Print side | Luk vindue

Forkert disc i "Rose Red" - hvad gør man?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=59266
Udskrevet den: 26-Februar-2025 kl. 00:41

Emne: Forkert disc i "Rose Red" - hvad gør man?
Skrevet af: clausjen
Emne: Forkert disc i "Rose Red" - hvad gør man?
Skrevet den: 24-April-2009 kl. 10:36

Købte for fem år siden den dobbelte DVD: "Stephen King's Rose Red" i Kvickly for omkring 140 kr. Siden har den samlet støv på hylden. Først forleden åbnede jeg folien - og kunne til min overraskelse se, at indholdet var to stk. af samme slags - nemlig Disc 2. Altså var der ingen Disc 1 - og så er det jo svært at få glæde af filmen.

Andre der har oplevet dette?

Den er udgivet af Sandrew Metronome  - har forsøgt at maile til dem for at få en erstatningsdisc - men de svarer ikke på mailto:info@dk.sandrewmetronome.com - info@dk.sandrewmetronome.com .

Svar:
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 24-April-2009 kl. 14:34

He he, prøvede noget tilsvarende for år tilbage da VHS var alm. Købte Pretty Woman i stereo, troede jeg. Men da jeg så fem år senere fik mig en stereo video, vist det sig desværre at det kun var mono.

Skrevet af: kskruger
Skrevet den: 24-April-2009 kl. 14:39
Oprindeligt skrevet af clausjen clausjen skrev:

Købte for fem år siden den dobbelte DVD: "Stephen King's Rose Red" i Kvickly for omkring 140 kr. Siden har den samlet støv på hylden. Først forleden åbnede jeg folien - og kunne til min overraskelse se, at indholdet var to stk. af samme slags - nemlig Disc 2. Altså var der ingen Disc 1 - og så er det jo svært at få glæde af filmen.

Andre der har oplevet dette?

Den er udgivet af Sandrew Metronome  - har forsøgt at maile til dem for at få en erstatningsdisc - men de svarer ikke på mailto:info@dk.sandrewmetronome.com - info@dk.sandrewmetronome.com .

Det nemmeste, køb en ny 69,-

http://www.dvdcity.dk/?52X31X3531X32353735O603 - http://www.dvdcity.dk/?52X31X3531X32353735O603

Skrevet af: clausjen
Skrevet den: 24-April-2009 kl. 18:00

Haha - ja jeg kunne selvfølgelig bare købe en ny, men et eller andet sted burde det vel ikke være rimeligt. Desuden har jeg forsvoret, at jeg ikke længere kommer en alm. DVD (kun HD-film fra nu af). Desværre kan man bare ikke få Rose Red i andet end SD-format.

Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 02-Maj-2009 kl. 21:03
Oprindeligt skrevet af clausjen clausjen skrev:

Haha - ja jeg kunne selvfølgelig bare købe en ny, men et eller andet sted burde det vel ikke være rimeligt.

Er det rimeligt for sælger/producent at du venter 5 år på at tjekke (bruge) det du har købt? Hvor skal græsen gå? 5 år? 10 år? 50 år? 500 år?

Du ligger som du har redt Sagt på en anden måde ...... move on, livet er ærligt talt for kort til at fluekneppe over den slags.

Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 02-Maj-2009 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Er det rimeligt for sælger/producent at du venter 5 år på at tjekke (bruge) det du har købt? Hvor skal græsen gå? 5 år? 10 år? 50 år? 500 år?

Meget simpelt: 2 år (købelovens regler om mangler).

-------------
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.

Print side | Luk vindue