Print side | Luk vindue

"Cinema" kode??

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: YouSee digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af digitale TV modtagere til brug på YouSee
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=57250
Udskrevet den: 10-April-2025 kl. 01:10


Emne: "Cinema" kode??
Skrevet af: Thomas_H
Emne: "Cinema" kode??
Skrevet den: 15-Marts-2009 kl. 17:17

Jeg ville lige prøve det der Cinema nu hvor boksen er blevet opdateret, ved I om det kører ok? Og hvad med HD-film?

Men jeg skal bruge en kode og der står INTET i det brev jeg fik med da jeg lejede den, det står der ellers der skulle.

Er der andre udveje end at ringe til kundeservice i morgen, eller står koden ét eller andet sted?




-------------
--
mvh
Thomas H. - www.thhe.dk



Svar:
Skrevet af: smitty
Skrevet den: 15-Marts-2009 kl. 17:31

Koden står på din ordrebekræftelse. Det gjorde på min.

Jeg har set en HD-film, hvilket virkede fint. Dog havde jeg lidt problemer med lyden. Først kunne jeg ikke få DD5.1, men kun stereo. Efter jeg havde pausen filmen og startede den igen var der DD5.1. Ved stadig ikke hvad der var galt...



Skrevet af: Thomas_H
Skrevet den: 15-Marts-2009 kl. 17:33
Ordrebekræftigelse? Hvor henne? Jeg har kun den seddel jeg fik da jeg lejede med hvilke pakker jeg har osv. 

-------------
--
mvh
Thomas H. - www.thhe.dk


Skrevet af: pdrhan
Skrevet den: 15-Marts-2009 kl. 17:36
Du kan få tilsendt en ny pinkode ved at ringe til kundeservice.....

-------------
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager


Skrevet af: Thomas_H
Skrevet den: 15-Marts-2009 kl. 18:30
Joo, men det får jeg jo ikke set søndagsfilm af :o)
Jeg prøver at ringe i morgen.




-------------
--
mvh
Thomas H. - www.thhe.dk


Skrevet af: u2u2u2u2
Skrevet den: 15-Marts-2009 kl. 18:33
Oprindeligt skrevet af smitty smitty skrev:

Efter jeg havde pausen filmen...

Øhh, kan du pause i Cinema?



Skrevet af: smitty
Skrevet den: 15-Marts-2009 kl. 21:44
Oprindeligt skrevet af u2u2u2u2 u2u2u2u2 skrev:

Oprindeligt skrevet af smitty smitty skrev:

Efter jeg havde pausen filmen...

Øhh, kan du pause i Cinema?

Ja, så vidt jeg husker.



Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 15-Marts-2009 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af smitty smitty skrev:

Oprindeligt skrevet af u2u2u2u2 u2u2u2u2 skrev:

Oprindeligt skrevet af smitty smitty skrev:

Efter jeg havde pausen filmen...

Øhh, kan du pause i Cinema?

Ja, så vidt jeg husker.

Det kan du godt, men stadig med det resultat, at fimlem skal startes forfra.



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: Anders2400
Skrevet den: 16-Marts-2009 kl. 18:25

Oprindeligt skrevet af Thomas_H Thomas_H skrev:

Joo, men det får jeg jo ikke set søndagsfilm af :o)
Jeg prøver at ringe i morgen.


Ja, det er efter min mening det største problem ved Cinema... Man tilbyder en tjeneste som oftest bliver brugt i weekenderne eller om aftenen og dér er Kundeservice lukket. Så opstår der problemer så sidder man med håret i postkassen og varme popcorn. Nej så hellere tage i biffen...



-------------
Panasonic TH-42PX80EA - AirTies 7310 - Onkyo TX-SR608 - Sony PlayStation 3 250GB - Logitech Harmony One - ASUS K53SM-SX164V - Fibia 100/100 Mbit


Skrevet af: mikkelp
Skrevet den: 16-Marts-2009 kl. 20:13

Oprindeligt skrevet af Thomas_H Thomas_H skrev:


Jeg ville lige prøve det der Cinema nu hvor boksen er blevet opdateret, ved I om det kører ok? Og hvad med HD-film?

Men jeg skal bruge en kode og der står INTET i det brev jeg fik med da jeg lejede den, det står der ellers der skulle.

Er der andre udveje end at ringe til kundeservice i morgen, eller står koden ét eller andet sted?


 

Hej Thomas

Jeg har prøvet i en god tid at få en cinema kode. Den kom ikke med nogen af de papirer jeg fik med da jeg lejede. Siden har jeg med jævne mellemrum mailet og ringet deres service og bestilt en cinema kode. So far, no luck. Forsøgt med et par måneders mellemrum (5-6 gange). Good luck!

 



Skrevet af: jens0804
Skrevet den: 16-Marts-2009 kl. 20:30
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg
<P>Det kan du godt, men stadig med det resultat, at fimlem skal startes forfra.</P>
<P>[/QUOTE joern.loenborg

Det kan du godt, men stadig med det resultat, at fimlem skal startes forfra.

[/QUOTE skrev:

Hvis du forlader filmen med exit, og trykker ok for at forlade filmen, eller bruger exit til du er ud

Hvis du forlader filmen med exit, og trykker ok for at forlade filmen, eller bruger exit til du er ude, ja så husker den hvor du kom fra. Det er ikke nødvendig at starte forfra. Pause virker også som normalt. Jeg ved ikke om det altid har være sådan, eller det er sket i forbindelse med opdatering.



-------------
m.v.h Jens Christensen

Panasonic TH-42PV500E + TH-P37X10Y, Samsung SMT-H3126 , Sony BDP S550, Digiality CX-302T, Technics SA-DA 8


Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 16-Marts-2009 kl. 20:56
Oprindeligt skrevet af jens0804 jens0804 skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg 
<P>Det kan du godt, men stadig med det resultat, at fimlem skal startes forfra.</P>
<P></td></tr></table> </P>
<P>Hvis du forlader filmen med exit, og trykker ok for at forlade filmen, eller bruger exit til du er ude, ja så husker den hvor du kom fra. Det er ikke nødvendig at starte forfra. Pause virker også som normalt. Jeg ved ikke om det altid har være sådan, eller det er sket i forbindelse med opdatering.</P>
<P>[/QUOTE joern.loenborg

Det kan du godt, men stadig med det resultat, at fimlem skal startes forfra.

Hvis du forlader filmen med exit, og trykker ok for at forlade filmen, eller bruger exit til du er ude, ja så husker den hvor du kom fra. Det er ikke nødvendig at starte forfra. Pause virker også som normalt. Jeg ved ikke om det altid har være sådan, eller det er sket i forbindelse med opdatering.

[/QUOTE skrev:

Jeg har ikke prøvet efter opdateringen, men før virkede pause mm. ikke. Dejligt, at det er lavet.

Jeg har ikke prøvet efter opdateringen, men før virkede pause mm. ikke. Dejligt, at det er lavet.



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: jjdk
Skrevet den: 16-Marts-2009 kl. 22:59

Jeg har også lejet min Selector og fik heller aldrig en ordrebekræftelse med kode.

Jeg kontaktede derfor kundeservice, som ville sende mig en kode. Det skete også efter 4-5 rykkere.

 




Print side | Luk vindue