Print side | Luk vindue

Uncharted 2 gameplay + andet info!

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=60316
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 11:31

Emne: Uncharted 2 gameplay + andet info!
Skrevet af: SteffenD89
Emne: Uncharted 2 gameplay + andet info!
Skrevet den: 16-Maj-2009 kl. 01:34
Uncharted 2: Among Thieves

Uncharted 2: Among Thieves Boxshot 

9.5/10 ved Gamespot. 96/100 i gennemsnit, ved metacritic, ud af 69 professionelle bedømmelser.

Gameplayet virker mere flydende (efter min mening) end i etteren, og jeg kan godt lide hvordan de forskellige nærkampsmanøvre blev udført. Og det med det væltede bord var nu en fed lille overraskelse. :) Det skal nok blive godt, og helt sikkert bedre end etteren!

Desuden er det også muligt at komme med i multiplayer betaen ved preorder af spillet. Naughty Dog har udtalt sig om at den nye multiplayer del ikke har indvirkning på singleplayerdelen. Dvs at singleplayerdelen ikke bliver mindre, eller dårligere bare fordi at de har brugt lidt tid på noget multiplayer.

For mere om multiplayer så er der en video på PSN butikken der hedder noget med InFAMOUS/Uncharted..

InFAMOUS

inFamous Boxshot

9/10 ved Gamespot. 85/100 i gennemsnit, ved metacrtic, ud af 98 professionelle bedømmelser.

Det bliver helt sikkert også et godt hit, det har allerede fået 9.2, 9.0 og 8.7 ved de forskellige IGN hjemmesider, samt 9.0 et andet sted.  Der er nogle videoer af spillet på PSN butikken, ellers kan jeg lige kort fortælle at det er et spil a la GTA (open world/sand box), hvor man er en form for "superhelt" med elektriske kræfter, der desuden også har en fornem klatreevne. I spillet har man muligheden for at være god eller ond, alt efter hvordan man hjælper byens befolkning (udseendet skifter på hovedpersonen og byen). Dvs at spillet kan spilles 2 gange, da man skal være ond/god for at låse op for forskellige evner og forskellige ekstra missioner. Spillet skulle vare ca. 25 timer hvis man gennemfører både den gode og onde del uden ekstra missionerne + at der vidst skulle være nogle ting man kan samle op - trophy "mission", går jeg ud fra. Jeg ville mene at man sagtens kan bruge 30-35 timer på dette spil uden at blive træt af det, hvilket er ganske fornuftigt. Ellers vare spillet nok et sted mellem 10-13 timer for hver gennemførsel, uden tid til ekstra missioner/trophies.

Men man må jo sige at det ser rigtig lovende ud for Sony i år, nu mangler vi bare noget mere God of War samt Gran Turismo 5 - hvilket forøvrigt skulle have 600 biler, 94 baner + de baner der er "omvendte", variende vejrforhold, dag/nat (cyklus?) også kan bilerne muligtvis tage skade. Spillet kommer enten i November eller om en 10-11 måneder.

Demon's Souls

Demon's Souls Boxshot

9/10 ved Gamespot. 89/100 i gennemsnit, ved Metacritic, ud af 38 professionelle bedømmelser.

Spillet kan købes ved http://www.coolshop.dk - www.coolshop.dk da de importerer fra USA.

Hvis nogen af jer trænger til et rigtig godt - dog svært/hardcore- RPG, så bør i importere Demon's Souls. Der er ikke mange reviews af det, da spillet skal importeres fra Asien (importer den asiasiske version, da denne har engelsk tekst) Hvis nogen er interesseret i dette spil jeg godt hoste op med lidt information. Men lige for at nævne lidt så er der masser af STORE boss-monstre i dette spil, vi snakker altså store drager, trolde og demoner. Man kan også spille co-op online, men gør man dette, tillader man på samme tid at andre kan "invardere" dit spil, og slå dig ihjel! Det skal også lige siges at spillet skulle være utroligt komplex, hvis man selv tillader dette, men det er ikke noget som bør skræmme folk væk.

Alle spille udkommer kun til playstation 3.

-------------
http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">

Svar:
Skrevet af: vasif
Skrevet den: 16-Maj-2009 kl. 01:48
Uncharted 2 bliver alt for vildt. Det første spil tog virkelig fusen på mig. Grafikken virker overdrevet godt på de forskellige screenshots af spillet, og ja, det hele virker mere flydende. Synes dog at det første spil måske var en anelse for sukkersødt, men Uncharted 2 skulle denne gang være mere voldeligt og dystert.

Jeg faldt over denne meddelelse på en engelsk hjemmeside:

- Naughty Dog states they were using only 30% of the PS3's power with Drake's Fortune and are planning to use nearly 100% with Among Thieves.

Hvis det er sandt, bliver vi vidne til et sandt orgie. Glæder mig vanvittigt

Med hensyn til Infamous ser det absolut rigtig lovende ud. Virker ret nytænkende.

Skrevet den: 16-Maj-2009 kl. 18:42

De bruger næppe 100% af PS3'ens kræfter, men ja. det Bliver nok "mindblowing":D

Jeg ved ikke om InFAMOUS er nytænkende, men fedt koncept alligevel.

-------------

Skrevet af: MartyMcFly
Skrevet den: 07-Juni-2009 kl. 18:33

Vi blev vildt glade for fælleskøb med Panasonic for et par år siden. og hvorfor ikke give lidt tilbage til et fora hvor jeg nok læser emre end kommenterer...

Og når nu der bliver skrevet om Uncharted 2 - så vil jeg gerne på vores spil-site, og egne vegne give 5 brugere herinde mulighed for at deltage i Uncharted 2 multiplayer-demoen

Nedenfor er der 5 koder (lad nu være med at nuppe dem alle selv - men nøjes med én og lad andre også få glæde af dem).

Man skal gå ind i kontoindstillinger på PS3'erens XMB - vælge Redeem Codes - og indtaste koden - og hente betaen.

God fornøjelse.

P5TB-MTB4-CF98
 58PN-H3BF-TBKT
 CTFX-RGB9-I538
 EEGD-PDB5-KI45
 P9XP-5KB8-3EAJ

Skrevet af: Krusty the Clow
Skrevet den: 07-Juni-2009 kl. 19:08

til MartyMcFly

tak for koden har brugt P5TB-MTB4-CF98

Skrevet af: MortenP
Skrevet den: 07-Juni-2009 kl. 19:54
Tusind tak.
Brugt 3'eren der starter med ctfx

Skrevet af: loop99
Skrevet den: 07-Juni-2009 kl. 20:37
Lækkert ;)

Jeg nuppede 58PN-H3BF-TBKT.

Det var den eneste som virkede, så de andre er vist også taget.

Skrevet af: amorbavian
Skrevet den: 07-Juni-2009 kl. 22:07

Uncharted 2 bliver sikkert underholdende. I de 7-10 timer det kommer til at vare.

Til gengæld forstår jeg virkelig ikke hypen over InFamous? Demoen gav i hvert fald ikke mig et særligt spændende indtryk, tværtimod skuffede det mig, at det ellers fede koncept blev udført halvt-ringe med kedelig grafik og fysik og en kedelig intro på spillet. Det var dog action packed.

-------------

BORING!

Skrevet den: 08-Juni-2009 kl. 10:06

Jeg har enddu ikke prøvet Infamous, men det har da fået nogle glimrende bedømmelser fra flere store spilhjemmesider Jeg tror at det er en af de spil jeg vil låne ved http://www.gamescribe.dk - www.gamescribe.dk , når de engang får det.

<Et andet, spændende spil, er ModNation Racer - det er bygget af samme koncept som med LBP. Det er et gokart spil a' la mario kart men her har man muligheden for selv at bygge sine baner, maler sine køretøjer og skifte tøj på ens person, ligesom i LBP.

-------------

Skrevet den: 08-Juni-2009 kl. 13:39

Hvornaar skulle Uncharted komme? Til jul?

Ud over det saa glaeder jeg mig til Modern Warfare 2, MAG, og det nye PixelJunk af spil, der skulle komme i aar. Senere kommer saa Heavy Rain og GOW3!

-------------

BORING!

Skrevet den: 08-Juni-2009 kl. 15:36

Tjaed det tror jeg.. Det kommer i hvert fald i dette år.

Modern Warfare tror jeg at jeg springer over og MAG virkede lidt små kedeligt til E3, blev faktisk lidt skuffet af det, men det kan jo være at jeg ændre syn når det udkommer

Men det er da helt sikkert nogle spændende år og være PS3 ejer (2009-2010), der går desuden også rygter om at GT5 har en mulighed for at komme i år, selvom jeg tvivler..

-------------

Skrevet den: 08-Juni-2009 kl. 18:51

Kan i hvert fald stå inde for MAG - Massive Action Game. Var et smut i Seattle og spille det for en måneds tid siden. Det er klart et skridt i den rigtige retning, efter at Zipper gik lidt i ged efter SOCOM 2.

Modnation Racers ser ud til at blive et underholdene og meget bruger-baseret spil. Meget let at gå til.

Jeg vil personligt nok mene at hvis man springer Modern Warfare 2 over, så må man generelt være imod genren. Det er simpelthen noget af det bedste indenfor FPS efter min mening.

Uncharted 2 har en target-date der hedder august - det betyder som regel at det med hiv og sving lander et par måneder efter. Mit bedste bud er ultimo september, eller som en stærk oktober-titel.

inFAMOUS er et meget habilt spil, til trods for nogle små-glitches hist og her, så byder spillet på en by (Empire city) som er dynamisk og fyldt med liv - og fjender. Et udvalg af missioner og sidemissioner (sidstnævnte dog i lidt for lidt varierende grad) der giver en del spiltimer - og en ganske god historie, og så sidst men ikke mindst et gameplay der faktisk har nok incitament i sig til at man kan gennemføre det først som en "helt" og herefter som en anti-helt og få nye oplevelser med i begge versioner.

Pixeljunk Shooter (som det kom til at hedde) har vi ligeledes omtalt og prøvet. Det er helt klart typisk Pixeljunk-titel. Fed underholdning på en meget let, og samtidig udfordrende og sjov måde. Minder meget om flere af de gamle arkade-spil fra den gang det kostede to en-kroner at spille et par minutter.

Heavy Rain har læssevis af potentiale til at give en meget anderledes oplevels. Det kan dog godt være det bliver tabt på gulvet, men de 12 minutters gameplay jeg har prøvet, der var jeg klart underholdt. Kunne dog frygte at det bliver hypet for meget, og fremvist for lidt, så folk kun kan ende med at blive skuffet.

Med lidt held bliver det vist åbent på messen i Køln, så de almindelige brugere kan få fingrene i en god bid demo, og dømme spillet ud fra det, og ikke hvad spilverden generelt kaster om sig af rosende lovord om spillet

Men ja - der gemmer sig en del i 2009 og 2010 både på Playstation 3 og Xbox 360.

Skrevet den: 08-Juni-2009 kl. 19:07

Marty, var du derover som privatperson eller arbejder du i branchen?

Du har ret i at Heavy Rain bliver hypet - indtil videre kan jeg dog godt forstå hypen. Det spil tiltaler mig meget.

Du har også ret i mht. Modern Warfare. Hvad tænker du på Steffen? Jeg ved du ender med at købe det  Og MAG er jeg blevet lidt hooked på. Men det handler meget om teamarbejde og kommunikation ellers kan man vel spille alt andet FPS.

Dejlig nyhed med at Uncharted kommer så hurtigt efter sommeren, så kan jeg nå at spille det inden alle sportsspillene kommer lidt senere.

-------------

BORING!

Skrevet den: 08-Juni-2009 kl. 19:23

Som redaktør på spilsite - jeg vil ikke annoncere, da jeg ikke er sikker på Recordere's politik om dette.

Mht. Uncharted 2, så tror jeg ikke på august, selvom Sony gerne vil have det ud der. men september / oktober er nok nærmere det realistiske.

Sportspil, der hopper jeg nok mest på Tiger Woods 10 - golf er afslappende og fedt multiplayer på samme tid. FIFA har mine fingre bare aldrig været gode venner med på andet end serie 6-amatør basis :P

Skrevet den: 08-Juni-2009 kl. 19:46

Jeg tror det er ok, at man nævner hvor man arbejder :)

Jeg gætter på gamereactor? Eller måske PS3fan? Jeg kender sgu ikke andre danske spilsites...hehe...

-------------

BORING!

Skrevet den: 08-Juni-2009 kl. 21:10
Oprindeligt skrevet af MartyMcFly MartyMcFly skrev:

Kan i hvert fald stå inde for MAG - Massive Action Game. Var et smut i Seattle og spille det for en måneds tid siden. Det er klart et skridt i den rigtige retning, efter at Zipper gik lidt i ged efter SOCOM 2.

Modnation Racers ser ud til at blive et underholdene og meget bruger-baseret spil. Meget let at gå til.

Jeg vil personligt nok mene at hvis man springer Modern Warfare 2 over, så må man generelt være imod genren. Det er simpelthen noget af det bedste indenfor FPS efter min mening.

Uncharted 2 har en target-date der hedder august - det betyder som regel at det med hiv og sving lander et par måneder efter. Mit bedste bud er ultimo september, eller som en stærk oktober-titel.

inFAMOUS er et meget habilt spil, til trods for nogle små-glitches hist og her, så byder spillet på en by (Empire city) som er dynamisk og fyldt med liv - og fjender. Et udvalg af missioner og sidemissioner (sidstnævnte dog i lidt for lidt varierende grad) der giver en del spiltimer - og en ganske god historie, og så sidst men ikke mindst et gameplay der faktisk har nok incitament i sig til at man kan gennemføre det først som en "helt" og herefter som en anti-helt og få nye oplevelser med i begge versioner.

Pixeljunk Shooter (som det kom til at hedde) har vi ligeledes omtalt og prøvet. Det er helt klart typisk Pixeljunk-titel. Fed underholdning på en meget let, og samtidig udfordrende og sjov måde. Minder meget om flere af de gamle arkade-spil fra den gang det kostede to en-kroner at spille et par minutter.

Heavy Rain har læssevis af potentiale til at give en meget anderledes oplevels. Det kan dog godt være det bliver tabt på gulvet, men de 12 minutters gameplay jeg har prøvet, der var jeg klart underholdt. Kunne dog frygte at det bliver hypet for meget, og fremvist for lidt, så folk kun kan ende med at blive skuffet.

Med lidt held bliver det vist åbent på messen i Køln, så de almindelige brugere kan få fingrene i en god bid demo, og dømme spillet ud fra det, og ikke hvad spilverden generelt kaster om sig af rosende lovord om spillet

Men ja - der gemmer sig en del i 2009 og 2010 både på Playstation 3 og Xbox 360.

Næh.. jeg føler bare ikke nogen rigtig trang til MW2, længere er den ikke. Jeg er interesseret i MAG, og har gennemført Resistance 2 3 gange, samt Resistance 1 og killzone 2, så genren har jeg absolut intet imod.

-------------

Skrevet den: 08-Juni-2009 kl. 21:13

Som redaktør på spilsite - jeg vil ikke annoncere, da jeg ikke er sikker på Recordere's politik om dette.

Mht. Uncharted 2, så tror jeg ikke på august, selvom Sony gerne vil have det ud der. men september / oktober er nok nærmere det realistiske.

Sportspil, der hopper jeg nok mest på Tiger Woods 10 - golf er afslappende og fedt multiplayer på samme tid. FIFA har mine fingre bare aldrig været gode venner med på andet end serie 6-amatør basis :P

Det burde ikke være noget problem, tjekker du hifi/tv afdelingen finder du andre fagfolk der også bruger fritiden herinde, den ene (Otto) som endda nok har fået nogle kunder igennem sider som denne og hifi4all.

Og nej, spillenes udgivelses dato er kun en ca dato

-------------

Skrevet den: 08-Juni-2009 kl. 21:21
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Marty, var du derover som privatperson eller arbejder du i branchen?

Du har ret i at Heavy Rain bliver hypet - indtil videre kan jeg dog godt forstå hypen. Det spil tiltaler mig meget.

Du har også ret i mht. Modern Warfare. Hvad tænker du på Steffen? Jeg ved du ender med at købe det  Og MAG er jeg blevet lidt hooked på. Men det handler meget om teamarbejde og kommunikation ellers kan man vel spille alt andet FPS.

Dejlig nyhed med at Uncharted kommer så hurtigt efter sommeren, så kan jeg nå at spille det inden alle sportsspillene kommer lidt senere.

Jeg lod WaW glide ligeså stille forbi uden at blive interesseret så det samme sker nok også med MW2. Jeg må da indrømme, at jeg synes nogen af trailerne virker interessante, men om spillet ligefrem er det bedste af sin genre er nok mere en smagssag Personligt er BF2 stadigvæk det bedste FPS spil jeg har spillet, men det er nu også lang tid siden.

Men det er nu ikke fordi at jeg har nogle rigtige klager af MW spillene, jeg har da spillet det rimeligt meget på Xbox 360, men nu er det ligesom prøvet og nu har jeg lyst til noget a' la BF2. Jeg er desuden også pumped for Gran Turismo 5 samt Final Fantasy XIII, og måske MGS:R. MAG venter jeg lige og ser hvordan det bliver, de 2 andre skal nok levere

-------------

Skrevet den: 08-Juni-2009 kl. 22:48

jaja steffen - vi begår alle fejl her i livet

Hvis du kan lide Resistance 1 & 2 - så vil du efter min bedste overbevisning få endnu bedre og mere varieret gameplay ud af MW og når den tid kommer MW2 - multiplayer mener jeg nu også er bedre i MW - men er klart en smagssag...

Sidder i det daglige på http://www.playstadium.dk - www.playstadium.dk vi har nu 5 år på bagen som nyhedssite, og +8 år som forum - oprindeligt udsprunget et community alene med fokus på SOCOM, men som så udviklede sig henover årene. Nu med hovedvægt på nyheds-sitet, og et hyggefora for nye, gamle, spæde og garvede gamere - hvor vi altid finder svar på det man ønsker...

Meget som Recordere.dk - altså det med velvillige, og imødekommende brugere.

Skrevet den: 09-Juni-2009 kl. 00:03

jaja steffen - vi begår alle fejl her i livet

Hvis du kan lide Resistance 1 & 2 - så vil du efter min bedste overbevisning få endnu bedre og mere varieret gameplay ud af MW og når den tid kommer MW2 - multiplayer mener jeg nu også er bedre i MW - men er klart en smagssag...

Sidder i det daglige på http://www.playstadium.dk - www.playstadium.dk vi har nu 5 år på bagen som nyhedssite, og +8 år som forum - oprindeligt udsprunget et community alene med fokus på SOCOM, men som så udviklede sig henover årene. Nu med hovedvægt på nyheds-sitet, og et hyggefora for nye, gamle, spæde og garvede gamere - hvor vi altid finder svar på det man ønsker...

Meget som Recordere.dk - altså det med velvillige, og imødekommende brugere.

Jeg har skam længe prøvet og gennemført MW på veteran (den højeste sværhedsgrad? kan ikke huske navnet mere), dog med undtagelse af den der ekstra mission oppe på flyet, den er gennemført men bare ikke på veteran. Jeg har også "gennemført" multiplayerdelen 3 gange, altså nået til den højeste rang 3 gange, og efter det var jeg blevet lidt træt af det. 

Multiplayer delen er underholdende og tillader at selv nybegyndere kan spille spillet uden de store problemer. Spillet er dog efter min overbevisning ikke opbygget på nogen måder som et taktisk spil og er jo egentlig bare et hurtigt frag fest, hvilket virker til at tiltale 90% af spillerne - inklusive mig - jeg har dog bare fået nok Derfor hopper jeg nok med stor sandsynlighed over hele MW2 ræset og venter i stedet spændt på GT5 og FFXII

For mig at se virker MW2 som MW1, bare med en lidt touched up grafik, samt en ny kampagne, våben, perks og baner, også er der en motion detector (?!) klistret på våbnet, til SP delen. 

Det jeg savner er sådan set et BF2 agtigt spil til playstation, helt det samme får jeg nok aldrig, men det nye BF:BC2 har da en rimelig mulighed, og sammen med MAG burde der være mindst ét FPS spil der kan underholde mig

.. hov, der lod jeg den vidst endnu engang løbe af med mig.. Jeg har en underlig tendens til at skrive for meget =/ men bare så vi forstår hinanden, jeg synes ikke at CoD spillene er dårlige, jeg har bare fået nok af dem, så derfor hopper jeg over dette års udgivelse, desuden er der også masser af andre interessante spil så jeg ser ikke noget tab i ikke at spille MW2

-------------

Skrevet den: 11-Juni-2009 kl. 22:18

Jamen når nu interessen så ud til at være der, så vil jeg tillade mig at gøre opmærksom på at vi har fået fingrene i en stak koder til Uncharted 2 multiplayer-betaen, som vi gerne vil gøre de altid hjælpsomme og svar-villige brugere herinde opmærksomme på.

http://playstadium.dk/2009/06/11/15278 - Klik forbi her  og nup en helt gratis til din PlayStation 3.

Skrevet den: 11-Juni-2009 kl. 23:07

Jeg siger da mange tak. Ser frem til at se om det er så godt som folk siger at det er. :)

-------------

Skrevet den: 13-Juni-2009 kl. 18:09
Så fik jeg min betakey i dag, spillet ser rigtig godt ud og er fedt lavet. Jeg er dog bare utroligt dårlig til at skyde nogen, men det kommer nok

-------------

Skrevet den: 16-September-2009 kl. 19:27

http://playstation.joystiq.com/tag/@ps3 - http://playstation.joystiq.com/tag/@ps3

Tjek lige hvad de første anmeldelser siger. Vildt begejstrede er de:

"However, French publication PSM3 really went http://www.n4g.com/News-394102.aspx - above and beyond with the accolades, giving the game a score of 21 ... out of 20. The mag summed up the game with a single word: "M-O-N-S-T-R-E-U-X!!!""

-------------

BORING!

Skrevet den: 16-September-2009 kl. 22:02

UC2 er jo også fuld af win. Jeg kan lige umiddelbart ikke sætte en finger på det. 10-14 timer singleplayer + at man sikkert kan gennemføre det 2 gange, multiplayer samt at der nu også er noget halløj hvor du kan optage dine spil, og redigere i dem osv.

Og da jeg så de interviews der var i Qore denne månede blev jeg helt solgt.

-------------

Skrevet af: Nikodk
Skrevet den: 17-September-2009 kl. 07:20
Ved ikke om I allerede har set det, men det kan forudbestilles i Eb-
games til 1 krone samt 2 brugte spil

Skrevet af: Rob801
Skrevet den: 18-September-2009 kl. 08:44

Oprindeligt skrevet af Nikodk Nikodk skrev:

Ved ikke om I allerede har set det, men det kan forudbestilles i Eb-
games til 1 krone samt 2 brugte spil

Var lige ved at skreve det samme . Skal ind og bestille mit i dag. De skriver også:

"Pre-order get multiplayer beta and faster multiplayer experience in multiplayer play".

Så regner jeg med at man få en kode med hjem (lige som dem som var postet her tidligere) så man kan være spillende i weekenden.

-------------
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230
Sony BDP-S370

Skrevet den: 18-September-2009 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af Rob801 Rob801 skrev:

Så regner jeg med at man få en kode med hjem (lige som dem som var postet her tidligere) så man kan være spillende i weekenden.

jeg fik ihvertfald ingen kode...

Skrevet den: 18-September-2009 kl. 10:51

jeg fik ihvertfald ingen kode...

Hmmm...

Ved så ikke hvad det betyder, men det er skrevet på deres web side. måske er det kun "Limited edition" det gælder vdr. Multiplayer beta..

EDIT:

Hvis man går ind i "1Kr ved indbytning af 2 spil" link på ebgames.dk, så viser de  ikke "Limited edition". Det kunne være rart hvis man kunne få begge del (båd Limited edition med Multiplayer beta OG 1kr ved indbytning af 2 spil) men det kan desvære seer ud til at det er enten eller.

-------------
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Sony BDP-S370

Skrevet den: 18-September-2009 kl. 13:08

jeg tænkte faktisk ikke over hvad det mon betød - hvis der er nogen, der skal i eb-games, kan I så ikke lige tjekke hvad det betyder?

hvis man igen kan få multiplayer koder ville det da være fedt (jeg havde betakoder, men de virker jo ikke længere)

Skrevet af: Potter
Skrevet den: 18-September-2009 kl. 14:39

Hvilken udgave skal man så bestille, kan se der findes 2?

http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-playstation-3/PS3UNCHART2SE/ps3-uncharted-2-among-thieves-collectors - http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-playstatio n-3/PS3UNCHART2SE/ps3-uncharted-2-among-thieves-collectors

http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-playstation-3/PS3UNCHART2/ps3-uncharted-2-among-thieves - http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-playstatio n-3/PS3UNCHART2/ps3-uncharted-2-among-thieves

-------------
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin

Skrevet den: 18-September-2009 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-playstation-3/PS3UNCHART2SE/ps3-uncharted-2-among-thieves-collectors - http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-playstatio n-3/PS3UNCHART2SE/ps3-uncharted-2-among-thieves-collectors

http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-playstation-3/PS3UNCHART2/ps3-uncharted-2-among-thieves - http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-playstatio n-3/PS3UNCHART2/ps3-uncharted-2-among-thieves

Tekst fra dine links:

Collectors Edition giver dig udover spillet:
Gyldne våben - 1 Beretta og en AK47 i spillet
2 stk. postkort
Playstation 3 temaer
Flere skins til mulitiplayer.

jeg holder mig til ebgames samlet behøver det ikke koste mere end 201 kroner at få det der (det er let at finde 2 spil til 100 kr stykket)

Skrevet af: Potter
Skrevet den: 18-September-2009 kl. 15:46

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Tekst fra dine links:

Collectors Edition giver dig udover spillet:
Gyldne våben - 1 Beretta og en AK47 i spillet
2 stk. postkort
Playstation 3 temaer
Flere skins til mulitiplayer.

jeg holder mig til ebgames samlet behøver det ikke koste mere end 201 kroner at få det der (det er let at finde 2 spil til 100 kr stykket)

Skulle nok have spurgt anderleds, hvorfor så 2 udgaver?  de koster det samme og man får noget ekstra i collector edition, vil man så ikke altid vælge sidst nævnte? det giver for mig ikke rigtig nogen mening med 2 udgaver, eller har jeg misforstået noget.

-------------
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin

Skrevet den: 18-September-2009 kl. 16:40
Jeg var ind i EB Games på veje hjem og man kan ikke Pre-order Limited Edition, og Multiplayer Beta som er navnt på sitet er den samme som er nu lukket (Dvs. en gammel reklamer som De har glemte at fjerne fra deres web side).

Man kunne vist aldrig pre order Limited Edition gennem dem... Jeg synes at det er meget amatør aktgigt!

Tror I ikke at det ting som er med i Collectors Edition kommer (måske) som add-ons sener hen?

Jeg vil også hellere køb den almindeligt udgaver med EB games  tilbud og spar 300 kr.

-------------
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Sony BDP-S370

Skrevet den: 14-Oktober-2009 kl. 13:29

Jeg har hentet min Limited Edition Collector's Box i morges. De havde faaet et begraenset antal, saa man skulle vaere der kl. 10 i Fields.

Tror I jeg gider at vaere paa arbejde nu?

Selve boksen er ret laekker i staal, men indholdet er ikke noget specielt. 2 billeder - meget paene, men til hvad? - ekstramateriale til multiplayer og et XMB tema.

Jeg har ogsaa lige kigget paa Trophies-listen. Ser egentlig ikke saa svaert ud - det meste er et antal drab med alle vaaben, som nok tager flere gennemspilninger da der nok ikke er 1000 enemies i spillet?!?

En sjov ting i trophy listen er:

Defeat 20 enemies with a single punch, after softening them up with gunfire GIVER BRONZE TROPHY

Det tog mig lang tid at fatte denne.  Jeg kunne ikke se hvordan man kan formaa at draebe 20 med et slag

Ang. trophies maa I meget gerne poste links til guides eller i det mindste nogle oversigt over hvor mange skatte der skal findes i hver bane (saa man ikke spilder tiden).

-------------

BORING!

Skrevet den: 14-Oktober-2009 kl. 14:05

Jeg fik også Limited edition kl. 10 i morges I Bruuns Galleri.

Jeg hørte expedienten sige at der var kun 3 som har forudbestilt som ikke kunne få den (surt hvis man er en af de tre).

-------------
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Sony BDP-S370

Skrevet af: Klondike
Skrevet den: 14-Oktober-2009 kl. 14:43

Ang. trophies maa I meget gerne poste links til guides eller i det mindste nogle oversigt over hvor mange skatte der skal findes i hver bane (saa man ikke spilder tiden).

Du kan finde en guide her, samt en masse andre hints osv..

http://www.ps3trophies.org/forum/uncharted-2-among-thieves/ - http://www.ps3trophies.org/forum/uncharted-2-among-thieves/

Som tak for dette totalt udemærkede link, kan du bare sende spillet til mig kvit og frit når du har gennemført det

Skrevet af: Pade2204
Skrevet den: 14-Oktober-2009 kl. 18:03

Jeg var ind i EB Games på veje hjem og man kan ikke Pre-order Limited Edition, og Multiplayer Beta som er navnt på sitet er den samme som er nu lukket (Dvs. en gammel reklamer som De har glemte at fjerne fra deres web side).

Man kunne vist aldrig pre order Limited Edition gennem dem... Jeg synes at det er meget amatør aktgigt!

Tror I ikke at det ting som er med i Collectors Edition kommer (måske) som add-ons sener hen?

Jeg vil også hellere køb den almindeligt udgaver med EB games  tilbud og spar 300 kr.

Det er nemt at kalde noget eller nogen amatøragtig, når man ikke selv sidder med indkøb af disse spil til dagligt.

Jeg har intet med EB games at gøre, men det kunne måske være fordi det i spilbranchen er skide hamrende svært at få en 100% lovning på en ordre. Nogle gange får man lovning på x-antal collectors, den næste kommer de ikke til landet alligevel. Derfor lidt svært at lave forudbestillinger på måske/måske ikke.

Skrevet den: 14-Oktober-2009 kl. 18:59

Den er god med dig Klondike!

FIRST IMPRESSION: FUCK hvor ser det godt ud! Dette spil bliver det vildeste eventyr!

Jeg var næsten ved at hoppe aftensmaden over..

Jeg mener 1'eren så flot ud over hele linien, men det her det er dobbelt op på "lækerthed".

-------------

BORING!

Skrevet den: 14-Oktober-2009 kl. 19:00

Og nu til et dumt spsm, som viser, at jeg ikke er den store trophy hunter - når nu en trophy f.eks. kræver 100 kills af en vis slags, eller 100 fundne skatte - taler vi så over en eller flere gennemspilninger?

Jeg går ud fra, at det må være over flere, men som sagt...dumt spsm bare for at være sikker...

-------------

BORING!

Skrevet den: 14-Oktober-2009 kl. 19:16

det er faktisk ikke noget dumt spørgsmål, jeg ved det i hvert fald heller ikke, men jeg tror at det er over flere gennemførelser(?)

Min udgave er forresten blevet afsendt fra shopto, det var lidt af et uheld, da jeg havde glemt og afbestille min forudbestilling..

-------------

Skrevet den: 14-Oktober-2009 kl. 22:20
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

det er faktisk ikke noget dumt spørgsmål, jeg ved det i hvert fald heller ikke, men jeg tror at det er over flere gennemførelser(?)

Min udgave er forresten blevet afsendt fra shopto, det var lidt af et uheld, da jeg havde glemt og afbestille min forudbestilling..

1. Det er over flere. Man kan bare genstarte et checkpoint med vilje for at få en masse kills = piece of cake!

2. Så du gad ikke have spillet, eller har du nu to? Jeg hører, at Klondike skal bruge et eksemplar.

-------------

BORING!

Skrevet den: 14-Oktober-2009 kl. 23:15

Joh.. altså.. Jeg har forudbestilt UC2 for laaang tid siden, for at være sikker på at få det med posten på udgivelsesdatoen, men så ombestemte jeg mig, og ville egentlig hellere have sparet pengene til Borderlands men eh.. nu må jeg jo så bare købe dem begge..  

Jeg troede dog bare ikke at man kunne købe ved shopto, ved kun at indtaste ens kontoinfo én gang, ligesom det foregår på PSN.

Men ja, spillet har da fået en meget god modtagelse, og har endda vidst stadigvæk en score på 97/100 på metacritic, så jeg ser da frem til at modtage det på fredag.

-------------

Skrevet af: Klondike
Skrevet den: 15-Oktober-2009 kl. 21:08

Jeg skal helt sikkert have Uncharted 2 på et tidspunkt. 1'eren er et af mine favorit PS3 spil.

Jeg har dog valgt at vente lidt, da jeg har en masse andre spil jeg stadig mangler at spille.

Lige nu, er jeg i gang med NFS shift, Fifa 10, og Il 2 sturmovik + jeg har 5-6 andre spil jeg stadig ikke har gennemført.

Skrevet den: 16-Oktober-2009 kl. 05:12
jeg er egentlig også igang med både CoD WAW samt Red Alert 3, så når jeg får Borderlands har jeg vidst spil nok til det næste stykke tid

-------------

Skrevet af: Ukke
Skrevet den: 16-Oktober-2009 kl. 06:33
Jeg havde altså ingen problemer med at få Limited Edition hos EB Games Århus...og jeg forudbestilte endda spillet 1 dag før release!

CoD: Modern Warfare + Uncharted: Drake's Fortune + 1kr. --> Unhcarted 2 er nok den bedste handel jeg har gjort i spil.

Skrevet den: 16-Oktober-2009 kl. 09:58

Den er god med dig Klondike!

FIRST IMPRESSION: FUCK hvor ser det godt ud! Dette spil bliver det vildeste eventyr!

Jeg var næsten ved at hoppe aftensmaden over..

Jeg mener 1'eren så flot ud over hele linien, men det her det er dobbelt op på "lækerthed".

Jeg kan kun tilslutte mig dette - wau det er flot - det virker som et virkeligt fedt spil - underholdt mig med det i 4 timer igår. Bange for at lillemor ikke kommer til at se mig meget de næste par aftner...

Skrevet den: 17-Oktober-2009 kl. 11:03

Ja så fik jeg også fingrerne i det, og ligesom Niko, slap jeg ikke spillet efter 4 timer, hvor jeg var noget til et tempel, med en statue, jeg ikke lige kunne overskue

Super spil, flot og veludført. Det føles meget mere flydende end eteren - i eteren synes jeg ikke rigtig om nærkampssystemet, men det fungerer helt fint nu. Historien er også interessant og suger en ind med det samme, lidt anderledes end jeg havde regnet med men absolut i den bedre klasse, af de spil der er derude, ja selv min kæreste fulgte med de første par timer, da hun også synes at det var spændende og ville se hvad der var sket med Nathan.

-------------

Skrevet af: Deucalion
Skrevet den: 17-Oktober-2009 kl. 15:41

Det er et kanon spil. Jeg sidder her utålmodigt og venter på, at børnene er færdige med at se film på min PS3, så jeg kan komme videre med historien. Var en anelse misfornøjet med at komme til en junglebane, som der var rigeligt af i 1'eren, men heldigvis er det da hurtigt overstået. Dialogen er top-underholdende, og grafikken ... wauw

Online co-op er i øvrigt særdeles anbefalelsesværdigt, og rimeligt udfordrende.

Skrevet den: 17-Oktober-2009 kl. 16:55

Ja, der er heldigvis ikke særligt meget jungle, men set fra den lyse side; der er masser af variation i spillets miljøer - et museum - junglen - en by i borgerkri samt et snelandskab.

Jeg har dog endnu ikke nået længere end til byen, så om der kommer andre steder end det jeg lige har nævnt har jeg ingen anelse om 

Hvordan virker co-op egentlig? Jeg har ikke tænkt mig at prøve det før jeg har gennemført spillet, selvom jeg har fået et par tilbud på at spille det med nogle kammerater.

-------------

Skrevet den: 17-Oktober-2009 kl. 19:27

Hvordan virker co-op egentlig? Jeg har ikke tænkt mig at prøve det før jeg har gennemført spillet, selvom jeg har fået et par tilbud på at spille det med nogle kammerater.

Co-op er for op til 3 spillere, og banerne har deres egen mini-historie (som ikke er fra single player delen) med et mål som skal nås. På vejen møder man selvfølgelig et antal fjender, og på sværhedsgraden "normal" fik vi i hvert fald rigeligt med udfordringer - faktisk lykkedes det os ikke at gennemføre en eneste bane - men det var top-underholdende alligevel.

Banerne er delt op i en række checkpoints. Dør alle spillere, starter holdet igen ved sidste checkpoint, men holdet har kun 3 liv - derefter er det game over. Hvis én holdkammerat bliver alvorligt såret, har de andre spillere mulighed for at komme ham til undsætning, som man også ser i mange andre spil.

Man tjener tilsyneladende points efter, hvor hurtig man kommer igennem banen. Der er en multiplier i højre hjørne som tæller op - og ned igen, alt efter hvor hyppigt man nedlægger fjenderne.

Umiddelbart vil jeg tro, at fjenderne bliver ved med at respawne, indtil man når næste checkpoint, eller også er der bare rigtig mange af dem

Men det fungerer godt og lægger virkelig op til godt teamwork. Jeg vil sammenligne det lidt med Horde i Gears 2,  bortset fra at man bevæger sig gennem banen, og der er objectives man skal løse.

Skrevet af: Rasmusdc
Skrevet den: 17-Oktober-2009 kl. 20:23
damn det er også thumbs up..

Har ikke haft så meget tid, men kom lige igennem hele tog kampen og den der kommer i sne derefter (der man reelt starter)

Kæft det er så gennemført, man sidder bare og ... hader at det snart er gennemført.

eneste "lille" kritik punkt, er at man bliver ført ENORMT meget rundt, ikke rigtigt de store alternative muligheder, men må indrømme er begyndt at arbejde mere stealth.

Man skal sgu rydde op før man går i de store gunfights, de er fandeme hårde nogle af modstanderne senere.

Skrevet af: jan160674
Skrevet den: 17-Oktober-2009 kl. 20:42

Er så nået til sidste level, glæder mig til at fuldføre når fruen forhåbentligt snart smutter i seng

Det er et fedt spil, er dog skuffet over så mange små grafik fejl der er, flere steder kan man gå halvt igennem en væg og lignende, oplevede også min figur gik i selvsving og hakkede frem og tilbage oven på en sten, måtte vente indtil jeg blev skudt for at starte forfra. Kameraet også rigtigt dårligt til tider, enkelte steder forsvandt hele ens figur nærmest ud af billedet, mens man skulle kæmpe med fjender.

endelig synes jeg at sværhedsgraden er meget svingende. Spiller normal, og de fleste baner ryger man nemt igennem, for så pludselig at spille den samme sekvens 20-30 gange inden man klarer den. I sær en bestemt bad guy er total latterligt, der var jeg lige ved at slukke spillet i arrigskab. En fyr kun i t-shirt, der kunne modstå granater, raket kaster, headshots etc. Aner faktisk ikke engang, hvordan jeg endte med at klare ham.

Efterhånden synes jeg også der går meget skydespil i den og for lidt skattejagt. Spillets første del er klart den bedste og mest afvekslende efter min mening.

Men konklusionen er stadig at det er et af det bedste spil til PS3 overhovedet. Havde spillet holdt niveauet fra første halvdel, var det uden tvivl det bedste p3 spil nogensinde.

Skrevet den: 18-Oktober-2009 kl. 15:59

Steffen, du må tage dig sammen og komme online, vi skal spille det der co-op bl.a. Du skal ikke vente til med at gennemføre!

Ved nogem om de penge man tjener kun skal bruges til multiplayer, eller skal man også købe ting til anden gennemspilning?

-------------

BORING!

Skrevet den: 18-Oktober-2009 kl. 16:05

Ved nogem om de penge man tjener kun skal bruges til multiplayer, eller skal man også købe ting til anden gennemspilning?

Så vidt jeg kunne se i spillet, kan man købe våben til single player, men først når man har gennemført spillet én gang

Skrevet den: 18-Oktober-2009 kl. 17:14

Steffen, du må tage dig sammen og komme online, vi skal spille det der co-op bl.a. Du skal ikke vente til med at gennemføre!

Okay jamen så må det jo være sådan skal man være 3 mand, eller kan vi gøre det som 2 mand?

-------------

Skrevet den: 18-Oktober-2009 kl. 17:42

Jeg tror vi kan gøre det 2 mand. Men jeg har også en kammerat der spiller det, så det kan være han er online også.

Multiplayer er ok sjovt, men det tager for lang tid at loade, og ikke alle tind giver mening. Det kunne have blevet meget bedre med det praktiske. Det virker lidt som om de ikke troede 100% på mulitplayer-delen.

-------------

BORING!

Skrevet den: 18-Oktober-2009 kl. 17:44
Oprindeligt skrevet af Deucalion Deucalion skrev:

Så vidt jeg kunne se i spillet, kan man købe våben til single player, men først når man har gennemført spillet én gang

Ja, det fik jeg også indtryk af, så det er godt at jeg ikke fyrede alle mine penge af endnu. Bl.a. har jeg læst at man kan få unlimited ammo samt de forskellige våben - hvilket gør trophy jagten til en dejlig leg.

-------------

BORING!

Skrevet af: Krusty the Clow
Skrevet den: 18-Oktober-2009 kl. 17:52
jeg er med på co-op vis det skulle hver.

Skrevet af: Rasmusdc
Skrevet den: 18-Oktober-2009 kl. 18:39
er godt nok kun ved chapter 18, men har da ikke oplevet de store problemer med kamera vinkler, et af de spil i min verden der har klaret det bedst.

Plus personer der hænger inde i vægge, er heller ikke noget jeg har oplevet.

Dog stinker jeg til Survival.

kunne være lækkert hvis nogle vil tilføje mig til friends list så jeg kan få øvet mig lidt...

PSNID - Rasmusdc

Skrevet den: 18-Oktober-2009 kl. 19:23

jeg sad fast i et af de store tandhjul, i templet, i bjerget. Man kunne dog bare gemme og loade spillet, også var det ordnet.

Jeg adder dig i dag, eller i den kommede uge

-------------

Skrevet den: 19-Oktober-2009 kl. 12:34

Jeg genkender slet ikke kritikken af kamerasystemet. Det koerer flydenden og laekkert og du styrer det jo i sidste ende selv. Jeg kan ikke komme i tanker om mange andre titler hvor de fungerer saa fejlfrit (jo - God Of War).

Mht. grafikfejl saa har jeg kun oplevet det et par gange, men paa steder saasom i hjoerner under en trappe, hvor det alligevel ikke helt er meningen at komme hen - men man skal jo soege efter skatte.

Multiplayer er pain in the ass - man skal vente paa connection i lige saa lang tid som en kamp varer, hvis man overhovedet er heldig med at komme ind. Saadan er det hos mig, anyway. Det er ogsaa underligt, at efter en kamp er aflsuttet saa fortsaetter det ikke videre. Ved ikke om det er mig, der goer noget forkert eller hvad. Det kan ogsaa vaere fordi folk bare smutter. Under alle omstaendigheder, saa virker deres servere ikke optimalt.

-------------

BORING!

Skrevet den: 19-Oktober-2009 kl. 13:11
Jeg har haft lige problemer med kameraet her ved de senere baner. Jeg skulle løbe op af en trappe og ind ad en dør, hvor kameraet slet ikke fulgte med,

-------------

Skrevet den: 19-Oktober-2009 kl. 15:41

Det er ellers meget pudsigt hvor meget svaerhedsgraden stiger i chapter 23-25 ca. Indtil da var det rimelig nemt, og saa begynder man pludselig at doe gentagne gange.

Jeg er i oevrigt blevet meget glad for den der Crossbow - man det er sparsommeligt med ammo til den.

SPOILER HVIS MAN IKKE HAR FUNDET "STENEN" ENDNU:

De er syge nok de der "indianere" som har drukket lidt for meget saft fra The Tree of Life.

Men ikke ligesaa provo som maendene i abekostumerne.

-------------

BORING!

Skrevet den: 19-Oktober-2009 kl. 16:11

ja den har jeg lidt opgivet af denne omgang, medmindre der kommer mere senere.

Har du egentlig gennemført spillet, amor? Jeg synes at kapitlerne bliver længere efter kapitel 20. Og jeg er overrasket at jeg allerede ved kapitel 22-23 ca, har brugt omkring 10 timer på det.

Mener også at jeg brugte 14 timer på 1'eren, hvilket var meget passende, for mig.

-------------

Skrevet den: 19-Oktober-2009 kl. 17:01

Multiplayer er pain in the ass - man skal vente paa connection i lige saa lang tid som en kamp varer, hvis man overhovedet er heldig med at komme ind. Saadan er det hos mig, anyway. Det er ogsaa underligt, at efter en kamp er aflsuttet saa fortsaetter det ikke videre. Ved ikke om det er mig, der goer noget forkert eller hvad. Det kan ogsaa vaere fordi folk bare smutter. Under alle omstaendigheder, saa virker deres servere ikke optimalt.

Ja det er lidt mærkeligt, at man ryger tilbage til matchmaking efter hver bane. Man kan dog vælge at blive og danne en gruppe med de andre spillere, som man lige har spillet en runde med, men de fleste smutter altid retur til matchmaking med det samme.

Jeg synes det går rimelig hurtigt med at komme ind i et spil, i hvert fald i forhold til beta'en tidligere på året. Men det tager stadig lidt for lang tid - især før første spil. Det bedste er at lave en gruppe med nogle andre - så bestemmer man også selv spiltype og bane, og efter kampen er gruppen stadig samlet.

Skrevet den: 19-Oktober-2009 kl. 21:00

ja den har jeg lidt opgivet af denne omgang, medmindre der kommer mere senere.

Har du egentlig gennemført spillet, amor? Jeg synes at kapitlerne bliver længere efter kapitel 20. Og jeg er overrasket at jeg allerede ved kapitel 22-23 ca, har brugt omkring 10 timer på det.

Mener også at jeg brugte 14 timer på 1'eren, hvilket var meget passende, for mig.

Nej ikke endnu. Er 97% igennem. Tror at jeg har brugt ca. ligeså lang tid som dig. Men har også taget det stille og roligt flere steder, bl.a. for at nyde sceneriet, lede efter skatte, eller gå efter headshots.

Hvis du kigger med her, ved jeg ikke om jeg nå online i aften...er rimelig smadret...

-------------

BORING!

Skrevet den: 19-Oktober-2009 kl. 21:25
Jeg gennemførte det i dag. Der er vidst 26 kapitler, og det sluttede lidt.. brat, synes jeg.. Jeg ville i hvert fald have ønsket en lidt mere "fleshed out" slutning, men genialt spil alligevel

-------------

Skrevet den: 19-Oktober-2009 kl. 22:01

Nå jeg tror jeg er på 24 el. 25. Så mangler ikke meget. Synes også at jeg fornemmede at det nok vil slutte brat (at man vil føle det), da jeg nåede ind i "Shangri-La".

Så er du i hvert fald klar til co-op.  Som sagt så når jeg det ikke i dag. Fuck, er faktisk allerede på vej i seng og så med mega hovedpine. Lortedag.

-------------

BORING!

Skrevet den: 20-Oktober-2009 kl. 13:10
ja, jeg er klar til co-op, og klarede da også lige en bane i går i en PUG.

-------------

Skrevet af: MeLViS
Skrevet den: 20-Oktober-2009 kl. 15:21
så er det flotteste og tæt på bedste PS3 spil også gennemført fra min siden.. 10timer og 43min.

og damn det er griner i CO-OP og de andre Multiplayer modes !

Skrevet af: Doppler
Skrevet den: 20-Oktober-2009 kl. 16:51

Hey guys, jeg er også klar på  co op eller evt bare noget multiplayer hvis i kan bruge en mand mere....  ADRIAN-DK-

Men jeg må advare jer; jeg er level 9.....

-------------

Panasonic VT/Pioneer SC LX/B&W CM

Bowers Wilkins CM 1

Playstation 3 / XBox 360

Supra HDMI

QED Silver Anniversary

Skrevet den: 20-Oktober-2009 kl. 18:22

I skal da også være velkommen til at tilføje mig på jeres liste - SteffenD89

så kan vi altid spillet noget co-op, eller nogle deathmatchkampe, hvis vi er nok mand til det. Desuden spiller jeg også andre spil, har da tænkt mig at købe Borderlands (4-mand co-op online).

-------------

Skrevet den: 22-Oktober-2009 kl. 09:10

SPOILERE MEDMINDRE MAN HAR GENNEMFOERT!

Saa fik jeg aflsuttet det for et par dage siden. Maa indroemme at den sidste boss-fight var utroligt skuffende. Faktisk den mest skuffende fight ever. Det gik jo blot ud paa at skyde lidt, trykke firkant, skyde lidt, trykke firkant (hvis man blev fanget).

Generelt var boss-fightene uinspirerende og daarligt udfoert. Direkte dumme, for at sige det ligeud.

Der er meget Uncharted kunne laere af God Of War og MGS hvad angaar boss-fights.

Hvad angaar gaaderne i spillet kunne Uncharted laere af Prince of Persia og GOW. Gaaderne var jo som lavet for burhoens - intet udfordring whatsever.

De to ting, samt at mulitplayer er langt fra perfekt, traekker gevaeldigt ned for den samlede score hos mig.

-------------

BORING!

Skrevet den: 22-Oktober-2009 kl. 12:17

SPOILERE MEDMINDRE MAN HAR GENNEMFOERT!

Saa fik jeg aflsuttet det for et par dage siden. Maa indroemme at den sidste boss-fight var utroligt skuffende. Faktisk den mest skuffende fight ever. Det gik jo blot ud paa at skyde lidt, trykke firkant, skyde lidt, trykke firkant (hvis man blev fanget).

Generelt var boss-fightene uinspirerende og daarligt udfoert. Direkte dumme, for at sige det ligeud.

Der er meget Uncharted kunne laere af God Of War og MGS hvad angaar boss-fights.

Hvad angaar gaaderne i spillet kunne Uncharted laere af Prince of Persia og GOW. Gaaderne var jo som lavet for burhoens - intet udfordring whatsever.

De to ting, samt at mulitplayer er langt fra perfekt, traekker gevaeldigt ned for den samlede score hos mig.

end boss var endnu mere lam i 1'eren Det gik jo netop kun ud på at trykke firkant, trekant osv.

-------------

Skrevet den: 23-Oktober-2009 kl. 14:41

Det mig forresten 12 timer paa normal saa spilletiden er ikke blevet betydelig laengere (jeg brugte en del unoedvendig tid, saa jeg regner med at spillet kan klares paa 9-10 timer).

Naar jeg nu bragte MGS4 paa banen, saa kunne Naughty Dog ogsaa laere noget omkringe Sneaking og Ninja Kills fra MGS. Vagter burde ikke vaere saa dumme og blinde paa Normal.

Et andet minus er, at man flere gange kan blive i tvivl om hoejden af et afsats. Jeg doede en del gange fordi jeg troede de var lave nok. Lidt aergeligt naar man er naaet til 60 kills uden at doe, og skal naa 75.

Som jeg naevnte tidligere saa er multiplayer ogsaa et minus. Det fungerer imo bare ikke ordentligt. Selve spilmodes osv. er fine nok, men det praktisk er slet ikke praktisk.

Med alle de minusser kan jeg faktisk ikke forstaa at spillet faar topkarakterer mange steder. En del af minusserne er selvfoegelig skoenhedsfejl, der ikke oedelaegger spiloplevelsen (som er fantastisk), men f.eks. boss-fightene er nok til at jeg ville traekke en stjerne fra.

Ogsaa de der indianer-mutanter oedelaegger lidt af flowet i spillet til sidst. Jeg er med paa, at de naermest har superkraefter, men de skal godt nok have mange kugler - hvis man ikke naar at fange en af deres cross-bow med nok skud, for de virker rigtig godt.

Jeg maa stadig forsikre om, at det er en af de bedste spiloplevelser, jeg har haft, men eftersom alle kender de gode sider, saa ville jeg paapege nogle af de daarlige.

-------------

BORING!

Skrevet af: Mathias Bøgh
Skrevet den: 23-Oktober-2009 kl. 17:21
I må meget gerne tilføje mig til jeres venneliste. Er
forholdsvist tit online, så I spørger bare, så er jeg
hurtigt klar til et spil. Det samme gælder for dem der har
Call of Duty: Modern Warfare, eller får Modern Warfare 2

PSN: papapk

Skrevet den: 23-Oktober-2009 kl. 23:00
slet

Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 25-Oktober-2009 kl. 02:43

Jeg havde en lidt trist oplevelse med Uncharted 2 i dag.

Jeg spillede det i sidste weekend af 2 omgange og var nået til level 22. Jeg solgte siden spillet, da jeg havde 2 af dem. Jeg satte derfor den anden skive i idag, for at finde ud af at jeg ikke kunne starte hvor jeg var kommet til. Så jeg måtte i gang med et nyt spil.

Jeg forstår bare ikke hvorfor der skulle være forskel på indholdet af de to skiver. Det ene var standard udgaven og det andet LE udgave, men det er vel kun æsken på lidt skrammel deri, der er forskel på?!  

Skrevet den: 25-Oktober-2009 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Jeg spillede det i sidste weekend af 2 omgange og var nået til level 22. Jeg solgte siden spillet, da jeg havde 2 af dem. Jeg satte derfor den anden skive i idag, for at finde ud af at jeg ikke kunne starte hvor jeg var kommet til. Så jeg måtte i gang med et nyt spil.

Jeg forstår bare ikke hvorfor der skulle være forskel på indholdet af de to skiver. Det ene var standard udgaven og det andet LE udgave, men det er vel kun æsken på lidt skrammel deri, der er forskel på?!  

Der er vidst guldvåben i LE udgaven?

-------------

Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 25-Oktober-2009 kl. 12:22

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Der er vidst guldvåben i LE udgaven?

Jo, men det er vel kun noget man kan gøre brug af hvis man har hentet det på PSN?!

Skrevet den: 26-Oktober-2009 kl. 08:18

Jeg aner ikke hvordan det fungerer Jeg troede bare at våbnene var en del af selve spillet, og ikke noget man skulle hente seperat?

-------------

Print side | Luk vindue