Mowee.dk
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Blu-ray afspillere
Forumbeskrivelse: Afspillere med blu-ray
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=57081
Udskrevet den: 05-December-2024 kl. 03:28
Emne: Mowee.dk
Skrevet af: vff83
Emne: Mowee.dk
Skrevet den: 12-Marts-2009 kl. 12:58
Hej folkens
Jeg beklager hvis det er det forkerte sted jeg opretter emnet, men prøver alligevel her.
Sagen er den, at jeg har bestilt nogle blu-ray film fra http://www.mowee.dk - www.mowee.dk for en del tid siden, og jeg begyndte at undre mig over hvorfor de ikke blev afsendt, så skrev en mail for at høre. Jeg fik ikke noget svar efter et par dage, så prøvede igen, og har stadig ikke fået svar. Det irriterer mig, at jeg ikke kan få kontakt, der er jo ikke noget tlf. nummer man kan ringe på.
Jeg fandt oprindelig ud af at siden eksisterede ved at læse på recordere.dk, så jeg ville lige høre om folk herinde generelt har gode/dårlige erfaringer med siden? Er det normalt ikke at få svar på forespørgsler?
På forhånd tak :-)
Mvh
Thomas
|
Svar:
Skrevet af: holmes_12
Skrevet den: 12-Marts-2009 kl. 13:00
Jeg har ikke brugt dem så meget endnu, men indtil videre er det kun positivt.
|
Skrevet af: Hother
Skrevet den: 12-Marts-2009 kl. 13:03
Jo jeg har da på et tidspunkt skrevet til mowee, og fået svar. Jeg har da også handlet på siden, og fået det bestilte.
Jeg håber da ikke at din oplevelse er noget der udviser tingenes nuværende tilstand, for så har jeg da et par ordreannulleringer på vej
------------- B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 12-Marts-2009 kl. 13:07
Jeg synes mowee har været hurtige til at svare på mails når jeg har kontaktet dem.
Jeg har så også kun bestilt 1 film hos dem, hvor coveret var tomt. Mowee sendte så straks en ny, men jeg skulle sende det tomme cover retur til dem og så ville de betale portoen. Her efter flere uger har jeg dog ikke set skyggen af porto-pengene endnu.
[edit] Har nu fået mine penge. Se nedenstående indlæg
------------- 7.2.4 atmosbio Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs
|
Skrevet af: vasif
Skrevet den: 12-Marts-2009 kl. 13:34
Alt kontakt via deres hjemmeside-formular, er blevet besvaret meget hurtigt, og jeg har endnu ikke oplevet at mine købte film er blevet forsinket. Jeg har endda returneret en film, hvorefter jeg fik pengene tilbage på min konto en uge efter.
|
Skrevet den: 12-Marts-2009 kl. 13:39
Tak for jeres svar, det er rart at høre om andres erfaringer :-)
Jeg vil lige informere om, at jeg for kort tid siden modtog svar på mit spørgsmål, så alt er nu i den skønneste orden. De har åbenbart været lidt underbemandet, hvorfor svaret på min mail var lidt forsinket.
|
Skrevet den: 12-Marts-2009 kl. 13:42
vff83 skrev:
Tak for jeres svar, det er rart at høre om andres erfaringer :-)
Jeg vil lige informere om, at jeg for kort tid siden modtog svar på mit spørgsmål, så alt er nu i den skønneste orden. De har åbenbart været lidt underbemandet, hvorfor svaret på min mail var lidt forsinket.
|
Det lyder betrygende.
Og jeg glemte da helt at byde dig velkommen til recordere.dk
------------- B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 12-Marts-2009 kl. 13:44
Så har jeg fået svar på en mail jeg har sendt til mowee.
Jeg får sat 25kr ind på min konto for portoen samt en værdikupon-kode til nyt køb. Grunden til jeg først får de 25kr nu er pga en forglemmelse og travlhed og det kan jo ske. Godt at hører nogle forretninger har travlt i denne krisetid Så jeg er absolut tryg hved at handle der fremover.
------------- 7.2.4 atmosbio Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs
|
Skrevet den: 12-Marts-2009 kl. 13:47
[/QUOTE]
Det lyder betrygende.
Og jeg glemte da helt at byde dig velkommen til recordere.dk
[/QUOTE]
Tak for det :-) Det virker som et godt sted hvis man søger gode råd, så det er ikke sidste gang jeg kigger forbi.
|
Skrevet af: hedberg
Skrevet den: 12-Marts-2009 kl. 13:52
Min oplevelse da jeg bestilte og fik "Planet Earth" var god. Mowee har også været god til at svare på mails i den anledning.
Men da jeg bestilte en 24 stk. af de billige engelske med dk tekst var jeg ikke helt så imponeret. Filmene blev ikke afsendt indenfor aftalt tid. De de blev sendt forsvandt de i posten. Da jeg reklamerede fik jeg at vide at de var på lager og ville blive afsendt et par dage efter hvis de ikke var dukket op i mellemtiden.
Op til dette punkt var det hele såmænd okay for det er naturligvis ikke Mowee's skyld hvis en pakke forsvinder i posten, men så blev afsendelse udskudt et par gange og her til sidst var jeg tæt på at aflyse ordren, da jeg blev meget i tvivl om Mowee kunne/ville levere. De ankom dog for et par dage siden, så nu er der fred i hjemme igen.
Undervejs må en eller to emails dog være stjålet af Google's administratorer for jeg manglede svar på et par henvendelser. Men kan postdanmark's medarbejdere være langfingrede så kan Google's vel også
------------- Med venlig hilsen, Thomas
|
Skrevet af: Shiva
Skrevet den: 12-Marts-2009 kl. 14:10
furious jt skrev:
Jeg har så også kun bestilt 1 film hos dem, hvor coveret var tomt. Mowee sendte så straks en ny, men jeg skulle sende det tomme cover retur til dem og så ville de betale portoen. Her efter flere uger har jeg dog ikke set skyggen af porto-pengene endnu.
|
Jeg kan godt huske det fra dengang, du skrev om det. Det er sgu dårlig stil . Der er ikke noget værre, end når man føler, at man bliver tiet ihjel. Historier som dem her vil afholde mig totalt fra at handle et sådan sted.
-------------
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
|
Skrevet af: Shiva
Skrevet den: 12-Marts-2009 kl. 14:12
furious jt skrev:
Så har jeg fået svar på en mail jeg har sendt til mowee.
Jeg får sat 25kr ind på min konto for portoen samt en værdikupon-kode til nyt køb. Grunden til jeg først får de 25kr nu er pga en forglemmelse og travlhed og det kan jo ske. Godt at hører nogle forretninger har travlt i denne krisetid Så jeg er absolut tryg hved at handle der fremover.
|
...og historier som denne kan så få mig til at handler der igen
-------------
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
|
Skrevet af: Tjalfisken
Skrevet den: 12-Marts-2009 kl. 14:53
hedberg skrev:
Min oplevelse da jeg bestilte og fik "Planet Earth" var god. Mowee har også været god til at svare på mails i den anledning.
Men da jeg bestilte en 24 stk. af de billige engelske med dk tekst var jeg ikke helt så imponeret. Filmene blev ikke afsendt indenfor aftalt tid. De de blev sendt forsvandt de i posten. Da jeg reklamerede fik jeg at vide at de var på lager og ville blive afsendt et par dage efter hvis de ikke var dukket op i mellemtiden.
Op til dette punkt var det hele såmænd okay for det er naturligvis ikke Mowee's skyld hvis en pakke forsvinder i posten, men så blev afsendelse udskudt et par gange og her til sidst var jeg tæt på at aflyse ordren, da jeg blev meget i tvivl om Mowee kunne/ville levere. De ankom dog for et par dage siden, så nu er der fred i hjemme igen.
Undervejs må en eller to emails dog være stjålet af Google's administratorer for jeg manglede svar på et par henvendelser. Men kan postdanmark's medarbejdere være langfingrede så kan Google's vel også
|
Jeg har været igennem det helt samme, mine film er bare ikke kommet frem denne gang heller. Så jeg har i sinde at afbestille, når jeg ellers engang får et svar, fra den kære Steffen. Det er selvfølgelig ikke hans skyld, hvis det er post dk der har lange fingre, jeg har bare ikke lyst til at vente på mine film mere.
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 12-Marts-2009 kl. 16:01
Jeg har fået denne mail fra mowee.
Hej Flemming,
Vi forsøger så vidt muligt at besvare alle mails!
Vi er pt. underbemandet da en medarbejder er gået på barsel. Derfor kan det for tiden nogen gange tage lang tid før folk modtager svar da det først er når vi får tiden til det.
Vi har utrolig lidt rådighed over selve leveringen. De store forsinkelser som er sket i forbindelse med de engelske titler skyldes at det typisk tager 3-4 uger at få nye titler hjem fra england. Derfor afventede vi simpelthen vores bestilling som blev foretaget før de første pakker blev væk! Vi har udført det hele hurtigst muligt og har endda kompenseret alle involveret med værdikoder.
Jeg vil sige at man jo ikke kan gøre for, at der er et postbud som har lange fingre. Det er jo ikke første gang det er sket. Og jeg vil sige at jeg kun, har fået god service hele vejen.
Så det er ikke sidste gang jeg bruger penge der.
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet af: hedberg
Skrevet den: 12-Marts-2009 kl. 16:42
Den værdi kode må jeg have overset.. Må hjem og kigge på kvitteringen igen og se om den står der.
------------- Med venlig hilsen, Thomas
|
Skrevet den: 12-Marts-2009 kl. 16:45
Ellers skriver du da bare og så får du den vel.
Du er jo en stor kunde.
|
Skrevet af: fhansen
Skrevet den: 12-Marts-2009 kl. 18:20
Jeg har også haft MEGET kontakt med Steffen. Og han har været super hurtigt til at svare. I de få tilfælde han ikke lige har svaret inden for et par dage og jeg har rykket, har det været grundet megen travlhed og underbemanding. Jeg har modtaget hvad jeg skulle og hurtigt. Har endnu en ordre lagt hos ham. Jeg har også modtaget rabatkod, i forbindelse med at jeg ventede længe på en titel, som de ventede på fra leverandør. I mellemtiden var nogle af priserne steget. Jeg syntes at servicen har været god, men deres side kunne godt være en tand bedre. Den fungerer, men mangler lige det sidste før end man siger at den er god. Ellers eneste minus er jo at man skal vente på at alle titler er på lager før end at de sender, men så'n er det når man vil have det billigt i DK.
|
Skrevet af: Knagstrup
Skrevet den: 12-Marts-2009 kl. 20:14
hedberg skrev:
Den værdi kode må jeg have overset.. Må hjem og kigge på kvitteringen igen og se om den står der.
|
Jeg har idag modtaget en mail fra mowee med en rabatkode, var også en af dem der mistede min film.
------------- Panasonic TH-42PX80EA
NAD T785HD Receiver
Dali Ikon 6 5.1
|
Skrevet af: Michael Thisted
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 17:38
Mangler desværre at modtage en bestilling fra ham som jeg lavede 24/6-09.
Pengene blev trukket 25/6-09 men ak... heller ingen film i postkassen idag
------------- SAMSUNG UE55JU7005 UHD
SONY STRDN1080 SURROUND
CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP
SONY UBPX700B 4K
NVIDIA SHIELD 2017
|
Skrevet af: Willum
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 18:05
Michael Thisted skrev:
Pengene blev trukket 25/6-09 men ak... heller ingen film i postkassen idag |
Det er desværre post danmark som har en ansat som godt kan lide at se film.
Hvis du ikke har fået den om et par dage, så skriv til Mowee og så er jeg sikker på at i kan finde en løsning sammen.
|
Skrevet af: henrik-t
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 18:11
måske nye maskeret forsendelser, i andet indpakning....ex, noget med helt andet tryk på end film/movee.dk, måske bog relateret eller my-pony , barbie ect...bare det virker
det er jo sikkert de unge postbude der hapser tingene ikke, sådan kunne man fixse det, måske.
Henrik.
------------- +100HD Film
|
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 18:30
Har skrevet til ham både i lørdags og idag, men intet svar.
Hvad gør man i den sag hvis postbuddet har nappet pakken ?
SONY STRDN1080 SURROUND
CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP
SONY UBPX700B 4K
NVIDIA SHIELD 2017
|
Skrevet af: kimols
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 18:40
Michael Thisted skrev:
Har skrevet til ham både i lørdags og idag, men intet svar.
Hvad gør man i den sag hvis postbuddet har nappet pakken ? |
I starten af året var vi en del der fik Nuppet vores film,og der satte de en eftersøgning igang på posthuset hvor Mowee-Steffen indleverede filmene til forsendelse.Det viste sig at være en ansat der huggede filmene og solgte dem videre...Vi fik selvfølgelig erstatning film fra Mowee-Steffen og lidt % oveni..Mowee kan jo ikke gøre for at der er en del pille fingre ved PestDk.. Jeg er nu sikker på du hører snart fra Steffen,da jeg kun kan sige at han er sku reel nok,så bare rolig han skriver helt sikkert tilbage
------------- Mvh KimOlsen LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
|
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 18:41
Jamen jeg handler da også der igen hehe og det er heller ikke første gang jeg har handlet der
Ville bare gerne have set Wall E i weekenden
(genset den)
SONY STRDN1080 SURROUND
CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP
SONY UBPX700B 4K
NVIDIA SHIELD 2017
|
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 18:55
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 18:59
Humoren ser jeg hver morgen jeg kigger i spejlet
Glæder mig til at Wall E på 46" eren dog... første gang jeg så den var på dvd
Er også sikker på at Mowee og jeg nok skal finde ud af det... er der nogen der har modtaget film derfra i sidste uge ?
SONY STRDN1080 SURROUND
CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP
SONY UBPX700B 4K
NVIDIA SHIELD 2017
|
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 19:09
Holder mowee ikke ferie i øjeblikket?
|
Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 19:21
Af hva? Holder de ferie? Så man skal bare bestille løs, og så vente på de kommer hjem fra ferie så man kan få sin bestilling? Og evt e-mail spørgsmål? Jeg ville blive temmelig øv på dem hvis der står den er på lager, og jeg lige skal vente 2-3 uger pga. de (ham?) er på ferie.
Det lyder jo skørt.
------------- Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 19:27
Burde de så ikke skrive på deres hjemmeside at de holder ferie ???
SONY STRDN1080 SURROUND
CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP
SONY UBPX700B 4K
NVIDIA SHIELD 2017
|
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 19:33
flemming larsen skrev:
Holder mowee ikke ferie i øjeblikket? |
Ups, jeg glemte lige denne før.
Det var kun for sjov.
Der plejer ikke at være nogen problemer med steffen.
|
Skrevet af: rapsacdk
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 19:38
Jeg har selv skrevet med steffen op til flere gange i den forløbne uge grundet en manglende levering, og han har svaret hurtigt hver gang. Så ferie? så har han en god ansat til at svare for sig ;)
|
Skrevet af: moweesteffen
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 19:44
flemming larsen skrev:
Hehe flemming, der er aldrig ferie her!
------------- 322 film and counting
|
Skrevet af: Prospect
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 19:45
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 19:46
Michael Thisted skrev:
Pengene blev trukket 25/6-09 men ak... heller ingen film i postkassen idag
|
Du kan altid sende en PM herinde, så skal jeg nok svare hurtigst muligt. Synes dog at have svaret på alle de beskeder jeg har fundet :)
|
Skrevet af: sommelle
Jeg har to gange været ude for af forsendelser fra mowee er forsvundet, begge gange fandt vi en løsning Har lige bestilt 4 film hos dem, de giver 20% rabat i dag med rabatkoden "20procent"
|
moweesteffen skrev:
flemming larsen skrev:
|
Hvad satan steffen, hvad laver du her. Løsladt?
Velkommen tilbage.
|
Har lige fået denne mail fra Steffen :
Hej Michael, Er denne ikke kommet senest imorgen, tag da kontakt til mig således jeg kan afsende en ny til dig med det samme! Vi beklager forsinkelsen! Venlig Hilsen Steffen Mandrup Mowee ApS -------------------------------------------
Så alt er godt
SONY STRDN1080 SURROUND
CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP
SONY UBPX700B 4K
NVIDIA SHIELD 2017
|
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 19:49
flemming larsen skrev:
moweesteffen skrev:
flemming larsen skrev:
|
Hvad satan steffen, hvad laver du her. Løsladt?
Velkommen tilbage.
|
Ja jeg er tilbage :)
Og tak ;)
|
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 19:50
Michael Thisted skrev:
Har lige fået denne mail fra Steffen :
Hej Michael,
Er denne ikke kommet senest imorgen, tag da kontakt til mig således jeg kan afsende en ny til dig med det samme!
Vi beklager forsinkelsen!
Venlig Hilsen
Steffen Mandrup Mowee ApS -------------------------------------------
Så alt er godt
Vil også lige påminde at i weekenden så holder jeg fri :D Derfor svarer jeg ikke på mail lørdage og søndage :) |
|
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 19:52
Fri i weekenden ?!? Jamen, jamen far sa da ha'
SONY STRDN1080 SURROUND
CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP
SONY UBPX700B 4K
NVIDIA SHIELD 2017
|
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 19:59
[/QUOTE]
Du kan altid sende en PM herinde, så skal jeg nok svare hurtigst muligt. Synes dog at have svaret på alle de beskeder jeg har fundet :)
[/QUOTE]
Pyt med det, nu er du jo her
Glæder mig til imorgen og film og eller løser vi det
SONY STRDN1080 SURROUND
CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP
SONY UBPX700B 4K
NVIDIA SHIELD 2017
|
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 20:07
------------- Mvh KimOlsen LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
|
Skrevet den: 01-Juli-2009 kl. 10:11
Steffen sender min ordre igen
Så håber jeg bare at postbuddet ikke nakker pakken igen
SONY STRDN1080 SURROUND
CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP
SONY UBPX700B 4K
NVIDIA SHIELD 2017
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 15:55
Ser sgu ud til at postbuddet har nakket oakken igen
SONY STRDN1080 SURROUND
CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP
SONY UBPX700B 4K
NVIDIA SHIELD 2017
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 16:05
Var det ikke i går den blev sendt afsted? - hvis overhovedet? ... måske du liiige skulle give den en slapper, og lade pakken komme hjem til dig.
Hvis endelig den er væk, så må du være en virkelig uheldig forbruger. Eller bare prøve at handle et andet sted og se om det også sker derfra ;)
|
Skrevet af: rapsacdk
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 16:43
Jeg har også dårlige erfaring med mowee. Bestilte tre film d. 18/6 og reklamerede første gang d. 21/6 da de ikke var dukket op. Vi blev enige om lige at vente et par dage. Den 23. er de stadig ikke dukket op og jeg retter henvendelse igen, Steffen skriver at han vil sende dem afsted igen. Den 26. retter jeg IGEN henvendelse og får nu at vide at de mangler den ene film på lager- men forventer den kommer med aftenposten. Den 29. kræver jeg mine penge tilbage da posten igen ikke har noget med til mig og Steffen ber mig igen lige være tålmodig... Vi skriver så d. 1/7 hvor min tålmodighed selvfølgelig er slut og Steffen tilbagefører også pengene med det samme således at de står på min konto d.d.
Jeg har bestilt masser af varer over nettet og aldrig været så uheldig. Enten har Steffen en flok kleptomaner ansat på det posthus hvor han indleverer sine pakker, eller også spiller han ikke med helt åbne kort med hensyn til lagerstatus og afsendte pakker. Kommunikationen mellem Steffen og jeg har fungeret fint- dog lagde jeg mærke til at når jeg skrev pakkerne var forsvundet svarede han konsekvent med at han beklagede forsinkelsen?!
Denne kedelige episode sammenholdt med nogens folks kedelige erfaringer herinde gør, at det er svært for mig at gi mowee en chance til i fremtiden.
|
Skrevet af: beauville
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 17:15
hahah - der tegner sig et mønster
------------- /Christian
'I stick my neck out for nobody'
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 17:17
@Rune - filmene er sendt som brevpost, så de burde være dagen efter de er sendt - korrekt ?
Jeg gør bare opmærksom på det, for Steffen svarer ikke lige på de beskeder jeg sender til ham ?
Jeg er sikker på at de nok skal komme, men vil da heller ikke vente til vinter
SONY STRDN1080 SURROUND
CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP
SONY UBPX700B 4K
NVIDIA SHIELD 2017
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 17:36
De gange jeg har fået film fra mowee, er der gået 2 dage. Det går ikke altid lige hurtigt fra jylland.
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 17:43
Hehe håbede da lidt på at når jeg nu boede i jylland at jeg kunne have dem dagene efter
Men det er nu også 2 dage siden Steffen sagde han ville sende dem, men nåede det nok ikke i forgårs.
SONY STRDN1080 SURROUND
CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP
SONY UBPX700B 4K
NVIDIA SHIELD 2017
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 17:48
Ja, jeg forstår dig udemærket. Har selv prøvet det hos dvdstrax. Jeg tror først jeg fik den fjerde film. Så 3 gange var der nogen med lange fingre.
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 18:04
Hader sgu tyveknægte (sjældent brugt ord), lortet er sgu mit
SONY STRDN1080 SURROUND
CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP
SONY UBPX700B 4K
NVIDIA SHIELD 2017
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 18:06
De skulle bare have nogle flade. Altså ikke skiver, men på hovedet.
Der forsvinder altså en del på verdensplan hver dag.
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 18:14
Ja skiver har de sgu også fået nok af
Anonyme pakker er vejen frem
SONY STRDN1080 SURROUND
CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP
SONY UBPX700B 4K
NVIDIA SHIELD 2017
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 18:16
henrik-t skrev:
måske nye maskeret forsendelser, i andet indpakning....ex, noget med helt andet tryk på end film/movee.dk, måske bog relateret eller my-pony , barbie ect...bare det virker
det er jo sikkert de unge postbude der hapser tingene ikke, sådan kunne man fixse det, måske.
Henrik.
|
sys det er lidt utroligt min post her slet ikke er blevet kommenteret hverken af brugere eller steffen selv, alle har travlt med de pakker de har midstet, og uhh ha nu skal jeg vente en dag mere, ja alle hader at vente men trænk hvis steffen ikke refunderet bare pga "dit" ord på den ikke dukket op, men factum er hvis intet præventivt bliver gjort kommer denne tråd til at blive meget meget lang og ubehalig for alle parter .....
Henrik
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 18:21
Hej Henrik.
Læste godt din post og nu kommenterer jeg den.
Jeg foreslog Steffen i en PM at sende den uden hans logo på, men har ikke fået respons på det foreslag.
Jeg synes det er en god ide med anonyme pakker, ikke med andre former for reklamer på, da dette uden tvivl vil friste dem med langre fingre også.
Bare en simpel brun pakke/brev vil være det bedste
Jeg synes også det er lækkert at Steffen tror på mit "ord", uden tvivl.
SONY STRDN1080 SURROUND
CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP
SONY UBPX700B 4K
NVIDIA SHIELD 2017
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 18:25
ja dette skal bekæmpes , vi vil ikke se denne slags tråde komme igen og igen,håber en dialog omkring hvad der kan gøres
Om ikke andet kan måske ændre de kedelige til bare 1 ud af 100-500.
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 18:26
henrik-t skrev:
henrik-t skrev:
Henrik.
|
sys det er lidt utroligt min post her slet ikke er blevet kommenteret hverken af brugere eller steffen selv, alle har travlt med de pakker de har midstet, og uhh ha nu skal jeg vente en dag mere, ja alle hader at vente men trænk hvis steffen ikke refunderet bare pga "dit" ord på den ikke dukket op, men factum er hvis intet præventivt bliver gjort kommer denne tråd til at blive meget meget lang og ubehalig for alle parter .....
Henrik
|
Jeg tror nu ikke kun det er de unge, der er lige så mange gamle kleptomaner.
Det er bare irriterende at det skal være nødvendigt, at sende dem uden logo eller noget. Det var jo sådan at de altid sendte pornofilm i gamle dage. (Har jeg hørt)
De fik da i det mindste fat i en på det posthus, som steffen sælger fra. Men hvad nu hvis de var flere om det, så er der stadig en eller flere tilbage. Og sådan nogle film er jo sikkert fristende.
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 18:29
måske bruge flere posthuse , og maskeret pakker også...uden tryk eller et bog stemple på Ex. ( Bogklubben )... bøger er der sku ingen der gider stjæle
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 18:31
rapsacdk skrev:
Jeg har også dårlige erfaring med mowee. Bestilte tre film d. 18/6 og reklamerede første gang d. 21/6 da de ikke var dukket op. Vi blev enige om lige at vente et par dage. Den 23. er de stadig ikke dukket op og jeg retter henvendelse igen, Steffen skriver at han vil sende dem afsted igen. Den 26. retter jeg IGEN henvendelse og får nu at vide at de mangler den ene film på lager- men forventer den kommer med aftenposten. Den 29. kræver jeg mine penge tilbage da posten igen ikke har noget med til mig og Steffen ber mig igen lige være tålmodig... Vi skriver så d. 1/7 hvor min tålmodighed selvfølgelig er slut og Steffen tilbagefører også pengene med det samme således at de står på min konto d.d.
Jeg har bestilt masser af varer over nettet og aldrig været så uheldig. Enten har Steffen en flok kleptomaner ansat på det posthus hvor han indleverer sine pakker, eller også spiller han ikke med helt åbne kort med hensyn til lagerstatus og afsendte pakker. Kommunikationen mellem Steffen og jeg har fungeret fint- dog lagde jeg mærke til at når jeg skrev pakkerne var forsvundet svarede han konsekvent med at han beklagede forsinkelsen?!
Denne kedelige episode sammenholdt med nogens folks kedelige erfaringer herinde gør, at det er svært for mig at gi mowee en chance til i fremtiden.
|
Det var da lidt af en ærgelig en den, og kan nemt følge dig at du ikke tør handle der mere. Har aldrig handlet der, og syntes nu det virker lidt spøjst det I kommer med nu.
Michael Thisted skrev:
@Rune - filmene er sendt som brevpost, så de burde være dagen efter de er sendt - korrekt ?
Jeg gør bare opmærksom på det, for Steffen svarer ikke lige på de beskeder jeg sender til ham ?
|
... og denne er med til at gøre at det virker ret spøjst. Sjovt det sker for flere?
Har dog prøvet at selv brevpost med en film i lige skulle have en ekstra dag at løbe på. Men den er altid kommet ind for 2-3 dage.
beauville skrev:
hahah - der tegner sig et mønster |
Min pointe med "prøv at handle et andet sted" - og se om man modtager sine film derfra ;) Det lyder meget spøjst at Mowee film forsvinder så meget hos PostDK. Det er godt nok uheldigt så det gør noget.
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 18:32
Det måske også noget I oplever med andre butikker? Syntes da ikke man hører det samme om Coolshop.dk osv? og udlandske butikker? at varen bliver "nakket" af PostDK.
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 18:38
RuneH skrev:
Det måske også noget I oplever med andre butikker? Syntes da ikke man hører det samme om Coolshop.dk osv? og udlandske butikker? at varen bliver "nakket" af PostDK.
|
Jeg tror ikke der er et eneste sted, ud over lige mowee hvor jeg ikke har mistet en til flere film.
Jeg er så også kun oppe på 3-5 gange hos mowee.
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 18:40
flemming larsen skrev:
RuneH skrev:
|
Jeg tror ikke der er et eneste sted, ud over lige mowee hvor jeg ikke har mistet en til flere film.
|
Ok - det jo godt at vide. Har kun handlet film i DK (aldrig udland) og der har jeg ikke prøvet at miste noget. Heldigvis da. Syntes bare ikke jeg har læst noget omkring de forskellige andre herhjemme. Men det kan jo være folk der ikke bruger fora det går ud over - og så er det jo langt fra alt jeg læser.
Men godt med en lille succes historie også ;)
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 19:10
Jeg bestilte fire film hos mowee for to dage siden. Da jeg kom fra arbejde, for lidt siden, lå der en seddel fra post danmark havde forsøgt at aflevere den tidligere på dage.
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 19:16
RuneH skrev:
|
Det med at forsendelserne forsvinder er ikke noget kun for Movee.
Jeg har mistet film 3 gange fra amazone.uk, én gang fra Axelmusic.dk. Og langt de fleste af mine magasiner fra Home Cinema Choise når mig bare ikke. Det er slut med det abonnement - bare nu ikke postmanden bliver ked af det når der ikke kommer flere magasiner
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 19:55
Hother skrev:
RuneH skrev:
|
Jeg har mistet film 3 gange fra amazone.uk, én gang fra Axelmusic.dk. Og langt de fleste af mine magasiner fra Home Cinema Choise når mig bare ikke. Det er slut med det abonnement - bare nu ikke postmanden bliver ked af det når der ikke kommer flere magasiner
|
Har heldigvis endnu ik' prøvet at miste en film, men det må være dybt frustrerende.
Og Hother du opsiger da bare fordi de djævle skal nok finde et nyt offer
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 20:40
RuneH skrev:
flemming larsen skrev:
RuneH skrev:
|
|
Ok - det jo godt at vide. Har kun handlet film i DK (aldrig udland) og der har jeg ikke prøvet at miste noget. Heldigvis da. Syntes bare ikke jeg har læst noget omkring de forskellige andre herhjemme. Men det kan jo være folk der ikke bruger fora det går ud over - og så er det jo langt fra alt jeg læser.
Men godt med en lille succes historie også ;)
|
Jeg har altså også fået film fra Mowee før (3 gange) uden problemer, bare så du ikke tror jeg skriver hvad jeg gør ubegrundet
Jeg har selv en mistanke om at grunden til de forsvundne film er pga sommerferieafløsere. Det er jo den tid vi er gået i møde.
Denne forsendelse er den allerførste jeg har mistet i de 3½ år jeg har boet på denne adresse og jeg får en DEL pakker da jeg desværre er plaget af hardware mani
Så det er brandærgeligt at det lige skulle være Steffen det skulle starte med for han er jo en flink fyr efter hvad jeg kan læse mig til.
Ser frem til at modtage filmene imorgen.
mon man skulle tage den op med det lokale posthus ???
SONY STRDN1080 SURROUND
CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP
SONY UBPX700B 4K
NVIDIA SHIELD 2017
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 20:50
Håber ikke jeg mister film på den måde da. Ville blive super øv over det. Især da jeg er så utrolig utålmodig når jeg venter på en film
Men I har vel forhåbenlig alle fået de film senere som I har mistet? Uden merbetaling?
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 20:52
Steffen skrev han sendte den samme ordre igen.
Så det går jeg da ud fra Hehe jeg er også utålmodig når jeg venter film
SONY STRDN1080 SURROUND
CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP
SONY UBPX700B 4K
NVIDIA SHIELD 2017
|
Michael Thisted skrev:
mon man skulle tage den op med det lokale posthus ???
|
Ja, det kan jo også være dit lokale posthus/postbud. Som du selv siger, så er der nok en del ferieafløsere.
Men held og lykke med at få dem i morgen.
Det ender jo med at vi, kunderne skal betale for at få dem som pakker. Så kan butikken få erstatning, hvis der sker alt det lort.
|
RuneH skrev:
Håber ikke jeg mister film på den måde da. Ville blive super øv over det. Især da jeg er så utrolig utålmodig når jeg venter på en film
Men I har vel forhåbenlig alle fået de film senere som I har mistet? Uden merbetaling?
|
Ja, de sender dem igen uden spørgsmål.
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 20:55
RuneH skrev:
|
Jeg har fået alle mine, uden merbetaling. Og den ene gang hos strax sendet de den jo 4 gange. Men da fik jeg så også at vide at det var den sidste, de ville sende. Og endelig lykkedes det så. Men 4 forsøg.
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 20:57
Man skulle jo næsten ligge på lur i krattet når postbuddet kommer
Filmene eller du kan kende dem pååå knæækket
Ej, men damn jeg håber de dukker op imorgen... ellers bestiller jeg dem som pakke istedet
SONY STRDN1080 SURROUND
CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP
SONY UBPX700B 4K
NVIDIA SHIELD 2017
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 21:05
Det altid noget man får dem uden man skal ud i en længere diskussion og betale for endnu en forsendelse.
Flemming. 4 gange! Puha. Du er sgu en tålmodig mand
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 21:25
RuneH skrev:
|
Det tror jeg ikke du skal regne med.
Jeg var godt nok pissed off til sidst. Det var lige før jeg fik forbud mod, at komme på posthuset. Bare fordi jeg kom hver dag.
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 21:28
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 21:29
flemming larsen skrev:
RuneH skrev:
|
Jeg var godt nok pissed off til sidst. Det var lige før jeg fik forbud mod, at komme på posthuset. Bare fordi jeg kom hver dag.
|
Det må så være ovre nu hvor du har din egen "Døgnpost" i baghaven
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 21:31
Kampus skrev:
Hother skrev:
RuneH skrev:
|
|
Har heldigvis endnu ik' prøvet at miste en film, men det må være dybt frustrerende.
|
Ja, jeg må indrømme at der er mere end pis.. surt med Post DK. Før i tiden var Posvæsnet lige så sikkert same amen i kirken.
I dag fundere man på om man mon modtager en forsendelse.
Jo det går fremad i DK - mere effektivitet og service - my ass.....
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 21:34
Hother skrev:
Kampus skrev:
Hother skrev:
RuneH skrev:
|
|
|
Ja, jeg må indrømme at der er mere end pis.. surt med Post DK. Før i tiden var Posvæsnet lige så sikkert same amen i kirken.
|
Ja men det var jo inden de blev privatiseret. De liberale har meget på samvittigheden
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 21:37
Kampus skrev:
Hother skrev:
Kampus skrev:
Hother skrev:
RuneH skrev:
|
|
|
|
Ja men det var jo inden de blev privatiseret. De liberale har meget på samvittigheden
|
Jeg er slet ikke uenig med dig Kampus
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 21:42
Kampus skrev:
flemming larsen skrev:
RuneH skrev:
|
|
|
Det gik over, da jeg begyndte at betale for at få tidlig post. Det vil sige at posten skal være hos mig inden 10.00.
Siden da har jeg fået dem alle, der har været nogle forsinkelser. Men det kan jo være i uk, au eller hvor jeg nu får dem fra.
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 21:42
Michael Thisted skrev:
|
Hej Michael,
Jeg har jo ikke mulighed for at nå at svare når du forventer svar indenfor 2 timer ;) Du skrev kl. 15.59.
mht. pakker, så ja der forsvinder nogle. Mowee kører generelt med den politik at varer sendes som breve for at holde udgifterne nede. Vi sparer på denne måde mange penge pr. forsendelse. Denne besparelse retfærdiggør selv at der mistes nogle af og til.
Folk skal bare have lidt tålmodighed, vi ønsker jo heller ikke at dette sker.
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 21:44
rapsacdk skrev:
|
I denne sag har der som nævnt været afsendt 2 pakker, som begge er forsvundet. Denne sag er også meldt hos post dk.
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 21:45
henrik-t skrev:
henrik-t skrev:
Henrik.
|
Henrik
|
Ideen med andet indpakning er god nok, MEN! - det gør arbejdsgangen langsommere. Som der er sket øget mængde ordrer så er det meget tidskrævende at anvende alt andet end labels
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 21:48
flemming larsen skrev:
Kampus skrev:
flemming larsen skrev:
RuneH skrev:
|
|
|
Det gik over, da jeg begyndte at betale for at få tidlig post. Det vil sige at posten skal være hos mig inden 10.00.
Siden da har jeg fået dem alle, der har været nogle forsinkelser. Men det kan jo være i uk, au eller hvor jeg nu får dem fra.
|
Jo Flemming, men det giver jeg ikke ret meget for, du har jeg fået dit helt eget postnummer - 8899 Flemming
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 21:50
moweesteffen skrev:
I denne sag har der som nævnt været afsendt 2 pakker, som begge er forsvundet. Denne sag er også meldt hos post dk.
|
har du ikke et andet posthus evt, hvor du kan prøve at sende dem fra.
Der må da være noget galt, der du sender dem fra.
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 21:51
Generelt tror jeg at i hører mere til det fordi mange af jer kender til os herfra. Derfor er mange af kunderne også folk som skriver herinde. Så sker der noget, så ved alle andre herinde det med sikkerhed ;)
Samme som i ser ved dvdstrax jo!
Vi har netop også tilføjet muligheden for at få tilsendt sine varer som pakke, så bestemmer folk selv om de vil have T&T på deres pakke så de ved hvor den befinder sig.
Alt i alt, så kan vi aldrig forhindre at der forsvinder pakker og i ville ikke tro alle de historier man får fra post danmark - De har selv deres historier som kan virke langt ude.
Som butik ønsker vi jo også blot at alt kører flydende, men fact er at siden verden ikke er perfekt, så kan ingen butik være perfekt da der altid er risiko faktorer på den ene eller den anden måde.
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 21:53
flemming larsen skrev:
moweesteffen skrev:
|
har du ikke et andet posthus evt, hvor du kan prøve at sende dem fra.
Der må da være noget galt, der du sender dem fra.
|
Hej Flemming,
Problemet ligger ikke på vores posthus, da der her er øget kontrol. Men der er jo utallige andre hænder som pakkerne kommer imellem. Endda kan det også være fejlsortering eller fejllevering som medfører de aldrig når frem!
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 21:53
Hother skrev:
Jo Flemming, men det giver jeg ikke ret meget for, du har jeg fået dit helt eget postnummer - 8899 Flemming |
Det var dog fandens så fræk du er blevet. Har du ikke kunnet tåle at være på ferie.
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 21:58
moweesteffen skrev:
Hej Flemming,
Problemet ligger ikke på vores posthus, da der her er øget kontrol. Men der er jo utallige andre hænder som pakkerne kommer imellem. Endda kan det også være fejlsortering eller fejllevering som medfører de aldrig når frem!
|
Det burde næsten være der, når der er problemer flere steder.
Fejllevering kan jeg godt tale med om. Jeg har prøvet at mine film ikke er kommet, og så når naboen er kommet hjem, så ligger de sku hos dem. Så er det jo heldigt man kender dem, og kan få dem.
Så ja, der kan ske meget på vejen for sådan en lille pakke.
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 21:59
flemming larsen skrev:
Hother skrev:
Jo Flemming, men det giver jeg ikke ret meget for, du har jeg fået dit helt eget postnummer - 8899 Flemming |
Det var dog fandens så fræk du er blevet. Har du ikke kunnet tåle at være på ferie.
|
Ja, måske spudler jeg bare af energi - og det skal så gå ud over stakkels Flemming
|
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 22:03
Hother skrev:
flemming larsen skrev:
Hother skrev:
|
Ja, måske spudler jeg bare af energi - og det skal så gå ud over stakkels Flemming
|
Det er jeg snart så vant til. Det er noget man lærer at leve med.
Og så lærer man heldigvis, hvem der mener det og ikke mener det.
|
Skrevet af: kennethbrdk
Skrevet den: 08-Juli-2009 kl. 10:27
Tror sgu der er nogen der set sig sure eller lune på Steffens firma - jeg har bestilt 3 film sidst i juni, som han har prøvet at afsende nu 2 gange uden held
|
Skrevet den: 08-Juli-2009 kl. 11:53
Problemet ligger i at vi afsender med brev, derfor kan vi ikke spore forsendelserne. Vi arbejder også på at forbedre dette, men det kræver muligvis en stigning i priserne
|
Skrevet af: kennethbrdk
Skrevet den: 08-Juli-2009 kl. 19:20
moweesteffen skrev:
Problemet ligger i at vi afsender med brev, derfor kan vi ikke spore forsendelserne. Vi arbejder også på at forbedre dette, men det kræver muligvis en stigning i priserne |
Hej Steffen.
Synes iøvrigt det er fint at det bliver muligt at vælge brev eller pakke, men hvis alt ved Post DK foregik som det skulle ville dette jo ikke være nødvendigt. Iøvrigt vil jeg gerne betale det ekstra så du sender de 3 famøse film IGEN, som pakke så de kan nå frem eller spores hvis det skulle gå galt igen. Går udfra jeg har betalt 29 kr i forsendelse og det koster vel ca. 60 kr. at sende dem som pakke så skal vel i bund og grund bare overføre 31 kr. til dig på den ene eller anden måde....
|
Skrevet den: 08-Juli-2009 kl. 20:26
Skrevet af: FNørd
Skrevet den: 17-Juli-2009 kl. 15:29
På baggrund af denne tråd, prøver jeg nu en bestilling hos Mowee.
Så galt kan det vel ikke være :)
Bestilte 5 film fredag d 10/7. Alle film så ud til at være på lager.
Ligeledes checkede jeg senere at de stadig skulle være på lageret.
Fik en (og enkopi!) mail d. 14/7 der meddelte at forsendelsen først ville blive foretaget når alle titlerne var på laget!
Betalingen blev hævet på min konto d 15/7.
Går ud fra at forsendelsen så bliver gennemført samtidig med at pengene er hævet - har ikke været forbi min postkasse de sidste par dage.
Spørgsmål:
Sender Mowee en mail når varerne afsendes?
Hæver Mowee pengene inden forsendelse?
Mvh FNørd
|
Skrevet den: 17-Juli-2009 kl. 17:02
Hej FNørd,
Vi hæver pengene når de afsendes. Vores system burde også sende en e-mail når vi ændre status på din ordre. Har du tjekket din spam mail?
Er du også sikker på at den mail du har modtaget ikke var mail som angav at din forsendelse nu var "Fuldført"? - Vores leverings form siger nemlig "samlet levering - leveres når alle varer er på lager", så det står på alt!
|
Skrevet af: FNørd
Skrevet den: 17-Juli-2009 kl. 17:19
Hej Steffen
Jo der var forskel - omend en meget lille en - de to mails adskilles af et enkelt ord. Det kunne gøres tydeligere, hvis I ønskede det.
|
Skrevet den: 17-Juli-2009 kl. 19:41
Vil da forsøge at gøre det mere tydeligt i fremtiden :)
|
|