Nu er jeg kommet lidt videre og håber, at der er nogen, med nedenstående informationer, kan få mig sporet ind på en løsning.
Har nu siddet i et par timer og rodet med indstillingerne i Powerstrip. Det er lykkedes mig følgende:
- At få den vandrette blinkende streg til dels at bevæge sig hurtigere og langsommere, samt tillige i modsatte retning. Altså oppefra og ned. Dog er det ikke lykkedes mig, at fjerne den helt.
- At fjerne forvrængningen i højre side (det ser faktisk ud som om alle pixellinierne er aktiverede). Når denne indstilling er aktiveret er der dog ikke længere 1:1 pixelmapping på det vandrette niveau. Jeg tror måske problemet ligger i de ekstra 6 aktiverede pixellinier.
Bemærk at de 2 punkter er ved 2 forskellige indstillinger.
Af TV-manualen fremgår det, at 1366x768 kører med 48.387 Hz i det horizontale niveau og 60.00 Hz i vertikal frekvens. Håber at det hjælper nogen til at kunne hjælpe mig![](http://www.hifi4all.dk/forum/smileys/smiley1.gif)
Sådan ser det ud når jeg kører med et testmønster som baggrund på skrivebordet:
![](uploads/zerocool/2005-08-10_175645_Digital_TestPattern_ByMark_TRACKING-ADJUST-NEEDED.gif)
Sådan her skal det se ud når jeg opnår 1:1 pixelmapping:
![](uploads/zerocool/2005-08-10_175731_Digital_TestPattern_ByMark.gif)
------------- I am the Law
|