Hej Alle,
Jeg har lige anskaffet mig et sony 40w4000. Jeg kan sagtens se alle analoge kanaler i en fin kvalitet uden problemer. når jeg auto-søger efter digitale kanaler finder den ikke noget.
søger jeg manuelt, finder den 6 kanaler på "channel 25", men når jeg forsøger at tilgå et af disse siger den: "selected programme is not tuned" (hvis jeg går i EPG og vælger "tune", sker der intet)
Der er en signalstyrkeindikator under "system information" men den siger "no signal" - der er dog et tal i bunden under: "COFDM AGC" der skifter tal i intervallet mellem -45 og 11
Jeg er på Kragsbjerg Antennelaug i Odense.
De skulle sende på 220.5MHz i 8 mhz båndbredde. (DVB-T, da anlægget ikke understøtter DVB-C så vidt jeg kan forstå) Jeg har fundet hvor jeg kan sætte de 220.5 mhz, men kan ikke se en "båndbredde" option. hvis jeg sætter tvet til at søge "full scan", finder den heller ikke noget
-kun den manuelle scanning finder spor af kanalerne, men de er der bare ikke alligevel..
TVet er en uge gammelt og købt hos CineMagic i sønderborg. -Som en sidebemærkning: da jeg åbnede kassen fandt jeg både et UK-strømkabel og et EU strømkabel - betyder det at det er en UK model? og har det noget at sige i forbindelse med modtagelsen?
på forhånd tak.. :)
|