Print side | Luk vindue

Logitech Harmony 525

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Tilbehør
Forumbeskrivelse: Fjernbetjeninger, kabler, omskiftere mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=58753
Udskrevet den: 05-Maj-2025 kl. 23:02

Emne: Logitech Harmony 525
Skrevet af: kreller
Emne: Logitech Harmony 525
Skrevet den: 13-April-2009 kl. 14:18

Har nu købt en Logitech Harmony 525

Har dog nogle problemer, den vil ikke lade mig se tv på tv'ets antenne forbindelse, men på hdd optageren, er det muligt konfiguere kan ikke helt finde ud af det.

Svar:
Skrevet af: Allan Olesen
Skrevet den: 13-April-2009 kl. 14:38
Jeg kan ikke helt huske fremgangsmåden, men når du programmerer fjernbetjeningen, kan du på et tidspunkt vælge mellem manuel og automatisk setup. Vælger du manuel, får du mulighed for at fortælle, at TV'et kan skifte kanaler (det er Logitech-sprog for, at man bruger TV'ets tuner).

Der er vist en gammel tråd om det her på recordere, så prøv evt. søgefunktionen.

Det er mig en gåde, hvorfor Logitech som udgangspunkt tror, at TV-apparaternes tunere ikke anvendes.

Skrevet den: 13-April-2009 kl. 14:48

Mange tak, fandt selv ud af dette ved at prøve den funktion havde ikke lige spottet den, men ellers mange tak.

Fortsat god dag

og ja!, hvorfor de går ud fra tv uden tuner?, men kan godt se fidusen i at hdd optageren bliver brugt, hvis ikke det var fordi at mit signal på den er utrolig dårlig ifht. tv'ets tuner

Skrevet den: 13-April-2009 kl. 15:48
Lige et ekstra spørgsmål -
Jeg vil gerne have min lysdæmper til at virke med den
Den hedder Quigg - DMV-7000 det står på fjernbetjeningen men på selve modtageren til stikket står der der DMV-7009AD hvorfor en skal jeg vælge?

Skrevet af: Allan Olesen
Skrevet den: 13-April-2009 kl. 19:29
Jeg kender ikke disse lysdæmpere, men fungerer fjernbetjeningen til dem via infrarød eller radio? Jeg kan se, at tyskerne omtaler dem som "Funkstechdosen", og det lugter af radiostyring, som ikke vil fungere med en Harmony 525.

Prøv også at ændre titlen på tråden til f.eks. "Harmony 525 og lysdæmpere Quigg - DMV-7000". Det vil måske tiltrække nogen, som kender svaret.

Print side | Luk vindue