Print side | Luk vindue

Hjemby under avatar

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=64609
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 15:26

Emne: Hjemby under avatar
Skrevet af: nickyyyy
Emne: Hjemby under avatar
Skrevet den: 13-August-2009 kl. 22:19
Hej Recordere.

Noget jeg savner er en hjemby under avatar. Lige nu står der fx bare danmark. Dette gælder vel for 99% af alle brugere herinde og er i mine øjne ikke nyttigt. Jeg har fra andre fora med fordel kunne benytte et bynavn under avataret.

Exempel: En person skal sælge, men glemmer at skrive hvor varen befinder sig. Der kan spares mange indlæg, hvis brugerne havde skrevet deres hjemby :)

Jeg ved at nogen ikke vil skrive en hjemby. Men det er en fordel når en person har skrevet det...

Mvh Nicky

Svar:
Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 13-August-2009 kl. 22:47

Hej , du kan jo evt bare skrive det der hvor jeg fex har noget af mit udstyr stående , det kommer jo med i hver besked....

MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K

Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 13-August-2009 kl. 22:51
Jeg kan godt se det gode i det. så behøver man netop ikke spørge når man skal købe noget.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: nickyyyy
Skrevet den: 13-August-2009 kl. 23:04
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , du kan jo evt bare skrive det der hvor jeg fex har noget af mit udstyr stående , det kommer jo med i hver besked....

MVH

Ja det kunne man sagtens, men nu står der allerede land under avataret, som i mine øjne ikke kan bruges til noget. Så ville det være meget mere nyttigt at skrive by

Skrevet af: L'er
Skrevet den: 22-August-2009 kl. 01:00
^Det er jeg fuldstændig enig i! Det ville være så meget nemmere!

-------------
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS4
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U

Print side | Luk vindue