Print side | Luk vindue

philips 32pf9986

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=6394
Udskrevet den: 11-Februar-2025 kl. 14:36

Emne: philips 32pf9986
Skrevet af: fc-andeby
Emne: philips 32pf9986
Skrevet den: 05-September-2005 kl. 21:04

Jeg er kommet lidt i problemer, for vil gerne købe philips modellen 32pf9986, men der er faktisk ingen af de store butikker som, merlin, fona, el giganten osv. der har den i butikken, for jeg vil da gerne se den inden jeg køber den.

Jeg har godt nok set 37pf9986 modellen i butiken, men jeg er ikke helt klar over om det er samme kvalitet.

Jeg vil bare vide om den er hver at købe??, jeg har set at den har fået top karakter i 3 test indtil videre.

Jeg regner med at købe den i tyskland til omkring 15-16000kr

Svar:
Skrevet af: lahan
Skrevet den: 05-September-2005 kl. 21:41

32pf9986 er den gamle topmodel fra Philips.
Afløseren hedder 32pf9830 og skulle være bedre på papiret.

http://www.dinside.no - www.dinside.no kommer med en test i næste uge på denne model.

Skrevet af: StoneColdO
Skrevet den: 05-September-2005 kl. 22:24
Jeg er indehaver af 37pf9986 og har haft den i snart et halvt års tid. Er ganske godt tilfreds med den, stilmæssigt er det en perle og gejl som ambilight er fedt.

Billedkvaliteten er suveræn på digitale kanaler, samt på DVD. Men fjernsynet kan ikke gøre et dårligt analogt tv-signal til noget skarpt noget..

Jeg fik presset prisen hos Elgiganten, så jeg slap med 7.000,- under normal udsalgspris - en pris som kunne måle sig med de forskellige priser i udlandet.

Skrevet af: lahan
Skrevet den: 05-September-2005 kl. 22:49

Oprindeligt skrevet af StoneColdO StoneColdO skrev:

Billedkvaliteten er suveræn på digitale kanaler, samt på DVD. Men fjernsynet kan ikke gøre et dårligt analogt tv-signal til noget skarpt noget..

Har du prøvet med en selector for at få et bedre tv signal ?

Print side | Luk vindue