Print side | Luk vindue

Windows IE8: Bliver smidt af recordere!!!

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=62443
Udskrevet den: 24-November-2024 kl. 02:29

Emne: Windows IE8: Bliver smidt af recordere!!!
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Emne: Windows IE8: Bliver smidt af recordere!!!
Skrevet den: 29-Juni-2009 kl. 14:44
De sidste to dage er jeg blevet smidt af når jeg har trykket på "svar med citat" knappen. Har for nogen dage siden opdateret min browser fra IE7, og har aldrig før haft problemer herinde.

Svar:
Skrevet af: ghost-the-man
Skrevet den: 01-Juli-2009 kl. 18:00

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

De sidste to dage er jeg blevet smidt af når jeg har trykket på "svar med citat" knappen. Har for nogen dage siden opdateret min browser fra IE7, og har aldrig før haft problemer herinde.

Hej Kampus,køre selv med IE8,og bliver ikke smidt af,det er vel ikke fordi du taber din internet forbindelse?

-------------
M.V.H Jan

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=33699&PN=1&title=ghostthemans-hjemmebio - welcome to Ghost-The-Man`s Hjemmebio/HiFi

Skrevet den: 01-Juli-2009 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af ghost-the-man ghost-the-man skrev:

Hej Kampus,køre selv med IE8,og bliver ikke smidt af,det er vel ikke fordi du taber din internet forbindelse?

Nej det er ikke derfor. Der er intet galt med andre hjemmesider - kun recordere.dk 

Skrevet den: 01-Juli-2009 kl. 19:32

Bliver forresten smidt af uanset hvad jeg trykker på. Det sker bare lige pludselig. Og så kan jeg ikke åbne siden bagefter, men får en google melding om at kunne åbne "en gammel side" som ligger i cache hos google. Det tar så en rum tid for den at loade. Og så kan jeg igen komme på.

Pisse frustrerende

Skrevet af: musicus
Skrevet den: 01-Juli-2009 kl. 21:10

Min Windows Explorer opfører sig altså også lidt sært, efter at have opgraderet den til en nyere version.

Bl.a. er det ikke altid helt let at få min Ofir/Forum e-mail konto til at genkende password'et. Og inde på Laserdiskens hjemmeside sker automatisk opdatering af siden desværre heller ikke hver gang. Så kommer der bare en blank side på skærmen, som jeg må opdatere manuelt.

Jeg har dog ingen problemer med recordere.dk.

-------------
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge

Skrevet den: 01-Juli-2009 kl. 21:32

Altså hvis man da bare kunne gå tilbage til Explorer7. Men den kan jeg da ikke få lov at bruge. Systemet nægter bare så længe Explorer8 ligger på PCen, og den kan ikke slettes.

Så eneste løsning er så at smide PCen væk og købe en ny

Skrevet af: nitrotg
Skrevet den: 01-Juli-2009 kl. 21:45
Kampus: har præcis det sammen problem.. Skal hele tiden logge ind og ligesåsnart jeg trykker på en knap bliver jeg smidt af igen.. :/

Skrevet af: musicus
Skrevet den: 01-Juli-2009 kl. 23:45

Oprindeligt skrevet af nitrotg nitrotg skrev:

Kampus: har præcis det sammen problem.. Skal hele tiden logge ind og ligesåsnart jeg trykker på en knap bliver jeg smidt af igen.. :/

Nå, jo. Jeg har da forresten også haft problemer med en enkelt tråd i forummet ("Jeg er frustreret"), hvor blev mødt med et: "Du har ikke adgang til denne del af forummet", og måtte logge ind separat for at kunne læse indholdet.

Så noget om snakken er der måske alligevel med IE8.

-------------
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge

Skrevet af: Valaquenta
Skrevet den: 01-Juli-2009 kl. 23:49

Kampus, hvorfor downloader du ikke bare en version af Firefox eller Opera ? De skulle begge gerne være mindst lige så driftssikrer som IE8

Skrevet af: mkirkelund
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 00:19
Iexplorer er da i sig selv en fejl. Hop på Firefox, Opera eller Safari. Så vil du få en langt mere stabil og hurtig browser.

Skrevet af: Roland
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 01:00

Og så kom de sædvanlige fraser igen igen - desværre.

Sorry guy's - men de fleste fejl omkr. styresytemer og browsere, er i de fleste tilfælde fejl 40 - har jeg hørt og læst rundt omkring.

Jeg har ingen problemer med IE8 udover et par småproblemer i starten med gamle opbyggede hjemmesider (menuer og andre småting).
Så er der jo en snedig "kompatibilitetsvisnings knap" oppe ved siden af "Opdater-knappen", som ordner den slags. Og den virker efter hensigten !

Så IE er ikke en fejl i sig selv   -  ihf. ikke her på mine 3 opsætninger (XP Home, XP Pro og Vista Ultima) og på alle de andre maskiner jeg har installeret det på, siden det kom frem.

-------------
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks

Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 09:57

Altså hvis man da bare kunne gå tilbage til Explorer7. Men den kan jeg da ikke få lov at bruge. Systemet nægter bare så længe Explorer8 ligger på PCen, og den kan ikke slettes.

Så eneste løsning er så at smide PCen væk og købe en ny

Afhængig af din PC opsætning kan du muligvis løse det med en Systemgendannelse istedet for at smide PC'en væk 

F.eks under XP Home: Find Hjælp og Support punktet:

Hvis der er et gendannelsespunkt, kan du føre maskinen tilbage til en dato før du installerede IE8. Alle andre opdatering og installationer efter den dato forsvinder så også, og må geninstalleres.

Alternativt er der en total geninstallation, men den er træls.

Mvh JørgenT

Skrevet af: Nuno
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 11:04
Hej Kampus,

Har du mulighed for at afinstallere IE8 gennem kontrolpanelet (tilføj/fjern programmer)?

Evt. under Tilføj/Fjern Windows-komponenter.

Husk at vælge den fra, når de automatiske opdateringer vil installere den igen.

-------------
Pio 5090H, Pio BDP-320,Arcam DV-79, Arcam AVR-350, Audiovector S3 Signature, SC-signature center og KX baghøjtalere.Blue Heaven kabler. RP2 (Openelec)

Skrevet af: Tulipan
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 11:19
Se eventuelt på siden http://support.microsoft.com/kb/957700 - http://support.microsoft.com/kb/957700 for fjernelse af Internet Explorer 8.

Skrevet af: THMhome
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 12:17

Hej

Jeg kører med IE8 på både min XP arbejds PC og Vista privat PC (Som dog nu klører Windows7, men stadig med IE8) og jeg har ikke problemer med recordere.dk på nogen af dem. Du kunne evt. prøve at lægge recordere.dk ind under "compatibility view" Det gør bl.a. at browseren opfører sig som IE7 overfor webserveren. Du gør det under Tools - Compatibility view settings og her tilføjer du recordere.dk. Jeg havde problemer med visning af en enkelt side efter opdatering, men det virkede fint efter den blev lagt derind.

-------------
M.V.H.

THMhome

Samsung UE55ES8005
TVIX M-6600N
Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2

Skrevet af: Kasper_J
Skrevet den: 02-Juli-2009 kl. 13:03
IE8/recordere.dk virker også fint her på 4 forskellige maskiner (XP, VIsta, 7) med standard indstillingerne.

Skrevet den: 03-Juli-2009 kl. 12:35

Hej

Det er måske et skud i tågen, men jeg kan se at der bliver brugt nogle javascripts på siderne. Prøv evt at opdatere java på din PC også. Kan gøres på http://www.java.com - www.java.com

Nu er det ikke af en eller anden grund et BETA version af IE8 du har fået på vel? Jeg fandt et forum hvor der var en der havde samme fejl. Men den forsvandt da han opdaterede til IE8 RC1. Men hvis du har hentet den med windowsupdate eller fra microsofts hjemmeside bør det være final edition du har.

Versionen er IE8 jeg bruger lige nu hedder 8.0.6001.18702, hvad hedder din?

-------------
M.V.H.

THMhome

Samsung UE55ES8005
TVIX M-6600N
Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2

Skrevet den: 03-Juli-2009 kl. 13:14

Min version er også 8.0.6001.18702

Hvordan ser jeg datoen for hvornår jeg har lagt den på PCen? Vil prøve at gendanne indstillinger fra før den dato, fordi jeg vil have smidt den elendige vers8 browser ad H til

Prøver da lige at opdatere Java

Skrevet den: 03-Juli-2009 kl. 13:55

fordi jeg vil have smidt den elendige vers8 browser ad H til

på min WinXP kan jeg bare i Add/Remove Programs vælge "Windows Internet Explorer 8" og trykke Remove.

-------------
M.V.H.

THMhome

Samsung UE55ES8005
TVIX M-6600N

Skrevet den: 03-Juli-2009 kl. 13:59
Oprindeligt skrevet af THMhome THMhome skrev:

på min WinXP kan jeg bare i Add/Remove Programs vælge "Windows Internet Explorer 8" og trykke Remove.

Kunne også godt påbegynde sletningen, men efter nogle sekunder kommer der en meddelelse om at der er filer i roden eller sådan noget, som gør at det ikke kan lade sig gøre.

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 03-Juli-2009 kl. 14:10

Kunne også godt påbegynde sletningen, men efter nogle sekunder kommer der en meddelelse om at der er filer i roden eller sådan noget, som gør at det ikke kan lade sig gøre.

Prøv at sende en PM til Lars, og gerne med et link til tråden. Det kan være der kan justeres et eller andet på hjemmesiden

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet den: 03-Juli-2009 kl. 14:17

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Prøv at sende en PM til Lars, og gerne med et link til tråden. Det kan være der kan justeres et eller andet på hjemmesiden

Det kan være han kan opgradere forum versionen. Kan se den kører Web Wiz Forums ver. 7.97 Og de er oppe i version 9.56a.    Men tror nu ikke på at fejlen ligger i forummets software. Som sagt, jeg har brugt 3 PCere alle med IE8 men med XP, Vista og Windows7. Og har ikke haft problemer med nogen af dem. Jeg bruger IE8 fra en WinXP lige nu.

Tror nærmere der er et eller andet på PCen der forstyrrer, Antivirus måske?

-------------
M.V.H.

THMhome

Samsung UE55ES8005
TVIX M-6600N

Skrevet den: 03-Juli-2009 kl. 14:34

Det kan være han kan opgradere forum versionen. Kan se den kører Web Wiz Forums ver. 7.97 Og de er oppe i version 9.56a.    Men tror nu ikke på at fejlen ligger i forummets software. Som sagt, jeg har brugt 3 PCere alle med IE8 men med XP, Vista og Windows7. Og har ikke haft problemer med nogen af dem. Jeg bruger IE8 fra en WinXP lige nu.

Tror nærmere der er et eller andet på PCen der forstyrrer, Antivirus måske?

Det er ikke utænkeligt at det kan være antivirus der forstyrrer. Havde et nedbrud i efteråret hvor jeg installerede et par ekstra programmer: Ad-Aware og Spybot. Og har også Bullguard.

Skrevet den: 03-Juli-2009 kl. 14:36
Kan også være det har hjulpet med opdateringen af Java. Nu har jeg været locked up i to timer uden problemer

Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 03-Juli-2009 kl. 15:07

Det er måske et skud i tågen, men jeg kan se at der bliver brugt nogle javascripts på siderne. Prøv evt at opdatere java på din PC også. Kan gøres på http://www.java.com - www.java.com

Java og Javascript har intet med hinanden at gøre. Recordere.dk bruger ikke java.

-------------
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 03-Juli-2009 kl. 15:08

Kan også være det har hjulpet med opdateringen af Java. Nu har jeg været locked up i to timer uden problemer

Ja, jeg har ikke forstand på den sammenhæng - men lyder da super.

Kan jo også bare være at din PC har fået et varmeflip

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet den: 03-Juli-2009 kl. 15:39

Ja, jeg har ikke forstand på den sammenhæng - men lyder da super.

Kan jo også bare være at din PC har fået et varmeflip

Ja eller mig Nej det begyndte med at drille før Troperne flyttede til Danmark

Skrevet den: 03-Juli-2009 kl. 19:59

Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Java og Javascript har intet med hinanden at gøre. Recordere.dk bruger ikke java.

Hmm, det kan du have ret i. Men jeg er da ked af hvis det alligevel virkede for Kampus

Skulle måske have læst lidt på lektien inden, OK forklaring her: http://www.htmlgoodies.com/beyond/javascript/article.php/3470971 - http://www.htmlgoodies.com/beyond/javascript/article.php/347 0971  

-------------
M.V.H.

THMhome

Samsung UE55ES8005
TVIX M-6600N

Skrevet den: 04-Juli-2009 kl. 13:53

Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Hmm, det kan du have ret i. Men jeg er da ked af hvis det alligevel virkede for Kampus

Skulle måske have læst lidt på lektien inden, OK forklaring her: http://www.htmlgoodies.com/beyond/javascript/article.php/3470971 - http://www.htmlgoodies.com/beyond/javascript/article.php/347 0971  

Det skal du sørme ikke være. Er ikke blevet det der ligner "smidt af", siden Java updaten Stor tak her fra

Skrevet af: Bjarke
Skrevet den: 18-Juli-2009 kl. 18:55
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Iexplorer er da i sig selv en fejl. Hop på Firefox, Opera eller Safari. Så vil du få en langt mere stabil og hurtig browser.

Hjælper bestemt IKKE at skifte til FF. RECORDERE.dk har et kæmpe problem som de tilsyneladende stadig ignorere.
%20http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=54259&%20PN=1&TPN=4 -
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 18-Juli-2009 kl. 18:59

Har også skiftet tilbage til IE7, for mange problemer med IE8.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Print side | Luk vindue