Heldam skrev:
Hej...
Jeg står med et ben i hver lejer hvad angår valget af min kommende Blu-ray afspiller...
Valget står lige nu mellem Onkyo BD 606 og den nye Pioneer BDP-LX52 (alternativ en Ps3).
Jeg har i forvejen Pioneer Kuro 5080XD plasma tv så hvor meget betyder det Kuro link som findes i LX52, kontra at jeg forventer at købe en Onyko forstærker...
Ved godt at LX52 ikke er testet endnu, og vil da også vente til den er prøvet af... men er det pengene værd at ofre lidt ekstra i blu-ray i forhold til de lidt billigere modeller ?
Håber i kan hjælpe, og undskyld hvis det er et lidt mærkelig opslag (mit første)
|
Davs - og velkommen til recordere.dk
Du skal ikke vente på en test nødvendigvis. Du skal se og høre en BDP-LX52 med dine egne ører/øjne.
Vi kommer om ca 3 uger med en anmeldelse af BDP-320, og så kan du jo danne dig et indtryk.
Onkyo DV 606 har vi allerede anmeldt her på siden - og den er glimrende - også i byggekvalitet. Forskellen mellem de 2 afspillere vil formentlig primært være, at LX52 er en Profile 2.0.
Og min egen holding er, at det godt kan betale sig at købe de lidt dyrere afspillere. Måske bør du kigge på Pioneer´s BDP-LX71, som ikke koster meget mere end den kommende LX52. Og her får du kvalitet for alle pengene - også selvom den er lidt langsom i opstarten
------------- B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|