakken.

Ellers fungere den som forventet, næsten på højde med min KISS DP-500, som har kostet 6-7 gange så meget for et par år siden.



Skrevet af: clausewitz
Skrevet den: 07-Oktober-2005 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af ChrisCopen ChrisCopen skrev:

Clauswitz, tak for ingenting...

Selv tak. Det var da også virkeligt tydeligt formuleret!

Claus



Skrevet af: jawi
Skrevet den: 20-Oktober-2005 kl. 13:53
Har lige været i Aldi ved Herlev Station. De har omkring 30 Bluetinum afspillere tilbage til bare 399,-



Print side | Luk vindue