Print side | Luk vindue

Downloade et spil til forskellige PS3

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=63901
Udskrevet den: 25-Februar-2025 kl. 01:13

Emne: Downloade et spil til forskellige PS3
Skrevet af: AndersHP
Emne: Downloade et spil til forskellige PS3
Skrevet den: 31-Juli-2009 kl. 14:27

Jeg har flere steder læst på nettet, at hvis én bruger betaler for et spil på PSStore, så kan man logge ind hos vennerne, og downloade det samme til deres maskiner, og at dette skulle være helt lovligt.

Men hvis jeg eksempelvist køber et onlinespil som Battlefield, og går over til naboen og logger mig ind og henter det til hans PS3, så er han jo nødt til at logge på som mig, og derved kan vi ikke begge to spille spillet samtidigt?

Hvad er så fidusen?

Dette er afprøvet med Gran Turismo Prologue (der kræver at man logger sig ind før det startes), men min kammerat kan ikke logge sig ind som "sig selv", men er nødt til at bruge min konto...

Svar:
Skrevet af: pinkytk
Skrevet den: 31-Juli-2009 kl. 14:35
Nu har jeg kun prøvet det med ekstra sange til guitar hero og der virkede det downloadede fint på alle brugere.

Skrevet af: Kasperp
Skrevet den: 31-Juli-2009 kl. 14:36
"Fidusen" er vel at man skal betale for sine spil?

Jeg vil tro at de spil man downloader er bundet til den enkelte konto, og derfor kan de ikke spilles hvis man logger ind som en anden.

Skrevet af: AndersHP
Skrevet den: 31-Juli-2009 kl. 20:07

Oprindeligt skrevet af Kasperp Kasperp skrev:

"Fidusen" er vel at man skal betale for sine spil?

Jeg vil tro at de spil man downloader er bundet til den enkelte konto, og derfor kan de ikke spilles hvis man logger ind som en anden.

Klart.

Jeg havde dog forstået det som en "bonus", der på den måde gjorde, at der blev købt flere spil på PSN, og kom flere spillere online. Netop da man kan gå sammen nogle stykker og købe et spil man ellers ikke ville have købt..

Skrevet af: Klondike
Skrevet den: 01-August-2009 kl. 07:20

Man kan godt dowloade spil, også spille dem når man er logget ind med en anden account.

Dog er det ikke alle spil det virker med. Men langt de fleste spil og DLC kan man share.

Det er heller ikke lovligt at gøre det. ( Du må ikke give dine login oplysninger til andre personer) Ikke fordi jeg skal blande mig eller spille politimand, bare for oplysningens skyld.

Print side | Luk vindue