Print side | Luk vindue

DanskNet - hot or not?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Nyheder, anmeldelser & omtaler
Forumbeskrivelse: Til nyheder, anmeldelser, omtaler (links også velkomne)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=65388
Udskrevet den: 18-December-2024 kl. 16:37

Emne: DanskNet - hot or not?
Skrevet af: Rod83
Emne: DanskNet - hot or not?
Skrevet den: 29-August-2009 kl. 11:38

Hej alle.

Jeg står her og skal have en bredbåndsforbindelse. Mit behov er ganske klart og det er at en 2MB er mere end rigeligt til mit behov. Jeg var så tæt på at bestille hos dansknet men efter lidt search på google er det en masse negativ omtale vedr. DanskNet. Hvor meget skal man lægge i dette? Og kan i anbefale noget andet?

mvh,

Rod83

-------------
Panasonic TX-P50G20E ( http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=79511&title=brugeranmeldelse-af-panasonic-txp50g20e - anmeldelse )|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim

Svar:
Skrevet af: Sert
Skrevet den: 29-August-2009 kl. 11:47
Jeg har haft dansknet for snart 3 år siden, og mine oplevelser er blandet.
Deres hastighed og deres drift har jeg som sådan ikke noget at sætte en finger på, men jeg har godt nok aldrig oplevet så dårligt regnings kontor.

Jeg har gang på gang modtaget regninger som jeg ikke skulle have, og jeg har for nylig modtaget en rykker fra dem på 841kr, selvom jeg ikke har været kunde der i snart 3 år .... og det er på trods at de skylder mig 1000 kr, som de ikke vil udbetale

Skrevet af: camino
Skrevet den: 30-August-2009 kl. 15:10
Jeg har haft dansknet i lidt over 1 år, og har aldrig haft nogen problemer. Hastigheden er fin, og der er styr på mine regninger.

Skrevet af: bruger udmeldt 5
Skrevet den: 30-August-2009 kl. 15:14

TDC helt klart "best of the best", der har du mulighed for service 24x7 , det tilbyder ingen anden udbyder, dog for en merpris :-(
Det er set udfra man stiller krav til service delen, bor på landet og 4 gange været ude for landbrug eller hovedvejs arbejdere cutter linien, så er det fedt den fixes samme dag (nærmere 3timer efter påbegyndes det)

Telenor/Cybercity er også et godt bud!

Resten er jo bare pris vs. hastighed imellem udbydere og sammenligne...

Print side | Luk vindue