Print side | Luk vindue

DVB-T boks med AV-knap

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Det digitale sendenet
Forumbeskrivelse: DTT nettet incl. Boxer (DVB-T)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=54795
Udskrevet den: 11-Februar-2025 kl. 07:31

Emne: DVB-T boks med AV-knap
Skrevet af: kojak
Emne: DVB-T boks med AV-knap
Skrevet den: 30-Januar-2009 kl. 20:10
Jeg har i forvejen 2 dvb-t bokse men ingen af dem har en knap på fjernbetjeningen som kan slå over på AV. Det betyder så at man skal have fat i fjernbetjeningen til tv'et bare for at slå over på AV.

På min gode gamle dvd-afspiller er der da sådan en knap på fjernbetjeningen så mit spørgsmål er: Nogen der kender en dvb-t boks hvor man kan slå over på AV med den medfølgende fjernbetjening.

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 30-Januar-2009 kl. 20:14

Når STBen tændes, så skulle den da selv sende skifte signal til TVet via Scartkablet.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet den: 30-Januar-2009 kl. 20:41
Det er korrekt, men så skal jeg jo have fat i fjernbetjeningen til tv'et for at tænde det. Hvis jeg så skifter over på min Tvix mediaplayer skal jeg slukke og tænde STB'en for at komme tilbage :-)

Skrevet den: 30-Januar-2009 kl. 20:49

Køb en All In One Remote. Det løser jo det lille problem.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet den: 30-Januar-2009 kl. 21:05
Vil stadig gerne høre om der er nogen der har en DVB-T boks med AV knap eller evt. har prøvet den nye fra Hinke der også skulle kunne styre TV'et. Med en All In One får man en fjernbetjening der kan lidt af det hele men ikke rigtigt passer til nogen af tingene.

Skrevet den: 30-Januar-2009 kl. 21:25

Oprindeligt skrevet af kojak kojak skrev:

Med en All In One får man en fjernbetjening der kan lidt af det hele men ikke rigtigt passer til nogen af tingene.

Ja det gør man, derfor har jeg også 7 Remotes for at kunne betjene diverse udstyr, selv om 5 af enhederne er samme fabrikat. 

-------------

Print side | Luk vindue