YouSee arbejder på at forbedre informationen om driftsforstyrelser. Det fremgår af nedenstående mail til mig d.d.
I en tidligere tråd http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=63557&KW=Vilhelm - Intet tv-signal fra YouSee skrev jeg i et par indlæg bl.a.
"Jeg tror ikke at telefon-åbningstiderne har noget at gøre med, hvornår
YouSee opdaterer sin Driftsinformation. Faktisk er jeg nu temmelig
sikker på at driftsinformationen ajourføres døgnet rundt, så folk uden
at ringe kan få besked om driftsforstyrrelser."
"YouSee har selvfølgelig driftsovervågning døgnet rundt, og det er da
rimeligt at forvente at de driftsforstyrrelser og nedbrud, man selv kan
konstatere, bliver opdateret på den elektroniske Driftsinformation http://kabeltv.driftsinfo.dk/ - Driftsinfo uanset hvad klokken er slået."
For at få klarhed over praksis mailede jeg samtidig til YouSee. Jeg har nu i dag fået følgende svar fra YouSee :
"Kære Vilhelm
Olsen
Tak for din
henvendelse af den 25. juli 2009
Jeg skal beklage
den lange svartid på din henvendelse - men jeg kan oplyse, at der i øjeblikket
bliver arbejdet på at finde en bedre løsning til at informere vores kunder
omkring evt. driftsproblemer.
Vi er opmærksomme
på, at situationen som den er nu, ikke er en holdbar løsning i længden mht.
opdatering af driftsinfo - og vi sætter stor pris på din henvendelse, hvilket jo
bekræfter, at vi skal blive bedre til at informere vores kunder om evt.
nedbrud.
Jeg håber derfor
at du inden længe vil opleve en velopdateret driftsinfo.
Med venlig
hilsen
Maja
Christiansen
Specialkonsulent"
------------- Venlig hilsen, Vilhelm
|