Print side | Luk vindue

Parabol og lejlighed

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Satellit TV
Forumbeskrivelse: Canal Digital, Viasat, Astra m.fl. (DVB-S)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=63270
Udskrevet den: 22-December-2024 kl. 14:11

Emne: Parabol og lejlighed
Skrevet af: weirdo
Emne: Parabol og lejlighed
Skrevet den: 17-Juli-2009 kl. 22:10

Hejsa

Ved i om det er tilladt at få parabol i lejligheder eller er det stadig forbudt?

Jeg bor på 3.sal og det er svært at kigge op til os.. så derfor synes jeg måske det er dumt at spørge boligselskabet..

Og kan man overhovedet få parabol i det højde? Vi har en terasse men kæresten vil ikke have den der.. kan canaldigital montøren overhovdet montøre det på væggen over vinduet på terassen fx?

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 17-Juli-2009 kl. 22:16

Hvis man bor til leje i et almennyttigt boligselskab, så har man lov til det, men det skal ske efter anvisning af udlejer/administrator.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: Bjarke
Skrevet den: 17-Juli-2009 kl. 23:02
Oprindeligt skrevet af weirdo weirdo skrev:

Hejsa

Ved i om det er tilladt at få parabol i lejligheder eller er det stadig forbudt?

Jeg bor på 3.sal og det er svært at kigge op til os.. så derfor synes jeg måske det er dumt at spørge boligselskabet..

Og kan man overhovedet få parabol i det højde? Vi har en terasse men kæresten vil ikke have den der.. kan canaldigital montøren overhovdet montøre det på væggen over vinduet på terassen fx?

Vil ikke blande mig i om det er forbudt eller ej... Se i husorden, afgørelser eller kig i området..

Men om det kan lade sig gøre, kommer an på om der er frit mod syd i en 25graders vinkel...

du kan overveje at montere en flad-panel antenne for sat som http://www.satmarket.de/product_info.php?pName=atlanta-oeas-flat-440-ip-inkl-mti-single-lnb-03-db-p-462 - denne

-------------
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive

Print side | Luk vindue