Print side | Luk vindue

Roomba - støvsugning uden "dokken"?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Tilbehør
Forumbeskrivelse: Fjernbetjeninger, kabler, omskiftere mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=54624
Udskrevet den: 05-Maj-2025 kl. 15:18

Emne: Roomba - støvsugning uden "dokken"?
Skrevet af: janelne
Emne: Roomba - støvsugning uden "dokken"?
Skrevet den: 27-Januar-2009 kl. 17:19

Jeg er den nybagte ejer af Roomba 560. Fantastisk maskine. Min nye bedste ven :-)

Et spørgsmål .... Hvis man vil sætte Roomba'en til at støvsuge "et helt rum", skal docking-stationen så være tilstede for at Roomba'en selv stopper når den er færdig?

Håber I forstår mit spørgsmål. Dét jeg ønsker er, at det ikke er nødvendigt at slæbe dockingstation+strømforsyning med, hvis nu jeg liiige vil ha' støvsuget et rum i den-anden-ende-af-huset.

Svar:
Skrevet af: bleze
Skrevet den: 27-Januar-2009 kl. 17:26
Nej det behøver den ikke at være

-------------
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner

Skrevet af: janelne
Skrevet den: 27-Januar-2009 kl. 21:29
Jeg synes bare den blir ved med at køre-og-køre, hvis ikke dokken er der. Men det kan være jeg skal have mere tålmodighed.

Skrevet af: Mikael A
Skrevet den: 28-Januar-2009 kl. 21:37
den støvsuger som regel vist i en time :D også stopper den .. men den burde kunne finde tilbage til dokken når den er færdig hvis bare ikke der er lighthouses eller dørtrin i vejen..:D

Vores suser rundt i hele lejligheden på knap 100 kvm også tilbage i docken når den er færdig...

Print side | Luk vindue