Hej Bent
Bent M skrev:
men jeg havde fået forståelse af at lyden ville den tage fra et scart stik hvis man har et sådant forbundet til, og det var det jeg ikke kunne få den til, nu er der 3 scart på TV'et og jeg ville høre hvilke af de 3 mon det i givet fald så skulle være, hvis det da er nogen af dem, |
Det ved jeg ikke om det kan, men jeg ville forbinde lyden til AUDIO IN
![](uploads/Lars/2005-09-08_180538_panasonic_th_42pv500e.jpg)
Bent M skrev:
Men er det sådan at hvis man bruger komponent så har man faktisk ikke noget at bruge et scart kabel til i forbindelse mellem Recorder og TV ?? |
Ja, det er rigtigt. Ihvertfald ikke til at se recorderen på TV'et.
Men SCART kan stadig bruges til Q-LINK, download af TV-kanaler fra TV til recorder, så du kun behøver ændre dem ét sted. Men jeg kender ikke din plasma godt nok til at vide om det har den funktion, og hvilke SCART stik der evt. understøtter det.
Bent M skrev:
Et andet spørgsmål, i 630'erens menu er et sted hvor man vælger VIDEO-SVHS-RGB osv, i forbindelse hermed kan vælge en instilling der hedder INTERLACE / PROGRESIVE SCAN , ved du Lars hvilke af de to det skal være ?? |
Du kan med fordel benytte PROGRESSIVE SCAN - det vil give en forbedring når du ser DVD-film. Den har sansynligvis kun indvirkning på component udgangen.
Hvordan VIDEO-SVIDEO-RGB står er ligemeget, når du har forbundet den med component.
/Lars
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|