Print side | Luk vindue

Så er det NU, hvis du vil ha’ Pioneer..

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=58801
Udskrevet den: 21-Maj-2024 kl. 00:49


Emne: Så er det NU, hvis du vil ha’ Pioneer..
Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Emne: Så er det NU, hvis du vil ha’ Pioneer..
Skrevet den: 14-April-2009 kl. 14:49

Så er det slut fra Pioneers side, hvad angår 5090 og KRP500A. Der er ikke flere at få. Så VIL man have en Pioneer 50" skal man ud og finde de som er tilbage i butikkerne/lagrene!

Pioneer vil stadig levere de pre-ordrer, som ligger i deres system. Men når vi når maj, er de sidste sendt ud på markedet (i butikkerne)...

Blot lidt aktuelt info..

M.v.h.




Svar:
Skrevet af: kskruger
Skrevet den: 14-April-2009 kl. 15:41
  Ja alting har en ende desværre....


Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 14-April-2009 kl. 16:01

Tjah, jeg har jo godt nok ca. 18.000 kr. på kontoen lige nu....*bum-bum-bum*....hmmm....Nej, jeg må hellere vente på Samsungs LED 8-serie, da næste TV også skal være PC-skærm fra dag 1.

Og stationære billeder på plasma....og så har den jo ikke DVB-C.

Ja, jeg syntes jo nok, at jeg havde smidt den ud af tankerne, selvom det er nogle fede fjernsyn.



Skrevet af: Cyberguyen
Skrevet den: 14-April-2009 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Tjah, jeg har jo godt nok ca. 18.000 kr. på kontoen lige nu....*bum-bum-bum*....hmmm....Nej, jeg må hellere vente på Samsungs LED 8-serie, da næste TV også skal være PC-skærm fra dag 1.

Og stationære billeder på plasma....og så har den jo ikke DVB-C.

Ja, jeg syntes jo nok, at jeg havde smidt den ud af tankerne, selvom det er nogle fede fjernsyn.



Uanset teknologi og om jeg var til LCD/Plasma/OLED, så ville jeg ikke benytte den til computerskærm.

Den har en helt anden lysstyrke end en computerskærm og det står så småt at man skal ret tæt på før man faktisk har samme oplevelse.
Det svarer til at man skal sidde maks 3 meter fra en 50 tommer full hd. hvis man benytter den til computer skærm.
Så er der også strømforbruget og ergonomien at huske på som ikke gør det til et særligt godt valg.
Så hellere bruge 2000 på en god 24 tommer ved siden af og så købe samsung/sony/panasonic med dvb-c til fjernsyn.


Skrevet af: xcardman
Skrevet den: 14-April-2009 kl. 17:20
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Tjah, jeg har jo godt nok ca. 18.000 kr. på kontoen lige nu....*bum-bum-bum*....hmmm....Nej, jeg må hellere vente på Samsungs LED 8-serie, da næste TV også skal være PC-skærm fra dag 1.

Og stationære billeder på plasma....og så har den jo ikke DVB-C.

Ja, jeg syntes jo nok, at jeg havde smidt den ud af tankerne, selvom det er nogle fede fjernsyn.



Det er to vidt forskellige tv og billedekvaliteten vil også være det.
18000 for et tv uden local dimming er alt for meget, det er kun for 7 serien og 40 tommer. Hvis du vil have et led samsung, så vent på deres 9 serie. Den har nemlig local dimming, det gør en meget stor forskel på billedekvalieten.


Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 07:48

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:


Uanset teknologi og om jeg var til LCD/Plasma/OLED, så ville jeg ikke benytte den til computerskærm.

Den har en helt anden lysstyrke end en computerskærm og det står så småt at man skal ret tæt på før man faktisk har samme oplevelse.
Det svarer til at man skal sidde maks 3 meter fra en 50 tommer full hd. hvis man benytter den til computer skærm.

Jeg havde nu tænkt mig at være ca. 1,5 meter fra en 40" Full HD.

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Hvis du vil have et led samsung, så vent på deres 9 serie. Den har nemlig local dimming, det gør en meget stor forskel på billedekvalieten.

Jamen, så venter jeg på 9-serien. Mit TH-42PX80 er alligevel kun 13 mdr. gammelt, så det kan vel klare op til et halvt år mere.



Skrevet af: xcardman
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 09:18
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:


Uanset teknologi og om jeg var til LCD/Plasma/OLED, så ville jeg ikke benytte den til computerskærm.

Den har en helt anden lysstyrke end en computerskærm og det står så småt at man skal ret tæt på før man faktisk har samme oplevelse.
Det svarer til at man skal sidde maks 3 meter fra en 50 tommer full hd. hvis man benytter den til computer skærm.

Jeg havde nu tænkt mig at være ca. 1,5 meter fra en 40" Full HD.

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Hvis du vil have et led samsung, så vent på deres 9 serie. Den har nemlig local dimming, det gør en meget stor forskel på billedekvalieten.

Jamen, så venter jeg på 9-serien. Mit TH-42PX80 er alligevel kun 13 mdr. gammelt, så det kan vel klare op til et halvt år mere.



ud over design og strømforbrug, så kan du også lige så beholde din px80.
mens 9 serien sikkert vil være en noget større opgradering. Husk på et led er synsvinkel noget dårligere end på et px80. Prisen på 9 serien bliver dyr, men tror helt sikkert deres 6-7-8 model falder hurtig i pris.


Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Jeg havde nu tænkt mig at være ca. 1,5 meter fra en 40" Full HD.



Fantastisk - må jeg foreslå en kiropraktor?


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Jeg havde nu tænkt mig at være ca. 1,5 meter fra en 40" Full HD.



Fantastisk - må jeg foreslå en kiropraktor?



-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Tech2010
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 12:56

Der er ingen, som har KRP-500A på lager.

Jeg har både ringet til Sparshop, Byttv og KT-radio, men ingen af dem har nogen tilbage.

Det ser ikke ud til, at jeg kan nå at få en alligevel.



Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 13:09
Min lokale Expert har en 50" KRP'er (jeg lagde desværre ikke mærke til om det var A eller M), samt en 60" og et 428XD til salg. Priserne taler vi ikke om, men der står altså tre Pioneer-tv  Jeg tror faktisk at 50-tommeren stod i 25k.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 13:14

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Min lokale Expert har en 50" KRP'er (jeg lagde desværre ikke mærke til om det var A eller M), samt en 60" og et 428XD til salg. Priserne taler vi ikke om, men der står altså tre Pioneer-tv  Jeg tror faktisk at 50-tommeren stod i 25k.

25k - så er det et 500A



-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 13:19
Om det er godt eller skidt ved jeg ikke, men det er trods alt 50" Pioneer til en plov per tomme 


Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 14:11
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Jeg havde nu tænkt mig at være ca. 1,5 meter fra en 40" Full HD.



Fantastisk - må jeg foreslå en kiropraktor?

Jeg er nærsynet og mine briller formindsker jo tingene en smule, så en 40" ligner for mig nærmere en 37"....så derfor.

Nå, men det har jo ikke meget med topic at gøre.



Skrevet af: Cyberguyen
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 19:19
Der står vidst et KRP 500A i Expert Fields Shopping center til 25.000 kr.

Måske kan man prutte om prisen...

De har også en 5090 (uden H) til 20.000 


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 19:24

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Der står vidst et KRP 500A i Expert Fields Shopping center til 25.000 kr.

Måske kan man prutte om prisen...

De har også en 5090 (uden H) til 20.000 

Jeg tror det begynder at blive svært at prutte med Pioneer TV i takt med at de er ved at være udsolgt.

Hvis man skal dømme efter omtalen og spørgsmålene her på siden, så er efterspøgslen større end udbuddet



-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Wolff
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 23:12
Puh ha. Føler mig godt nok mere og mere heldig! Fik min 500M, fra Sparshop, i dag. Og jeg er ovenud lykkelig!

Glæder mig til at den er kørt til, og indstillet korrekt. Nogle der har lidt "Out of the box" indstillinger jeg kan lege lidt med i mllemtiden? Det er vel ikke nok med pure?


Skrevet af: timj
Skrevet den: 15-April-2009 kl. 23:36

Oprindeligt skrevet af Wolff Wolff skrev:

Puh ha. Føler mig godt nok mere og mere heldig! Fik min 500M, fra Sparshop, i dag. Og jeg er ovenud lykkelig!

Glæder mig til at den er kørt til, og indstillet korrekt. Nogle der har lidt "Out of the box" indstillinger jeg kan lege lidt med i mllemtiden? Det er vel ikke nok med pure?

Tillykke med dit nye tv..

Jo, du stiller den bare til pure (ren vis den står til dansk) også er det bare at nyde billede



-------------
Anthem mrx-510
Sony vpl hw-65es, 104" Stewart ST 130
Rega R9, Jamo D6, SVS sb-2000,Oppo bdp-103eu,
Oppo bdp-83, viasat hd-boks
Pioneer Krp-500M (Kalibreret by CSN-Teknik)


Skrevet af: Asklepios
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 00:05
Oprindeligt skrevet af Wolff Wolff skrev:

Puh ha. Føler mig godt nok mere og mere heldig! Fik min 500M, fra Sparshop, i dag. Og jeg er ovenud lykkelig!

Glæder mig til at den er kørt til, og indstillet korrekt. Nogle der har lidt "Out of the box" indstillinger jeg kan lege lidt med i mllemtiden? Det er vel ikke nok med pure?


Telløk' mæ en... Jeg haavde selvbestilt primo april, men da jeg har været ude og rejse kommer den først tirsdag...  Ligeledes fra Sparshop.

-------------
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables








Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 07:20
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg tror det begynder at blive svært at prutte med Pioneer TV i takt med at de er ved at være udsolgt.


Den enkelte butik mærker nok ikke noget til at de er ved at være udsolgt. De har et stort tv de gerne vil af med, og i disse tider varmer 20k i kassen mere end 25k potentielle kroner på salgshylderne.

I min lokale Expert skulle jeg da heller ikke ytre særligt mange ord, før de havde taget en substantiel luns af prisen på 428XD'eren. Men den var stadig for dyr til min tegnedreng...


Skrevet af: mgmg
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 09:19

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Den enkelte butik mærker nok ikke noget til at de er ved at være udsolgt.

Næ, man huske at der findes en virkelighed udenfor Recordere.

Bortset fra det, så lader det til at svenske webshops godt kan mærke at brugere på Recordere/Flatpanels/HIFI4all støvsuger markedet.



-------------
Kuro


Skrevet af: Tech2010
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 10:26

Jeg har lige bestilt en KRP-500A fra Sparshop, da jeg synes at deres service er super god.

De skulle meget gerne få skærmen på lager igen den 28. april. Det er tilgengæld de aller sidste de får, som består af 3 stk.



Skrevet af: Asklepios
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 10:29
Det var samme melding jeg fik ang. KRP-500M, da jeg bestilte. De ville få tre mere, men så vidste de heller ikke om de kunne få flere...

-------------
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables








Skrevet af: VC10
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 10:38
Jeg fik mit KRP-500M fra Sparshop lige inden Påsken,
så jeg er glad for, jeg nåede det, inden det er for sent.
Sparshop har i øvrigt kun ét eks. tilbage, og når det er solgt
er det slut med M-modellen i 50" - desværre :-(

Jeg kan kun anbefale at handle hos Sparshop - super service :-)



Skrevet af: VC10
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af timj timj skrev:

Oprindeligt skrevet af Wolff Wolff skrev:

Puh ha. Føler mig godt nok mere og
mere heldig! Fik min 500M, fra Sparshop, i dag. Og jeg er ovenud
lykkelig! Glæder mig til at den er kørt til, og indstillet korrekt. Nogle
der har lidt "Out of the box" indstillinger jeg kan lege lidt med i
mllemtiden? Det er vel ikke nok med pure?


Tillykke med dit nye tv..


Jo, du stiller den bare til pure (ren vis den står til dansk) også er det
bare at nyde billede



Ja til lykke med dit køb og god fornøjelse!
Jeg er også meget tilfreds med min 500M

Indstil den til pure mode og prøv evt. Bumtious settings på Avforums.com

Jeg kører dog med let nedsat kontrast under de anbefalede
32 de første par hundrede timer.



Skrevet af: ghost-the-man
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 12:56
Hvis det skulle have sin interesse,så har Center Radio/TV i Farsø.
Pioneer PDP-LX5090H leveringstid 1-2 dage.
Pioneer PDP-LX6090H leveringstid 2-6 dage.
Pioneer PDP-LX6090    leveringstid 2-6 dage.
Pioneer KRP-600A       leveringstid 2-6 dage.


-------------
M.V.H Jan

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=33699&PN=1&title=ghostthemans-hjemmebio - welcome to Ghost-The-Man`s Hjemmebio/HiFi


Skrevet af: lahan
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 14:26
Ja man skal være hurtig.
Har måtte ringe til 7 forhandlere i dag, inden jeg fandt og bestilte mit nye tv


Skrevet af: brisen
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 14:45

God d...!!!! Sikke da noget l...!!

Fik fortalt fra en meget pålidelig HiFi pusher i Nørregade 19-21 i Aalborg i påsken, at der vil blive leveret 107 eller 110 Pioneer plasma TV til DK i løbet af maj/juni (det kan også være han mente 5090H, da det var denne jeg spurgte til), og så er det ellers slut! Havde da håbet lidt på, at der ville gå nogle måneder, inden slutspurten startede, men jeg kan jo læse i tråden, at den er godt i gang

Der skulle vel ikke være nogen der har et godt forslag til, hvordan man hurtigt kan støve 18k-19k op i løbet af nogle dage? Jeg har ikke vundet i Lotto, der er ingen i familien der er død, bonusrunden på arbejde gik forbi mig, og SKAT sendte ikke noget gratiale!

Og som prikken over i'et, døde mit gamle CRT for nylig, så nu er jeg tvungent udi køb af noget bras (!).



Skrevet af: xcardman
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 14:49
må jeg forslå at gå i banken. Lade være med dyre lån, så går der alså lidt af fornøjelsen. Et pio er godt, men ikke for et dyrt lån. 


Skrevet af: ghost-the-man
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 15:30
Oprindeligt skrevet af brisen brisen skrev:

God d...!!!! Sikke da noget l...!!

Fik fortalt fra en meget pålidelig HiFi pusher i Nørregade 19-21 i Aalborg i påsken, at der vil blive leveret 107 eller 110 Pioneer plasma TV til DK i løbet af maj/juni (det kan også være han mente 5090H, da det var denne jeg spurgte til), og så er det ellers slut! Havde da håbet lidt på, at der ville gå nogle måneder, inden slutspurten startede, men jeg kan jo læse i tråden, at den er godt i gang

Der skulle vel ikke være nogen der har et godt forslag til, hvordan man hurtigt kan støve 18k-19k op i løbet af nogle dage? Jeg har ikke vundet i Lotto, der er ingen i familien der er død, bonusrunden på arbejde gik forbi mig, og SKAT sendte ikke noget gratiale!

Og som prikken over i'et, døde mit gamle CRT for nylig, så nu er jeg tvungent udi køb af noget bras (!).

Du skal nok ikke røve banken.



-------------
M.V.H Jan

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=33699&PN=1&title=ghostthemans-hjemmebio - welcome to Ghost-The-Man`s Hjemmebio/HiFi


Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 15:43

Oprindeligt skrevet af brisen brisen skrev:

Der skulle vel ikke være nogen der har et godt forslag til, hvordan man hurtigt kan støve 18k-19k op i løbet af nogle dage?

Salg af narko til skolebørn.
Sælg din krop til lystne gamle mænd.

Bed om en kassekredit i banken...

Ellers må du vente til, du har pengene, og købe et lettere brugt Pio, det kunne jo ske, at én eller anden forivrer sig og køber et 50", som konen under ingen omstændigheder vil have ind i huset.

Man har hørt om det...



Skrevet af: brisen
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 15:53
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Ellers må du vente til, du har pengene, og købe et lettere brugt Pio, det kunne jo ske, at én eller anden forivrer sig og køber et 50", som konen under ingen omstændigheder vil have ind i huset.

Man har hørt om det...

Men hvordan forholder det sig så med garantien? Den er vel ikke-eksisterende, da den typisk gives til 1. bruger/køber?!?



Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af brisen brisen skrev:

God d...!!!! Sikke da noget l...!!

Fik fortalt fra en meget pålidelig HiFi pusher i Nørregade 19-21 i Aalborg i påsken, at der vil blive leveret 107 eller 110 Pioneer plasma TV til DK i løbet af maj/juni (det kan også være han mente 5090H, da det var denne jeg spurgte til), og så er det ellers slut! Havde da håbet lidt på, at der ville gå nogle måneder, inden slutspurten startede, men jeg kan jo læse i tråden, at den er godt i gang

Der skulle vel ikke være nogen der har et godt forslag til, hvordan man hurtigt kan støve 18k-19k op i løbet af nogle dage? Jeg har ikke vundet i Lotto, der er ingen i familien der er død, bonusrunden på arbejde gik forbi mig, og SKAT sendte ikke noget gratiale!

Og som prikken over i'et, døde mit gamle CRT for nylig, så nu er jeg tvungent udi køb af noget bras (!).



Lydspecialten sagde til mig, at de vil få 10 stk. til levering ultimo maj. De er aut. forhandler, så jeg ville da skynde mig at ringe til dem.

Ellers, så køb fra udlandet - så sparer du samtidigt lidt penge.


Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 15:59
Garantien følger apparatet.
Men det er rigtigt at ekstraforsikring ikke altid kan overføres til den nye køber.


Skrevet af: smiletime
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 18:34
brisen: Hvis du bestiller hos sparshops, kan du optage et 6 mdr. afdragsfri og rentefri lån hos dem, hvor du først skal betale beløbet derefter. Hvis du ikke har nået at sparet helt op til den der, kan du bare afdrage restbeløbet de måneder, det skal tage.

Puha kan høre at jeg var en af de heldige. Godt jeg ikke ventede et par måneder endnu, men hørte selv fra sparshops, at de ville få et par stykker flere til maj af krp-600 modellen, da jeg snakkede i telefon med ham igår, hvor han regnede med at jeg ville få mit tv i morgen.

-------------
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime - http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 18:46

Oprindeligt skrevet af smiletime smiletime skrev:

brisen: Hvis du bestiller hos sparshops, kan du optage et 6 mdr. afdragsfri og rentefri lån hos dem, hvor du først skal betale beløbet derefter. Hvis du ikke har nået at sparet helt op til den der, kan du bare afdrage restbeløbet de måneder, det skal tage.

Puha kan høre at jeg var en af de heldige. Godt jeg ikke ventede et par måneder endnu, men hørte selv fra sparshops, at de ville få et par stykker flere til maj af krp-600 modellen, da jeg snakkede i telefon med ham igår, hvor han regnede med at jeg ville få mit tv i morgen.

Jamen, så skal du jo bare gå rundt og glæde dig



-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: smiletime
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 18:56

Glæder mig også som et lille barn, som man gjorde, da man var lille op til juleaften  Og har aldrig haft et tv fladskærm før, da jeg ventede på det rette, så det bliver super



-------------
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime - http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime


Skrevet af: xcardman
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af smiletime smiletime skrev:

brisen: Hvis du bestiller hos sparshops, kan du optage et 6 mdr. afdragsfri og rentefri lån hos dem, hvor du først skal betale beløbet derefter. Hvis du ikke har nået at sparet helt op til den der, kan du bare afdrage restbeløbet de måneder, det skal tage.

Puha kan høre at jeg var en af de heldige. Godt jeg ikke ventede et par måneder endnu, men hørte selv fra sparshops, at de ville få et par stykker flere til maj af krp-600 modellen, da jeg snakkede i telefon med ham igår, hvor han regnede med at jeg ville få mit tv i morgen.


tillykke med den, så kommer du til at se mere tv på den tomme sort plade


Skrevet af: xcardman
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af smiletime smiletime skrev:

Glæder mig også som et lille barn, som man gjorde, da man var lille op til juleaften  Og har aldrig haft et tv fladskærm før, da jeg ventede på det rette, så det bliver super



mange fladskærm er heller ikke værd og se på, så du har gjort det rigtige valg.


Skrevet af: smiletime
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 19:05
Mange tak. Den sorte plade jeg har hængende på væggen ryger selvfølgelig væk, men den har da pyntet godt de sidste par år hehe. Den har ihvertfald snydt mange piger og få fyre, hvor de troede, at det var en fladskærm 

-------------
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime - http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime


Skrevet af: Poplic
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 21:29

Jeeebii.

Min 5090H er lige landet i dag og hænger nu smukt på væggen. Nu ryger den gamle PDP436 i soveværelset, så jeg kan blive fri for den 21" Prosonic-rædsel, der har skæmmet min nattesøvn de sidste mange år.

Fik den fra Elgiganten, der jo efter 14 dage opdagede, at de ikke havde den på lager alligevel, så jeg ventede forgæves derhjemme forleden. Fik dog et vægbeslag med for ulejligheden. Glæd jer alle som har bestilt,og alle jer der allerede har en Kuro hængende - tak for gode råd og vejledning ind til nu...



-------------
Pioneer PDP436FDE & PDPLX5090H
Onkyo TX-SR705
Harbo SUB10 & 5 x SAT10
PS2 - PS3
QNAP-TS 439 Pro
AppleTV
Zaptor


Skrevet af: Speednut
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 21:39
Det er helt vildt alle dem, der køber Pioneer for tiden 

Men det er jo også en super skærm, så det er bare med at få fat i en i en fart. Ikke noget med at vente, bare afsted....hvis man selvfølgelig har råd

Jeg sidder lige nu i mørke og ser Pitch Black på almindelig DVD. Det er en af de visuelt flotteste film jeg nogensinde har set, og selv på dvd taber jeg nærmest kæben på gulvet. Håber dælme at den udkommer på dansk Blu-ray snart.


-------------
Surround: Pioneer KRP-600M, Pioneer LX60, Pioneer BDP-LX71, Velodyne SPL 1200 Ultra, Focal Chorus surround.

Head-Fi: Sennheiser HD800, Red Wine Isabellina HPA LFP-V DAC/headamp


Skrevet af: sorensen
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 21:53
har også bestilt et pioneer krp 600a,  jeg glæder mig helt vildt


Skrevet af: wads
Skrevet den: 16-April-2009 kl. 23:32
Hej Sorensen

Hvilket ophæng bestilte du til den 600A


Skrevet af: Tech2010
Skrevet den: 17-April-2009 kl. 01:10

Jeg har lige et spørgsmål til alle KRP-A ejere omkring Media Receiver og varme.

I manualen står der, at Media Receiveren skal have mindst 5cm i hver side, og mindst 10cm fra oven, luft.

På det nye TV-bord som jeg har købt, vil den kun få 1cm i hver side. Så jeg er lidt bekymret for at den bliver alt for varm. Tilgengæld vil den få luft nok fra oven, men bare ikke fra siderne.

Hvilke erfaringer har folk omkring dette?



Skrevet af: sorensen
Skrevet den: 17-April-2009 kl. 05:24
jeg har købt det org. vægbeslag


Skrevet af: SuperBilleN
Skrevet den: 17-April-2009 kl. 09:39
Hej ville bare lige sige at Fleggaard ikke skal
udelukkes, jeg købte min 5090 der for 1 måned siden til
16000 og der havde de stadig flere på lager, i kan
skrive til Michael der som jeg har en direkte mail til.
PM for en adresse hvis det har interesse


Skrevet af: brisen
Skrevet den: 17-April-2009 kl. 10:00

Oprindeligt skrevet af SuperBilleN SuperBilleN skrev:

Hej ville bare lige sige at Fleggaard ikke skal
udelukkes, jeg købte min 5090 der for 1 måned siden til
16000 og der havde de stadig flere på lager, i kan
skrive til Michael der som jeg har en direkte mail til.
PM for en adresse hvis det har interesse

Kan Fleggaard også levere 5090H? Kan ikke finde det (eller 5090 for den sags skyld) på deres webshop.



Skrevet af: Skyum
Skrevet den: 17-April-2009 kl. 10:05
Oprindeligt skrevet af Tech2009 Tech2009 skrev:

Jeg har lige et spørgsmål til alle KRP-A ejere omkring Media Receiver og varme.

I manualen står der, at Media Receiveren skal have mindst 5cm i hver side, og mindst 10cm fra oven, luft.

På det nye TV-bord som jeg har købt, vil den kun få 1cm i hver side. Så jeg er lidt bekymret for at den bliver alt for varm. Tilgengæld vil den få luft nok fra oven, men bare ikke fra siderne.

Hvilke erfaringer har folk omkring dette?

Jeg ved godt man ikke kan drage direkte sammenligning,men min Receiver (SC-LX81) skal have 10 cm på hver side og 20-30 cm op, men min står med 15 cm til begge sider og 1-2 cm frispil ovenpå, uden nogle problemer, og det er trods alt en receiver, så mon ikke det går ?

Kunne forestille mig det er en ekstra sikkerhed som Pioneer sætter for ikke at få unødige reklamationer



-------------
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3


Skrevet af: SuperBilleN
Skrevet den: 17-April-2009 kl. 10:07
Han skrev de havde 1 5090H i butikken som udstilling
model og hvis jeg skulle have det kostede det 18000, men
eftersom at skærmen er den samme ville jeg ikke give
2000 mere for, dvb-t mpeg4 decoder, og dvb-s mpeg4, ny
menu. de har ikke tvet på deres hjemmeside da det er
butikken i danmark som har tverne, Fleggaard Radio og tv
hedder den. ups og han hedder Morten og ikke michael



Skrevet af: SuperBilleN
Skrevet den: 17-April-2009 kl. 10:12
Man skal bare lige huske på at man så kun får et års
pioneer garenti når man køber fra fleggard, men hvis i
vil snakke med Morten kan jeg skrive hans mail til jer,
kan bare lige fortælle at han gav mig en fantastisk
service, han reserverede tvét til mig og holdte butikken
åben 1 time mere så jeg kunne nå derned efter tvet.


Skrevet af: lahan
Skrevet den: 17-April-2009 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af Tech2009 Tech2009 skrev:

Jeg har lige et spørgsmål til alle KRP-A ejere omkring Media Receiver og varme.

I manualen står der, at Media Receiveren skal have mindst 5cm i hver side, og mindst 10cm fra oven, luft.

På det nye TV-bord som jeg har købt, vil den kun få 1cm i hver side. Så jeg er lidt bekymret for at den bliver alt for varm. Tilgengæld vil den få luft nok fra oven, men bare ikke fra siderne.

Hvilke erfaringer har folk omkring dette?

Jeg ved godt man ikke kan drage direkte sammenligning,men min Receiver (SC-LX81) skal have 10 cm på hver side og 20-30 cm op, men min står med 15 cm til begge sider og 1-2 cm frispil ovenpå, uden nogle problemer, og det er trods alt en receiver, så mon ikke det går ?

Kunne forestille mig det er en ekstra sikkerhed som Pioneer sætter for ikke at få unødige reklamationer

Pioneer er lidt svære at blive kloge på.
Deres tv skal sidde 10cm fra væggen ifølge userguiden.
Et originalt beslag er kun 2,5cm dybt ?
Skal man så købe 4 beslag for at komme op på 10cm ?


Skrevet af: SuperBilleN
Skrevet den: 17-April-2009 kl. 10:59
Hvis i er interesseret i et Pioneer fra Fleggaard til
16000,-
Så skriv til Morten og Sig i har fået en Henvisning fra
Dennis Larsen.

Morten Lorenzen
Salgskonsulent

Fleggaard Detail

mail: radio@fleggaard.dk
tlf: +45 72 30 39 39
fax: +45 73 30 30 63

Håber De har flere på lager og håber dette kan medhjælpe
jer til at få dette fantastiske tv i hjemme. Det er den
bedste tv oplevelse jeg nogensinde har haft, glæder mig
bare til at få det ISF kali. ;)



Skrevet af: lahan
Skrevet den: 17-April-2009 kl. 11:49
Hvis man vil købe et Pioneer så er det absolut ved at være sidste chance.
En del forhandlere har kun demo modeller tilbage som bliver solgt til fuld pris.

Flere forhandlere har også venteliste hvis de skulle få endnu nogle stykker hjem, jeg turde dog ikke vente længere.


Skrevet af: Piokongen
Skrevet den: 17-April-2009 kl. 12:02

Oprindeligt skrevet af SuperBilleN SuperBilleN skrev:

Hvis i er interesseret i et Pioneer fra Fleggaard til
16000,-
Så skriv til Morten og Sig i har fået en Henvisning fra
Dennis Larsen.

Morten Lorenzen
Salgskonsulent

Fleggaard Detail

mail: radio@fleggaard.dk
tlf: +45 72 30 39 39
fax: +45 73 30 30 63

Håber De har flere på lager og håber dette kan medhjælpe
jer til at få dette fantastiske tv i hjemme. Det er den
bedste tv oplevelse jeg nogensinde har haft, glæder mig
bare til at få det ISF kali. ;)

Man kan købe PDP LX5090H hos LCDplanet i KBH ( http://www.lcdplanet.dk - www.lcdplanet.dk ) til 16400,- kr. Har på lager.



Skrevet af: Tech2010
Skrevet den: 17-April-2009 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af Tech2009 Tech2009 skrev:

Jeg har lige et spørgsmål til alle KRP-A ejere omkring Media Receiver og varme.

I manualen står der, at Media Receiveren skal have mindst 5cm i hver side, og mindst 10cm fra oven, luft.

På det nye TV-bord som jeg har købt, vil den kun få 1cm i hver side. Så jeg er lidt bekymret for at den bliver alt for varm. Tilgengæld vil den få luft nok fra oven, men bare ikke fra siderne.

Hvilke erfaringer har folk omkring dette?

Jeg ved godt man ikke kan drage direkte sammenligning,men min Receiver (SC-LX81) skal have 10 cm på hver side og 20-30 cm op, men min står med 15 cm til begge sider og 1-2 cm frispil ovenpå, uden nogle problemer, og det er trods alt en receiver, så mon ikke det går ?

Kunne forestille mig det er en ekstra sikkerhed som Pioneer sætter for ikke at få unødige reklamationer

Pioneer er lidt svære at blive kloge på.
Deres tv skal sidde 10cm fra væggen ifølge userguiden.
Et originalt beslag er kun 2,5cm dybt ?
Skal man så købe 4 beslag for at komme op på 10cm ?

Hehe, ja det er faktisk rigtig nok. Der er bare ikke noget sige til det.



Skrevet af: Tech2010
Skrevet den: 17-April-2009 kl. 13:30
Bliver Media Receiveren rimelig varm?



Print side | Luk vindue