Print side | Luk vindue

Billige blu ray film på dk.cdwow.com ?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=55426
Udskrevet den: 25-Februar-2025 kl. 23:27

Emne: Billige blu ray film på dk.cdwow.com ?
Skrevet af: Tobster
Emne: Billige blu ray film på dk.cdwow.com ?
Skrevet den: 10-Februar-2009 kl. 21:19

Nogen der har erfarringer med http://www.dk.cdwow.com - www.dk.cdwow.com   ?

Jeg har ledt lidt her på siden uden at blive helt klog på det...

http://dk.cdwow.com/bluray/BargainBasement - http://dk.cdwow.com/bluray/BargainBasement

Svar:
Skrevet af: vasif
Skrevet den: 10-Februar-2009 kl. 21:46
Har handlet der 2 gange. Den første gang forløb smertefrit, omend det typisk tager omkring en uge før man modtager varen, hvilket de dog gør opmærksom på hjemmesiden, og derfor intet at klage over der, selvom jeg foretrækker at modtage varen så hurtigst som muligt. Anden gang kom varen i restordre, og det gad jeg ikke vente på, så bestilte istedet via amazon.co.uk. Sendte en besked til cdwow kundeservice, som 2 timer efter havde godkendt annulleringen, hvilket bare er super. Så herfra kan jeg sagtens anbefale dem, men man skal være opmærksom på, at de sender mange, hvis ikke alle deres film fra østen, hvilket betyder, at der er risiko for told.

Da de tilbyder gratis fragt, må det siges at være nogle rigtig gode priser de disker op med, og faktisk pænt mange fornuftige titler:)

Kan være jeg selv skulle se mig lidt omkring

Skrevet af: BusinessBo
Skrevet den: 10-Februar-2009 kl. 21:49
Hvis de priser passer og det er inkl fragt. Så kan det da godt være man skulle have et par stykker

-------------
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4

Skrevet af: Shiva
Skrevet den: 11-Februar-2009 kl. 18:34

CDwow er desværre eftertragtet bytte for PestDK, så der er absolut mulighed for at få en dummebøde med i købet.

Jeg har handlet der mange gange, men ikke det sidste års tid efter at være røget i gryden et par gange.

-------------

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.

Skrevet af: Claus O.
Skrevet den: 16-Februar-2009 kl. 15:36
selv om hjemmesiden er på dansk, så sender de fra Hong Kong. Der er derfor en temmelig stor risiko for at en film til 150 kr. ender med at koste langt over det dobbelte, når Postdanmarks afdeling for overdreven tvangsgebyr har haft fat i den 

Skrevet af: amorbavian
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 15:25

Nu fandt jeg DVE basics til 8.49 pund hos cdwow. Er der stadig den graense paa ca. 80DKK hos PostDK? Har aldrig bestilt hos cdwow - er det ALLE deres ting, der sendes fra Hong Kong. Skal jeg tage chancen?

Naermeste konkurrent er nemlig 13 pund.

-------------

BORING!

Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 15:34
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Nu fandt jeg DVE basics til 8.49 pund hos cdwow. Er der stadig den graense paa ca. 80DKK hos PostDK? Har aldrig bestilt hos cdwow - er det ALLE deres ting, der sendes fra Hong Kong.

Alt sendes vist fra Hong Kong p.t., men 8.49 GBP er under 80 kr grænsen (1 GBP er ca 8.50 DKK p.t.).

-------------
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.

Skrevet af: kena
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 16:00
Jeg har Bourne trilogien på vej, så jeg er blevet lidt nervøs for PostDK gebyr. Jeg havde forstået at CDWOW ville betale et sådan. Følgende har jeg sakset fra den danskprogede side:

Varer som overskrider UK HM Customs and Excise VAT Personlig Import allowances

Ordrer som indeholder varer der overskrider UK Customs and Excise VAT personlig import grænse sendes via Hong Kong Post, som er vores post agent.

Hong Kong Post sørger for betaling af VAT og/eller andre skatter og afgifter som måtte være forfaldne til UK H M Customs and Excise på dine vegne UD AF DET BELØB DU ALLEREDE HAR BETAL. Du vil ikke blive bedt om at betale nogen yderligere beløb ved levering/afhentning

Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 16:09
De plejer at give et beløb, svarende til det du har betalt som en rabatkode. Så kan du købe noget nyt, og så igen være uheldig, at skulle af med flere penge. Og sådan kan man blive ved.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 15-April-2009 kl. 16:14
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

De plejer at give et beløb, svarende til det du har betalt som en rabatkode. Så kan du købe noget nyt, og så igen være uheldig, at skulle af med flere penge. Og sådan kan man blive ved.

OK, tak for info. Så har man da en undskyldning for at købe noget mere

Skrevet af: Corax
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 16:57
Har fornyligt købt Bourne trilogien hos CDwow som blev nappet af pest dk foruden at være et par uger undervejs.

Fik dog en e-kupon svarende til gebyret og momsen ovenivaren som jeg brugte til at købe Matrix trilogien for. Men hvis den er lige så længe undervejs og også kommer med en ekstra regning så handler jeg ikke hos CDwow mere... selvfølgelig efter at jeg har brugt alle rabat koderne

Der er ellers nogle fede film i tilbudet.

-------------
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=36469&KW - Min hjemmebio

Skrevet af: bomndk
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 20:05

Hvordan er det reglerne er.

Er det max. 80kr pr forsendelse eller kan Post Danmark lægge flere forsendelser sammen så man paserer de magiske 80 kr?

-------------
Mvh
Bo

Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 20:21
Det er 80,- per forsendelse. CD WOW sender også alle varer hver for sig, så hvis man holder sig under de 80 kroner per film er der under ingen omstændigheder nogen ko på isen.

Skrevet af: bomndk
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 22:18
Nice - så er det vel tid at få udbygget sin samling.

-------------
Mvh
Bo

Skrevet den: 16-April-2009 kl. 07:21
Og så er det allerede slut med 99% af de gode priser. Ydermere fik jeg 'order delay'-mails på 10 ud af 13 af dem jeg bestilte

Skrevet af: Naken
Skrevet den: 17-April-2009 kl. 22:39
Bestilte 5 film til de gode priser. Tre er sat til at være "Back order"
Men de har da allerede kunne finde ud af at trække pengene for alle 5 film

Skrevet af: Bruger slettet
Skrevet den: 28-April-2009 kl. 17:28
Er der nogle af jer der bestilte hos CDwow, da filmene var billige, som faktisk har fået de film i bestilte?

Jeg bestilte 4 film, de 3 Bourne og Topgun, de trak pengene allerede samme dag og efter nogle dage fik jeg en mail om at de havde annulleret mine køb med begrundelsen at de ikke længere kan få filmene hos leverandøren, men jeg kan da se at man stadig kan bestille alle 4 film hos dem og da jeg stadig ikke har fået pengene retur fra dem, så begynder jeg at tro at man kun kan bestille hos dem så de kan hæve penge på ens konto uden at man nogensinde modtager noget fra dem.

Det er nogle dyre lærestreger jeg får mig, når jeg prøver at handle hos andre end Amazon, så det kunne godt være jeg bare skulle lade være med det, selvom prisen er lidt lavere.

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 28-April-2009 kl. 17:36
Det er så godt at vi andre kan læse om jeres dårlige erfaringer, så vi ikke sender penge den vej. En ringe trøst for jer der har gjort det

Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 28-April-2009 kl. 17:36

Oprindeligt skrevet af Kim Jespersen Kim Jespersen skrev:

Er der nogle af jer der bestilte hos CDwow, da filmene var billige, som faktisk har fået de film i bestilte?

Jeg bestilte 4 film, de 3 Bourne og Topgun, de trak pengene allerede samme dag og efter nogle dage fik jeg en mail om at de havde annulleret mine køb med begrundelsen at de ikke længere kan få filmene hos leverandøren, men jeg kan da se at man stadig kan bestille alle 4 film hos dem og da jeg stadig ikke har fået pengene retur fra dem, så begynder jeg at tro at man kun kan bestille hos dem så de kan hæve penge på ens konto uden at man nogensinde modtager noget fra dem.

Det er nogle dyre lærestreger jeg får mig, når jeg prøver at handle hos andre end Amazon, så det kunne godt være jeg bare skulle lade være med det, selvom prisen er lidt lavere.

Jeg har ikke bestilt i denne omgang. Men har handlet mange gange hos dem. Og der har aldrig været nogen problemer. Hvis varer ikke er kommet, så fik jeg nye. Har posten smadret noget så er der kommet nyt. Og hvis de er røget i tolden, så har man fået en kode, så man har kunnet handle for det beløb der er betalt.

Så har aldrig haft problemer.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: broeman
Skrevet den: 28-April-2009 kl. 17:51
De har tit det med backorder og lang ventetid. Så er man tålmodig og tager risikoen med toldgebyr, så er den lave pris værd at vente på.

-------------
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109
Sony Playstation 3/40, 250GB
Triax HD409VA (m/Boxer)
XMBCUbuntu HTPC

Skrevet den: 28-April-2009 kl. 18:12
Oprindeligt skrevet af broeman broeman skrev:

De har tit det med backorder og lang ventetid. Så er man tålmodig og tager risikoen med toldgebyr, så er den lave pris værd at vente på.

Jeg er nu heller ikke speciel utålmodig, jeg venter stadig på National treasure 2 fra Zailor og har gjort det i en lille måneds tid, selvom der står at den er på lager i Sverige og at der er 2-5 dages leveringstid, men forskellen er at Zailor har ikke hævet beløbet for filmen endnu og jeg har andre ting jeg kan give mig til, så det haster ikke voldsomt, bare den kommer.
Hvis CDwow havde skrevet at filmene var i back order og ville komme en uges tid eller 2 senere, så var det heller ikke noget problem, men de har annulleret mine køb for små 2 uger siden ca. og så burde jeg vel bare få mine penge tilbage, jeg kan ikke rigtigt se problemet.

Skrevet den: 28-April-2009 kl. 18:14
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg har ikke bestilt i denne omgang. Men har handlet mange gange hos dem. Og der har aldrig været nogen problemer. Hvis varer ikke er kommet, så fik jeg nye. Har posten smadret noget så er der kommet nyt. Og hvis de er røget i tolden, så har man fået en kode, så man har kunnet handle for det beløb der er betalt.

Så har aldrig haft problemer.

Jeg føler mig lidt særlig nu, særlig udvalgt til at være uheldig med CDwow

Skrevet den: 28-April-2009 kl. 18:55
Oprindeligt skrevet af Kim Jespersen Kim Jespersen skrev:

Jeg fik tre af de 13 jeg bestilte. Og jeg har endnu tilgode at få pengene tilbage for otte af de ti de har trukket for, men aldrig sendt.

Skrevet den: 28-April-2009 kl. 18:56
Oprindeligt skrevet af broeman broeman skrev:

Det hjælper bare ikke meget, hvis de bare sletter ordren, fordi de ikke har lyst til at sende dig varen til den pris du har betalt.

Skrevet den: 28-April-2009 kl. 22:21
Jeg fik Bourne Boxen i løbet af en uge. Den blev så efterfølgende endnu billigere hos Elgiganten, men det var jo ikke til at vide.

Skrevet den: 29-April-2009 kl. 11:32
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg fik tre af de 13 jeg bestilte. Og jeg har endnu tilgode at få pengene tilbage for otte af de ti de har trukket for, men aldrig sendt.

Det er ikke nogen god statistik og CDwow lader til at være en rigtig øv-oplevelse

Jeg har lige tjekket banken, pengene er stadig ikke kommet tilbage, selvom CDwow skriver at de er sendt

Skrevet den: 29-April-2009 kl. 13:03
80-90% af det der blev bestilt i det 'tilbud' blev jo også bare cancelled, fordi de ikke gad ære den lave pris de sandsynligvis ved en fejl havde sat på hjemmesiden. Det mener jeg bare er ekstremt problematisk når deres system trækker pengene lige med det samme. Nu står jeg uden film og uden langt størstedelen af mine penge, og dét er dælme noget bæ.

Skrevet den: 29-April-2009 kl. 13:14
Netop! Prisen var ualmindeligt lav, men så burde de have skrevet at det var et begrænset antal og undladt at hæve pengene indtil varen rent faktisk kunne sendes eller ædt differencen, da jeg mener at tilbudet faktisk var der i nogle dage og ikke bare få timer, så de burde have haft tid til at rette det, hvis der var tale om en fejl.

Hvis CDwow havde undladt at trække pengene og skrevet til mig, at filmene ikke kunne leveres til den pris, men som et plaster kunne jeg få dem for 80,- kr. stykket eller whatever, så var den også gået, men lige nu ligner den oplevelse sidste gang jeg har handlet hos dem.

Skrevet af: Shiva
Skrevet den: 29-April-2009 kl. 13:36
Man skal aldrig handle med de øgler uanset hvor billige, de end er. Har selv kun haft få gode oplevelser derfra, så nu har jeg skrottet dem helt og aldeles.

-------------

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.

Print side | Luk vindue