Print side | Luk vindue

Hamony One opsætningsspørgsmål

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Tilbehør
Forumbeskrivelse: Fjernbetjeninger, kabler, omskiftere mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=58515
Udskrevet den: 05-Maj-2025 kl. 22:55

Emne: Hamony One opsætningsspørgsmål
Skrevet af: Basknudsen
Emne: Hamony One opsætningsspørgsmål
Skrevet den: 07-April-2009 kl. 16:01

Hej

Mine svigerforældre har lige købt en Harmony One som, jeg skal sætte op.

Løber jeg ind i et problem, når jeg på et tidspunkt selv skal sætte min egen op, eller er det bare to forskellige logins?

Håber i forstår hvad jeg mener.

Mvh. Lasse

-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.

Svar:
Skrevet af: pipper
Skrevet den: 07-April-2009 kl. 18:55
Hvis i har 2 betjeninger opretter du bare 2 forskellige brugerID

Skrevet den: 07-April-2009 kl. 19:27

Tak for svar.

Et andet spørgsmål:

Kan jeg ikke slukke DVD-optageren under SE TV?

Er der nogle der har fundet TV3 Puls som favorit ikon?

-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.

Skrevet af: Tanaburs
Skrevet den: 07-April-2009 kl. 19:42

Hej

Jo, hvis du under aktiviteten vælger tilpasning af...

og fanen yderligere knapper kan du lave en knap til skærmen der sender en kommando til én komponent.

Jeg har ikke ledt efter et tv2 puls FAVORIT ikon

Skrevet den: 07-April-2009 kl. 20:20

Tak for det, men det er da irriterende at den skal være med i aktiviteten. Kan jeg ikke helt fjerne den, og kun have Surround, TV og Sagem i Se TV aktiviteten?

Det er mine svigerforældre som vil have den som Favorit ikon (dog en af de sidste).

De har et Panasonic LCD, hvordan er det man gør med den lange tid knappen skal holdes nede for at tænde tv'et?

-------------

Skrevet den: 08-April-2009 kl. 09:00

Mht Pana tv har jeg også sådan et. For mit vedkommende kan jeg godt tænde det vha. aktiviteten se tv men jeg kunne ikke tænde det når jeg styrer komponenterne individuelt-underligt.

Så det skal justeres på komponent niveau, under problemløsning->tv reagerer for meget eller kun lejlighedsvis etc og så sæt værdien til 4.

Så kan du tænde dit tv, desværre betyder det også at du eks. skruer meget op og ned for lyden hvis du bruger lyd over tv.

En muligvis bedre løsning er beskrevet her:

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=45166&PN=1 - http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=45166& PN=1

Skrevet af: Schjelde
Skrevet den: 08-April-2009 kl. 09:09
Sæt tænd-Sluk på en knap du ikke bruger til andet (ikke touch-screenen) men en af de faste knapper og så mener jeg du kan tænde.

-------------
Sony AF8 65
Onkyo 676
HDFury Vertex 2
ATV4K
B&O A9
Sonos rundt i huset

Skrevet af: kena
Skrevet den: 08-April-2009 kl. 09:13
Kanal ikon for tv3 puls kan findes her:
http://www.lyngsat-logo.com/tvcountry/dk.html - LINK

Skrevet den: 08-April-2009 kl. 09:20

Jeg har hentet ikonet, men hvordan får jeg det ned så det passer i størrelse til Harmony'en?

Tak for de andre løsninger.

Jegsidder nu og roder med Sagem 60, hvorfor har den ikke menu og retur, exit knap på de faste knapper. Kan jeg ikke når jeg via touchskærmen har trykket på boksen, gå ned og trykke på menu på de faste knapper og så ved den at den skal ind i boks-menuen? Eller bruger den så også boks menuen hvis jeg via touchskærmen trykker på tv, og så trykker på menu på de faste knapper?

-------------

Skrevet den: 09-April-2009 kl. 09:23

Man kan bruge både touchscreen knapper og alm. knapper til tænd-sluk.

Hvis du har valgt komponenten på touchscreen skal du kunne betjene den specifikt men tjek hvordan harmony-softwaren har konfigureret knapperne det kan være du er nødt til at lave noget manuel overførsel af kommandoer.

Skrevet den: 09-April-2009 kl. 10:56

Jeg har fået det til at virke med Pana tv og lignende, og det ser umiddelbart ud som om det virker med menu og det hele. Der skal dog rykkes lidt rundt på knapperne på touch-skærmen.

Er der ikke nogle der ved det med ikonet?

-------------

Print side | Luk vindue