Print side | Luk vindue

Vedrørende krøllet lærred

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Projektorer
Forumbeskrivelse: Projektor og lærred
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=56393
Udskrevet den: 04-Februar-2025 kl. 14:44

Emne: Vedrørende krøllet lærred
Skrevet af: Sigida
Emne: Vedrørende krøllet lærred
Skrevet den: 27-Februar-2009 kl. 23:41

Jeg har under min flytning kommet til at krølle mit lærred rigtig meget, samt det er har fået nogle buer i lærredet. Nogen som har nogle forslag i hvordan man kan rette dette ud, uden at ødelægge lærredet.

på forhånd tak for hjælpen.

Svar:
Skrevet af: Otto J
Skrevet den: 28-Februar-2009 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af Sigida Sigida skrev:

Jeg har under min flytning kommet til at krølle mit lærred rigtig meget, samt det er har fået nogle buer i lærredet. Nogen som har nogle forslag i hvordan man kan rette dette ud, uden at ødelægge lærredet.

på forhånd tak for hjælpen.

Jeg tror ikke du kan gøre så meget andet end at hænge det op og lade det hænge, og se om det retter sig ud. Nu kan jeg ikke lige huske hvilket lærred du har, men jeg fik også krøllet mit rammelærred for noget tid siden, men det forsvandt efter at have været spændt op i nogle dage, og i dag kan jeg ikke se noget på det overhovedet. Hvis det ikke forsvinder af sig selv når det er hængt op, så tror jeg du må indse at der skal en ny dug til.

-------------
Mvh Otto

Skrevet af: Sigida
Skrevet den: 28-Februar-2009 kl. 21:40
Okay så må jeg spænde det ud på rammen i nogle dage og håbe på det bedste. det havde jo ligget i et par dage rullet sammen, var åbenbart ikke en god ide... det er lissau whiteflex dug, heldigvis ikke verdens dyreste.

Skrevet af: Nikodk
Skrevet den: 05-Juni-2009 kl. 11:06

jeg har desværre også et par buler, der ikke vil forsvinde, selv om det har været hængt op i over 1 uge nu...

er der nogen der ved hvad en ny dug koster til 90" Lissau Plano

Print side | Luk vindue