Print side | Luk vindue

yamj og popcorn a-100 HJÆLP!!

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=63163
Udskrevet den: 11-Februar-2025 kl. 20:32

Emne: yamj og popcorn a-100 HJÆLP!!
Skrevet af: knudsendk
Emne: yamj og popcorn a-100 HJÆLP!!
Skrevet den: 15-Juli-2009 kl. 18:23

Hejsa alle derude.

Jeg har nu i længere tid bøvlet med at få yamj til at virke. Jeg har læst diverse forums men intet har hjulpet mig. Er der nogen derude der kan guide mig igennem, det håber jeg. Der plejer altid at være et venligt geni her i dette forum der kan hjælpe mig med mine problemer.

Hvis det har nogen betydning har jeg en qnap-209 nas og kører smb.

Håber meget at nogen kan hjælpe mig.

Hilsen

Knudsendk

Svar:
Skrevet af: tipsen
Skrevet den: 19-Juli-2009 kl. 12:10
Jeg har følgende filer:

LibNewMovies.xml
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<libraries>
   <library>
      <path>F:\Movies\Ne wMovies</path>
      <nmtpath>file:///o pt/sybhttpd/localhost.drives/NETWORK_SHARE/Video/Movies/NewM ovies/</nmtpath>
      <exclude name="sample,tmp/,temp/"/>
   </library>    
</libraries>

UpdateNewMovies.bat
MovieJukebox.bat LibNewMovies.xml -o F:\MovieDB\NewMovies\

Disse 2 filer er placeret i samme bibliotek som MovieJukebox. På min stationære, hvorfra filerne afvikles er film placeret under F:\Movies\NewMovies og fra PCH'en er der mappet et NFS-share som hedder Video. Resultatet (dvs. alle html-filerne) placeres under F:\MovieDB\NewMovies\, hvilket fremgår af bat-filen.

Når jeg så vil opdatere html-filerne, afvikler jeg blot filen UpdateNewMovies.bat som kører den nødvendige kommando.

Det "svære" for mig var i sin tid at få den korrekte sti til video-filerne på NAS'en fra PCH, men for at teste det, lavede jeg bare en html-fil med flere forskellige udgaver af links til den samme fil og testede dem på PCH'en indtil der var hul i gennem!

NB: Forum-software her på recordere indsætter nogle mellemrum i koden ovenfor, så den er ikke helt korrekt længere, men jeg tror det er til at se, hvor det er sket.

Print side | Luk vindue