Print side | Luk vindue

Ny tvstue under udarbejdelse. Update 5

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Min hjemmebiograf
Forumbeskrivelse: Vis dit udstyr frem for andre brugere
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=62534
Udskrevet den: 08-Juni-2025 kl. 10:47

Emne: Ny tvstue under udarbejdelse. Update 5
Skrevet af: scantek
Emne: Ny tvstue under udarbejdelse. Update 5
Skrevet den: 01-Juli-2009 kl. 10:40

Hej

Opdateret billeder i bunden af side 1

Da jeg er flyttet har jeg endelig fået lidt mere plads til min hobby

Systemet kommer til at indeholde følgende:

Tv -  Pioneer 5090

Forstærker - Pioneer LX-71

M&K 150 THX Ultra 5.1 surround system

M&K SB1250 THX Select subwoofer

Mediacenter med 2x Firedvb-c tunere.

Yousee HD box

Samsung Bluray afspiller

Alle kabler i Supra.

Min ide er at lave et teknikskab i et vindfang, som indeholder alt udstyret. Her vil jeg montere en http://koz.dk/product.asp?product=1590 - http://koz.dk/product.asp?product=1590  som IR extender.

Alle kabler bliver trukket i væggen i 2" flexrør, over loftet.

Det hele er stadig i byggefasen, men her er lidt billeder at starte med...

Stuen

Smider lige et billede af hvordan stuen så ud da vi overtog huset:

Vindfanget

Stadig indpakkede M&K 150'ere

Så kom vi lidt videre..

Der kommer mere snart...

Svar:
Skrevet af: kofoed
Skrevet den: 01-Juli-2009 kl. 17:48
Det skal nok blive lækkert

-------------
Hilsen Nichlas (:

Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 01-Juli-2009 kl. 17:50

uhhhh de kasser ser indbydende ud. Og indholdet er nok endnu bedre

Overvejer selv de højtalere til min kommende bio. Glæder mig til at se når du får det hele sat op.

Og kan se du har en pio receiver. Vil MEGET gerne høre om dine indtryk af M&K sammen med pioneeren

-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 01-Juli-2009 kl. 19:24
Ja det blir' spændende at se hvordan det tar' sig ud når det er færdigt. Ligner mest af alt installationer til et badeværelse

Skrevet den: 15-Juli-2009 kl. 14:50

Så kom vi lidt videre med projektet, i aften står den på slibning for sidste gang - og derefter væv og filt i hele stuen.

Ville hellere sætte udstyr op, og nyde en film i sofaen ( som stadig er opmagasineret )

Mangler stadig at få bygget skabet i vindfanget.

Mere info følger snarest...

Skrevet den: 24-Juli-2009 kl. 22:34

Tid til en lille update igen...

Da det er hele huset der skal renoveres, er tiden desværre ikke kun reserveret til installation af hjemmebiografen

Turen gik idag til IKEA efter skab til vindfanget og teknikskabet. Det blev skruet op og straks fik noget af mit udstyr et nyt hjem

Stuen er blevet spartlet færdig og der er sat væv og filt op, så nu mangler der bare en gang fugning og så skal der males. Stuen bliver hvid, men væggen som tvet og højttalerne skal være bliver malet sort i bedste biostil (tak til min meget forstående/overbærende kæreste).

Henter mit tv og forstærkeren hos KT radio i næste uge, som jeg næsten ikke kan vente med at få sat op.

Det er gået op for mig at jeg nok er en smule miljøskadet fra mit job som elektrikker med hensyn til kabler, jeg vil ihvertfald ikke tilllade at man kan se et enste

Nåh tilbage til arbejdet.... Mere info følger snarest.

Skrevet den: 31-Juli-2009 kl. 13:00

Så kom vi lidt videre med projektet... Nu kommer alt det sjove snart med at hænge tv, højttalere og andet dejligt grej op.

Først var den hvid...

Og så blev den malet sort...

Skrevet af: deepmagic
Skrevet den: 31-Juli-2009 kl. 13:16

Det begynder at ligne noget

Men noget af en projekt må jeg sige

-------------
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106
Pioneer VSX-LX51
Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem
PS3 40gb
Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB)
Logitech Harmony 895

Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 31-Juli-2009 kl. 13:39
Det ser rigtig lovende ud det der :-) Bliver spændene at se når du er færdig. Og rart man kan følge lidt med i dit projekt på denne måde.

-------------
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!

Skrevet den: 02-August-2009 kl. 21:45

En lille update ...

Fik hentet tv og forstærker igår, men da der har været gulvmand hele dagen er det ikke så meget jeg har kunne lave.

Men kunne dog ikke nære mig i går aftes, måtte bare hænge noget op :)

Min IR extender

Lækkerier stadig i indpakning, det er næsten som juleaften

M&K SS150 hængt op i begge sider...

Jeg har bestilt en mini Jack forlænger på 10 meter til kalibrerings mikrofonen til forstærkeren, da der er for langt fra stuen til vindfanget. Glæder mig til at få installeret den.

Mere info i morgen hvor jeg forhåbentligt får hængt mit tv op.

Skrevet af: henrik-t
Skrevet den: 02-August-2009 kl. 23:28
jeg ville anbefale dig en 2Ch effekt forstærker som min. gerne 3 Ch til alle 3 fronter.

Jeg har genne længere tid studret og undersøgt på 150 serien, og af alle der selv har dem blevet anbefalet at ha mere power end du har i den pioner...
Bare et godt råd..

Plus er det 2.0 ply du har købt der, Bi Wire du dem..?? eller har du tykkere til fronterne.

nice Højtaler setup..btw

-------------
+100HD Film

Skrevet den: 03-August-2009 kl. 00:10

Hej Henrik

Ok, det vil jeg da klart overveje - til at starte med tror jeg bare de får 71'eren i røven, så må vi se hvordan det spiller. Ja har bare en enkelt PLY 2.0 til dem, har fået af vide forskellige steder at det var nok ? Hvad ville du da foreslå ?

Og takker..

/michael

Skrevet den: 03-August-2009 kl. 00:23
hmm om der er nok jeg er ikke sikker på "Måske", men jeg ville da min ha 3.4 ply - 4.0 Classic (hvis det skal være supra)nu da de kan trække/tåle rigtig meget, plus du har et langt stykke over til forstærkeren, jeg vil sige 4mmx2 er et must

Du vil helt sikkert sys de spiller super, men snyd dig ikke for oplevelsen med en effekt på når du engang bliver færdig, du kan vel skaktens låne en der hvor du har handlet...

-------------
+100HD Film

Skrevet den: 03-August-2009 kl. 07:14

Klart klart, skal helt sikkert prøves med noget mere power. Tror også jeg vil prøve med noget tykkere kabel på et tidspunkt, har bare læst en masse steder at folk har dem kørende med 2kvadrat eller mindre med gode resultater.

/michael

Skrevet den: 03-August-2009 kl. 13:38
mindre end 2.0 ej jeg tror du har læst forkert, og især over længer længder skal man op i 4mm jeg vil gå så langt og sige det er et Must, plus du bruger så mange penge så skal det vel osse være optimalt ikke..!?

Hade det været 1-1.5 meter ville det måske gå an, men de der 10 eller mere du har det nej 4mm er klart at fortrække.

-------------
+100HD Film

Skrevet den: 03-August-2009 kl. 14:29
Det er klart, ville være et kedeligt sted at spare -
trækker bare et ekstra kabel til hver højttaler, så må det
være fint.

Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at lyde, og
om jeg bliver nød til at lave noget akustik forbedring.

Skrevet den: 04-August-2009 kl. 08:56
Det blev en sen aften igår med ophængning og tilslutning
af gear.

Er dog langt fra færdig, og senere kommer alt det
kosmetiske.

Da Audio Vector beslagene kræver at man skruer i
højttalerne, har jeg valgt at lave en plade som spændes
på i stedet for, i de forborrede huller.

Skal også have købt nogle spikes til subben.

Mere info følger snarest...

Skrevet den: 14-Januar-2011 kl. 19:16

Så må det være på tide at få postet det endelige resultat Smile

Billeder bliver taget i morgen, så i kan se hvordan det ser ud.

Vi er rigtigt glade for resultatet, og efter 10 måneders barsel er det blevet kvalitets testet og godkendt af konen også Wink

Rigtigt dejligt at eneste synlige enheder er tv og højttalere, alt andet grej er gemt væk i viktualie/teknikrummet, hvor der er installeret ekstra ventilation.

Min server er placeret i et skab i bryggers, sammen med netværks udstyr, tavle og IHC. Her er tilsluttet en 22" multitouchskærm som hænger i køkkenet. Denne bruges af hele famillien som kalender, IHC controller m. viewer, billedramme, skærm til videoovervågning rundt om huset og som besked tavle. Finder hele tiden på nye ting man kan bruge sådan en skærm til - kan varmt anbefales.

Jeg har Squeezebox server kørende, og recievere i køkken, soveværelse, badeværelse og stue. Vi bruger vores iphones som controllere, som virker rigtigt godt med Ipeng.

IHC kan styres med Iphone app'en fra LK, som virker rigtigt godt, og fedt når der skal ses film Big smile

Skrevet af: wezi
Skrevet den: 14-Januar-2011 kl. 23:06
Hey, det ser fedt ud:) fedt med den skærm i køkkenet!

Er det sådan du kan fortælle hvad navnet er på det app i bruger? :)

MVH

-------------
MvH Daniel

Skrevet af: .FTH'
Skrevet den: 14-Januar-2011 kl. 23:37
Lækkert udstyr du har dig der! 
Hvordan fungere det med den højde som højtalerne hænger i? Smile

-------------
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3

Skrevet den: 15-Januar-2011 kl. 10:33
Det fungerer rigtigt godt med højttalerne i denne position. Pga. noget fase halløj, kan de sagtens placeres så højt. Det er ihvertfald beskrevet i manualen :)

Så fik jeg taget lidt billeder af resultatet:

Stuen :

Min hjemmelavede IR extender :

Touch skærm i køkkenet :

Det var hvad jeg lige fik taget af billeder. Tager lidt flere senere.

Skrevet af: Aim
Skrevet den: 15-Januar-2011 kl. 11:07
Det er sku da at gå all in på en tv stue.

Nice work

Skrevet af: .FTH'
Skrevet den: 15-Januar-2011 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af scantek scantek skrev:

Det fungerer rigtigt godt med højttalerne i denne position. Pga. noget fase halløj, kan de sagtens placeres så højt. Det er ihvertfald beskrevet i manualen :)

OK, det er da bare super! 

BTW:
Det er en lækker stue du har dig. respekt for din kabelføring! Tongue

-------------
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3

Skrevet af: PlasmaFreak
Skrevet den: 16-Januar-2011 kl. 01:10
Rigtigt lækkert. Mange at de ting du har lavet er noget jeg har planer om selv at lave og er så småt i gang med. Hvilken 22" touch skærm har du brugt i køkkenet, og hvad er den tilsluttet?

Hvis du kan ville det være cool med en demonstrations video :-) 

-------------
Mit Hjemmebio projekt http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=116463&PN=1&title=start-p-biograf-opbygning - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=116463&PN=1&title=start-p-biograf-opbygning

Skrevet den: 16-Januar-2011 kl. 08:28
Tak for rosen Smile

Skærmen er en Medion jeg fandt i Aldi, ikke det kønneste rent designmæssigt, men den virker og var tænkt som en start skærm for at se om det hele virker.

Min server er placeret i vores bryggers, som er tilstødende til køkkenet. Jeg har trukket DVI og usb kabel (med booster) over loftet til skærmen. En aflagt bærbar kan også benyttes. Serveren kører Win7, og med lidt tweaks kan man have flere brugere logget på ad gangen. Har så lavet en Touch bruger til skærmen. Virker rigtigt godt.

Skrevet af: jonaskp
Skrevet den: 16-Januar-2011 kl. 12:20
Et input til det med Touch skærmen: Jeg har selv fornyligt købt en AOC 21,5" touch skærm ( http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=aoc&sp=all&pid=4228381 - http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=aoc&sp=all&pid=4228381 ). Koster 1.750 kr.
Fungerer ved berøring (og ikke tryk, ligesom "gammeldags" skærme) og har multitouch. Kombineret med Win7 fungerer det imponerende godt (dog stadig ikke som dedikerede Touch-OS som Android og iOS).
AOC-skærmen har dog ikke huller til vægmontering, så hvis det er et krav, så er den ikke optimal.

Bruger den selv som Party Jukebox, hvor den indtil nu har været en stor succes.

Skrevet den: 16-Januar-2011 kl. 12:39
Ja det er super fedt til musik, har en softplayer kørende til min squeezebox. Win7 har nogle rigtigt fede funktioner med en multitouch skærm. Internet browsing, billede sortering osv. virker som på en iphone med slide og pinch.

Skrevet af: BigRaj
Skrevet den: 16-Januar-2011 kl. 18:45
Hvor er det bare nice og god inspiration til os der blomstrer sent og lige er kommet i gang med at få lavet en biograf i hjemmet. Har netop købt min reciever af Sploink herinde fra. En Onkyo og ja, der er laaangt igen men bliver det bare halv så flot som dette , er jeg mere end tilfreds!

Skrevet den: 18-Januar-2011 kl. 10:27

Tak for de rosende ord.

Jeg går med tanker om en projektor i setuppet. Men er der nogen der har en ide til hvordan jeg kan montere lærredet ? Da mine højttalere er hvor de er, må en løsning vel næsten være at hænge lærredet lige over tv'et ?

Skrevet den: 18-Januar-2011 kl. 10:47
Det kan næste kun sidde et sted. Det er lige under dine højtalere og så skal det så langt ud så det kommer foran TVet når det køre ned. Jeg vil selv sætte min center nede under TV og lærred . Et alternativ er at få et perforet lærred så lyden kan komme igennem,

-------------
Mit Hjemmebio projekt http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=116463&PN=1&title=start-p-biograf-opbygning - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=116463&PN=1&title=start-p-biograf-opbygning

Skrevet den: 18-Januar-2011 kl. 14:27
Ang. Touchscreen overvejer jeg selv at vente på at der kommer en god windows 7 tablet så slipper jeg for kabel træk og have en maskine stående gemt et sted. Men nu må vi se hvad det bliver til.

-------------

Skrevet af: SørenR
Skrevet den: 21-Januar-2011 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Et input til det med Touch skærmen: Jeg har selv fornyligt købt en AOC 21,5" touch skærm ( http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=aoc&sp=all&pid=4228381 - http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=aoc&sp=all&pid=4228381 ). Koster 1.750 kr.
Fungerer ved berøring (og ikke tryk, ligesom "gammeldags" skærme) og har multitouch. Kombineret med Win7 fungerer det imponerende godt (dog stadig ikke som dedikerede Touch-OS som Android og iOS).
AOC-skærmen har dog ikke huller til vægmontering, så hvis det er et krav, så er den ikke optimal.

Bruger den selv som Party Jukebox, hvor den indtil nu har været en stor succes.
Den skærm ser da spændende ud til mit jukebox program. Ved du tilfældigvis, om multitouch, via win7, kun fungerer gennem et hdmi kabel eller også via et vga kabel ?? (tror nemlig ikke, at der er hdmi i mit grafikkort)

På forhånd tak

-------------
Søren Riis

Skrevet af: jonaskp
Skrevet den: 21-Januar-2011 kl. 13:49
Selve Touchinterface kører via et USB-kabel, så dit displaykabel har ikke umiddelbart nogen indflydelse på dette (har ikke testet, men kan ikke forestille mig det har noget at sige).
Det er også en ganske lækker skærm, og den står også pænt. Eneste anke er som sagt manglende VESA beslag, hvis man har behov for dette, men jeg synes stadig det er imponerende til prisen.

Skrevet af: SørenR
Skrevet den: 21-Januar-2011 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Selve Touchinterface kører via et USB-kabel, så dit displaykabel har ikke umiddelbart nogen indflydelse på dette (har ikke testet, men kan ikke forestille mig det har noget at sige).
Det er også en ganske lækker skærm, og den står også pænt. Eneste anke er som sagt manglende VESA beslag, hvis man har behov for dette, men jeg synes stadig det er imponerende til prisen.
Ok - tror jeg må prøve den skærm. til kr 1700 kan det jo ikke gå helt galt :)   Tak for det hurtige svar

-------------
Søren Riis

Skrevet af: MaVa
Skrevet den: 28-Januar-2011 kl. 17:23
Hvordan med varme i dit teknikskab. Ser ikke ud til, at enhederne kan komme af med varmen?

Skrevet den: 28-Januar-2011 kl. 17:26
Jeg har 3 x 120mm blæsere siddende i helholdsvis bunden og siden af skabet. De tænder via en el sparreskinne sammen med forstærkeren. Har ikke målt over 28 grader i skabet endnu, og heldigvis bliver pioneer forstærkeren ikke voldsom varm pga. ice.

/michael 

-------------
https://forum.recordere.dk/wall-of-sound-and-picture-atmos-bio_topic103912_page39.html" rel="nofollow - Wall of Sound Atmos Bio

Skrevet den: 04-April-2011 kl. 21:22
Så kom der nyt i stuen:

En JVC-X3, samt et Hi-Vilux 106" Tabtension lærred. Måtte smide en hdmi splitter ind mellem udgangen på min DVDO og tv'et og projektoren.

Må sige at jeg er EKSTREMT imponeret over projektoren. Er i gang med at se ALLE mine film igen, og det er vildt som man opdager detaljer som jeg aldrig har opdaget før, som nu træder super klart og tydeligt frem.

Er overall godt tilfreds med lærredet. Det gør hvad det skal, og der er ikke nogen bølger eller buler i lærredet.

Beklager billederne ikke er så gode, mit kamera er ikke det bedste.

-------------
https://forum.recordere.dk/wall-of-sound-and-picture-atmos-bio_topic103912_page39.html" rel="nofollow - Wall of Sound Atmos Bio

Skrevet af: mkirkelund
Skrevet den: 04-April-2011 kl. 21:37
Clap

Det ser fandeme godt ud! 

Skrevet af: SoundWave
Skrevet den: 04-April-2011 kl. 23:39
Respekt for et flot stykke arbejde.

Skrevet af: JordanDK
Skrevet den: 05-April-2011 kl. 00:19
Clap Fantastisk gennemført. 

-------------
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.

Skrevet den: 16-Maj-2011 kl. 14:17
Mange tak for de rosende ord.

Synes jeg savner lidt punch og dyb bund, så har netop købt en M&K MX250, som afløser for SB1250'eren. Glæder mig til at høre forskellen.

/michael

-------------

Skrevet af: p.las
Skrevet den: 05-Oktober-2011 kl. 23:33
Hejsa .
Lækkert setup.
Jeg ville høre om nogle enkle ting omkring dit rum og højtalere. Jeg overvejer selv at lave et dedikeret rum, som er meget smalt, jeg ved heller ikke om jeg skal lave et akustisk lærrer , eller Montere højtalerne under eller over lærredet. Kan du hører at lyden kommer oppefra når du ser film ?
Hvor bred er dit rum , og hvor langt sidder du fra lærredet. Hvordan fungere det med dine bagkanaler i det smalle rum. Er der nogle ting som du syntes du har været nød til at gå på kompromi med .
Jeg ved det - mange spørgsmål.
Jeg har forresten selv s150 mk II.

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=48702 - Full blown JBL bio

Skrevet den: 06-Oktober-2011 kl. 08:28
Hejsa

Tak - det er helt iorden, har jo også "generet" dig med spørgsmål om dit masking system tidligere :)

Jeg sidder ca. 3.5m fra lærredet, og rummet er ca. 3.5m bredt.

Det er klart det ville være mere optimalt at have et bredere rum, samt sidde lidt længere væk, men er faktisk rigtig tilfreds som det er.

Har monteret højttalerne over tv'et (og lærredet), for at undgå at gå ind i dem, og for at min søn ikke skulle få nogen gode ideer :)

Har vinklet dem en smule nedad, og er meget imponeret over hvor lidt man kan fornemme at lyden faktisk kommer oppefra.

Synes at bagkanalerne gør det rigtigt godt, og man får en fin "surround" følelse, trods det smalle rum.

Du skal være velkommen til at kigge forbi og "teste" hvis det kan hjælpe dig med at tage beslutningerne :)

/mvh

Michael

-------------

Skrevet den: 06-Oktober-2011 kl. 08:37
Synes min akustik var meget presset af hårde trægulve, og store vinduer på bagvæggen. Så efter at have læst en del på nettet, måtte jeg en tur forbi KT radio efter en Dspeaker Anti-Mode 8033C.

Opsætningen er nærmest FOR nem, eneste ulempe er at mikrofonen bare er et stykke ledning, med mikrofonen monteret for enden. Men jeg fik den klemt fast i en lampe i lyttehøjde bag sofaen. Det var virkelig gjort en kæmpe forskel, og alt reflekterende bulder, er nu erstattet af præcis bas gengivelse. Det virker også som om at min subwoofer har fået meget mere kraft end før.

Kan klart anbefales !

/mvh
Michael

-------------

Skrevet den: 06-Oktober-2011 kl. 09:36

Hejsa

Tak - det er helt iorden, har jo også "generet" dig med spørgsmål om dit masking system tidligere :)

Det er klart det ville være mere optimalt at have et bredere rum, samt sidde lidt længere væk, men er faktisk rigtig tilfreds som det er.

Har monteret højttalerne over tv'et (og lærredet), for at undgå at gå ind i dem, og for at min søn ikke skulle få nogen gode ideer :)

Har vinklet dem en smule nedad, og er meget imponeret over hvor lidt man kan fornemme at lyden faktisk kommer oppefra.

Synes at bagkanalerne gør det rigtigt godt, og man får en fin "surround" følelse, trods det smalle rum.

Du skal være velkommen til at kigge forbi og "teste" hvis det kan hjælpe dig med at tage beslutningerne :)

/mvh

Michael

er du sikker på de 3.5m ? når jeg kigger på dine billeder kan jeg se at du har ca 30 cm i hver side af billedet ud til væggen. et 106" lærred er 234 cm bred.

jeg har et rum som er ca 270cm bred og 415 cm lang. jeg er bange for at det er for smalt.

jeg bor i horsens

-------------

Skrevet den: 06-Oktober-2011 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Hejsa

/mvh

Michael

er du sikker på de 3.5m ? når jeg kigger på dine billeder kan jeg se at du har ca 30 cm i hver side af billedet ud til væggen. et 106" lærred er 234 cm bred.

jeg har et rum som er ca 270cm bred og 415 cm lang. jeg er bange for at det er for smalt.

jeg bor i horsens

Nu er jeg ikke hjemme og kan måle, men tror faktisk du har ret. Tog målet fra en plantegning jeg havde liggende. Når jeg kigger på målene af det Hivilux lærred jeg har, burde rummet være ca. 280cm.

Hmm ok, Horsens er ikke lige nabobyen, men du er stadig velkommen :)

-------------

Skrevet den: 06-Oktober-2011 kl. 13:04

Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Hejsa

/mvh

Michael

jeg bor i horsens

Nu er jeg ikke hjemme og kan måle, men tror faktisk du har ret. Tog målet fra en plantegning jeg havde liggende. Når jeg kigger på målene af det Hivilux lærred jeg har, burde rummet være ca. 280cm.

Hmm ok, Horsens er ikke lige nabobyen, men du er stadig velkommen :)

takker

-------------

Skrevet af: Jonas_h
Skrevet den: 06-Oktober-2011 kl. 13:18
Dit rum ser fedt ud! Når du nu har et dedikeret rum, har du så overvejet at male væggene i en mørkere nuance? Kan se, at der er en del genskind fra lærredet på loft og vægge.

Fedt, at du har fået noget korrektion på bassen. Uanset hvor godt rummet er, er det en nødvendighed efter min mening. Ville sgu gerne høre bassen hos dig - er stadig i chok over, at du synes der manglede bas hos mig Big smile

Skrevet den: 06-Oktober-2011 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Dit rum ser fedt ud! Når du nu har et dedikeret rum, har du så overvejet at male væggene i en mørkere nuance? Kan se, at der er en del genskind fra lærredet på loft og vægge.

Fedt, at du har fået noget korrektion på bassen. Uanset hvor godt rummet er, er det en nødvendighed efter min mening. Ville sgu gerne høre bassen hos dig - er stadig i chok over, at du synes der manglede bas hos mig Big smile

membran arial

-------------

Skrevet den: 06-Oktober-2011 kl. 17:22
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Takker, det er dog desværre ikke et dedikeret rum, men en stue ( min kone er dog ikke altid enig LOL), derfor de farver som du ser - stod det til mig var alle vægge beklædt med veltex Tongue

Du skal være velkommen til at kigge forbi

/michael

-------------

Skrevet af: cgmand
Skrevet den: 11-Oktober-2011 kl. 11:02
--

-------------
LG G2 65, ATV, HomePod stereo

Print side | Luk vindue