Print side | Luk vindue

Svenske TV6

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Det digitale sendenet
Forumbeskrivelse: DTT nettet incl. Boxer (DVB-T)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=60544
Udskrevet den: 11-Februar-2025 kl. 12:45

Emne: Svenske TV6
Skrevet af: nicklas
Emne: Svenske TV6
Skrevet den: 20-Maj-2009 kl. 20:02
Hej,

Jeg bor i Ballerup (i hovedstadsområdet) og jeg ville gerne se Sverige-Danmark kampen den 6. juni på TV6. Vores tagantenne er sat til mine forældres grå modtagerboks fra Canal Digital (ikke HD) og der er en del svenske kananler, men jeg kan ikke umiddelbart se TV6. Ved i hvad det kan skyldes? Og kan jeg eventuelt finde TV6 med en stueantenne?

Svar:
Skrevet af: renenielsen
Skrevet den: 20-Maj-2009 kl. 20:47
Oprindeligt skrevet af nicklas nicklas skrev:

Hej,Jeg bor i Ballerup (i hovedstadsområdet) og jeg ville gerne se Sverige-Danmark kampen den 6. juni på TV6. Vores tagantenne er sat til mine forældres grå modtagerboks fra Canal Digital (ikke HD) og der er en del svenske kananler, men jeg kan ikke umiddelbart se TV6. Ved i hvad det kan skyldes? Og kan jeg eventuelt finde TV6 med en stueantenne?

Ballerup burde uden problemer kunne tage TV6, den ligger på samme mux som TV4, så det er måske noget med at lave en kanalsøgning - men er Tv4 tilstede, burde der ikke være noget problem..

-------------
LG 55LA860W (DIGI-TV)
Sony BDP-S580
Sony STR-DH520
Humax iCord Mini (HD+/Fransat)
Apple TV3 (Rental)

Skrevet af: nicklas
Skrevet den: 20-Maj-2009 kl. 21:14
Fantastisk! Lavede en ny søgning og fandt den! Tusind tak for hjælpen.  Ved du om jeg ville kunne finde den på mit eget værelse med en stueantenne  (i god kvalitet) eller ville det være bedst bare at bruge et forlænger kabel til antennekablet?

Print side | Luk vindue