Grå hår af min hamrony 555
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Tilbehør
Forumbeskrivelse: Fjernbetjeninger, kabler, omskiftere mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=54866
Udskrevet den: 05-Maj-2025 kl. 19:05
Emne: Grå hår af min hamrony 555
Skrevet af: Mikael A
Emne: Grå hår af min hamrony 555
Skrevet den: 01-Februar-2009 kl. 15:08
Hejsa folkens.. som tidligere nævnt har jeg lidt problemer og Harmony support er alt andet end hjælpsomme. Jeg syntes der er nogle ting jeg døjer med at få til at virke ordentligt.. Den mangler f.eks et par afgørende funktioner til mit sat-box og min HDD optager.
De problemer jeg har er:
Min Exit knap på Harmonyen reagere ikke på min SAT-reciever (Blackbox X1, Dreambox 500s klon), heller når jeg lærer den kommandoen fra den org remote. Den skriver godt nok at koden er modtaget også opdaterer jeg, og intet sker. Det er et stort problem da jeg bruge denne knap til at komme ud af alle menuer og oversigter.
Exit eller Return knappen er porblemet på min Panasonis HDD/DVD optager DMR-EX87. Her virker return funktionen ikke og derfor kan man ikke manurere rundt i menuerne uden at være fanget. Samme problem med at den siger den godt nok modtaget fra den org fjernbetjening, men intet er sket efter opdatering.
Det skal sige at begge enheder har en diode der blinker når en kommando sendes til dem, og de har ingen reaktion på knapperne, så det er som om der slet ikke bliver sendt signal selvom min harmony 555 blinker?
Sidste problem. Når jeg f.eks ser tv slukker jeg for DVD'en og alt det der eller ikke bruges. Men jeg kan ikke få den til at huske hvis jeg f.eks har sat DVD'en til at optage direkte (tryk på rød knap, ingen timerfunktion). Så slukker den nemla bare DVD'en når jeg skifter til TV'et.
Er der en eller anden herinde der kan hjælpe mig med min problemer. Jeg har forhørt mig ved Logitech og deres support siger bare: Kontakt din leverandør af hardware for koder".
Det er jeg svært utilfreds med da jeg testede på nettet inden købet for at sikre mig bla. DVD'en var understøttet og det påstod de.. nu gider de så ikke hjælpe.. Det er service der er til at få øje på..
|
|