Print side | Luk vindue

Nye højtalere men hvilke?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Surround
Forumbeskrivelse: Lyd til hjemmebiografen mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=58383
Udskrevet den: 17-Maj-2024 kl. 12:40


Emne: Nye højtalere men hvilke?
Skrevet af: Sickboy
Emne: Nye højtalere men hvilke?
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 14:22
Jeg skal have skiftet min gamle Dali højtalere ud, men kan ikke rigtig finde ud af hvilke jeg skal vælge. Det skal være et kompromis mellem fedt design og god lyd. Konen har desværre også lidt at skulle have sagt  Vi har besluttet os for det skal være væg højtalere, da der er en lille på vej.

Indtil videre har jeg kigget på MK 750 THX dog uden sub, da jeg gerne vil beholde min Velodyne SPL1200R. Dem har jeg netop fået en glimrende demostration af idag hos AV-Precision. Jeg syntes de var fantastiske til film. Meget klare i lyden, både ved lav og høj volumen. Til musik var jeg ikke helt overbevist. De virkede lidt "kolde" i lyden sammenlignet med mit nuværende system. Måske skal man bare vænne sig til en anden lyd. En anden ting som  tiltaler mig, er at de kan hænge helt ind til væggen, og så syntes både konen og jeg ret godt om designet. Havde dog gerne set at man kunne få dem i højglans sort.

En andet sæt højtalere jeg har kigget meget på er fra tyske Elac. Jeg har overvejet 4 stk. BS 243 med en CC241 center. Jeg har endnu ikke hørt dem, men ifølge Christian fra CSN-Teknik skulle de var formidable til både musik og film. Der er desværre lidt langt fra Kolding til Tapenøje(CSN-Teknik). Personligt er jeg vild med designet. En ting som dog bekymrer mig lidt ved dem, er at jeg ikke kan finde nogle billeder af dem, hvor de hænger på væggen. Ifølge Christian vil de med det beslag han leverer komme til at hænge omkring 4-5cm fra væggen. Det er lidt ærgerligt.

Mit nuværende system ser således ud :

Marantz SR6003 surround receiver
PS3 til bluray (skal skiftes ud med den nye OPPO når den kommer)
Denon DVD 2200 (bliver primært brugt til SACD)
Pioneer LX5090H
Dali Suite 3.5 Fronter og center
Dali 104 baghøjtalere
Velodyne SPL 1200R subwoofer

Er der nogle som har gode erfaringer med MK 750 THX eller Elac BS243/CC241 evt. sammen med en Velodyne sub. De skal kunne bruges til både film, musik og TV, dog primært til film og TV. Hvad ville I vælge? Jeg er godt klar over der sikkert er ligeså mange meninger, som der er højtalere Har I evt. andre gode forslag gerne med billeder?




Svar:
Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 14:41

Ved godt det er Dali du går fra, og sikkert gerne vil hen i et andet mærke? ..

Men, jeg er faldet godt og grundigt for http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/kompakt/dali_mentor_1_hoejttaler_kirsebaer.htm - Dali Mentor 1 De spiller overraskende godt for en kompakthøjtaler. Jeg blev enormt overrasket over dem.

Hvis jeg skulle skifte fra mine Focal, så ville jeg højst sansynligt vælge dem og så med en DALI MENTOR LCR  som center. Hvis jeg da ikke gik gulvhøjtalere selvfølgelig :)

Men selvfølgelig, så kender jeg heller ikke de højtalere du har fået forslået der. Så kan slet ikke sammenligne dem.

Må dog indrømme at de Elac ser super fede ud. Rigtig flotte. MK 750 THX ligner mere disko/bio højtalere end stuehøjtalere IMO. Tvivler på jeg ville få lov til at hænge dem op, selv om kæresten hun er ret så large med sådan noget

Det var bare lige mine to øre.



-------------
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!


Skrevet af: Sickboy
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 15:13
Tak for det Rune. Ved du om Mentor 1 kan hænge helt ind til væggen?

Jeg må overveje om jeg skal en tur i Hifiklubben, selvom jeg egentlig har besluttet at skifte mærke og sted at handle

Til MK's forsvar skal det siges at de ser fedrere ud i virkeligheden


Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 16:31

Det var så lidt :)

Har selvfølgelig ikke set MK i den virkelig verden nej. Dem jeg har nu var heller ikke velkommen ud fra billed. Men de blev accepteret fint da vi endelig modtog dem. Så, det burde jeg selvfølgelig ha tænkt på. Produkt billeder snyder enormt meget!

Ja, Mentor kan hænge ret tæt på væggen, dog skal de have lidt luft til bas lyden. De er bygget så de bruger væggen til bassen, og det lyder suværent. Aldrig troet jeg skulle høre en sådan lille højtaler med så god lyd. Mener ikke de skal ud på noget der hedder 4-5cm dog.

Kan godt se det er lidt af et problem hvis du vil hen i noget helt andet mærke og prøve lyden der. Det da også kun forståligt nok.  Det er jo også sjovt at prøve helt nyt.



-------------
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!


Skrevet af: lasse.j5
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 16:34
Er det på grund af pladsmangel at du vil have højtallerne helt ind til vægen?

Hvis du har plads til at have et par gulvstandere stående vil jeg påstå at du vil få bedre lyd.

Og sådan et sæt ELAC på standare ser jo kanont ud! :)


Skrevet af: Sickboy
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 17:42
Oprindeligt skrevet af lasse.j5 lasse.j5 skrev:

Er det på grund af pladsmangel at du vil have højtallerne helt ind til vægen?

Hvis du har plads til at have et par gulvstandere stående vil jeg påstå at du vil få bedre lyd.

Og sådan et sæt ELAC på standare ser jo kanont ud! :)


Jeg kan kun give dig ret at Elac ser godt ud på gulvstandere, men lillemor vil IKKE have noget på gulvet.

Plads har vi som nok af, men jeg synes bare det ser lidt bedre ud, hvis højtalerne sidder så tæt på væggen som muligt, ligesom MK'erne.


Skrevet af: mkirkelund
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 18:28
Elac BS244 er i hvert fald klasser bedre end Dali Mentor 1 i mine ører. 



Skrevet af: Sickboy
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Elac BS244 er i hvert fald klasser bedre end Dali Mentor 1 i mine ører. 



Okay, men ved du om der findes vægophæng til dem?
Øv hvor er der ærgerligt at konen ikke vil have de standere


Skrevet af: mkirkelund
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 20:08
Det gør jeg desværre ikke. Men vender bass refleks porten ikke bagud? Det ville da på ingen måde fungere ordenligt med ophæng så.

Hvad med nogle SA?


Skrevet af: Daugaard
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 20:10
Har selv lavet nogle vægophæng til mine bs 133, som hænger ca. 1,5 cm fra væggen.


Skrevet af: A_Nielsen
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Det gør jeg desværre ikke. Men vender bass refleks porten ikke bagud? Det ville da på ingen måde fungere ordenligt med ophæng så.

Hvad med nogle SA?


Basporten vender bagud ja, så det vil ikke komme til at blive en optimal løsning.


-------------


Skrevet af: Skyum
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 20:27

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Elac BS244 er i hvert fald klasser bedre end Dali Mentor 1 i mine ører. 

Jeg tror du skal lytte til dem sammen, altså i samme rum,med samme receiver ..  Så tror jeg ikke du kommer til samme konklusion, men det ER jo en smagssag, så måske.

Mentor 1 er fantastisk, intet mindre, hvor Elac BS244 også er rigtig god, så er Mentor 1 i mine ører MINDST lige så gode, MINDST..



-------------
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3


Skrevet af: mkirkelund
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 20:39
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Elac BS244 er i hvert fald klasser bedre end Dali Mentor 1 i mine řrer. 

Jeg tror du skal lytte til dem sammen, altsĺ i samme rum,med samme receiver ..  Sĺ tror jeg ikke du kommer til samme konklusion, men det ER jo en smagssag, sĺ mĺske.

Mentor 1 er fantastisk, intet mindre, hvor Elac BS244 ogsĺ er rigtig god, sĺ er Mentor 1 i mine řrer MINDST lige sĺ gode, MINDST..



Muligvis. Var på lyttetur rundt omkring. Ikke sagt at Mentor 1 er en skidt højtaler, men Elac lyden var lidt mere mig.

Men mit fald er på XTZ. Mums. Til den pris, så vil jeg slet ikke overveje Elac eller Dali Mentor.


Skrevet af: Skyum
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 20:42
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Elac BS244 er i hvert fald klasser bedre end Dali Mentor 1 i mine řrer. 

Jeg tror du skal lytte til dem sammen, altsĺ i samme rum,med samme receiver ..  Sĺ tror jeg ikke du kommer til samme konklusion, men det ER jo en smagssag, sĺ mĺske.

Mentor 1 er fantastisk, intet mindre, hvor Elac BS244 ogsĺ er rigtig god, sĺ er Mentor 1 i mine řrer MINDST lige sĺ gode, MINDST..



Muligvis. Var på lyttetur rundt omkring. Ikke sagt at Mentor 1 er en skidt højtaler, men Elac lyden var lidt mere mig.

Men mit fald er på XTZ. Mums. Til den pris, så vil jeg slet ikke overveje Elac eller Dali Mentor.

Fair nok. Vi har jo alle vores favoritlyd  

Jeg ved slet ikke hvad XTZ koster, men synes da man får rigtigt meget højttaler til prisen i en Mentor 1



-------------
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3


Skrevet af: arcona
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 20:44
Leder også efter nye højtalere, det en jungle






Skrevet af: mkirkelund
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 20:52
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Elac BS244 er i hvert fald klasser bedre end Dali Mentor 1 i mine řrer. 

Jeg tror du skal lytte til dem sammen, altsĺ i samme rum,med samme receiver ..  Sĺ tror jeg ikke du kommer til samme konklusion, men det ER jo en smagssag, sĺ mĺske.

Mentor 1 er fantastisk, intet mindre, hvor Elac BS244 ogsĺ er rigtig god, sĺ er Mentor 1 i mine řrer MINDST lige sĺ gode, MINDST..



Muligvis. Var p� lyttetur rundt omkring. Ikke sagt at Mentor 1 er en skidt h�jtaler, men Elac lyden var lidt mere mig.

Men mit fald er p� XTZ. Mums. Til den pris, s� vil jeg slet ikke overveje Elac eller Dali Mentor.

Fair nok. Vi har jo alle vores favoritlyd  

Jeg ved slet ikke hvad XTZ koster, men synes da man f�r rigtigt meget h�jttaler til prisen i en Mentor 1



4500 DKK for et sæt af deres top stander højtaler. Har desværre ikke lagt øre til dén.

Men tror ikke man får meget bedre til prisen, hvis man er til en åben - lys - lyd.


Skrevet af: Skyum
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 21:01
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Elac BS244 er i hvert fald klasser bedre end Dali Mentor 1 i mine řrer. 

Jeg tror du skal lytte til dem sammen, altsĺ i samme rum,med samme receiver ..  Sĺ tror jeg ikke du kommer til samme konklusion, men det ER jo en smagssag, sĺ mĺske.

Mentor 1 er fantastisk, intet mindre, hvor Elac BS244 ogsĺ er rigtig god, sĺ er Mentor 1 i mine řrer MINDST lige sĺ gode, MINDST..



Muligvis. Var p� lyttetur rundt omkring. Ikke sagt at Mentor 1 er en skidt h�jtaler, men Elac lyden var lidt mere mig.

Men mit fald er p� XTZ. Mums. Til den pris, s� vil jeg slet ikke overveje Elac eller Dali Mentor.

Fair nok. Vi har jo alle vores favoritlyd  

Jeg ved slet ikke hvad XTZ koster, men synes da man f�r rigtigt meget h�jttaler til prisen i en Mentor 1



4500 DKK for et sæt af deres top stander højtaler. Har desværre ikke lagt øre til dén.

Men tror ikke man får meget bedre til prisen, hvis man er til en åben - lys - lyd.

Det lyder da bestemt rimeligt, men hvad mener du med åben og lys lyd hvis du ikke har lyttet til dem ? , og hvordan kan du mene man ikke kan få bedre til prisen, igen uden at have lyttet til dem ?  (bare sådan for nysgerrighedens skyld)



-------------
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3


Skrevet af: mkirkelund
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 21:03
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Elac BS244 er i hvert fald klasser bedre end Dali Mentor 1 i mine řrer. 

Jeg tror du skal lytte til dem sammen, altsĺ i samme rum,med samme receiver ..  Sĺ tror jeg ikke du kommer til samme konklusion, men det ER jo en smagssag, sĺ mĺske.

Mentor 1 er fantastisk, intet mindre, hvor Elac BS244 ogsĺ er rigtig god, sĺ er Mentor 1 i mine řrer MINDST lige sĺ gode, MINDST..



Muligvis. Var p� lyttetur rundt omkring. Ikke sagt at Mentor 1 er en skidt h�jtaler, men Elac lyden var lidt mere mig.

Men mit fald er p� XTZ. Mums. Til den pris, s� vil jeg slet ikke overveje Elac eller Dali Mentor.

Fair nok. Vi har jo alle vores favoritlyd  

Jeg ved slet ikke hvad XTZ koster, men synes da man f�r rigtigt meget h�jttaler til prisen i en Mentor 1



4500 DKK for et s�t af deres top stander h�jtaler. Har desv�rre ikke lagt �re til d�n.

Men tror ikke man f�r meget bedre til prisen, hvis man er til en �ben - lys - lyd.

Det lyder da bestemt rimeligt, men hvad mener du med �ben og lys lyd hvis du ikke har lyttet til dem ? , og hvordan kan du mene man ikke kan f� bedre til prisen, igen uden at have lyttet til dem ?  (bare s�dan for nysgerrighedens skyld)



Det er 99.32 jeg har lyttet til, og går udfra lydfilosofien har fulgt med, og kun er blevet bedre. Jeg mener bestemt de er et lyt værd.


Skrevet af: Skyum
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 21:07
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Elac BS244 er i hvert fald klasser bedre end Dali Mentor 1 i mine řrer. 

Jeg tror du skal lytte til dem sammen, altsĺ i samme rum,med samme receiver ..  Sĺ tror jeg ikke du kommer til samme konklusion, men det ER jo en smagssag, sĺ mĺske.

Mentor 1 er fantastisk, intet mindre, hvor Elac BS244 ogsĺ er rigtig god, sĺ er Mentor 1 i mine řrer MINDST lige sĺ gode, MINDST..



Muligvis. Var p� lyttetur rundt omkring. Ikke sagt at Mentor 1 er en skidt h�jtaler, men Elac lyden var lidt mere mig.

Men mit fald er p� XTZ. Mums. Til den pris, s� vil jeg slet ikke overveje Elac eller Dali Mentor.

Fair nok. Vi har jo alle vores favoritlyd  

Jeg ved slet ikke hvad XTZ koster, men synes da man f�r rigtigt meget h�jttaler til prisen i en Mentor 1



4500 DKK for et s�t af deres top stander h�jtaler. Har desv�rre ikke lagt �re til d�n.

Men tror ikke man f�r meget bedre til prisen, hvis man er til en �ben - lys - lyd.

Det lyder da bestemt rimeligt, men hvad mener du med �ben og lys lyd hvis du ikke har lyttet til dem ? , og hvordan kan du mene man ikke kan f� bedre til prisen, igen uden at have lyttet til dem ?  (bare s�dan for nysgerrighedens skyld)



Det er 99.32 jeg har lyttet til, og går udfra lydfilosofien har fulgt med, og kun er blevet bedre. Jeg mener bestemt de er et lyt værd.

Ja men jeg mener da bestemt også de er et lyt værd



-------------
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3


Skrevet af: klausjensen
Skrevet den: 04-April-2009 kl. 23:54
Oprindeligt skrevet af Sickboy Sickboy skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Elac BS244 er i hvert fald klasser bedre end Dali Mentor 1 i mine ører. 



Okay, men ved du om der findes vægophæng til dem?
Øv hvor er der ærgerligt at konen ikke vil have de standere


af pålidelige kilder har jeg erfaret at ELAC snart kommer med en ny højttaler, der kan hænges på væggen ligesom SA Talent'en kan... Så det er måske værd at vente på


Skrevet af: red_martians
Skrevet den: 05-April-2009 kl. 00:22
hvid du kigger mentor1 plejer de fleste også at sige dynaudio focus110 og/eller Excite X12
Det er virkelig små højttalere med utrolig dynamik. Synes næsten du skulle prøve dem, og så er det mesterligt dansk håndværk hele vejen igennem. både kabineterne og enhederne er der en dansker der har håndlavet.

http://www.soundstage.com/revequip/dynaudio_focus_110.htm

læs evt. længere ned hvor der er en sammenligning med B&W805. Ellers har fous110 bl.a. også vundet utallige test rundt omkring. især nordmændende og tyskerne er helt pjattede med dem.
Excite X12 er ret ny og det er ret svært at finde testmaterialle på dem, men de spiller nu også ret godt.


Skrevet af: Sickboy
Skrevet den: 05-April-2009 kl. 14:39
Tak for alle inputs. Og ja det er en jungle, men nu har jeg da f�et lidt at kigge p�

Det tyder ikke p� der er s� mange som har erfaringer med MK'er, nok m�ske fordi de betegnes som studio h�jtalere.

Det med at h�re en r�kke forskellige h�jtalere i et rum er jo n�sten umulig. De er meget f� steder man kan f� lov til at l�ne et s�t hjem. Jeg kan n�sten kun komme i tanke om CSN-Teknik.

Hmm sidder og kigger lidt på System Audios SA højtalere. De er flotte og lavet til at hænge på væggen. Hvem sælger dem i Danmark?


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 05-April-2009 kl. 14:44

Oprindeligt skrevet af Sickboy Sickboy skrev:

Tak for alle inputs. Og ja det er en jungle, men nu har jeg da fået lidt at kigge på

Det tyder ikke på der er så mange som har erfaringer med MK'er, nok måske fordi de betegnes som studio højtalere.

Det med at høre en række forskellige højtalere i et rum er jo næsten umulig. De er meget få steder man kan få lov til at låne et sæt hjem. Jeg kan næsten kun komme i tanke om CSN-Teknik.

du kan også sagtens låne højtalere med hjem fra Hifi-klubben



-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs


Skrevet af: mkirkelund
Skrevet den: 05-April-2009 kl. 14:44
Hvis du er villig til at prøve XTZ, hvis de kan vægmonteres vel og mærke, har de 3 ugers try-and-buy. Så er du ikke tilfreds kan de leveres tilbage indenfor 3 uger.


Skrevet af: Sickboy
Skrevet den: 05-April-2009 kl. 15:12
Okay Furious det lyder underligt med Hifi Klubben, men måske har de ændret politik. Sidst jeg spurgte var der ingen vej tilbage når man først havde fået dem hjem.

Jeg må indrømme at XTZ designet ikke helt falder i min smag. System Audio kan jeg rigtig godt lide designmæssigt, men jeg har lidt svært ved at finde nogle seriøse reviews. Jeg synes deres exact eller comet modeller ser super flotte ud.

Ellers synes jeg det lyder spændende at Elac muligvis kommer med noget til at hænge på væggen.


Skrevet af: kim olsen
Skrevet den: 05-April-2009 kl. 15:14

Nej, sådan har det aldrig været.

 

Jeg ved ikke hvem der bildt dig andet ind, men ALLE forhandlere (de seriøse vel og mærke) låner ud, dog forlanger nogle (som hifiklubben) at man ligger et depositum. ved hifiklubben er det uanset produkt og pris, ved nogle kommer det an på produktet, men langt de fleste låner ud uden depositum eller andet.



-------------
Crown - there is no substitute.


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 05-April-2009 kl. 15:15

Oprindeligt skrevet af Sickboy Sickboy skrev:

Okay Furious det lyder underligt med Hifi Klubben, men måske har de ændret politik. Sidst jeg spurgte var der ingen vej tilbage når man først havde fået dem hjem.

Jeg må indrømme at XTZ designet ikke helt falder i min smag. System Audio kan jeg rigtig godt lide designmæssigt, men jeg har lidt svært ved at finde nogle seriøse reviews. Jeg synes deres exact eller comet modeller ser super flotte ud.

Ellers synes jeg det lyder spændende at Elac muligvis kommer med noget til at hænge på væggen.

Så er det ikke sikkert at alle butikkerne kører efter de samme pricipper.

Jeg kunne sagtens låne et sæt med hjem fra butikken i Aalborg.



-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs


Skrevet af: Sickboy
Skrevet den: 05-April-2009 kl. 15:17
Okay der er ikke andet for end at spørge næste gang jeg kommer i Hifi Klubben her i Kolding 


Skrevet af: p.las
Skrevet den: 05-April-2009 kl. 19:32

lydspecialisten i århus har system audio

en ting jeg glemte at nævne ang M&K er deres tripole bagkanaler.de er ret suveræne,med en ret så anderledes spredning af lyden.difuse og detaljeret på en gang

hvis dynamik har stor priortet er M&K svære at komme udenom



-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=48702 - Full blown JBL bio


Skrevet af: Sickboy
Skrevet den: 05-April-2009 kl. 20:21
Tak p.las 

Jeg må indrømme jeg er blevet lidt forelsket i System Audios Comet eller evt. Exact. Jeg har bare ingen anelse om hvordan de lyder...endnu Det er heller ikke lykkedes mig at finde reviews af Cometen.

Det er et svært valg. MK'erne er fantastiske til film...ingen tvivl om det. Jeg er dog lidt bekymret for de musikalske egenskaber. Det havde været rart, hvis man kunne låne et par, så jeg kan høre hvordan de lyder i mit setup.
Jeg vil helst have nogle allround højtalere. Jeg må se om jeg kan finde et sted i nærheden som kan give mig en demo af System Audio.


Skrevet af: p.las
Skrevet den: 05-April-2009 kl. 20:40

jeg mener at de bruger system audio i biografen,ved lydspecialisten

jeg kan godt lide lyden af SA ht.jeg syntes at de meget live agtige



-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=48702 - Full blown JBL bio


Skrevet af: Skyum
Skrevet den: 05-April-2009 kl. 20:45

Jeg mener der ligger en Sony / B&O forhandler på Hvidovrevej ikke så langt fra hvidovre station, som forhandler (eller forhandlede) SA højttalere.

Det var derfra min kammerat købte sine, som jeg så prøvede inden jeg købte mine Dali Ikon. ( Det sæt jeg lånte var ikke store,men heller ikke ligefrem små. Kender ikke modelnavn)



-------------
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3


Skrevet af: Asklepios
Skrevet den: 05-April-2009 kl. 20:52
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Jeg mener der ligger en Sony / B&O forhandler på Hvidovrevej ikke så langt fra hvidovre station, som forhandler (eller forhandlede) SA højttalere.

Det var derfra min kammerat købte sine, som jeg så prøvede inden jeg købte mine Dali Ikon. ( Det sæt jeg lånte var ikke store,men heller ikke ligefrem små. Kender ikke modelnavn)



Det gør der også, hvorvidt de forhandler SA er jeg dog i tvivl om...

-------------
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables








Skrevet af: Skyum
Skrevet den: 05-April-2009 kl. 20:54
Oprindeligt skrevet af Asklepios Asklepios skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Jeg mener der ligger en Sony / B&O forhandler på Hvidovrevej ikke så langt fra hvidovre station, som forhandler (eller forhandlede) SA højttalere.

Det var derfra min kammerat købte sine, som jeg så prøvede inden jeg købte mine Dali Ikon. ( Det sæt jeg lånte var ikke store,men heller ikke ligefrem små. Kender ikke modelnavn)



Det gør der også, hvorvidt de forhandler SA er jeg dog i tvivl om...

Jeg er NÆSTEN sikker på at min kammerat har købt sine der



-------------
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3


Skrevet af: Skyum
Skrevet den: 05-April-2009 kl. 21:01

Her er forhandlerne:

<> function printPage() { var sHRef = document.location.href; var iHashIndex; if( (iHashIndex = sHRef.indexOf('#')) > -1 ) sHRef = sHRef.substring(0, iHashIndex); sHRef = sHRef.replace(/master\-view\-url=[^&$]*&?/gi, ""); var iSearch = sHRef.indexOf('?'); if( iSearch > -1 ) { if( iSearch < sHRef.length - 1 sHRef += "&"; else sHRef += "?"; sHRef += "master-view-url=PrintMaster.asp?language=da-DK"; document.getElementById"frmPrint".action = sHRef; document.getElementById"frmPrint".submit;  <FORM id=frmPrint style="DISPLAY: none" method=post target=_new>

< id=frmSearch method=post>
Søg
< ="if( .keyCode == 13 ) .getElementById('frmSearch').submit();" style="BORDER-RIGHT: black 1px solid; BORDER-TOP: black 1px solid; FONT-SIZE: 8pt; BORDER-LEFT: black 1px solid; COLOR: black; BORDER-BOTTOM: black 1px solid; FONT-FAMILY: verdana; : white" name=search>
http://www.system-audio.com/_da-DK/forside - forside
http://www.system-audio.com/_da-DK/produkter - produkter
http://www.system-audio.com/_da-DK/om%20SA - om SA
http://www.system-audio.com/_da-DK/nyheder - nyheder
http://www.system-audio.com/_da-DK/brochurer - brochurer
http://www.system-audio.com/_da-DK/presse - presse
http://www.system-audio.com/_da-DK/kontakt - kontakt

forhandlere

Danmark

 

 sorteret efter postnummer

 

forhandler SA  Primare  adresse postnr. by telefon email  prisliste
Omega Audio     Admiralgade 19 1066 KBH.K. 3336 5040

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBOWRJPDGOBQNBOEILPELNBEIBBDBPNHFLLTBLFDRRWIPOVLLPDIGNVBLBTRIOHGOPHGL";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPNVFLIVBLITNPIQOILVLOLEBGTBBLDR JOWGIIWNNJVIBLTLBBEFVNLIQOIRWLOFEBR")); info@omegaaudio.dk

 
FONA     Østergade 47 1100 København K 3315 9055    
FONA     Nørre Voldgade 17    1358 København K 3313 8245    
FONA     Fisketorvet, Kalvebod Brygge 59 1560 København V 3311 3450    
FONA     Vesterbrogade 62 1620 København V 3324 2682    
KT Radio ApS KBH.     Vesterbrogade 181 1800 Frederiksberg 3331 1440

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBFWFIRWBFBVNJGQOJNWLIPWGNWGFNDRPJWGGNWNNFDINRQLGLHNQGNGDOOIVNRFVGP";'> <> document.write(GBJIORF5265("BLBVFNBEJEPRPQJRLTPRJDIFTNNPQIGP VNORHPBBHJBPWFBGTLFQNNIDIORVLRFTJR")); ktradio@ktradio.dk

 
HiFi Forum     Falkoner Allé 98 2000 Frederiksberg 3537 1218

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBOWRJPDGOBQNBOEILPELLOEIGGDBFNDFPGTBLIVFFTIPJVLGJELLHGOOWROBDGFB";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPNVFLIVBLITNPIQOILVLIBEGNTBGLQR BFWGIGENGIWOJFTLOFWGFHGRLWRFODGPJ")); info@hififorum.dk

http://www.hififorum.dk/sw/frontend/show.asp?parent=60443&menu_parent=&layout=3&leftmenu_parent=58922 -
expert Frederiksberg     Nordens Plads 10 2000 Frederiksberg C 3630 0230

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBBWRJLHGOBENGIVIBIWLJGDLFDGNNVRBGQGJNVNGIQIBNVLJRQIGFEBIPDFRGEGFGQJJDJFFVPPOHJLJ";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPFVFNOQBLIQNFJEOFODNPPDIRTBONHF FPWBLPQNOGWOFIDNFNVLOQGIGDRRJEGFGWOGQBLLQFNBVBBR")); frederiksberg@2tal.dk

 
FONA     Frederiksberg Centret butik 213 2000 Frederiksberg 3888 0544    
Top-Sound ApS     Østerbrogade 90 2100 KBH.Ø. 3542 0441

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBOWRJPDGOBQNBOEILPELGFEPTNPRDONFTNBLWLGLVIBGHPJIVNOVGBNQRJLQNOFHIFEBIOEFRN";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPNVFLIVBLITNPIQOILVLOIEBPQBIFTF ROHBLPVNRFTOPRTNPLWIIEBOOTFOJTBFLTPFVJPLDPNL")); info@topsoundhifi.dk

 
FONA     Østerbrogade 62     2100 København Ø 3542 6213    
FONA     Østerbrogade 80 2100 København Ø 3542 1010    
expert Erama a/s     Nørrebrogade 174 2200 KBH. N. 3585 3200

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBNWRJITGOFDNJJQOORHLONVGLHBBLEFIRQGLRDBJTBFFTFLFDBNBDFRDIIFDPOGTJFOWBIREFOODGFNQJOVJLIDPLGEJNG";'> <> document.write(GBJIORF5265("BLOVFNNHBNLWNLBTONFWNNFVOPWBFLVF PJWGOIHRNHBGGVFBGQBJNWPNWIONWLRBVINIDBFLDFPJHBGIDLNTIIJEPORT JRF")); noerrebro174kbh@expert.dk

 
FONA     Nørrebrogade 209 B 2200 København N 3583 7777    
expert FieldŽs     Arne Jacobsens Allé 12 2300 København S. 3246 0160

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBBWRBNHGIJVNGJWIGBHLJNDINOVBFJDFLLTBGBDPOQILGTLBNEJPJHBRIHFFP";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPFVFLRQBPOENFBHORJWNPFDNIHBGBQR JOWGRLWNBBDOIOHLOIWIGGHBFPHFPG")); fields@expert.dk

 
expert Amagerbrogade     Amagerbrogade 173 2300 København S 3255 9702

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBGFWRGPVGIPQJOEJOPVPOPTBRLQGBGHRIPVNGJQIPOWJRIDPRIVBPLDFOOHOGJENJJ";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPBVFFITBPNTNNOQIGNHLNRTIGLEBPBW FNRTBPBDRJJEIGLELGLWIBPWLVIBOELJJ")); abl.radio@2tal.dk

 
FONA     Amager Centret 136 2300 København S 3257 0222    
FONA     Amagerbrogade 114-116 2300 København S 3284 4047    
FONA     Lygten 2 M-3 2400 København NV 3583 0345    
FONA     Toftegårds Alle 9 E   2500 Valby    3617 5695    
FONA     Glostrup Centret 42   2600 Glostrup   4345 4433    
Sony Center     Hvidovrevej 78 2610 Rødovre 3641 5006

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBJOWRJFQGGJTFPVJLPTPLGWJGJEGLPDRGPVGBNQJPHJJLTPOJVJPL";'> <> document.write(GBJIORF5265("BLNVFLJWGOODNIPEOONQLOLWBJVBIPQF ROQBPPTFOEJPJHPLFDJNF")); sc@rodovre.com

 
FONA     Rødovre Centrum 50 2610 Rødovre 3641 1777    
FONA     Stationstorvet 24     2620 Albertslund   4364 6200    
FONA     City 2, butik 389 2630 Taastrup 4399 6911    
FONA     Ishøj Vestergade 1-5 2635 Ishøj 43560850    
FONA     Hvidovre Stationscenter 37 2650 Hvidovre 3647 1621    
FONA     Hundige Storcenter 7E  2670 Greve  4390 6929    
FONA     Frederikssundsvej 154 2700 Brønshøj 3828 2728     
FONA     Herlev Butikscenter, Herlev Torv 22, 9 2730 Herlev 4484 0711    
expert Ballerup     Ballerup Centret 2750 Ballerup 4465 1419

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBGPWRGPDGIPHNNPWIGPVLBOTNJVBGGHRPGTGLJQPOTJLLHPNJWPIVGGNQORJDNFRTJF";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPJVFFIVBPNVNRFHORLHNFBTOBHBRGWR JPHGOGDNJJHOOITLOPTBJEBIOTRLFWGNPVFF")); ballerup@expert.dk

 
FONA     Ballerup Centret, butik 168 2750 Ballerup   4465 3322    
FONA     Tårnby Torv 7     2770 Kastrup        3250 0707    
CSO     Ulrikkenborg Allé 46 2800 Lyngby 4344 0101

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBOWRJPDGOBQNBOEILPELLNEIGRWBLIDRIRTGIFQBR";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPNVFLIVBLITNPIQOILVLIFEGODBJJQR FBWGLITOB")); info@cso.dk

http://www.cso.dk/documents/00107.pdf -
Sony Center     Lyngby Hovedgade 70C 2800 Lyngby 4527 7800

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBOWRJPDGOBQNBOEILPELNREIGRHBBPWRJBHGRITIRWIIGDPOBWILNDNRDONJTNBJ";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPNVFLIVBLITNPIQOILVLOJEGOWGRFTR FPEGGGDFBVJPIVPFOQJNFDGGNDOBRTNJI")); info@sc-lyngby.dk

 
FONA     Lyngby Storcenter 38 2800 Lyngby    4587 1134    
FONA     Klampenborgvej 248 2800 Lyngby 4587 3206    
expert Søborg     Søborg Hovedgade 61 2860 Søborg 3969 2021

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBJOWFILQGRBQNBBHOJBELOLQGJDGPJERPNVGGGQNNRWINLHLBREGLQGFODRFBHGLB";'> <> document.write(GBJIORF5265("BLNVFGOWBNITNPGVOPJVNLRQRBTBJJVR JFTBFLDNIJEOIJTNRNHJFTGPLWRLOVGNJ")); soeborg@expert.dk

 
FONA     Strandvejen 161 2900 Hellerup 3961 1422    
FONA     Hørsholm Midtpunkt  2970 Hørsholm 4586 8200    
FONA     Stengade 25 3000 Helsingør 4921 0918    
expert Frederiksværk     Nørregade 8 3300 Frederiksværk 4772 2828

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBBWRJLHGOBENGIVIBIWLJGDLFDGNNVRBGQGONVNBNWIBJDLONDBITGNPQRGRTGILDNGRVIGOHLIFDNIVGILTROBHNRR";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPFVFNOQBLIQNFJEOFODNPPDIRTBONHF FPWFQPIOVJOOVPRBEJNTNNNQINFTLJPVPBJWJBREPIJWBRENLBWILLQLGL") ); frederiksvaerk@expert.dk

 
FONA     Slotsarkaderne 49 3400 Hillerød 4826 0133    
FONA     Farum Bytorv 23 3520 Farum 4495 5088    
2tal Frederiksund     Østergade 1 F 3600 Frederikssund 4731 2020

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBBWRJLHGOBENGIVIBIWLJGDLFDGNNVRBGQGIFVNIFVOOLDNRBTLJEGRJQRPRWGPRWIPHBPBEFNNHBNP";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPFVFNOQBLIQNFJEOFODNPPDIRTBONHF FPWBNOQNPITOLJENLREBGQGFFTRLLHGLFQFFWJBODFJPEBOB")); frederikssund@2tal.dk

 
FONA     Jernbanegade 42 3600 Frederikssund 4731 1515    
NB Radio     Hersegade 8 4000 Roskilde 4635 2791

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBNWRBGTGNFERPQJFOVPPBEJLNTGOFWRRPWGPNTFEGPLHRNL";'> <> document.write(GBJIORF5265("BLOVFLFHGOLQNJPTOJFHLINENNQGNFTR GOVGIPDJOTJIIQFII")); nb@nbradio.dk

 
FONA     Skomagergade 5-7 4000 Roskilde     4636 6633    
FONA     Ro's Torv, butik 37 4000 Roskilde 4636 9400    
expert Ringsted     Sct. Knudsensgade 1 4100 Ringsted 5764 4292

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBJIWRJBWGRIWNBLTOIJWNRBEBIHBBNWRLNTGNBTNNOWIGLQLBJQNIWBJNERPJDGLRDOF";' target=""> <> document.write(GBJIORF5265("BLLVFNPEBNRHNPPDONIDNGLEFJWBFNDF IFHGRNWNIBEOOJHNRFVJBHBOIQRNRWGNFEPR")); ringsted@expert.dk

 
FONA     Torvet 1 4100 Ringsted 5767 2242    
FONA     Vestsjællandscentret 15 4200 Slagelse 5852 0916    
expert Holbæk ApS     Smedelundsgade 3 4300 Holbæk 5944 1320

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBIWRJPVGRPWNGPVIBIVLBPHOTNIODOIBVNFJHOFHBONDFPFTLEPGOVJBBHFJB";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPLVFLITBNNHNFFEOFOHNROHJOQGNRTR NNTGIBENGRQIBRELJJEGNQGRBERRPVGFR")); holbaek@expert.dk

 
Sony Center     Stenhusvej 51B 4300 Holbæk 5944 3040

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBGPWRJPDGRRQNJJEOILWLNRHGDNPPTONITNBRVLGJQIBRWPIFVNBWGGLQOBFVNIFWJFQBJODFON";' target=""> <> document.write(GBJIORF5265("BPJVFLIVFTPFNEJFPTFJGWGLQNBFEOJN WNFJEPILDJOLEPRNDBLWNBBQOBLVLIFEOOVGOFHRFF")); butik@sonyholbaek.dk

 
FONA     Ahlgade 41 4300 Holbæk 5943 7510    
expert Kalundborg     Elmegade 24 4400 Kalundborg 5951 1910

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBFWRBFWGIFENBREOIOWLIPDLFDBGIVRBIDGIPVFIHJFFVPNNQPLHNLNQOGGENINTINWBJPWFOJ";'> <> document.write(GBJIORF5265("BLBVFPJEBLLQNPOQOLRDNPODIRTBRIHF FGVBLRQNBBQIBBDLIOVGPVBBOTFIOQGRBVPNDJFBEPLB")); kalundborg@expert.dk

 
expert Nordvestsjælland A/S     Skarridsøgade 43 4450 Jyderup 5927 6256

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBRWFINEGRBWNBOQOIPQNRPHJGQGLGERNPQGJLHNBIDIBFVLIIDBFVGLJDRLNEGGN";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPGVFGRDBNIHNPITOLLENNOHLLGEJOBV PRRWJLPEGFBVRFBDGLLQRREBGPWFGIQBJB")); jyderup@expert.dk

 
expert Nykøbing Sj.     Algade 10 4500 Nykøbing Sj 5991 0939

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBNWFIITBFJQNIREOORELOFQGJTBBLVRJPEGOIHNIJHINLELGJTNNEBJBQRJNEGOFVNJPWIFBELLNVILP";'> <> document.write(GBJIORF5265("BLOVFGNHITLPJEJPOHPFBEINENOFWORJ TLVRJRVGNLTOGJHPIVPNBEJNLVPJIQRBJQNFGQOPIVOP")); nykoebingsj@expert.dk

 
FONA     Brogade 11-13 4600 Køge 5665 0088    
expert Haslev     Stationspladsen 2 4690 Haslev 5631 3330

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBIWRGIVGOGWNBGVIBGWLIBDIGFHBPOQFNGVBBIVLFDINJDLJBEILOWBFRDFPN";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPLVFPNTBLJHNFNEOFBDNLLDGRWBBIVF IFQBFGENJIHOOFVNRRWIBJWBPNDFLJ")); haslev@expert.dk

 
expert Næstved     Ringstedgade 7 4700 Næstved 5572 1440

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBBWRJLHGOBENBJVIFPHLPOTILJEBONHFRGQBPJTGLDJRGVPLNTJNIHPBWIJOHLIPDIIL";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPFVFNOQBLIQNPBEIBLWLJBTLBVGLLDR NFDGJNDIOHBNITFGJVBBGHPOWIJFHPIPVJRF")); frem.radio@2tal.dk

 
FONA     Næstved Storcenter 76 4700 Næstved 5578 6400    
2tal Jørgensen Radio & TV     Adelgade 31-33 4720 Præstø 5594 1203

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBRWRJNEGOJVNBLTOJGWLJOQNRDBBFERBIEGIODRJTJFLQPPLWJLRQGPBVRLNQNRFQOBGDJLRVPNGWJGNTFOOWOBLVNJJ";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPGVFNRDBLOENPPDOPBDNPBQOOTBFFVF FGDBNJHNGGHOJIHLBITITNPOVOLBQNFFWLLQGNFERGFWGJBTIPHJOOEPRO") ); joergensen.radio@2tal.dk

 
expert Stege     Storegade 46 4780 Stege 5581 5020

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBJOWFIIQGRFENJBDOJBDLNLWIGGTBLPTFGRDBGPTGGODOBJDNPBQILLVJPF";'> <> document.write(GBJIORF5265("BLNVFGNWPQPFLDJRGQFBIDLPENGOVOBN WLIJTPBLWJIIHFPJWBLIHNRP")); stege@expert.dk

 
expert Nykøbing F.     Langgade 17 4800 Nykøbing F. 5485 5588

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEGRGWOBOWNLPHIOJVGJDRJREGOLQOVBGOVFJBHBNNDOBTIRB";'> <> document.write(GBJIORF5265("BJRVRPGENJNVOGBEJFOTPPIEJNLERFHO FITNGBEIOLVGPVRBP")); 333@expert.dk

 
FONA     Østergågade 33 A 4800 Nykøbing 5485 7174    
Geertsen Radio A/S     Axceltorv 8 4900 Nakskov 5492 6060

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBJOWRJOQGOOQNGNHIPJVLLLEINGEBRLTFPLVBNRTLJWILRTLGLQLNWGNFERNIWGBBWPFTJBGVFILVBIF";'> <> document.write(GBJIORF5265("BLNVFLGWBLFTNFLVOIIHLJRENNVGNPER BOQGOJDNBNVOJNHLIJHGPWBGGERBFWGJJENBFEIFOQLPPEINB")); salg@geertsenradio.dk

 
expert KT Radio Odense A/S     Asylgade 3 5000 Odense C. 6614 2232

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBGWRBIVGIFTNGLTOJJVLIFWIGBEBFNWFNRDBBLWLBTINPDLJFQILNVBRGVFFO";' target=""> <> document.write(GBJIORF5265("BLRVFLNTBLLDNFPDOLIHNPIWGGVBGLTR JBHGRRHNBLWOIBVNRGHIGPVBPOVFLP")); odense@expert.dk

 
FONA     Rosengårdcentret 84 5220 Odense SØ 6615 9755    
expert Kerteminde     Langegade 35 5300 Kerteminde 6532 1516

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBFWRBGWGOFTNJOEOIOHLOFWGJHBBLTRJODGJFDFJHJFRTPNLEPPENLLVOGNQNILVILWBJFEFOB";' target=""> <> document.write(GBJIORF5265("BLBVFLFEBNLDNLIQOLRWNLIWRBWBFLQF FBVBLOHNBGQIBGVLIIHGFQBBIERJITGRGDFLDJFGDPLG")); kerteminde@expert.dk

 
expert Svendborg ApS     Tvedvej 79 5700 Svendborg 6221 5010

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBJRWFOFHBFNTNJBDINODLNLDLQNPFVOLITNGLQLNPHJORTPRLWJPJ";'> <> document.write(GBJIORF5265("BLGVFGJQGDPFLDJJIQFBITGFVNBRWOBN WNRRTPJIEBPLHFPBQBNN")); tved@expert.dk

 
FONA     Kattesundet 2 5700 Svendborg 6221 1785    
expert Midtfyn Radio & TV Center     Algade 37 5750 Ringe 6262 2342

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBJIWRJBWGRIWNBLTOJLWLLREINPEBLOTFNJHBGOVGGBTOBNWNPLWILRWJPI";'> <> document.write(GBJIORF5265("BLLVFNPEBNRHNPPDOPNDLIJENFVBJIEF ILEGRBENJPWOOJELNBQIGJWBPF")); ringe@expert.dk

 
expert Nyborg     Adelgade 8 5800 Nyborg 6531 2858

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBNWFIITGRIQNJFVOONHLORQNDNFFHOLJDNGRDLNNEJGREPJOWJLPQGFLERPJ";'> <> document.write(GBJIORF5265("BLOVFGNHBNRTNLREONGWNNJQJNTBJPWF OGVBPOHNIPDORGWNPNTRTNPBEOLO")); nyborg@expert.dk

 
expert Rudkøbing A/S     Østergade 55 5900 Rudkøbing 6251 1200

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBJIWFIIWGRRDNJOTOOOELOLWNPVBGLWRJOEGILEFODJFPQPNGEPNQGNGQOGBWNIGDIGTBJLVFOI";'> <> document.write(GBJIORF5265("BLLVFGNEFWPFBTJPIHPFIDJOWNIFTOON TNFOQPNGHBNGWFBIWNFQNNIQOBIWLIGVRLEGRGQRFG")); rudkoebing@expert.dk

 
FONA     Kolding Storcenter 24 6000 Kolding 7550 6661    
FONA     Gravene 1 6100 Haderslev 7452 4234    
FONA     Ramsherred 51 C 6200 Aabenraa 7462 2844    
Fleggaard     Industrivej 1 6330 Padborg 7230 3939

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBJIWRBIWGIRENGJDIBJWLLNWINJQBFPWFFOTBLLDRIEIOJQLRJQILITBFOWRBPWGJGQRIB";'> <> document.write(GBJIORF5265("BLLVFLNEBLPQNFBWOPIDLIFWNBEBGFTR GGWGJRWNNGTINFWLNFHIBBTBPLWRJGWGIBWBG")); radio@fleggaard.dk

 
FONA     Perlegade 30 6400 Sønderborg 7442 1013    
FONA     Kongensgade 31 6700 Esbjerg 7513 0133    
expert Varde ApS     Ndr.boulevard 90 6800 Varde 7522 2333

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBJPWRJPVGRIWNBRTOJRVLLJWINOVBPBDFNNQBGBWLPTIGRVLROQJPBDBRN";'> <> document.write(GBJIORF5265("BNJVFLITBNRHNPODOPFHLINWNIHBBGQF IRDGRLHNJOWOONTLNLHIGNDBPI")); varde@expert.dk

 
expert Fredericia     Søndermarksvej 212 7000 Fredericia 7594 0000

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBBWRJLHGOBENGIVIBIWLJGDLFDGNBVRNJWGGGEIFDJINQPFJEJNBQGPITRNOHGBIWBIDBGBEFIF";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPFVFNOQBLIQNFJEOFODNPPDIRTBOBHF ONEBFLTPIVJLIHPGFHPNTNPFTONFHNBIEIBQBIITFOI")); fredericia@expert.dk

 
FONA     Gothersgade 12 7000 Fredericia 7592 2955    
FONA     Nørregade 14 7100 Vejle 7582 7288    
expert Herning ApS     Østergade 36 7400 Herning 9712 4299

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBIWRBPVGOIVNBRVOJNDLIJDNFTGFFDRFIVGNOHPLHJPBDPGLTLBENOPVOROHNFO";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPLVFPITBLRENPOEOPGTNLNDORQBBFTR BGTGRJENJFQOIFELOIEJGQGPJERPLVGLF")); herning@expert.dk

 
FONA     Bredgade 17 7400 Herning 9712 4455    
expert Holstebro     Østergade 7 7500 Holstebro 9742 0288

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBIWRJPVGRPWNJOVOONWLOIEGJQBJJHFINQGGOHPPDJNNWPBOHLJWGBFERINTNNLQOJEBOP";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPLVFLITBNNHNLIEONGDNNGERBEBPJWF LFWBFJENJRVOROQNFNDJBHBOBQFRIDGBGHNNIVINJ")); holstebro@expert.dk

 
FONA     Nørregade 30 7500 Holstebro 9742 5611    
expert Thisted ApS     Vestergade 21 7700 Thisted 9792 1842

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBJRWRJJHGRNTNJFHOOBWLORQGFDGPFTRPIDGGOENNNHINJQLJNHGJQGFLHRPRTGLR";'> <> document.write(GBJIORF5265("BLGVFNLQBNBDNLRVONJDNNJQRRTBJFQR JGVBFJTNIFQOOFHNRIDIGTGLJVRLLDGNF")); thisted@expert.dk

 
FONA     Storegade 3 7700 Thisted 9792 0077    
AudioVision     Torvegade 16 7800 Skive 9751 0833

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBGFWRGNVGIGTORVJOBHPFBDJPJEGOOTRRBQGLGQRPQJPOVPLJHNTNLNQIIJWLORWNF";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPBVFPRTBPJDNBREIBIWLJNDLJVGNOER GLDGOLTNGRDOJNTLIPTGNTBBRQRFPWGPLEOP")); adm@audiovision.dk

 
LYDspecialisten Århus ApS     Guldsmedgade 27 8000 Århus C. 8676 5005

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBOWRJPDGOBQNBOEILPELNLENHNFREOLFQNGNHLLIVJLODPNJEJGFTGNRERGPEGJRTNGFEIGRDLJIHJPGDBJGTFOG";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPNVFLIVBLITNPIQOILVLIREJNWBJFVF OOWBPLENIBTOINELOPHNRDBGNERBGEGIFHNIRHOILHNRBVIBOWBNRWFGN")) ; info@lydspecialisten.dk

http://lydspecialisten.dk/sortiment/system-audio/system-audio-prisliste.htm -
FONA     Østergade 1  8000 Århus C 8613 0122    
FONA     Søndergade 26 8000 Århus C  8613 1822    
FONA     Ryesgade 24       8000 Århus C 8612 0099    
FONA     Storcenter Nord 8200 Århus N 8610 2544    
FONA     City Vest 339 8220 Brabrand 8625 3011    
expert Løgten Radio A/S     Grenåvej 766 8541 Skødstrup 8699 1100

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBJOWFIOQBFPVNJGVOJNTLOPTBOEBIODFRPHBPGWNBPEIBGHLOIWJJHBOIHFFOQBLIENNOVILJDLBP";'> <> document.write(GBJIORF5265("BLNVFNGWLEPRPVJRLEPFJQOBHNFJQOLJ EFFHFJBQBIBEFROEJPWLJOWIOOELFBTFNGDBNJWRGJ")); skoedstrup@expert.dk

 
FONA     Vestergade 8 8600 Silkeborg 8682 5733    
expert Horsens     Torvet 20 8700 Horsens 7562 2950

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBIWRJPVGRIWNIGTOIGDLOIHJNVGLNQRNFHGJPHNBJVIBRHLIJHBRWGLBWRLLWGGL";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPLVFLITBNRHNLNDOLBTNNGHLLNHJOGE POOQJLFEGRGTRFGTGLPDROHBGFHFGJHBJG")); horsens@expert.dk

 
FONA     Søndergade 31 8700 Horsens 7562 8000    
expert Viborg     Vestergade 9 8800 Viborg 8662 7272

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBJPWFIRVGORQNBLTOIBWLOPDIBJQBPGEFGFQBJNWGGIWOBNENOLEOGBEJPJTPNF";'> <> document.write(GBJIORF5265("BNJVFNBTBNPTNPPDOLJDNLODBBEBBNHF IJDBFFHNJNVOOJDNFBWPENFIQOPF")); viborg@expert.dk

 
Sound 2 Vision     Gl. Skivevej 30 8800 Viborg 8662 4949

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBJOWRPPQGBPTJJHJJLDFPBEBLNQRIBTINLDLGF";'> <> document.write(GBJIORF5265("BLNVFIIWGRNDNNJVILGTPINEJONEOJQO ORHNFO")); s2v@a2a.dk

 
FONA     Sct. Mathias Centret 305 8800 Viborg 8662 5266    
expert Ekelund Randers     Dytmærsken 5-7 8900 Randers 8642 2677

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBJIWRBIWGORENGPQIBPQLJOTGGWGFGERPPHGGLVNNIQINFQLBITNFTGFJDRFNWGLN";'> <> document.write(GBJIORF5265("BLLVFLNEBNPQNFFTOFLENPBTRNDBBGVR JOQGRFQNIGWOIGHNRPEJODGPFWRPJHGNG")); randers@expert.dk

 
FONA     Randers Storcenter 1.37 8900 Randers 8644 7266       
LYDspecialisten Aalborg     Nørregade 19-21 9000 Aalborg 9816 1410

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBOWRJPDGOBQNBOEILPELNLENHNFREOLFQNGNHLLIVJLODPNJEJGFTGNRERGPEGJRTNGFEIGRDLJIHJPGDBJGTFOG";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPNVFLIVBLITNPIQOILVLIREJNWBJFVF OOWBPLENIBTOINELOPHNRDBGNERBGEGIFHNIRHOILHNRBVIBOWBNRWFGN")) ; info@lydspecialisten.dk

http://lydspecialisten.dk/sortiment/system-audio/system-audio-prisliste.htm -
FONA     Nytorv 9 9000 Aalborg 9812 5433    
FONA     Hobrovej 452 9200 Aalborg SV 9879 1833    
expert Hadsund     Butikstorvet 9560 Hadsund 9857 1226

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBIWRGIVGJRWNGJTOJLDLIBVNJQGFJEOBLQNIRWGOVJBOTFFIVBLGDRP";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPLVFPNTBPPHNFBDOPNTNLLVOBEBBJVR FRWGNIVOBTJRLVFGPWBBLWPB")); hadsund@2tal.dk

 
expert Arnes Foto & TV     Himmerlandsgade 57 9600 Aars 9862 1799

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBGFWRGFVGIJWNGNTIPJDLLFWIGPDBLFDFLIEBBLEGGPHORRDNFLVILJ";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPBVFFJTBPOHNFLDOIITLJIWGFTBJRQR JNTGRRQNIIEILLVLLBDIGN")); aars@expert.dk

 
Lyd & Billed Specialisten     Jernbanegade 4 9800 Hjørring 9890 3822

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBIWRBJVGORHNGLVOJBDLOLWGOVBBGWRJNVGNOHBFHJIOEFIOEBFNQPREIPJHLNJ";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPLVFLLTBNPVNFPEOPJTNLRWRIHBFGDF PFTGRJERIQJPLWPPLHJLPTLNQINRVLGI")); hjoerring@2tal.dk

 
FONA     Østergade 7 B 9800 Hjørring 9892 1000    
Lyd & Billed Specialisten     Maigårdsvej 2 C 9900 Frederikshavn 9843 9988

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBBWRJLHGOBENGIVIBIWLJGDLFDGNNVRBGQGJRVNGRWOJRDLOLQLDNJLQOOBQNRBHBIDGRPTRPRWGPI";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPFVFNOQBLIQNFJEOFODNPPDIRTBONHF FPWBLIQNOJEOFNENPJVNPWGRITRPRTGPITRITBNBHFGOVBIL")); frederikshavn@2tal.dk

 
FONA     Danmarksgade 56 9900 Frederikshavn 9842 4144    
expert Nykøbing Mors     Algade 23  7900 Nykøbing M. 9772 3033

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBNWFIITBFJQNIREOORELOFQGJTBBLVRJPEGOPHPITJPFQPGNQLLDGNNWOBGQNONQONQBIPVFRJ";'> <> document.write(GBJIORF5265("BLOVFGNHITLPJEJPOHPFBEINENOFWORJ TNPIVPGNWJGNWFJJHNRDNGJWOJJQNONWPPLVBFGQFLG")); nykoebingm@expert.dk

 
expert Grenå

 

  Nørregade 2  8500 Grenå 8632 3222

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBBJWRJNTGOJQNBOWIBGWLBGDILRHBRIQFPNVBNJVFRDIPBDLGGEJFIWBOODFRL";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPPVFNRHBLOTNPIHOFBDNFPDLOWGNJVR BRQGONENGJHOJRVLIOWINBWBRLDFFB")); grenaa@expert.dk

 
expert Brovst     Stationsvej 2  9460 Brovst 9823 2350

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBGPWRJODGRPDNJPHOOBQNFGHLRWGNJDRBLHGIBTNBRDOJBENRGQIBITBNOHFGL";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPJVFLGVBNNWNLFVONJENBPHIODBOJTF FRQBNNWNRJVOPRWNLOVNBDGNPHRGG")); brovst@expert.dk

 
expert Brønderslev ApS      Østergade 111  9700 Brønderslev 9645 5200

javascript FGBJIOR5265GBJIORF5265"BLIVFLOQBLPDNFOVOPBDNLBQGJEBGPWRJODGRPDNBGHOJNDLJJDLOWBGOVRJREGIOWNBLDOILHLGRVJTGGJTOBBWNJRQLGOQIBLHPPJHJPIWGIG";'> <> document.write(GBJIORF5265("BPJVFLGVBNNWNFNVOPGTNPNDIIDBROHF FJDBNJVNRRVOPJTLONWGBDBJPDFORHGRPHNOOEORJQLBBELLVBGR")); broenderslev@expert.dk

 
pris

< src="http://www.google-analytics.com/urchin.js" =text/> < =text/>_uacct = "UA-2348711-1";urchinTracker();



-------------
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3


Skrevet af: Skyum
Skrevet den: 05-April-2009 kl. 21:03

Ups... Det var sgu en ordentlig størrelse.  Det havde været nemmere med et link... Sorry



-------------
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3


Skrevet af: Asklepios
Skrevet den: 05-April-2009 kl. 21:15
Faneme flot Henrik...

-------------
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables








Skrevet af: Skyum
Skrevet den: 05-April-2009 kl. 21:40
Tak tak

-------------
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3


Skrevet af: Sickboy
Skrevet den: 06-April-2009 kl. 08:45
Ja tak for at spamme min tråd Skyum 

Jeg vil prøve at ringe lidt rundt idag. Jeg kan se at CSO både har MK, Elac, SA og Velodyne. De må kunne fortælle lidt om forskellene og om hvilke som evt. passer bedst sammen med min Velodyne.


Skrevet af: Notfast
Skrevet den: 06-April-2009 kl. 12:39

Du skulle måske de Dynaudio Focus 110A under nyheder her på siden.
Aktive kunne jo være smart da du kan lade din sub skære bunden væk under delefrekvensen

De fåes også i en ikke aktiv udgave (den normale udgave).



-------------
.....


Skrevet af: Sickboy
Skrevet den: 06-April-2009 kl. 13:00
Jeg er desværre ikke helt så begejstret for Focus 110, designmæssigt. Lidt gammeldags og kedelige...uden at fornærme nogen 


Skrevet af: jhvl
Skrevet den: 06-April-2009 kl. 13:37
Hey

Jeg har selv B&W CM serien i lys træ (2xCM7, 2xCM1, 1xCM Centre)...

http://www.bowers-wilkins.co.uk/display.aspx?infid=816&sc=ht - http://www.bowers-wilkins.co.uk/display.aspx?infid=816&s c=ht

Det sidder på en lidt ældre Pioneer surround forstærker VSA-E7. Men det spiller super godt, til både musik og film. Se evt. hifiklubben.

/j.







Skrevet af: Sickboy
Skrevet den: 06-April-2009 kl. 20:37
Jeg har fået mig en god snak med Christian fra CSN Teknik idag omkring Elac
Han foreslog mig at hænge et par BS 243 op på væggen som fronter og naturligvis en CC 241 som center. Som baghøjtalere anbefalede han mig at sætte et par Elac IW 1230 indbygning højtalere i loftet.
For mig lyder det lidt underligt at det skulle give god surround effekt, men den gode Christian har nok ret. Nogen herinde som har erfaring med dette?




Skrevet af: Asklepios
Skrevet den: 06-April-2009 kl. 21:35
Hvis du primært er til film, så er det noget af det bedste du kan få IMO. Der er RIGTIG stor lyd i de små kasser, har selv haft dem. Og har hørt Christians hjemmebif in action og der er IW1230, de gør det også RIGTIG godt...
Så det er bestemt et godt køb!

-------------
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables








Skrevet af: Sickboy
Skrevet den: 07-April-2009 kl. 10:22
Super lyder godt Asklepios. Tror du det er en ok løsning med at sætte IW1230 i loftet?


Skrevet af: Asklepios
Skrevet den: 07-April-2009 kl. 10:27
Hvordan i loftet? Så de peger nedad...?
Hvorfor ikke, det er set at folk har indbygget højtalere i sofaen så de spiller opad...

-------------
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables








Skrevet af: Notfast
Skrevet den: 08-April-2009 kl. 08:48

Oprindeligt skrevet af Sickboy Sickboy skrev:

Jeg er desværre ikke helt så begejstret for Focus 110, designmæssigt. Lidt gammeldags og kedelige...uden at fornærme nogen 

 

Jeg troede at det var konen der bestemte design(efter hvad du skriver i første indlæg), men så må det være hende der bestemmer lyden. .



-------------
.....


Skrevet af: Sickboy
Skrevet den: 08-April-2009 kl. 09:13
Oprindeligt skrevet af Asklepios Asklepios skrev:

Hvordan i loftet? S� de peger nedad...?
Hvorfor ikke, det er set at folk har indbygget h�jtalere i sofaen s� de spiller opad...


Ja Christian mente at de skulle sidde i loftet pegende nedad



Print side | Luk vindue