Print side | Luk vindue

Yousee Harddisk optager antenne prob.

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Blu-ray afspillere
Forumbeskrivelse: Afspillere med blu-ray
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=61184
Udskrevet den: 17-Februar-2025 kl. 09:32

Emne: Yousee Harddisk optager antenne prob.
Skrevet af: runo18
Emne: Yousee Harddisk optager antenne prob.
Skrevet den: 03-Juni-2009 kl. 09:41

Hej jeg har købt den nye digitale HDTV modtagere fra YouSee, ved tilslutningen til tvet går antennestikket fra væggen ind i indgangen på yousee harddisk optageren, fra udgangen på yousee op i tvet, men hver gang jeg tænder tvet står der at der er sket en kortslutning ved antennestikket, men der er fint billede på både yousee og tvet, så hvad er der galt ?

Et andet problem jeg har er hvis jeg tilslutter yousee via hdmi kabel, og tilslutter en ældre harddisk optager til tvet via scart kommer der intet billede på tvet (pionner plasma) hvordan løses det ? 

Svar:
Skrevet af: multix
Skrevet den: 03-Juni-2009 kl. 20:35
Forkert forum

Skrevet af: Brasch
Skrevet den: 06-Juni-2009 kl. 19:50
du skal ind i menuen og fjerne antennestrømmen fra DVB-T tuneren. Mener dog du skal vælge en digital kanal før du kan komme ind i den rigtige menu

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 06-Juni-2009 kl. 19:52

Oprindeligt skrevet af Brasch Brasch skrev:

du skal ind i menuen og fjerne antennestrømmen fra DVB-T tuneren. Mener dog du skal vælge en digital kanal før du kan komme ind i den rigtige menu

Det er en Kabel modtager det derjer sig om, de har ikke den feature, der er intet at bruge den til.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: runo18
Skrevet den: 07-Juni-2009 kl. 08:23

Hej

Kan en af jer uddybe lidt mere hvad jeg ren faktisk skal gøre og hvor jeg skal ændre noget, som om jeg var en 10 årig :-)

På forhånd tak

Print side | Luk vindue