Da der åbenbart ikke er nogen der kender noget til ovennævnte problem, kommer her en lille update:
Jeg har nu talt med Viasat igen. Ham jeg talte med kunne ikke umiddelbart forklare problemet, og vendte tilbage efter ca. 1 time, som han havde brugt på at tale med nogle specialister.
De var kommet frem til at Pace'n skal på værksted. Det er jo hvad der kan ske, men da jeg spurgte om de kunne sende mig en anden modtager, jeg kunne bruge imens, fik jeg desværre det skuffende svar, at det var ikke muligt, og at det ville tage ca. 14 dage før jeg fik den returneret igen. Jeg forklarede, at jeg mente det var virkelig ringe service, fordi det betød at jeg var uden tv i alt den tid den var på værksted, men han mente ikke der var mulighed for at hjælpe på nogen måde. Det er simpelthen for ringe, at de er så lidt indstillet på at yde noget service og få en tilfreds kunde. Fyren mente, at de jo ikke kunne have alle de modtagere stå på lager, fordi det jo skete at modtagere en gang i mellem skulle på værksted. Det er som om at de er ligeglade. Når man først har købt deres produkt, har man bundet sig for et år, og så kan de jo være ligeglade om man er tilfreds eller ej.
Køb aldrig Viasat!
Jeg fortryder det i hvert fald. Siden pakken ankom, har der ikke være andet end problemer. Først var der ikke det rette indhold i pakken. Jeg havde bestilt "Danmarkspakken" (det mener jeg den hed) + Pace modtageren (som jeg vel og mærket skulle betale 2000 kr. for) og der var det forkerte indhold i pakken. Dels var der en standard modtager, og en samsung modtager jeg ikke kendte noget til. Så var der heller ikke det rigtige LNB hoved, og de 40 meter kabel manglede også. Kontrakten var heller ikke korrekt. Jeg ringede de næste 10 dage til Viasat 10-15 gange for at løse deres fejl, og jeg havde tidsspildet med at returnere de forkerte modtager.
|