Print side | Luk vindue

Modern Warfare 2

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=63706
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 23:04

Emne: Modern Warfare 2
Skrevet af: amorbavian
Emne: Modern Warfare 2
Skrevet den: 27-Juli-2009 kl. 22:28

http://www.axelmusic.com/productDetails/047875837638?Call+Of+Duty+-+Modern+Warfare+2+%28Prestige+Edition%29 - http://www.axelmusic.com/productDetails/047875837638?Call+Of +Duty+-+Modern+Warfare+2+%28Prestige+Edition%29

Den udgave er for vild! Overvejer det kraftigt, selvom den koster ca. 1000 kroner, mens alm. udgave koster ca. 300,-

NIGHT GOGGLES FTW!

-------------

BORING!

Svar:
Skrevet af: Klondike
Skrevet den: 28-Juli-2009 kl. 12:08

Hey Armorbavian længe siden jeg har set dig på PSN.

MWF 2 med night googles ser sygt ud.

Jeg tror nu nok jeg nøjes med den almindelige udgave, hvis jeg da skal have det når det udkommer.

Har ellers besluttet mig for ikke at købe flere spil før Gran turismo 5 & final fantasy 13.

Jeg har så mange spil jeg ikke har gennemført. Nogle spil er jeg ikke engang startet på endnu.

Også fordi jeg ryger tilbage til de gamle favorit spil. Ferrari challenge og fifa 09.

Ellers kan du bare komme på PSN hvis vi skal have et spil Fifa ( Jeg vil gerne se om jeg er blevet bedre i forhold til sidst vi spillede )

Skrevet den: 28-Juli-2009 kl. 13:02

Hejsa

Jeg har vaeret paa ferie - lidt sol skal der ogsaa til. Mit TV er lige nu til rep. Du kan maaske huske min traad omkring retention paa PZ85. De har de lovet at lave. De gaettede paa at panelet skal skiftes, mens de kun har skiftet mainbordet, saa vidt jeg husker. Skal se det i dag - hvis der ikke er aendringer, maa jeg jo undvaere det lidt endnu og koebe en HDMI til DVI saa jeg kan spille paa min PC skaerm...

Har ellers besluttet mig for ikke at købe flere spil før Gran turismo 5 & final fantasy 13.

HAHAHA Det holder jo ikke  Du skal mindst have Fifa 10 - de forbedringer, de har lavet, lyder rigtig spaendende..

Ellers kan du bare komme på PSN hvis vi skal have et spil Fifa ( Jeg vil gerne se om jeg er blevet bedre i forhold til sidst vi spillede )

Det er du jo helt sikkert. Har set hvor meget du spillede det inden jeg tog afsted. Mens jeg jo har forsoemt det - saa du taesker mig sikkert nu. Har dog ellers taenkt paa at lade FIFA ligge indtil 10'eren kommer. Saa kan vi starte helt forfra...

Mht. Night Goggles saa er det en gammel droem jeg har om at eje et par. Dengang for nogle aar siden spillede jeg nemlig meget "splatter" med vennerne. Altsaa det der med ar lave et par hold, komme ud i en skov, og lege krig. Kan huske en gang vi spillede om natten...det var helt paranoia...Jeg maa se hvor mange penge jeg har i oktober....

-------------

BORING!

Skrevet den: 29-Juli-2009 kl. 07:17

Ja jeg glemte lige Fifa 10.

Det skal jeg helt sikkert også have når det udkommer

Jeg har ellers ikke hørt så meget om hvilke ting der kommer i det nye. Det er vidst noget med, at manager mode skulle vidt blive bedre. Jeg mener også, at have læst et sted at det bliver sådan at man kan øve sit spil i arenaen med flere spillere, så man kan lære at opbygge osv før kampen.

Men det får vi se til den tid. Det er jo mere eller mindre et must at skifte til den nye version. Der er jo ikke noget ved at sidde med den gamle når alle andre spiller Fifa 10.

Skrevet den: 29-Juli-2009 kl. 09:30

Det er nemlig et must.

Jeg laeste om det paa PLAY.COM http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/9092386/FIFA-10/Product.html - http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/9092386/FIFA-10/Pr oduct.html

• 360-degree Dribbling: The first-ever true 360-degree dribbling system in a football game provides finer dribbling control, enabling players to find spaces between defenders that previously were not possible.
  • Skilled Dribbling: All-new animation warping technology provides unprecedented control. Skilled players now have the ability to face a defender and use highly-responsive lateral dribbling to skip past him.
  • Freedom in Physical Play: Wider dribble touches and new collision sharing creates a varied, less predictable, and extended fight for possession between the dribbler and a defender.
  • Player Urgency: Improved urgency AI logic, with over 50 new movement cycles, delivers more responsive positioning so your players stay focused on the ball and move at a speed appropriate to the action.
  • Improved Trapping Intelligence: Players now have a better awareness of where the easiest, most natural trapping position is so they can get the ball on the ground and under control easier and earlier.
  • Advanced Positioning: Defenders multi-task and play the pitch more intelligently by covering dangerous spaces left by out-of-position teammates. In attack, players analyse space more effectively, curve their runs to stay onside, create passing lanes and vary attacking options.
  • More Accurate Passing: Players better analyse space resulting in pinpoint passes that give their receivers more options and time to outrun defensive pressure.
  • Authentic Shooting: Refinements to the shooting system and modifications of the ball physics create a wider, more realistic variety of shots that enhance the exhilaration of scoring.
  • Varied Defending Options: Slide Tackle targeting has been enhanced so skilled players have more reach and avoid tackling through the dribbler. Better effort clearance logic gives defenders more options when attempting to get a foot on the ball before an attacker.

-------------

BORING!

Skrevet af: SteffenD89
Skrevet den: 29-Juli-2009 kl. 09:51

Jeg må være helt ærlig, på trods af at spillet faktisk ser spændende ud, kan jeg ikke lade være med at tænke på en 6-timers kampagne, og et rehash multiplayer, med et par nye features, som f.eks. at man vidst nu selv kan styre et.. AC-130 fly (? kan ikke huske navnet).

Anyway der kommer også SÅ mange spil i efteråret, at det bliver helt sindsygt.. Uncharted 2, Dragon Ages, Borderlands, Demon's Souls, CoD: MW2 + alt det løse, så der skulle være nok for alle!

PS du får jo også CoD 1 med i den pakke du nævnte.

-------------
http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">

Skrevet den: 29-Juli-2009 kl. 10:59

Forstaar bare ikke hvem gider COD1 med alle de nye spil?

Det kan godt vaere at alle COD spil kan gennemfoeres paa 7-9 timer, men hvilke timer! Jeg faar i hvert fald nok spaending og fantastiske scener for pengene. World At War er det eneste i serien, der skuffede lidt.

Jeg tror jeg dropper den pakke. Kan jo koebe 3 spil til de penge - og de bliver der brug for.

Overvejer lige nu WOLFENSTEIN til at slaa tiden ihjel med, mens de andre kommer i oktober.

Jeg er sikker paa at skal koebe: MW2, Fifa 10, Uncharted 2, God Of War 3, Heavy Rain, Gran Turismo 5, Bioshock 2, Max Payne 3.

Maaske: DIRT2, Wolfenstein, Assassins Creed 2, Mini Ninjas (mangler at se noget gameplay), MAG.

Saa som hvert aar, bliver maanederne op til jul travle hvis man skal naa alt.

-------------

BORING!

Skrevet den: 29-Juli-2009 kl. 11:04

Ja det er rigtigt, men jeg tror at jeg springer dette års CoD over, igen.

Men jeg synes nu at valget i år er helt vildt dog er der mange af dem du nævnte, som ikke udkommer i år. :)

Men skulle du være til RPG spil, så tjek min tråd ang. borderlands og dragon ages,  det er i hvert fald mine must haves i dette efterår. og Borderlands virker lidt crazy med stilen, og ikke mindst de hundrede tusinde af våben der er .

-------------

Skrevet den: 29-Juli-2009 kl. 11:18

Hehe ja der kommer rigtigt mange spil. Jeg tror nu stadig jeg vil prøve at begrænse mine indkøb lidt, selv om det nok bliver svært når spillene først kommer.

Bioshock 2, og uncharted 2. Tja hvis de er ligeså gode som 1'eren så ender jeg nok med at købe dem alligevel 

Supercar challenge og need for speed shift er også 2 jeg har meget i kikkerten.

Supercar challenge er videre udvikling af Ferrari challenge med flere biler baner osv.

Need for speed shift, skule blive det første NFS spil, hvor der også er lagt vægt på simulation. Spillet er så vidt jeg ved udviklet af det samme team som i sin tid lavede GTR2 Og GT legends på PC'en. Så det lover godt.

Skrevet den: 29-Juli-2009 kl. 11:23

Nej RPG er ikke mig mere (isaer fordi de tager for meget tid hehe). Bethesdas seneste 2 spil er det eneste, jeg har spillet i den genre. Og det er mere end nok.

Ifoelge mine oplysninger er det kun foelgende, der ikke kommer i aar: God Of War 3, Heavy Rain, Bioshock 2.

GT5 har udgivelsesdato i aar, men det vil overraske mig meget hvis det kommer. Lad os se. Traileren ser helt fantastisk ud - og viser noget, der ligner skader paa bilerne. Det ville ogsaa vaere paa tide...

-------------

BORING!

Skrevet den: 29-Juli-2009 kl. 11:28

Bioshock 2, og uncharted 2. Tja hvis de er ligeså gode som 1'eren så ender jeg nok med at købe dem alligevel 

HEHE saa begynder han at boeje sig. Jeg er ikke i tvivl om at de to titler bliver fantastiske. Selvom Uncharted nok ikke kommer til at give flere spilletimer end 1'eren.

SHIFT havde jeg ogsaa i tankerne til min liste. Men jeg har en ven som koeber naesten alle bilspil, og bor lige ved siden af - saa det er bare om at laane.

Hvad hedder den ande NFS titel - den som er mere arcade og ligner en tro kopi af GRID? Eller blander jeg dem sammen?

-------------

BORING!

Skrevet den: 29-Juli-2009 kl. 11:43
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Nej RPG er ikke mig mere (isaer fordi de tager for meget tid hehe). Bethesdas seneste 2 spil er det eneste, jeg har spillet i den genre. Og det er mere end nok.

Ifoelge mine oplysninger er det kun foelgende, der ikke kommer i aar: God Of War 3, Heavy Rain, Bioshock 2.

GT5 har udgivelsesdato i aar, men det vil overraske mig meget hvis det kommer. Lad os se. Traileren ser helt fantastisk ud - og viser noget, der ligner skader paa bilerne. Det ville ogsaa vaere paa tide...

Jeg mener at både Bioshock 2 og Heavy Rain er udsat til næste år. Og GT5 kan man overhovedet ikke vide sig sikker med. Udviklingslederen (kan ikke huske hans navn) har længe sagt at de kunne udgive det når som helst de ville, det eneste de gjorde nu var at gøre det bedre, eller perfekt. Men får at det skal kunne slå sin konkurrent - Forza Motorsport 3 - så bliver det nød til at have følgende.

• Skader, ikke kun kosmetiske.
  • Flere biler (hvilket det stensikkert også har).
  • Flere/bedre tuningsmuligheder.
  • Bedre AI samt styring af bilerne.
  • Et rigtig godt onlineunivers.

Og det ville så sandelig heller ikke gøre noget hvis vi så en mulighed som at dekorere/style ens bil ligesom i Forza.

Hvis spillet indeholder tingene sat op i punkter, samt lidt andet godt, så kommer GT helt sikkert tilbage på tronen, og lukker røven på ham den arrogante leder til Forza. Ikke fordi jeg har noget imod selve spillet, men hvis der er nogen af jer der så Microsofts E3 konference, så ved i vel også hvad jeg mener

Og selvom du ikke kan lide RPG så meget, så kunne du evt. tjekke Borderlands ud, da det i grunden er et FPS spil, med RPG elementer, du nævner jo selv Bioshock - og 650000 våben er altså for vildt, selvom de er "random".

-------------

Skrevet af: DonJensen
Skrevet den: 29-Juli-2009 kl. 12:01
Er det kommet noget nyt/nyere bilspil der er godt?
Jeg er stor fan, men det sidste jeg har spillet var Dirt.

-------------
http://bfbc2.elxx.net/stats/ps3/K-Gaard">

Skrevet den: 29-Juli-2009 kl. 12:08

Jeg mener at både Bioshock 2 og Heavy Rain er udsat til næste år

Og hvad skriver jeg:

GT har altsaa realistiske og helt fine tuningsmuligheder (det er jo ikke Tokyo Drift) og helt fantastiske indstillingsmuligheder for hver eneste lille ting i bilen - mere end nok for de fleste.

Forza er ogsaa suvaerent. Men jeg har bare ikke spillet det saa meget som GT serien, som er det bilspil jeg har brugt allermest spilletimer paa by far.

-------------

BORING!

Skrevet den: 29-Juli-2009 kl. 12:40

Der kommer DIRT 2 d. 11.09.09

Ellers er der det der SuperCar Challenge og SHIFT, som Klondike ved mere om.

-------------

BORING!

Skrevet den: 29-Juli-2009 kl. 13:31

http://www.joystiq.com/2009/07/28/diy-call-of-duty-modern-warfare-2-prestige-edition-for-100-4/ - http://www.joystiq.com/2009/07/28/diy-call-of-duty-modern-wa rfare-2-prestige-edition-for-100-4/

HeHE

-------------

BORING!

Skrevet den: 29-Juli-2009 kl. 14:06
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Jeg mener at både Bioshock 2 og Heavy Rain er udsat til næste år

Og hvad skriver jeg:

GT har altsaa realistiske og helt fine tuningsmuligheder (det er jo ikke Tokyo Drift) og helt fantastiske indstillingsmuligheder for hver eneste lille ting i bilen - mere end nok for de fleste.

Forza er ogsaa suvaerent. Men jeg har bare ikke spillet det saa meget som GT serien, som er det bilspil jeg har brugt allermest spilletimer paa by far.

Så har jeg lige læst forkert

-------------

Skrevet den: 29-Juli-2009 kl. 14:40

Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

Er det kommet noget nyt/nyere bilspil der er godt?
Jeg er stor fan, men det sidste jeg har spillet var Dirt.

Hmm Dirt er vidst meget gammelt

De bedste bilspil er efter min mening Ferrari challenge, GT5 P, og Formula one CE.

Alle 3 spil har deres forcer. Overall syntes jeg Ferrari challenge er det bedste.

GT 5 P. Bedste grafik og god simulering

Ferrari challenge. Bedre simulering end i GT 5 P. Flere online muligheder og baner. Grafisk ikke på højde med GT5 P.

Formula one CE. Udemærket grafik og pitstops.

En blanding af disse 3 spil, ville helt klart være det vildeste, men indtil videre må vi vidst bare vente på, at der kommer nogle gode bil spil

Der er lige kommet et spil der hedder V8 superstars som skulle være udemærket, når man slår alle aids fra og sætter det i sim mode ( Har ikke selv prøvet det, men generelt hørt godt om det)

Ellers kommer der som sagt snart Supercar challenge, som er en videre udvikling af FC. Andre bilmærker flere baner osv, men stadig baseret på de samme gode køre fysiske elementer fra FC.

Også NFS shift. Normalt er jeg ikke til NFS, da jeg syntes det er for meget arcade. Men I shift skulle der også være en simulerings mode, og som sagt er spillet lavet af de samme folk som bla.a har lavet GTR2 og GT legends spillene på PC ( begge spil er nærmest kult ) så forhåbentlig kommer shift til at blive godt

Skrevet af: DonJensen
Skrevet den: 29-Juli-2009 kl. 22:36
GT5 P, har jeg selvfølgelig gennemført ligesom de foregående i serien, og
det seneste NFS.
F1 GP ikke mig.
De andre har jeg ikke prøvet, så måske det var en mulighed.

-------------
http://bfbc2.elxx.net/stats/ps3/K-Gaard">

Skrevet af: Sorenhund
Skrevet den: 30-Juli-2009 kl. 23:21
Klondike..

hvad med GRID? Der kan man da det meste...

Synes Grid er et udemærket spil

Skrevet den: 31-Juli-2009 kl. 08:02

Jeg bryder mig ikke om GRID, det er for meget arcade efter min smag.

Skrevet den: 31-Juli-2009 kl. 09:26
Kan ogsaa lide GRID, "Rewind Time" funktionen er fantastisk. Adrenalinen er ogsaa godt oppe at koere i racene. Den bedste arcade racer imo.

-------------

BORING!

Skrevet den: 01-September-2009 kl. 22:29

http://www.gametrailers.com/video/flag-runner-modern-warfare/55322 - http://www.gametrailers.com/video/flag-runner-modern-warfare /55322

Nyeste Modern Warfare 2 Multiplayer video. Sørg for at se helt til sidste sekund. Fed feature vises, i tilfælde at man mister forbindelsen til "host".

I øvrigt: Fuck han er rimelig god (eller de andre stinker).

Det her spil bliver for vildt godt og sjovt. Kan ikke vente mere.

P.S. nu har jeg heller ikke tændt min PS3 i over en måned

-------------

BORING!

Print side | Luk vindue