Har lige mailet lidt med Shopto, da jeg havde overvejet at købe en konsol hos dem.
Blev dog opmærksom på, at de kræver at man selv betaler fragt i forbindelse med reklamation (uden at godtgøre den)
IMPORTANT: International Returns. - *Please note for International customers with faulty hardware you will need to contact the manufacturer directly for assistance with replacing the faulty goods, or return the item to us at your own expense for replacing. We can collect your item for you if you would like to pay for this service, please e-mail http://www.recordere.dk/forum/“mailto:support@shopto.net” - support@shopto.net and we will request a quote from our courier company*.
http://www.shopto.net/page.php?page=info-returns - http://www.shopto.net/page.php?page=info-returns
hvilket er ulovligt i følge EU reglerne på området:
http://www.forbrugereuropa.dk/dansk/fakta0/garanti/reklamationsret/forsendelse/ - http://www.forbrugereuropa.dk/dansk/fakta0/garanti/reklamati onsret/forsendelse/
Jeg mailede dem og gjorde dem opmærksom på reglerne og spurgte om formuleringen på hjemmesiden var en fejl. Deres svar var at reglerne var som de skrev på siden og man derfor selv skal betale!
Så kan da kun opfordre til at man tænker sig om, før man handler med dem!
http://www.shopto.net/page.php?page=info-returns -
|