Print side | Luk vindue

Viasat og skumle priser for viasat box

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Satellit TV
Forumbeskrivelse: Canal Digital, Viasat, Astra m.fl. (DVB-S)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=58356
Udskrevet den: 22-December-2024 kl. 07:38

Emne: Viasat og skumle priser for viasat box
Skrevet af: andershede
Emne: Viasat og skumle priser for viasat box
Skrevet den: 03-April-2009 kl. 17:57

Hvorfor kan jeg tilsyneladende ikke købe en Viasat+ optager uden at skulle lænses for ekstra faste månedlige udgifter som tilsyneladende ikke får en ende?

Jeg vil meget gerne have Viasat plusboxen så jeg nemt kan optage og samtidig har den rf-fordeling så hele huset kan dækkes.

Jeg var da klar til at smide op til et par tusinde for den, og så var det altså også min. Men jeg erfarer at jeg kan kun få lov at betale 1500 og så i al evighed 99 kr pr måned.

Det kan da ikke passe at jeg i mange år skal gå og betale til den boks, eller kan det?

Og hvis det kan - kan I så anbefale en løsning hvor man betaler et fast beløb én gang for alle og så har mulighed for at programsætte optagelser (altså ikke noget med en extern HDD-optager der kræver at parabolen på forhånd er indstillet på den rette kanal) og altså helst med rf-modul

På forhånd tak :)

Svar:
Skrevet af: Kurt Poulsen
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 00:49
Hvis du vil have adgang til Viasat via satellit så har du ikke andet valg - med mindre du har mod på at nørkle med dreambox eller lign. Men så er der ikke adgang til deres HD kanaler.

-------------
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk

Print side | Luk vindue