Harmony One
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Tilbehør
Forumbeskrivelse: Fjernbetjeninger, kabler, omskiftere mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=60216
Udskrevet den: 07-Maj-2025 kl. 19:03
Emne: Harmony One
Skrevet af: Basknudsen
Emne: Harmony One
Skrevet den: 13-Maj-2009 kl. 21:24
Hej
Mine svigerforældre har en Harmony One. Den laver nogle numre omkring det med at skifte 2 hakker op på volumen ved kun et tryk, hvordan ændrer jeg det?
Hvad med at den ikke vælger den rigtige AV selvom det er sat op rigtigt, er det også noget med at den sender en gang for meget eller hvad?
På forhånd tak.
Mvh. Lasse Knudsen
------------- Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
Svar:
Skrevet af: Tanaburs
Skrevet den: 13-Maj-2009 kl. 21:52
Hej
Du kan justere "følsomheden" på knap-tryk i opsætningsprogrammet, således at ét tryk kun giver et nøk på volumenkontrollen.
Det andet spørgsmål forstår jeg ikke helt, starter tv med forkert indgang aktiv ?
|
Skrevet den: 13-Maj-2009 kl. 22:09
Ja, tv'et får besked på at starte på AV1, men går videre til AV2, det kunne måske have noget med første spørgsmål at gøre også.
Hvordan justeres denne følsomhed?
------------- Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
Skrevet den: 15-Maj-2009 kl. 10:00
Hvilket tv er det ?
Hvis du har lavet en aktivitet der hedder se tv eller noget i den dur skal du her angive hvilken indgang der skal sættes på tv i den forbindelse-men det har du nok gjort
Hvis indgangen sættes ved at bladre igennem indgangene kan det sagtens have noget at gøre med følsomheden`, typen af tv er ret afgørende...
|
Skrevet den: 15-Maj-2009 kl. 16:31
Det er et Panasonic. Jeg har sat det op, og virker også det er bare når alt er slukket og den skal starte tv, boks og surround op, starter den på AV1 for at gå videre til AV2 som er forkert.
|
Skrevet af: huiron
Skrevet den: 15-Maj-2009 kl. 19:43
Jeg havde et tilsvarende problem med min pioneer receiver. Der var enkelte kommandoer den lavede dobbelt. Jeg lod den bare genlære de funktioner fra den originale fjernbetjening, så virkede det perfekt
|
Skrevet den: 15-Maj-2009 kl. 21:56
Ok. Det må jeg prøve hvis det andet ikke virker.
|
Skrevet den: 15-Maj-2009 kl. 22:06
Hej
Har også et Pana og har sat det op til hotel-mode så kan man manuelt definere hvilken indgang det skal starte med aktiv, eks. hdmi3 for mit vedkommende.
Forsøgte først at tænde og så sende en kommando der indeholdt skift til hdmi3 men tv modtog den ikke fordi det var ved at start op...
|
Skrevet den: 16-Maj-2009 kl. 10:05
Ok. Jeg har ikke hørt om Hotel-mode, men må lige tjekke deres brugsanvisning.
|
|