Print side | Luk vindue

Dreambox cardsharing

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Satellit TV
Forumbeskrivelse: Canal Digital, Viasat, Astra m.fl. (DVB-S)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=56420
Udskrevet den: 27-December-2024 kl. 15:54

Emne: Dreambox cardsharing
Skrevet af: Che1988
Emne: Dreambox cardsharing
Skrevet den: 28-Februar-2009 kl. 16:57
Hej

Jeg skal til at købe mig en dm800hd.  Min ven deler hans kort med mig. Behøver jeg også købe en parabol så for at jeg kan modtage hans korts kanaler? Eller er det nok med receiveren.

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 28-Februar-2009 kl. 17:10

Enhver Sat.modtager skal naturligvis tilsluttes en LNB, og en sådan sidder jo på en Parabol. Det med at dele et kort er ikke tilladt, det må godt bruges i mere end en modtager hvis det ellers kan, da udbyderne ofte låser kortet til en bestemt modtager, men det må kun anvendes på den adresse hvor det er registreret.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: fltk
Skrevet den: 01-Marts-2009 kl. 13:26

Oprindeligt skrevet af Che1988 Che1988 skrev:

Hej

Jeg skal til at købe mig en dm800hd.  Min ven deler hans kort med mig. Behøver jeg også købe en parabol så for at jeg kan modtage hans korts kanaler? Eller er det nok med receiveren.

Den slags spørgsmål bør du stille andetsteds, da du er ude på det illegale marked.

Flemming

-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100

Skrevet af: petrucci
Skrevet den: 23-Marts-2009 kl. 09:32
Hvordan er det...må man dele kort indenfor den samme husstand egentlig?  Altså..stue til soveværelse eller børneværelse?

Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 23-Marts-2009 kl. 11:28
Oprindeligt skrevet af petrucci petrucci skrev:

Hvordan er det...må man dele kort indenfor den samme husstand egentlig?  Altså..stue til soveværelse eller børneværelse?

Ja.

-------------
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.

Print side | Luk vindue