Print side | Luk vindue

Tid til ny forum software?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=57477
Udskrevet den: 27-November-2024 kl. 06:32

Emne: Tid til ny forum software?
Skrevet af: Letten
Emne: Tid til ny forum software?
Skrevet den: 19-Marts-2009 kl. 15:40

Jeg skal strakst tilstå at jeg ikke er ekspert i emnet, men alene udtaler mig som bruger.

Jeg har været medlem her i ganske lang tid og mener at det er samme platform som man altid har kørt på. Sikkert større hardware efterhånden som besøgstallet er steget, men forumsoftwaren ligner den "gamle" - ret mig hvis jeg tager fejl.

Nå, men sagen er, at jeg synes der mangler en række gode faciliteter til at navigere rundt. Ting som jeg har haft stor glæde af et sted som her http://forums.slimdevices.com/ - http://forums.slimdevices.com/

Det er sådan noget som at søge efter indlæg af en bestemt bruger, man kan godtnok søge på brugernavn eller ord, men man får ikke de enkelte indlæg ud som søgeresultat men hele tråden og så kan man ellers gå igang med at lede fra en ende af.

I søgeresultater er det heller ikke sådan at ens søgeord fremhæves, hvilket er meget rart, idet det hjælper med at finde det man leder efter.

Man kan heller ikke søge i en tråd.

Når man vil kommentere noget i en tråd og mangler at logge ind, så bliver man ikke redirected til der hvor man stod, men tilbage til oversigten for det forumemne.

Ved godt det koster tid og penge at migrere til et nyt system. men det er jo også gået hen og er blevet et stort site.

My 2 cents.

Svar:
Skrevet af: lahan
Skrevet den: 19-Marts-2009 kl. 15:44
Safari understøttelse ville også være et plus.

Skrevet af: hyldig87
Skrevet den: 19-Marts-2009 kl. 15:46
Er helt enig.

Har os irriteret mig noget at det ikke er muligt at søge i primetime.

Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 19-Marts-2009 kl. 15:52
Og siden bør være optimeret til 1920x1080 pxl.

Skrevet den: 19-Marts-2009 kl. 17:20
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

optimeret er måske så meget, det må ihvertfald ikke går ud over andre opløsninger tror det er de færreste der læser recordere i den opløsning.

Skrevet af: Allan Olesen
Skrevet den: 19-Marts-2009 kl. 18:09
Whoosh?

Jeg tror, Non-desperado foreslog en TV-opløsning for at være vittig.

Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 19-Marts-2009 kl. 19:20
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Jeg tror at du forveksler www med kabel TV...

-------------
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.

Skrevet den: 24-Marts-2009 kl. 17:44
Bump

Skrevet af: Muele
Skrevet den: 26-Maj-2009 kl. 09:05

Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Bump

Bump

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 26-Maj-2009 kl. 11:53
Søgeordet fremhæves da på min PC

Skrevet af: Flot
Skrevet den: 26-Maj-2009 kl. 12:02
Jeg kunne nu også godt bruge en mobil-version... Den er i hvert fald lidt svær at bruge på min iphone!

Skrevet af: Muele
Skrevet den: 26-Maj-2009 kl. 19:12
Det jeg mest savner er muligheden for at gå til nyeste ulæste besked.

Skrevet af: Bruger udmeldt 31
Skrevet den: 26-Maj-2009 kl. 20:13
..og kompatibilitet med FireFox (problemer med login).

Skrevet af: THMhome
Skrevet den: 07-Juli-2009 kl. 11:59

Det er nu også en ældre version af Web Wiz Forums der bliver brugt. De sider jefg har se kører version 7.97 og de er oppe i 9.56a.

Men nu er opgradering ikke altid lykken. Men lukker ofte lige så mange nye fejl ind som man lukker.

Jeg syntes at http://www.recordere.dk - www.recordere.dk kører rigtigt godt, så for min skyld er der kke nogen grund til at opdatere.

-------------
M.V.H.

THMhome

Samsung UE55ES8005
TVIX M-6600N
Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2

Skrevet af: bibihest
Skrevet den: 07-Juli-2009 kl. 12:49
Er også enig i siden kunne trænge til en stor opgradering. Synes der er mange iritationsmomenter når jeg går rundt.

Der mangler en del bedre søgning og der er åbenbart en del der har problemer med forskellige browsere og det virker lidt tilfældigt hvem der har og hvem ikke.

Print side | Luk vindue